ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
"18" травня 2015 р. справа № 811/1885/13-а
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Ясенової Т.І.
суддів: Суховарова А.В. Головко О.В.
розглянувши у порядку письмового провадження м. Дніпропетровську адміністративну справу за апеляційною скаргою управління Пенсійного фонду України у Маловисківському районі Кіровоградської області на ухвалу Кіровоградського окружного адміністративного суду від 12 грудня 2014 року у справі №811/1885/13-а за заявою управління Пенсійного фонду України у Маловисківському районі Кіровоградської області про заміну сторони виконавчого провадження,-
ВСТАНОВИВ:
06 червня 2013 року управління Пенсійного фонду України у Маловисківському районі Кіровоградської області (далі - УПФУ у Маловисківському районі Кіровоградської області)фізична особа-підприємець звернулося до суду з позовом до фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 (далі - ФОП ОСОБА_1.), у якому просило стягнути з відповідача на користь позивача заборгованість у сумі 1553,96 грн.
Постановою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 08 липня 2013 року позов задоволено.
24 листопада 2014 року на адресу суду першої інстанції надійшла заява УПФУ у Маловисківському районі Кіровоградської області про заміну сторони у виконавчому провадженні, у якій посилаючись на набрання чинності Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" 11 серпня 2013 року, яким урегульовано питання щодо передачі функцій з адміністрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування від Пенсійного фонду України Міністерству доходів і зборів, просив замінити сторону - стягувача управління пенсійного фонду України у Маловисківському районі Кіровоградської області на Маловисківську ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області.
Ухвалою Кіровоградського окружного адміністративного суду від 12 грудня 2014 року у задоволенні заяви УПФУ у Маловисківському районі Кіровоградської області відмовлено.
В апеляційній скарзі позивач, посилаючись на порушення судом першої інстанції норм процесуального права, неповне з'ясування судом обставин справи, що призвело до неправильного вирішення питання, просить скасувати оскаржувану ухвалу та постановити нове рішення, яким замінити сторону - стягувача управління Пенсійного фонду україни у Маловисківському районі Кіровоградської області на Маловисківську ОДПІ ГУ Міндоходів у Кіровоградській області.
Перевіривши рішення суду першої інстанції та доводи апеляційної скарги, правильність застосування судом першої інстанції норм законодавства, дослідивши матеріали справи, колегія суддів дійшла наступних висновків.
Судом першої інстанції встановлено, що 08 липня 2013 року судом задоволено позов УПФУ у Маловисківському районі Кіровоградської області про стягнення з ФОП ОСОБА_1 заборгованості зі сплати єдиного внеску на загальнобов'язкове державне соціальне страхування.
На час розгляду заяви рішення суду не виконано.
04 липня 2013 року прийнято Закон України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи", який набрав чинності 11 серпня 2013 року.
Вищевказаним законом внесено зміни до Закону України „Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування", відповідно до яких, функції щодо забезпечення збору та ведення обліку страхових коштів, контролю повноти та своєчасності їх сплати, передані центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику - Міністерству доходів і зборів України та територіальним органам доходів і зборів.
Згідно з абзацом 1 пункту 3 Прикінцевих положень Закону України „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" встановлено, що процедури адміністрування, які здійснюють органи доходів і зборів, встановлені цим Законом, поширюються на періоди до набрання чинності цим Законом.
Відповідно до підпункту 14.1.1-1 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України, адміністрування податків, зборів, митних платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та інших платежів відповідно до законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи - це сукупність рішень та процедур контролюючих органів і дій їх посадових осіб, що визначають інституційну структуру податкових та митних відносин, організовують ідентифікацію, облік платників податків і платників єдиного внеску та об'єктів оподаткування, забезпечують сервісне обслуговування платників податків, організацію та контроль за сплатою податків, зборів, платежів відповідно до порядку, встановленого законом.
Абзацами 2, 3 пункту 3 Прикінцевих положень Закону заходи адміністрування органами доходів і зборів здійснюються не раніше дня набрання чинності Законом України „Про внесення змін до Податкового кодексу України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи", відповідно з 11 серпня 2013 року.Органи Пенсійного фонду України продовжують адмініструвати єдиний внесок у частині завершення процедур такого адміністрування.
Пунктом 5 Прикінцевих положень Закон уУкраїни „Про внесення змін до деяких законодавчих актів України у зв'язку з проведенням адміністративної реформи" передбачено, що суми єдиного внеску, які надійшли на рахунки територіальних органів Пенсійного фонду України, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах для зарахування таких сум, підлягають перерахуванню на відповідні рахунки органів доходів і зборів, відкриті в центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, та його територіальних органах.
Таким чином, органи Пенсійного фонду України закінчують усі наявні на день набрання чинності Законом процедури: перевірки, узгодження їх результатів та вимог про сплату боргу, оскарження рішень про застосування пені та фінансових санкцій, стягнення недоїмки, проте органи Пенсійного фонду України продовжують контролювати і виконання судових рішень про стягнення внеску за період до набрання чинності Законом.
На підставі викладеного, колегія суддів дійшла висновку, що судом першої інстанції вірно встановлено обставини справи та правильно застосовано до спірних правовідносин норми матеріального та процесуального права. Доводи апеляційної скарги, з наведених вище підстав, висновків суду не спростовують. Підстави для скасування рішення суду першої інстанції відсутні.
Керуючись п.1 ч.1 ст.199, ст.200, 205, 206 КАС України, суд,-
УХВАЛИВ:
Апеляційну скаргу управління Пенсійного фонду України у Маловисківському районі Кіровоградської області - залишити без задоволення.
Ухвалу Кіровоградського окружного адміністративного суду від 12 грудня 2014 року у справі №811/1885/13-а - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копій особам, що беруть участь у справі та може бути оскаржена в касаційному порядку до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий: Т.І. Ясенова
Суддя: А.В. Суховаров
Суддя: О.В. Головко
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.05.2015 |
Оприлюднено | 10.06.2015 |
Номер документу | 44634365 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Ясенова Т.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні