Ухвала
від 27.05.2015 по справі 331/882/15-ц
ЖОВТНЕВИЙ РАЙОННИЙ СУД М. ЗАПОРІЖЖЯ

Справа №2/331/562/15

331/882/15-ц

У Х В А Л А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

27 травня 2015 року місто Запоріжжя

Жовтневий районний суд міста Запоріжжя в складі:

головуючого судді - Скользнєвої Н.Г.,

при секретарі - Постарнак М.М.,

за участю представників:

позивача - ОСОБА_1,

відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м. Запоріжжя цивільну справу за позовом ОСОБА_3 до Приватного підприємства «Фірма «НВ», третя особа: ОСОБА_4, про відшкодування матеріальної та моральної шкоди, спричинених внаслідок дорожньо-транспортної пригоди ,

В С Т А Н О В И В :

В провадженні Жовтневого районного суду м. Запоріжжя на розгляді перебуває справа за позовом ОСОБА_3 до Приватного підприємства «Фірма «НВ», третя особа: ОСОБА_4, про відшкодування матеріальної та моральної шкоди, спричинених внаслідок дорожньо-транспортної пригоди .

20 травня 2015 року від представника відповідача до суду надійшло клопотання про призначення у справі судової транспортно -трасологічної експертизи, на вирішення якої запропоновано поставити наступні питання :

1) Який механізм контактування автомобілів «Subaru», державний номер НОМЕР_1, та «Renault», державний номер НОМЕР_2?

2) Чи не залишені сліди на нефарбованій частині заднього бамперу (подряпина) на автомобілі «Subaru», державний номер НОМЕР_1, частинами чи деталями «Renault», державний номер НОМЕР_2?

В обґрунтування заявленого клопотання зазначено, що відповідач погоджується з тим, що винуватцем ДТП є ОСОБА_4 і не заперечує проти того, що ушкодження у вигляді деформації заднього бамперу з розтягом пластика спричинено автомобілем «Renault», державний номер НОМЕР_2, яке належить ПП « Фірма «НВ». Проте, заперечує, що ушкодження у вигляді подряпини нефарбованої частини заднього бамперу спричинено в результаті даного ДТП, оскільки в районі контакту заднього бамперу автомобіля Renault», державний номер НОМЕР_2, з заднім бампером автомобіля «Subaru», державний номер НОМЕР_1, у «Renault» немає гострих виступаючих деталей, які спроможні завдати ушкодження такого характеру як подряпина. Тому , вирішення цього спірного питання потребує спеціальних знань.

В суді представник позивача клопотання підтримав, його довіритель та третя особа клопотання підтримали та просили його задовольнити.

Позивач та його представник, кожен в окремості, проти заявленого клопотання заперечували, як по суті, так і з підстав, викладених по тексту письмових заперечень, просили в задоволенні клопотання відмовити.

Суд, вивчивши матеріали справи, взявши до уваги клопотання представника відповідача, пояснення позивача, його представника та третьої особи, кожного в окремості, приходить до наступного.

Відповідно до ст. 145 ЦПК України призначення експертизи є обов'язковим у разі заявлення клопотання про призначення експертизи обома сторонами. Призначення експертизи є обов'язковим також за клопотанням хоча б однієї із сторін, якщо у справі необхідно встановити: 1) характер і ступінь ушкодження здоров'я; 2) психічний стан особи; 3) вік особи, якщо про це немає відповідних документів і неможливо їх одержати.

Згідно ч. 1 ст. 143 ЦПК України для з'ясування обставин, що мають значення для справи і потребують спеціальних знань у галузі науки, мистецтва, техніки, ремесла тощо, суд призначає експертизу за заявою осіб, які беруть участь у справі.

Як встановлено матеріалами справи про адміністративне правопорушення № 333/90008/14п (№3/333/2121/14), при складанні схеми дорожньо-транспортної пригоди та зовнішніх пошкоджень транспортних засобів були присутні особисто ОСОБА_4 та ОСОБА_5, які з викладеними пошкодженнями автомобіля «Subaru», державний номер НОМЕР_1 (задній бампер) погодилися та заперечень стосовно наявності інших пошкоджень не зазначили.

Також встановлено, що аналогічні пошкодження були встановлені і протоколом огляду транспортного засобу «Subaru», державний номер НОМЕР_1, складеним 01 грудня 2014 року спеціалістом-автотоварознавцем по визначенню вартості матеріальної шкоди ОСОБА_6, висновок якого покладено в основу страхового акту № ОЦ/091/000/15/006 від 26.01.2015р., за яким ОСОБА_3 сплачена сума страхового відшкодування та з яким погодилася сторона відповідача.

Згідно висновку спеціаліста-автотоварознавця по визначенню вартості матеріальної шкоди № 515 від 2014 року, проведеною за власною ініціативою ОСОБА_3, розмір відновлювального ремонту пошкодженого транспортного засобу «Subaru», державний номер НОМЕР_1, складає 8022 гривень 09 копійок; розмір втрати товарного вигляду транспортного засобу «Subaru», державний номер НОМЕР_1, складає 8022 гривень 09 копійок. (а.с. 16-23)

Допитаний в судовому засіданні в якості спеціаліста ОСОБА_6 пояснив, що працює спеціалістом-автотоварознавцем по визначенню вартості матеріальної шкоди з 2002 року та за зверненням ОСОБА_3 складав висновок № 515 від 01.12.2014р. На момент огляду автомобіля «Subaru», державний номер НОМЕР_1, останній не мав аварійних пошкоджень та строк його експлуатації не перевищував 7 років. Всі пошкодження, які мав автомобіль (задній бампер), викладені у протоколі огляду транспортного засобу та характер їх заподіяння локальний з транспортним засобом, який допустив зіткнення. На момент огляду пошкодженого транспортного засобу всі учасники огляду погодилися з пошкодженнями та питання щодо наявності пошкоджень, заподіяних до ДТП у учасників події не виникали. Учасники ДТП були повністю згодні з усіма наявними на задньому бампері пошкодженого автомобіля ушкодженнями. У висновку ним було зазначено, що задній бампер підлягає заміні, оскільки завод виробник не передбачає ремонт (окраску) бамперу.

Враховуючи, що встановлення часу та механізму утворення пошкодження у вигляді подряпини нефарбованої частини заднього бамперу транспортного засобу «Subaru», державний номер НОМЕР_1, можлива без проведення транспортно-трасологічної експертизи з урахуванням наявних у матеріалах справи доказах, суд приходить до висновку про необхідність у відмові у задоволенні клопотання представника відповідача.

Крім того, при ухваленні зазначеного рішення, суд також виходить з того, що призначення транспортно-трасологічної експертизи по зазначеній справі в порушення ст. 157 ЦПК України, ст. 6 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» призведе до необґрунтованого затягування процесу розгляду справи.

На підставі викладеного та керуючись ч.1 ст. 143, ст. 145, 210 ЦПК України, суд, -

У Х В А Л И В:

У задоволенні клопотання представника відповідача ОСОБА_2 про призначення по справі за позовом ОСОБА_3 до Приватного підприємства «Фірма «НВ», третя особа: ОСОБА_4, про відшкодування матеріальної та моральної шкоди, спричинених внаслідок дорожньо-транспортної пригоди транспортно-трасологічної експертизи , відмовити.

Ухвала оскарженню не підлягає.

Суддя : Н.Г.Скользнєва

27.05.2015

СудЖовтневий районний суд м. Запоріжжя
Дата ухвалення рішення27.05.2015
Оприлюднено04.06.2015
Номер документу44463161
СудочинствоЦивільне

Судовий реєстр по справі —331/882/15-ц

Ухвала від 29.09.2015

Цивільне

Апеляційний суд Запорізької області

Панкеєв О. В.

Ухвала від 27.08.2015

Цивільне

Апеляційний суд Запорізької області

Панкеєв О. В.

Ухвала від 14.07.2015

Цивільне

Апеляційний суд Запорізької області

Панкеєв О. В.

Ухвала від 15.06.2015

Цивільне

Апеляційний суд Запорізької області

Панкеєв О. В.

Ухвала від 12.06.2015

Цивільне

Апеляційний суд Запорізької області

Панкеєв О. В.

Рішення від 27.05.2015

Цивільне

Жовтневий районний суд м. Запоріжжя

Скользнєва(Швидка) Н. Г.

Ухвала від 27.05.2015

Цивільне

Жовтневий районний суд м. Запоріжжя

Скользнєва(Швидка) Н. Г.

Ухвала від 05.02.2015

Цивільне

Жовтневий районний суд м. Запоріжжя

Скользнєва(Швидка) Н. Г.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні