Постанова
від 12.05.2009 по справі 2а-19561/09/1270
ЛУГАНСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а-19561/09/1270

Справа № 2а-19561/09/1270

Категорія №6.14

 

 

 

П О С Т А Н О В А

Іменем України

 

 

12

травня 2009 року.                  

 

    Луганський окружний адміністративний суд у

складі:

    судді                                Качуріної Л.С.

    при секретарі                  Лємба А.В.,

 

в

присутності представників:

від позивача:                              ОСОБА_1,

довіреність від 08.06.08, ОСОБА_2, довіреність №4 від 12.05.09;

від відповідача:                         ОСОБА_3, ОСОБА_4.,

довіреність від 24.04.09.

від

третьої особи:                     

ОСОБА_5, довіреність від 11.03.09.

 

Розглянувши у відкритому судовому засіданні

адміністративну справу за адміністративним позовом Лисичансько-Рубіжанського

міжрайонного природоохоронного прокурора в інтересах держави в особі Державної

екологічної інспекції в Луганській області, третя особа, яка не заявляє

самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача - Відкрите акціонерне

товариство «Об'єднання Склопластик» до Товариства з обмеженою відповідальністю

«Акварс» про зобов'язання виконати рішення, -

 

В С Т А Н О В И В:

 

    22 січня 2009 року до Луганського окружного

адміністративного звернувся Лисичансько-Рубіжанський міжрайонний

природоохоронний прокурор в інтересах держави в особі Державної екологічної

інспекції в Луганській області, первинно без залучення третьої особи, з

адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Акварс»

про зобов'язання виконати рішення.

У позовній заяві позивач просив суд винести рішення,

яким зобов'язати Товариство з обмеженою відповідальністю «Акварс» виконати

рішення Державної екологічної інспекції від 14.11.2008 року №123 щодо

тимчасової заборони (зупинення) виробничої діяльності, яка пов'язана з

виробництвом хімічної продукції.

08 травня 2009 року за заявою Відкритого акціонерного

товариства «Об'єднання Склопластик», ідентифікаційний код 05758977, про вступ

до справи в якості третьої особи, судом допущено Відкрите акціонерне товариство

«Об'єднання Склопластик» у якості третьої особи, яка не заявляє самостійних

вимог на стороні позивача Лисичансько-Рубіжанського міжрайонного прокурора в

інтересах держави в особі Державної екологічної інспекції в Луганській області.

В судовому засіданні позивач підтримав позовні вимоги та

пояснив, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Акварс» спеціалізується на

виробництві хімічної продукції (пресовочного матеріалу на основі скло нитки).

Відкритим акціонерним товариством «Об'єднання Склопластик» для ТОВ «Акварс»

було виконано проект  «Виробництво прес

матеріалів АГ-4НС» з потужністю 120т/рік, який розроблений на підставі завдання

на проектування від 17.12.2002 року без розділу «Оцінка впливу на навколишнє

природне середовище» та здійснює виробничу діяльність без позитивного висновку

державної екологічної експертизи на цей проект, що є порушенням ст.ст. 26, 27

Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» та ст.ст. 13,

34, 39 Закону України «Про екологічну експертизу». Такий вид діяльності, як

хімічна промисловість, відноситься до «Переліку видів діяльності та об'єктів,

що становлять екологічну небезпеку», затвердженого постановою Кабінету

Міністрів України від 27.07.1995 року №554. Тому, відповідно до ст.13 Закону

України «Про екологічну експертизу» здійснення державної екологічної експертизи

е обов'язковим для видів діяльності та об'єктів, які становлять підвищену

екологічну небезпеку.

Рішенням Державної екологічної інспекції в Луганській

області №123 від 14.11.2008 року про тимчасову заборону (зупинення), діяльність

ТОВ «Акварс», яка пов'язана з виробництвом хімічної продукції, тимчасово

заборонена (зупинена) з 24 листопада 2008 року.

Перевіркою виконання вказаного рішення органу державного

контролю (згідно акту від 26.11.2008 року про опечатування електричної шафи

РП-1 на лінії вироблення хімічної продукції, акту від 18 грудня 2008 року щодо

перевірки рішення №123 від 14.11.2008 року, акту від 18 грудня про повторне

опечатування електричної шафи РП-1) встановлено, що фактично виробнича

діяльність ТОВ «Акварс», яка пов'язана з виробництвом хімічної продукції не

припинена.

Таким чином, порушення законодавства про охорону

навколишнього природного середовища тривають, ТОВ «Акварс» не усунуло порушення

та не припинило свою діяльність.

    Відповідач у судовому засіданні проти

адміністративного позову заперечував і просив суд відмовити позивачеві в

задоволенні позовних вимог, обґрунтовуючи свої заперечення тим, що згідно

постанови Кабінету Міністрів України №554 від 27.07.1995 року «Про перелік

видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку»

визначений вичерпний перелік видів діяльності та об'єктів, що становлять

підвищену екологічну небезпеку, до якого вид діяльності, що здійснюється ТОВ

«Акварс» - виробництво скловолокна не входить. Крім того, матеріали проведеної

перевірки з питань дотримання вимог природоохоронного законодавства було

складено з порушенням норм Закону України «Про основні засади державного

нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».

Заслухавши пояснення сторін, вивчивши

матеріали справи, дослідивши надані сторонами докази, суд вважає, що позов не

підлягає задоволенню з наступних підстав.

У судовому засіданні встановлено, що відповідач -

Товариство з обмеженою відповідальністю «Акварс» (надалі - ТОВ «Акварс»)

створено згідно з чинним законодавством України, зареєстровано виконавчим

комітетом Сєвєродонецької міської ради Луганської області 24.02.1998 року, дата

зміни свідоцтва про державну реєстрацію 05.02.2008 року, ідентифікаційний код

юридичної особи 31220130, адреса місцезнаходження: 93400, Луганська область, м.

Сєвєродонецьк, вул. Гоголя, будинок №82, кВ. 2.

З матеріалів справи вбачається, що ТОВ «Акварс»

спеціалізується на виготовленні виробів конструкційного та електротехнічного

призначення, згідно класифікації видів економічної діяльності Національного

класифікатора України, вид діяльності - виробництво скловолокна (код КВЕД -

26.14.0 згідно довідки Державного комітету статистики України). Згідно з

вказаною класифікацією видів діяльності, підклас 26.14.0 «Виробництво

скловолокна» відноситься до класу 26.1 «Виробництво скла та виробів із скла»

групи 26. «Виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції».

06 жовтня 2008 року співробітниками Державної

екологічної інспекції в Луганській області на підставі ст. 20 Закону України

«Про охорону навколишнього природного середовища», Положення про Державну

екологічну інспекцію в областях, містах Києві та Севастополі, затвердженого

наказом Мінприроди України від 19.02.2007 року №548, зареєстрованим в

міністерстві юстиції України 13.02.2006 року №119/13386, а також Положення про

Державну екологічну інспекцію в Луганській області, затвердженого наказом

Мінприроди України від 19.02.2007 року №55, на вимогу прокуратури м.

Сєверодонецька Луганської області була проведена перевірка вимог

природоохоронного законодавства збоку ТОВ «Акварс» та складено акт.

У акті від 06.10.2008 року зазначається, що ТОВ «Акварс»

спеціалізується на виробництві хімічної продукції пресовочного матеріалу на

основі скло нитки. Виробництво підприємства розташоване за адресою: м. Сєвєродонецьк,

вул. Промислова, 22, за договором оренди приміщення №1 від 03.01.2007 року та

за договором оренди території №29/07аз від 29.07.2008 року. Виробництво

складається з виробничої дільниці, складських приміщень та лабораторії з

визначення якості сировини та продукції.

На підприємстві в наявності наказ №2 від 03.01.2007 року

«Про охорону навколишнього природного середовища» щодо призначення

відповідальних осіб за виконанням природоохоронного законодавства на

підприємстві.

У 2006 році МПП Фірма «Природа» проведено інвентаризацію

викидів забруднених речовин на ТОВ «Акварс» у атмосферне повітря від

стаціонарних джерел.

Дозвіл №97005 на викид забруднюючих речовин у атмосферне

повітря стаціонарними джерелами від 08.12.2006 року з терміном дії до 31.12.2009

року, виданий підприємству Держуправлінням охорони навколишнього природного

середовища в Луганській області на умовах: проведення контролю на організованих

джерелах викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря.

ТОВ «Акварс» виконало вимоги наведені в розділі 2

«Інструкції про порядок та критерії взяття на державний облік об'єктів, які

справляють, або можуть справляти шкідливий вплив на здоров'я людей і стан

атмосферного повітря, видів та обсягів забруднюючих речовин, що викидаються в

атмосферне повітря», затвердженої наказом Мінекоресурсів України від 10.05.2002

року №177 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 22.05.2002 року за

номером №445/6733, постанови Кабінету Міністрів України від 13.12.2001 року

№1655 «Про затвердження порядку ведення державного обліку в галузі охорони

атмосферного повітря».

У акті також зазначається, що підприємством забезпечено

ведення державного обліку в галузі охорони атмосферного повітря - типових форм,

затверджених наказом Мінстату України від 09.06.1981 року №329: ПОД-1 - журнал

обліку стаціонарних джерел забруднення та їх характеристика.

ТОВ «Акварс» отримало дозвіл №26.51 від 29.03.2007 року

на розміщення відходів на 2008 рік розроблені та затверджені в Держуправлінні

охорони навколишнього природного середовища в Луганській області.

Водопостачання та водовідведення ТОВ «Акварс»

здійснюється на підставі згаданого договору оренди приміщення №1 від 03.01.2006

року.

ВАТ «Об'єднання Склопластик» виконаний робочий проект

«Виробництво матеріалів АГ-4НС» з потужністю 120т/рік, який розроблений для ТОВ

«Акварс» на підставі завдання на проектування від 17.12.2002 року без розділу

«Оцінка впливу на навколишнє природне середовище» та здійснює виробничу

діяльність без позитивного висновку державної екологічної експертизи на цей

проект, що є порушенням ст.ст. 26, 27 Закону України «Про охорону навколишнього

природного середовища» та ст.ст. 13, 34, 39 Закону України «Про екологічну

експертизу».

У відношення ТОВ «Акварс» було винесено рішення №87 від

25.09.2008 року про тимчасову заборону (зупинення) діяльності, що призводить до

забруднення земель рідкими відходами, які не враховуються у технологічних

регламентах виробництва ТОВ «Акварс» за адресою: м. Сєвєродонецьк, вул.

Промислова, 22. При огляді системи каналізації та каналізаційних колодязів було

встановлено відсутність промислових та побутових скидів в каналізаційну мережу.

Рішення про при зупинку підприємством виконується.

14 листопада 2008 року головний державний інспектор з

охорони навколишнього природного середовища Луганської області своїм Рішенням

№123, розглянувши акти перевірки дотримання вимог природоохоронного

законодавства ТОВ «Акварс» від 29.07.2008 року , а також від 06.10.2008 року,

вирішив визнати таким, що втратив чинність п. 3 Припису щодо усунення порушень

вимог природоохоронного законодавства, складеного 29.07.2008 року

держінспектором з охорони навколишнього природного середовища ОСОБА_6 та

виданого ТОВ «Акварс», а також тимчасово заборонити (зупинити) з 24 листопада

2008 року діяльність, пов'язану з виробництвом хімічної продукції ТОВ «Акварс»,

розташованого за адресою: 93400, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул..

Промислова, 22.

Цим же рішенням ТОВ «Акварс» було запропоновано отримати

позитивний висновок державної екологічної експертизи. Рішення щодо відновлення

діяльності, пов'язаної виробництвом хімічної продукції ТОВ «Акварс» може бути

прийняте з письмового дозволу Головного державного інспектора з охорони

навколишнього середовища Луганської області, або вищих посадових осіб за умови

безумовного усунення порушення вимог природоохоронного законодавства України,

зазначеного у констатуючій частині рішення.

26 листопада 2008 року старший державний інспектор з

охорони навколишнього природного середовища ОСОБА_7. та державний інспектор з

охорони навколишнього природного середовища ОСОБА_8 на підставі рішення від

14.11.2008 року за участю майстра дільниці ТОВ «Акварс» ОСОБА_9. склали акт від

26.11.2008 року про опечатування шухляду електричного РП-1 ТОВ «Акварс» за

адресою: м. Сєвєродонецьк, вул. Промислова, 22.

18 грудня 2008 року державний інспектор з охорони

навколишнього природного середовища Державної екологічної інспекції в

Луганській області ОСОБА_8 склав акт перевірки рішення 123 від 14.11.2008 року

в якому зазначив, що рішення про тимчасову зупинку діяльності підприємства №123

від 14.11.2008 року не виконується.

Також, 18 грудня 2008 року старший державний інспектор з

охорони навколишнього природного середовища Державної екологічної інспекції в

Луганській області ОСОБА_10 склав акт про повторне опломбування (опечатування),

в якому зазначив про повторне опломбування (опечатування) шухляду електричного

РП-1 ТОВ «Акварс».

Відповідач вважає вимоги позивача не обгрунтованими,

посилаючись на те, що згідно постанови Кабінету Міністрів України №554 від

27.07.1995 року «Про перелік видів діяльності та об'єктів, що становлять

підвищену екологічну небезпеку» визначений вичерпний перелік видів діяльності

та об'єктів, що становлять підвищену екологічну небезпеку, до якого вид

діяльності, що здійснюється ТОВ «Акварс» - виробництво скловолокна не входить.

Суд сприяв сторонам, які брали участь у справі, у

доказуванні шляхом витребування та надання доказів, уточнення з урахуванням

гіпотези норми матеріального права, яка підлягає застосуванню, кола фактів, які

необхідно доказати.

Відповідно до частини 1 ст. 71 Кодексу адміністративного

судочинства України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких

ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених ст. 72 цього

Кодексу.

Стаття 86 Кодексу адміністративного судочинства України

встановлює право і обов'язок суду оцінювати докази за своїм внутрішнім

переконанням, що ґрунтується на всебічному і повному дослідженні всіх обставин

справи в їх сукупності.

    У зв'язку з цим, завданням адміністративного

суду, як одного з різновидів державної влади в системі розподілу влад є

вирішення спору про право, поновлення порушених суб'єктивних прав громадян і

організацій, зміцнення законності в державі.

Вирішуючи дану справу суд виходить з того, що Державне

управління охорони навколишнього природного середовища в Луганській області є

територіальним органом Міністерства охорони навколишнього природного середовища

України і входить до сфери його управління.

Управління в межах своїх повноважень забезпечує

реалізацію державної політики в галузі охорони навколишнього природного

середовища, раціонального використання, відтворення та охорони природних

ресурсів, поводження з відходами (крім поводження з радіоактивними відходами),

забезпечення екологічної та у межах своєї компетенції радіаційної безпеки на

відповідній території.

Згідно п.2 Положення про Державне управління охорони

навколишнього природного середовища в областях, містах Києві та Севастополі та

Положення про Державну екологічну інспекцію в областях, містах Києві та

Севастополі, затвердженого наказом Міністерства охороги навколишнього

природного середовища №548 від 19.12.2006 року зареєстрованого в Міністерстві

юстиції України 12.02.2007 року за номером №119/13386 Управління у своїй

діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної

Ради України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, прийнятими

відповідно до Конституції та законів України, наказами Мінприроди, а також цим

Положенням.

Постановою Кабінету Міністрів України №554 від

27.07.1995 року відповідно до статті 13 Закону України «Про екологічну

експертизу» Кабінет Міністрів України затверджений розроблений Міністерством

охорони навколишнього природного середовища та ядерної безпеки і Міністерством

охорони здоров'я перелік видів діяльності та об'єктів, що становлять підвищену

екологічну небезпеку, для яких здійснення державної експертизи є обов'язковим.

Згідно зазначеного переліку до об'єктів, що становлять

підвищену екологічну небезпеку, для яких здійснення державної експертизи є

обов'язковим віднесені:

1. Атомна енергетика і атомна промисловість (у тому

числі видобування і збагачення руди, виготовлення тепловиділюючих елементів для

атомних електростанцій, регенерація відпрацьованого ядерного палива, зберігання

чи утилізація радіоактивних відходів).

2. Біохімічне, біотехнічне і фармацевтичне виробництво.

3. Збір, обробка, зберігання, поховання, знешкодження і

утилізація всіх видів промислових і побутових відходів.

4. Видобування нафти, нафтохімія і нафтопереробка

(включаючи всі види продуктопроводів).

Автозаправні станції.

5. Добування і переробка природного газу, будівництво

газосховищ.

6. Хімічна промисловість (включаючи виробництво засобів

захисту рослин, стимуляторів їх росту, мінеральних добрив), текстильне

виробництво (з фарбуванням тканин і обробкою їх іншими хімічними засобами).

7. Металургія (чорна і кольорова).

8. Вугільна, гірничовидобувна промисловість, видобування

і переробка торфу, сапропелю.

9. Виробництво, зберігання, утилізація і знищення

боєприпасів усіх видів, вибухових речовин і ракетного палива.

10. Виробництво електроенергії і тепла на базі

органічного палива.

11. Промисловість будівельних матеріалів (виробництво

цементу, асфальтобетону, азбесту, скла).

12. Целюлозно-паперова промисловість.

13. Деревообробна промисловість (хімічна переробка

деревини, виробництво деревостружкових і деревоволокнистих плит та інше з

використанням синтетичних смол, консервування деревини просочуванням).

14. Машинобудування і металообробка (з литтям із чавуну,

сталі, кольорових металів та хімічною обробкою).

15. Будівництво гідроенергетичних та гідротехнічних

споруд і меліоративних систем, включаючи хвостосховища та шламонакопичувачі.

16. Будівництво аеропортів, залізничних вузлів і

вокзалів, автовокзалів, річкових і морських портів, залізничних і автомобільних

магістралей, метрополітенів.

17. Тваринництво (тваринницькі комплекси продуктивністю

більш як 5000 голів і птахофабрики).

18. Виробництво харчових продуктів (м'ясокомбінати,

молокозаводи, цукрозаводи, спиртзаводи).

19. Обробка продуктів і переробка відходів тваринного

походження (переробка шкіри, виготовлення клею і технічного желатину,

утильзаводи).

20. Будівництво каналізаційних систем і очисних споруд.

21. Будівництво водозаборів поверхневих і підземних вод

для централізованих систем водопостачання населених пунктів, водозабезпечення

меліоративних систем, окремих промислових підприємств.

22. Інші окремі об'єкти, будівництво і експлуатація яких

можуть негативно впливати на стан навколишнього природного середовища, які у

кожному конкретному випадку визначаються Мінекобезпеки або його органами на

місцях.

Із аналізу зазначених нормативних актів суд дійшов

висновку, що ТОВ «Акварс», яке спеціалізується на виготовленні виробів

конструкційного та електротехнічного призначення, згідно класифікації видів

економічної діяльності Національного класифікатора України, вид діяльності -

виробництво скловолокна (код КВЕД - 26.14.0 згідно довідки Державного комітету

статистики України) відноситься до класу 26.1 «Виробництво скла та виробів із

скла» групи 26. «Виробництво іншої неметалевої мінеральної продукції».

За таких підстав, висновок Державної екологічної

інспекції в Луганській області, що ТОВ «Акварс» здійснює діяльність у сфері

виробництва хімічної продукції є таким, що не відповідає чинному законодавству

з питань охорони навколишнього природного середовища, оскільки виробництво

скловолокна до зазначеного переліку не входить.

Згідно ч.2 ст. 14 Закону України «Про екологічну

експертизу», відповідно рішень Кабінету Міністрів України, уряду Автономної

Республіки Крим, місцевих рад чи їх виконавчих комітетів державній екологічній

експертизі можуть підлягати екологічні ситуації, що склалися в окремих

населених пунктах і регіонах, а також діючі об'єкти та комплекси, в тому числі

військового та оборонного призначення, що мають значний негативний вплив на

стан навколишнього середовища.

Проте, згідно наявних у справі даних вбачається, що

ніяких рішень органів державної влади щодо проведення державної екологічної

експертизи у зв'язку із негативним впливом на стан навколишнього природного

середовища ТОВ «Акварс», не виносилося.

У відповідності із вимогами п.3 ст.14 Закону України

«Про екологічну експертизу» державній екологічній експертизі щодо діючих підприємств,

зокрема підлягає проектна документація щодо розширення, реконструкції,

технічного переозброєння, перепрофілювання, консервації та ліквідації

підприємств.

Проте, згідно наявних у справі даних вбачається, що

жодних дій (розширення, реконструкція, технічне переозброєння,

перепрофілювання, консервація та ліквідація), що є підставами для проведення

експертизи, зазначених у п. 3 ст.14 Закону України «Про екологічну експертизу»,

на підприємстві не проводилося.

У зв'язку з цим суд погоджується з відповідачем, що

немає жодних підстав щодо обов'язкового проведення державної екологічної

експертизи.

Частиною 3 ст.6 Закону України «Про основні засади

державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» передбачено, що

суб'єкт господарювання повинен ознайомитися з підставою проведення

позапланового заходу з наданням йому копії відповідного документа.

Суд установив, що посадові особи Державної екологічної

інспекції в Луганській області, що здійснювали 06.10.2008 року перевірку ТОВ

«Акварс» згідно вимоги прокуратури Северодонецька №2951вих від 27.10.2008 року,

в порушення зазначеної норми Закону ТОВ «Акварс» копію вимоги прокуратури

Сеєвєродонецька, або власного листа про повідомлення ТОВ «Акварс» про перевірку

згідно вимоги прокуратури, відповідачу не надавали.

Пунктом 2 частини 6 ст.7 Закону України «Про основні

засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»

передбачено, що за результатами здійснення планового або позапланового заходу

посадова особа органу державного нагляду (контролю), у разі виявлення порушень

вимог законодавства, складає акт, який повинен містити, у тому числі, тип

заходу (плановий або позаплановий).

Суд установив, що посадові особи Державної екологічної

інспекції в Луганській області, що здійснювали 06.10.2008 року перевірку ТОВ

«Акварс» в порушення зазначеної норми Закону у акті перевірки не зазначили, яку

саме перевірку (планову або позапланову) вони здійснювали.

Підпунктом 7 пункту 5 постанови Кабінету Міністрів

України №1524 від 02.11.2006 року «Про затвердження Положення про Міністерство

охорони навколишнього природного середовища України» передбачено право

Державної екологічної інспекції відповідно до своєї компетенції обмежувати та

зупиняти в установленому порядку діяльність підприємств, установ, організацій

та об'єктів або вносити до Кабінету Міністрів України відповідні подання щодо

припинення діяльності, якщо вона провадиться з порушенням правил, нормативів,

норм з охорони навколишнього природного середовища, екологічної та радіаційної

безпеки.

Суд установив, що головний державний інспектор з охорони

природного середовища Державної екологічної інспекції в Луганській області в

Рішенні №123 від 14.11.2008 року вирішуючи тимчасово заборонити (зупинити) з

24.11.2008 року господарську діяльність ТОВ «Акварс» пов'язану з виробництвом

скловолокна, не обґрунтував у зазначеному рішенні підстави заборони згідно до

чинного законодавства України з питань охорони навколишнього природного

середовища, та визначив порядок дій службових осіб Державної екологічної інспекції

з по зупиненню господарської діяльності підприємства, зокрема правових підстав

опломбуванню (опечатуванню) шафи електричної РП-1.

Враховуючи встановлені по справі у судовому засіданні

обставини суд вважає, що відповідач навів обставини та надав докази, що

обґрунтовують його вимоги згідно з чинним законодавством з питань охорони

навколишнього природного середовища.

Статтею 19 Конституції України передбачено, що Правовий

порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути

примушений робити те, що не передбачено законодавством.

Органи державної влади та органи місцевого

самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах

повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Це означає, що акт державного чи іншого органу

управління повинен бути прийнятий в межах компетенції відповідного органу, не

порушувати інтересів держави, прав та інтересів фізичних чи юридичних осіб,

відповідати вимогам діючого законодавства і бути прийнятним у формі та порядку,

визначеному законом.

Отже суд при вирішенні цієї справи керується принципом

законності, відповідно до якого органи державної влади, органи місцевого

самоврядування, їхні посадові і службові особи зобов'язані діяти лише на

підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією і

законами України.

У зв'язку з цим суд дійшов висновку, що позовні вимоги

позивача щодо винесення рішення, яким зобов'язати Товариство з обмеженою

відповідальністю «Акварс» виконати рішення Державної екологічної інспекції від

14.11.2008 року №123 щодо тимчасової заборони (зупинення) виробничої

діяльності, яка пов'язана з виробництвом хімічної продукції не відповідають

чинному законодавству, не підтверджені матеріалами справи, документально не обґрунтовані

і задоволенню не підлягають у повному обсязі.

    Згідно ст. 160 Кодексу адміністративного

судочинства України у судовому засіданні, у якому закінчився розгляд справи,

оголошено вступну та резолютивну частини постанови та повідомлено представників

сторін про те, що постанову у повному обсязі буде виготовлено протягом

5-денного строку.

    На підставі викладеного, керуючись ст. ст.

2, 17, 87, 94, 98, 158, - 163 Кодексу адміністративного судочинства України,

суд

 

П О С Т А Н О В И В:

 

У задоволенні адміністративного позову

Лисичансько-Рубіжанського міжрайонного природоохоронного прокурора в інтересах

держави в особі Державної екологічної інспекції в Луганській області, третя

особа, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору на стороні позивача -

Відкрите акціонерне товариство «Об'єднання Склопластик» про зобов'язання

виконати рішення відмовити у повному обсязі за необґрунтованістю.

 

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до

Донецького апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції

шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження в 10-денний строк з дня

проголошення постанови, а в разі складення постанови у повному обсязі

відповідно до ст..160 цього Кодексу-з дня складення в повному обсязі.

Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 20 днів

після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути

подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга

подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.

    Постанова суду набирає законної сили після

закінчення строку апеляційного оскарження.

    Постанову складено у повному обсязі та

підписано 17 травня 2009 року.

 

 

СУДДЯ

СудЛуганський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.05.2009
Оприлюднено27.08.2009
Номер документу4437556
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-19561/09/1270

Ухвала від 28.08.2009

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Юрченко В.П.

Постанова від 12.05.2009

Адміністративне

Луганський окружний адміністративний суд

Качуріна Л.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні