cpg1251
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
01032, м. Київ, вул. Комінтерну, 16 тел. 235-24-26
УХВАЛА
"27" травня 2015 р. Справа № 911/3505/13
про банкрутство
Суддя Наріжний С.Ю.
Представники учасників у справі про банкрутство згідно протоколу судового засідання.
ВСТАНОВИВ:
у провадженні господарського суду Київської області знаходиться справа № 911/3505/13 за заявою Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області до Колективного підприємства «Екопласт» Громадської організації «Київська міська асоціація інвалідів «Наша справа» про банкрутство в порядку ст. 11 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (надалі також «Закон про банкрутство»).
Ухвалою господарського суду Київської області від 11.09.2013 р. прийнято заяву про порушення справи про банкрутство Колективного підприємства «Екопласт» Громадської організації «Київська міська асоціація інвалідів «Наша справа» до розгляду та призначено засідання суду на 30.09.2013 р.
Ухвалою господарського суду Київської області від 14.10.2013 р. порушено провадження у справі № 911/3505/13, визнано безспірні грошові вимоги кредитора Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області до боржника - Колективного підприємства «Екопласт» Громадської організації «Київська міська асоціація інвалідів «Наша справа» у сумі 2804749,04 грн., введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, призначено розпорядником майна боржника арбітражного керуючого Капцова Олександра Івановича (ліцензія № АВ600666 від 23.02.2012 р., адреса: 02099, м. Київ, вул. Бориспільська, 6, оф. 1), зобов'язано кредитора подати до офіційних друкованих органів у десятиденний строк за свій рахунок оголошення про порушення справи про банкрутство боржника, призначено попереднє засідання суду на 02.12.2013 р., вирішено інші процедурні питання у справі.
Публікація оголошення про порушення провадження у справі № 911/3505/13 про банкрутство Колективного підприємства «Екопласт» Громадської організації «Київська міська асоціація інвалідів «Наша справа» здійснена в газеті «Голос України» № 226 від 29.11.2013 р.
Ухвалою господарського суду Київської області від 03.02.2014 р. затверджено реєстр вимог кредиторів Боржника у складі Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області з вимогами на загальну суму 2804749,04 грн. та Публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «НАДРА» з вимогами на загальну суму 8975967,48 грн., призначено судове засідання на 11.03.2014 р., вирішено інші процедурні питання у справі.
Постановою господарського суду Київської області від 11.03.2014 р. визнано Боржника банкрутом та відкрито ліквідаційну процедуру; призначено ліквідатором Банкрута арбітражного керуючого Капцова О.І.; зобов'язано ліквідатора за результатами роботи по ліквідації підприємства - банкрута подати господарському суду Київської області звіт про проведену роботу, ліквідаційний баланс Банкрута та пояснювальну записку до нього; вирішено інші процедурні питання у справі.
13.03.2014 р. господарським судом Київської області було здійснено публікацію на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України повідомлення № 1569 про визнання банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури КП «Екопласт» ГО «Київська міська асоціація інвалідів «Наша справа».
Ухвалою суду від 23.03.2015 р. відмовлено у задоволенні клопотання ліквідатора Банкрута про продовження строку ліквідаційної процедури; призначено судове засідання для розгляду звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу Банкрута на 13.05.2015 р.
14.04.2015 р. через відділ діловодства суду надійшла заява ліквідатора Банкрута від 14.04.2015 р. № 48 (вх. № 8415/15) про зобов'язання Броварської ОДПІ ГУ ДФС у Київській області здійснити оплату послуг арбітражного керуючого Капцова О.І. за виконання ним повноважень розпорядника майна Боржника у сумі 11729,14 грн.
Ухвалою суду від 16.04.2015 р. розгляд вказаної заяви призначено на 13.05.2015 р.
07.05.2015 р. через відділ діловодства суду надійшло клопотання ліквідатора Банкрута від 07.05.2015 р. № 51 (вх. № 10647/15) про затвердження звіту ліквідатора, ліквідацію юридичної особи-банкрута та припинення провадження у справі.
Ухвалою суду від 13.05.2015 р. відкладено розгляд заяви ліквідатора Банкрута щодо оплати послуг на 27.05.2015 р., також призначено на 27.05.2015 р. розгляд звіту ліквідатора Банкрута.
21.05.2015 р. через відділ діловодства суду надійшов лист ліквідатора Банкрута від 21.05.2015 р. № 55 (вх. № 11837/15) з доданими документами та поясненнями.
27.05.2015 р. через відділ діловодства суду надійшла заява ліквідатора Банкрута від 27.05.2015 р. № 56 (вх. № 12474/15) щодо уточнення раніше поданої заяви № 48 від 14.04.2015 р. з приводу оплати послуг арбітражного керуючого.
27.05.2015 р. у судове засідання з'явився ліквідатор Банкрута арбітражний керуючий Капцов О.І. та надав пояснення у справі, поданий звіт ліквідатора підтримав та просив суд його затвердити, затвердити ліквідаційний баланс Банкрута, ліквідувати юридичну особу - Банкрута та припинити провадження у справі. Також підтримав уточнену заяву щодо оплати його послуг за виконання повноважень в процедурі розпорядження майном Боржника.
Дослідивши звіт ліквідатора Банкрута з доданими документами, а також матеріали справи в сукупності, судом встановлено наступне.
Відповідно до ч. 2 ст. 48 Закону про банкрутство, до винесення господарським судом ухвали про ліквідацію юридичної особи - банкрута ліквідатор зобов'язаний забезпечити збереженість архівних документів банкрута і за погодженням із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері архівної справи і діловодства або з уповноваженою ним архівною установою визначити місце подальшого їх зберігання.
Згідно письмових пояснень ліквідатора, документація Банкрута ліквідатору не передавалася, отже ним вказана документація також не передавалася до архівної установи.
Ліквідатором було направлено запит до податкового органу щодо надання інформації про відкриті рахунки Банкрута, у відповідь на який ліквідатором було отримано лист від 23.04.2014 р. № 5420/10-06-18-03-10 з запитуваною інформацією.
В подальшому ліквідатором було направлено запити до банківських установ, які обслуговували Банкрута з приводу відомостей про рахунки, у відповідь на які отримано довідки (ПАТ «Альфа-Банк» від 02.03.2015 р. № 20060-28.1-184772; АБ «Південний» від 16.02.2015 р. № 193-00249-18/3; ПАТ «Банк Петрокоммерц-Україна» від 18.02.2015 р. № 15.1.16/87; ПАТ КБ «ПриватБанк» від 17.02.2015 р. № 08.7.0.0.0/150217174016; АТ «Укрсиббанк» від 02.03.2015 р. б/№) про те, що всі банківські рахунки є закритими.
Згідно звіту ліквідатора Банкрута, з метою формування ліквідаційної маси Банкрута ліквідатором направлено низку запитів до реєструючих та контролюючих органів, у тому числі: Держземагентства України щодо перебування у власності Банкрута земельних ділянок; Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку щодо перебування у власності Банкрута цінних паперів; Державної інспекції сільського господарства в Київській області щодо зареєстрованої за Банкрутом техніки; Державної інспекції з безпеки на морському та річковому транспорті щодо прав Банкрута на судна; Міністерства доходів і зборів України відносно інформації про здійснення Банкрутом зовнішньоекономічної діяльності; Головного управління статистики у Київській області щодо надання інформації про участь Банкрута в інших підприємствах; Філії ДП «Український інститут промислової власності» - «Український центр інноватики та патентно-інформаційних послуг УкрЦІПІП» та Державної служби інтелектуальної власності про наявність у Банкрута на об'єктів інтелектуальної та промислової власності; Державної авіаційної служби України щодо прав Банкрута на авіаційні судна; Відділу ДВС Броварського МРУЮ щодо виконавчих проваджень про стягнення коштів з Банкрута; Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Бровари та Броварського району при УДАІ ГУМВС України в Київській області щодо наявності у Банкрута транспортних засобів; Державній архітектурно-будівельній інспекції України щодо наявності у Банкрута відповідних дозволів.
Копії відповідних довідок реєструючих органів додані ліквідатором Банкрута до звіту.
Зокрема згідно низки довідок органів Держземагентства у областях, інформація щодо наявності земельних ділянок у власності, користуванні та в оренді Банкрута відсутня.
Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку листом № 09/04/8451/НК від 07.05.2014 р. повідомила про відсутність Банкрута серед власників, які володіють значними пакетами акцій емітентів (10 відсотків і більше статутного капіталу).
Згідно листа Держсільгоспінспекції в Київській області № 14-11/1890 від 25.04.2014 р., за Банкрутом техніки не зареєстровано.
Відповідно до листа Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті № 739-05/1/1-14 від 30.04.2014 р., записи щодо суден, власником або судновласником яких є Банкрут, відсутні.
Листом від 30.04.2014 р. № 2828/К/99-99-18-03-04-14 Міністерство доходів і зборів України повідомило ліквідатора, що Банкрут не перебуває на обліку, як суб'єкт зовнішньоекономічної діяльності.
Згідно листа Головним управлінням статистики у Київській області (№ 04.3-21/502 від 23.04.2014 р.), надати інформацію, засновником яких підприємств є Банкрут, немає можливості у зв'язку з обмеженою кількістю категорій даних, за якими користувачі можуть запитувати інформацію з ЄДРПОУ.
Державна служба інтелектуальної власності України листом № 1-8/3634 від 16.05.2014 р. повідомила ліквідатора Банкрута про відсутність правових підстав для проведення пошукових робіт за відповідним запитом та повідомила про те, що службою через мережу Інтернет відкрито безоплатний доступ до 9 баз даних та 11 інформаційно-довідкових систем щодо об'єктів промислової власності, з якими можна ознайомитись на офіційному веб-порталі. Як зазначив ліквідатор у судовому засіданні, за результатами проведеної роботи об'єкти права інтелектуальної власності у Банкрута не виявлено.
Державна авіаційна служба України листом № 20.01-19-5407 від 14.05.2014 р. повідомила, що за Банкрутом повітряних суден не зареєстровано.
Згідно листа Відділу ДВС Броварського МРУЮ, станом на 24.04.2014 р. виконавчих проваджень по виконанню виконавчих документів щодо стягнення боргів з Банкрута у відділі не перебуває.
Відповідно до листа Центру надання послуг, пов'язаних з використанням автотранспортних засобів з обслуговування м. Бровари та Броварського району при УДАІ ГУМВС України в Київській області № 686 від 05.03.2015 р., за Банкрутом транспортні засоби серед зареєстрованих в Київській області не значаться та не реєструвалися.
Згідно листа Державної архітектурно-будівельної інспекції України № 40-303-83 від 26.02.2015 р., відсутня інформація щодо Банкрута.
Крім цього, з метою виявлення майна Банкрута, ліквідатором було отримано витяги з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, відповідно до яких нерухоме майно за Банкрутом не рахується.
Таким чином, відповідно до звіту ліквідатора та доданих до нього документів, майна Банкрута, яке можливо було б включити до ліквідаційної маси, ліквідатором виявлено не було.
Отже, як зазначено у звіті ліквідатора, кредиторські вимоги згідно п. 5 ст. 45 Закону про банкрутство, як такі, що не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.
Як зазначено вище, до реєстру вимог кредиторів включено вимоги Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області у сумі 2804749,04 грн. та Публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «НАДРА» у сумі 8975967,48 грн.
Відповідно до звіту ліквідатора, з метою звітування перед комітетом кредиторів ліквідатор надсилав кредиторам відповідні повідомлення про скликання комітету кредиторів, однак комітетом кредиторів були проігноровані вказані повідомлення ліквідатора Банкрута, про що було складено Акти від 02.04.2015 р. та 30.04.2015 р. про неприбуття кредиторів на засідання комітету кредиторів.
Ліквідатором Банкрута у даній справі подано ліквідаційний баланс Банкрута станом на 07.05.2015 р., згідно якого у Банкрута відсутні будь-які активи, за рахунок яких можна провести розрахунки з кредиторами Банкрута - Броварською ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області та ПАТ «КБ «НАДРА».
Таким чином судом встановлено, що вимоги кредиторів Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області та ПАТ «КБ «НАДРА» не можуть бути погашені в зв'язку з відсутністю майна Банкрута.
Отже, у зв'язку з відсутністю майна та будь-яких інших активів у Банкрута, за рахунок реалізації яких можливе задоволення вимог Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області та ПАТ «КБ «НАДРА», вимоги останніх вважаються погашеними.
Врахувавши вищевикладене, судом встановлено, що ліквідатором Банкрута в ході ліквідаційної процедури здійснено всі необхідні заходи, передбачені Законом про банкрутство.
Згідно п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство, господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим Законом.
Згідно абз. 1 ч. 5 ст. 39 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців», у разі, якщо після завершення ліквідаційної процедури в процесі банкрутства, яка встановлена законом, судом постановлене рішення про ліквідацію юридичної особи - банкрута, суд, що виніс відповідне рішення, в день набрання ним законної сили направляє його державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.
Розглядаючи уточнену заяву ліквідатора Банкрута про стягнення з ініціюючого кредитора - Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області 11729,14 грн. в рахунок оплати послуг арбітражного керуючого Капцова О.І. за виконання ним обов'язків розпорядника майна Боржника, судом встановлено наступне.
Ухвалою суду від 14.10.2013 р. про порушення провадження у цій справі було встановлено оплату послуг (грошову винагороду) розпорядника майна Боржника у розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень, шляхом її авансування заявником у відповідності до ст. 115 Закону про банкрутство.
Відповідно до ч. 1, 2 ст. 115 Закону про банкрутство, арбітражний керуючий (розпорядник майна, керуючий санацією, ліквідатор) виконує повноваження за грошову винагороду. Грошова винагорода арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна визначається в розмірі двох мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень або в розмірі середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи до порушення провадження у справі про банкрутство, якщо такий розмір перевищує дві мінімальні заробітні плати. Розмір грошової винагороди арбітражного керуючого за виконання повноважень розпорядника майна не може перевищувати п'яти мінімальних заробітних плат за кожний місяць виконання ним повноважень. Право вимоги грошової винагороди виникає в арбітражного керуючого в останній день кожного календарного місяця виконання ним повноважень розпорядника майна боржника. Сплата грошової винагороди арбітражному керуючому (розпоряднику майна) здійснюється шляхом її авансування заявником (кредитором або боржником) у розмірі, зазначеному у цій частині. Сума авансового платежу вноситься на депозитний рахунок нотаріуса та виплачується арбітражному керуючому (розпоряднику майна) за кожний місяць виконання ним повноважень розпорядника майна.
Як стверджує арбітражний керуючий Капцов О.І., ініціюючим кредитором в порушення приписів ст. 115 Закону про банкрутство, не було сплачено на його користь жодних сум за виконання повноважень розпорядника майна Боржника та згідно наданого розрахунку, сума заборгованості складає 11729,14 грн.
Дослідивши подані докази, суд дійшов висновку про обґрунтованість вимог арбітражного керуючого Капцова О.І. щодо стягнення з Броварської ОДПІ ГУ Міндоходів у Київській області 11729,14 грн. в рахунок оплати послуг арбітражного керуючого Капцова О.І. за виконання ним обов'язків розпорядника майна Боржника за період з 14.10.2013 р. по 11.03.2014 р.
Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, ст. 46, 83, 115 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», суд, -
УХВАЛИВ:
1. Затвердити звіт ліквідатора Колективного підприємства «Екопласт» Громадської організації «Київська міська асоціація інвалідів «Наша справа» - арбітражного керуючого Капцова О.І. та ліквідаційний баланс Колективного підприємства «Екопласт» Громадської організації «Київська міська асоціація інвалідів «Наша справа» (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Старотроїцька, 42; код ЄДРПОУ 25296823), станом на 07.05.2015 року.
2. Ліквідувати юридичну особу Банкрута - Колективне підприємство «Екопласт» Громадської організації «Київська міська асоціація інвалідів «Наша справа» (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Старотроїцька, 42; код ЄДРПОУ 25296823).
3. Вимоги усіх кредиторів визнати погашеними; виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.
4. Провадження у справі № 911/3505/13 про банкрутство Колективного підприємства «Екопласт» Громадської організації «Київська міська асоціація інвалідів «Наша справа» (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Старотроїцька, 42; код ЄДРПОУ 25296823) припинити.
5. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Капцова О.І. подати державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута копію даної ухвали для проведення реєстрації припинення юридичної особи Банкрута.
6. Зобов'язати ліквідатора Банкрута - арбітражного керуючого Капцова О.І. повідомити Відділ з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області про завершення ліквідаційної процедури.
7. Стягнути з Броварської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Київській області (07400, Київська обл., м. Бровари, вул. Київська, 286; код ЄДРПОУ 38564761) на користь Фізичної особи-підприємця Капцова Олександра Івановича (02081, м. Київ, вул. Анни Ахматової, 30, кв. 453; ідентифікаційний номер 1849112218) 11729 (одинадцять тисяч сімсот двадцять дев'ять) грн. 14 коп. в рахунок оплати послуг арбітражного керуючого Капцова О.І. за виконання ним обов'язків розпорядника майна Боржника у справі № 911/3505/13 за період з 14.10.2013 р. по 11.03.2014 р.
8. Видати наказ.
9. Ухвалу надіслати: державному реєстратору Реєстраційної служби за місцезнаходженням Банкрута, Головному управлінню статистики в Київській області.
Копію ухвали надіслати: учасникам у справі про банкрутство та Відділу з питань банкрутства Головного управління юстиції у Київській області.
Суддя С.Ю. Наріжний
Суд | Господарський суд Київської області |
Дата ухвалення рішення | 27.05.2015 |
Оприлюднено | 09.06.2015 |
Номер документу | 44544022 |
Судочинство | Господарське |
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні