Ухвала
від 24.02.2011 по справі 11/183-07/5003
ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

cpg1251

ВІННИЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 11/183-07/5003

У Х В А Л А

про залишення апеляційної скарги без руху

24 лютого 2011 року м. Вінниця

Суддя-доповідач Вінницького апеляційного адміністративного суду ОСОБА_1 , перевіривши матеріали апеляційної скарги Жмеринської міської ради Вінницької області на постанову Господарського суду Вінницької області від 28 грудня 2010 року у справі за адміністративним позовом Жмеринського міськрайонного центру зайнятості до Жмеринської міської ради Вінницької області про стягнення коштів, виплачених як допомога по безробіттю, -

В С Т А Н О В И В :

Постановою Господарського суду Вінницької області від 28 грудня 2010 року адміністративний позов Жмеринського міськрайонного центру зайнятості задоволено повністю та стягнуто з Жмеринської міської ради Вінницької області 4619 грн. 54 коп.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням позивач оскаржив його в апеляційному порядку.

Перевіривши додержання апелянтом вимог статтей 185-187 Кодексу адміністративного судочинства (далі -КАС) України, дійшов висновку про залишення поданої апеляційної скарги без руху, з наступних підстав.

Згідно ч. 1 ст. 89 КАС України особа, яка звертається до адміністративного суду із апеляційною скаргою повинна сплатити судовий збір, докази про сплату якого додаються до апеляційної скарги ( ч. 6 ст. 187 цього Кодексу).

Відповідно до вимог пункту 3 Прикінцевих та перехідних положень КАС України до набрання чинності законом, який регулює порядок і розмір судового збору, судовий збір при зверненні до адміністративного суду сплачується у порядку, встановленому законодавством для державного мита. При цьому розмір судового збору визначається виходячи із характеру вимог : майнових чи немайнових.

Так, відповідно до підпункту "б" пункту 1 статті 3 Декрету Кабінету Міністрів України "Про державне мито", розмір судового збору із апеляційних скарг на рішення судів становить 50 відсотків ставки, що підлягає сплаті при поданні позовної заяви, а з майнових спорів - ставки, обчисленої виходячи з оспорюваної суми.

В адміністративному судочинстві розмір судового збору щодо майнових вимог про стягнення грошових коштів становить один відсоток від розміру таких вимог, але не більше 1700 грн. (п.п. 3 п. 3 Прикінцевих та перехідних положень КАС України). Таким чином алгоритм розрахунку ставки судового збору за подання апеляційної скарги в майновому спорі є аналогічний тому, що здійснюється при поданні позовної заяви.

Як вбачається з матеріалів справи Жмеринська міська рада Вінницької області оскаржує постанову суду від 28.12.2010 року у майновому спорі про стягнення з них 4619 грн. 54 коп.

Апелянтом як доказ сплати судового збору надано квитанцію № F150755203 від 24.01.2011 року про сплату 1 грн. 70 коп.

Наведене дає суду можливість стверджувати, що Жмеринська міська рада Вінницької області не надали доказів сплати судового збору за подання апеляційної скарги в повному обсязі та у встановленому законом порядку, що є порушенням ч. 6 ст. 187 КАС України.

В апеляційній скарзі Жмеринська міська рада Вінницької області вказала, що отримала постанову 12.01.2011 року, проте не надала ніяких доказів, в підтвердження цього.

Згідно з частиною п'ятою статті 189 КАС України, до апеляційної скарги, яка не оформлена відповідно до вимог, встановлених статтею 187 цього Кодексу, застосовуються правила статті 108 цього Кодексу.

Оскільки вказані судом обставини щодо невідповідності апеляційної скарги вимогам ст. 187 КАС України створюють перешкоди для відкриття апеляційного провадження, апеляційну скаргу слід залишити без руху з наданням апелянту строку для усунення виявлених недоліків.

Керуючись ч. 1 ст. 108, ст. 187, ч. 5 ст. 189 КАС України, -

У Х В А Л И В :

1. Апеляційну скаргу Жмеринської міської ради Вінницької області на постанову Господарського суду Вінницької області від 28 грудня 2010 року у справі за адміністративним позовом Жмеринського міськрайонного центру зайнятості до Жмеринської міської ради Вінницької області про стягнення коштів, виплачених як допомога по безробіттю, - залишити без руху.

2. Запропонувати Жмеринській міській раді Вінницької області в строк до 11 березня 2011 року виконати вимоги даної ухвали та усунути виявлені недоліки апеляційної скарги.

Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та може бути оскаржена протягом двадцяти днів шляхом подачі касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.

Суддя-доповідач ОСОБА_1

СудВінницький апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення24.02.2011
Оприлюднено22.06.2015
Номер документу45073687
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —11/183-07/5003

Ухвала від 11.03.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 11.03.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 24.02.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

Ухвала від 29.03.2011

Адміністративне

Вінницький апеляційний адміністративний суд

Совгира Д. І.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні