cpg1251
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
26 травня 2015 р. Справа № 876/1415/15
Львівський апеляційний адміністративний суд в складі:
Головуючого судді Сеника Р.П.,
Суддів Хобор Р.Б., Попко Я.С.,
розглянувши у порядку письмового провадження у м. Львові апеляційними скаргами Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області та Товариства з обмеженою відповідальністю «Західно-Український Консалтинг Центр» на постанову Львівського окружного адміністративного суду від 14.01.2015 року у справі № 813/7265/14 за позовом ТзОВ «Західно-український консалтинг центр» до Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області про скасування податкових повідомлень-рішень, -
В С Т А Н О В И В :
Товариство з обмеженою відповідальністю «Західно - Український Консалтинг Центр» звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова ГУ Міндоходів у Львівській області про скасування податкових повідомлень - рішень від 16.10.2014 року №0003772204, №0003782204.
Позовні вимоги мотивує тим, що оскаржувані податкові повідомлення - рішення прийняті з порушенням норм законодавства, оскільки правильність сплати податку на додану вартість та податку на прибуток підтверджується усіма необхідними первинними документами, а висновки відповідача стосовно не підтвердження реальності здійснення господарських відносин із ПП «Столиця Центр» та ПП «Імпел ЛТД» є необґрунтованими та не підтвердженими доказами. Наявність у позивача виданих йому контрагентами податкових накладних, первинних документів, що складені за наслідками господарських операцій та оплата вартості отриманих послуг і товарів з ПДВ є достатніми підставами для визначення податкового кредиту та формування валових витрат з урахуванням підтвердження здійснення господарської операції з вказаними контрагентами з метою використання послуг у межах господарської діяльності ТзОВ «Західно - Український Консалтинг Центр». Відтак, позивач вважає оскаржувані податкові повідомлення - рішення незаконними та такими, що підлягають скасуванню.
Постановою Львівського окружного адміністративного суду від 14.01.2015 року позов задоволено частково.
Визнано протиправним та скасувано податкове повідомлення - рішення від 16.10.2014 року №0003772204 в частині збільшення суми грошового зобов'язання в розмірі 2840,54 грн. (в тому числі за основним платежем в розмірі 2272,43 грн. та за штрафними санкціями 568,11 грн.). У задоволенні іншої частини позовних вимог відмовлено.
Постанову суду першої інстанції оскаржив відповідач, подавши на неї апеляційну скаргу.
В апеляційній скарзі апелянт зазначає, що не погоджується з рішенням суду першої інстанції, оскільки дане рішення винесене з порушенням норм матеріального та процесуального права, та таке, що неповно відображає обставини, які мають істотне значення для даної справи.
Просить скасувати постанову Львівського окружного адміністративного суду від 14.01.2015 року та прийняти нове рішення, яким у задоволенні позову відмовити повністю.
На адресу Львівського апеляційного адміністративного суду надійшло клопотання Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області, про закриття провадження в справі у звязку із досягненням податкового компромісу. На підтвердження досягнення примирення між сторонами відповідачем подано копію рішення від 10.02.2015 року № 2077/10/13-03-15-01/145 про погодження застосування податкового компромісу.
Особи, що беруть участь у справі, в судове засідання для розгляду апеляційної скарги не прибули, про дату, час та місце розгляду справи були повідомлені належним чином, клопотань від осіб, які беруть участь у справі, про розгляд справи за їх участю не поступало, а тому колегія суддів, у відповідності до ч. 1 ст. 197 КАС України, вважає за можливе розглянути справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами, оскільки таку може бути вирішено на основі наявних у ній доказів. Заслухавши доповідь судді - доповідача, дослідивши обставини справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що клопотання сторін про закриття провадження в справі підлягає задоволенню з наступних підстав.
Із змісту ст. 19 Конституції України вбачається, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбаченіКонституцією та законами України.
За приписами ст.194 КАС України позивач може відмовитися від адміністративного позову, а сторони можуть примиритися у будь-який час до закінчення апеляційного розгляду. У разі відмови від адміністративного позову або примирення сторін суд апеляційної інстанції постановляє ухвалу відповідно до вимог статей 112 і 113 цього Кодексу.
Згідно ч.1 ст.113 КАС України сторони можуть повністю або частково врегулювати спір на основі взаємних поступок. Примирення сторін може стосуватися лише прав та обов'язків сторін і предмета адміністративного позову.
За приписами п.11-2 розділу VIII «Прикінцеві та перехідні положення» КАС України підставою для примирення сторін на будь-якій стадії процесу є досягнення податкового компромісу щодо сплати податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податку на прибуток підприємств відповідно до підрозділу 9-2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України.
Відповідно до положень п.7 підрозділу 9-2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України процедура податкового компромісу, встановлена цим підрозділом, поширюється також на неузгоджені суми податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість, визначені у податкових повідомленнях-рішеннях, щодо яких триває процедура судового та/або адміністративного оскарження, а також на випадки, коли платник податків отримав податкове повідомлення-рішення, за яким податкові зобов'язання не узгоджені відповідно до норм цього Кодексу. Досягнення податкового компромісу у такому разі здійснюється за заявою платника податків у письмовій формі до контролюючого органу про намір досягнення податкового компромісу. У таких випадках днем узгодження платником податків податкових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні, є день подання такої заяви до відповідного контролюючого органу. У разі несплати платником податків такого податкового зобов'язання у сумі, визначеній пунктом 2 цього підрозділу, таке податкове зобов'язання вважається неузгодженим.
Податковий компроміс вважається досягнутим після сплати платником податків узгоджених податкових зобов'язань згідно із цим підрозділом.
06.03.2015 року позивачем подано контролюючому органу заяву (№ 2960/10) про намір досягнення податкового компромісу. Відповідно до до платіжних доручень від 12.03.2015 року № 951 та № 950 ТОВ «ЗУКЦ» (код ЄДРПОУ 20855092) на виконання п. 8 підрозділу 92 Розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України сплачено податок на додану вартість в сумі 995,35 грн. та податку на прибуток в сумі 38,35 грн.
Відповідно п.5 ч.1 ст.198 КАС України за наслідками розгляду апеляційної скарги на постанову суду, суд апеляційної інстанції має право, визнати постанову суду нечинною і закрити провадження у справі.
Згідно ст.203 КАС України постанова або ухвала суду першої інстанції скасовується в апеляційному порядку і позовна заява залишається без розгляду або провадження у справі закривається з підстав, встановлених відповідно статтями 155 і 157 цьогоКодексу.
Якщо судом першої інстанції ухвалено законне та обґрунтоване судове рішення, а обставини, які стали підставою для закриття провадження у справі, виникли після його ухвалення, суд апеляційної інстанції визнає таке рішення нечинним і закриває провадження у справі.
Пунктом 3 частини 1 статті 157 КАС України визначено, що суд закриває провадження у справі якщо сторони досягли примирення. Про закриття провадження у справі суд постановляє ухвалу. Ухвала суду про закриття провадження у справі може бути оскаржена. Повторне звернення з тією самою позовною заявою не допускається (ч.3 ст.157 КАС України).
Наслідки закриття провадження в справі сторонам роз'яснені та зрозумілі.
З огляду на вказане, суд апеляційної інстанції вважає за можливе задовольнити клопотання сторін про закриття провадження в справі у зв'язку з досягненням податкового компромісу, а постанову Львівського окружного адміністративного суду від 14 січня 2015 року визнати нечинною та закрити провадження в справі.
Керуючись ст.ст.113, 194, 198, 203, 205, 206, 211, 212, 254 КАС України, суд,-
У Х В А Л И В:
Клопотання Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області задовольнити.
Постанову Львівського окружного адміністративного суду від 14.01.2015 року у справі № 813/7265/14 за позовом ТзОВ «Західно-український консалтинг центр» до Державної податкової інспекції у Галицькому районі м. Львова Головного управління Міндоходів у Львівській області про скасування податкових повідомлень-рішень - визнати нечинною та закрити провадження у справі в звязку з досягненням податкового компромісу.
Ухвала апеляційного суду набирає законної сили через п'ять днів після направлення її копії особам, що беруть участь у справі та може бути оскаржена у касаційному порядку шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до адміністративного суду касаційної інстанції протягом двадцяти днів з дня набрання ухвалою законної сили.
Головуючий: Р.П. Сеник
Судді Р.Б. Хобор
Я.С. Попко
Суд | Львівський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 26.05.2015 |
Оприлюднено | 10.06.2015 |
Номер документу | 44639856 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський апеляційний адміністративний суд
Сеник Роман Петрович
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Карп'як Оксана Орестівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні