Постанова
від 16.06.2015 по справі 808/4631/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

16 червня 2015 року 16:10Справа № 808/4631/14 м.Запоріжжя

Запорізький окружний адміністративний суд

у складі: головуючого - судді Чернової Ж.М.

за участю секретаря судового засідання Панасенка О.

представників:

позивача: ОСОБА_1, ОСОБА_2

відповідача: ОСОБА_3, ОСОБА_4,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду м.Запоріжжя адміністративну справу

за позовом: Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області

до: Приватного сільськогосподарського підприємства агрофірма «Росія»

про: застосування заходів реагування у вигляді повного зупинення роботи,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшла позовна заява Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області до Приватного сільськогосподарського підприємства агрофірма «Росія», в якій позивач, просив застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації усіх будівель та споруд об'єкта Приватного сільськогосподарського підприємства агрофірма «Росія», код ЄДРПОУ 25223209, (71162, Запорізька область, Бердянський район, с.Трояни, вул. Водянікова, 1) шляхом знеструмлення та опечатування вхідних дверей (воріт) та ввідних пристроїв електроживлення, крім будівлі охорони та прохідної.

Позивач звернувся до суду на підставі пункту 5 статті 183-2 КАС України, який передбачає розгляд справи в скороченому провадженні, проте враховуючи отримані від відповідача заперечення, суд прийшов до висновку про неможливість ухвалення законного судового рішення та виклику осіб, які беруть участь у справі, тому судом прийнято рішення щодо розгляду справи за загальними правилами цього кодексу.

За клопотанням позивача 20.08.2014 судом було призначено пожежно-технічну експертизу об'єктів відповідача та зупинено провадження по справі.

Ухвалою суду від 29.05.2015 провадження по справі було поновлено та призначено судове засідання.

В судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги та просили задовольнити їх у повному обсязі, в обґрунтування позовних вимог посилаються на те, що порушення правил пожежної безпеки, які виявлені на підприємстві відповідача при здійсненні перевірки, можуть привести до критичної ситуації. Продовження експлуатації об'єктів з порушенням норм пожежної та техногенної безпеки створює загрозу життю та здоров'ю людей, тому є необхідність застосувати заходи реагування, шляхом зупинення експлуатації об'єкта до виправлення відповідачем наявних у нього порушень правил пожежної безпеки.

Відповідач проти позову заперечив, зазначив, що позивачем після проведення перевірки складений лише акт, в якому відображено виявлені при перевірці порушення. Проте, позивачем не надано час для виправлення вказаних порушень, про що свідчить відсутність необхідного припису з вимогами усунення встановлених порушень та встановлення конкретного часу для виконання. Окрім цього, позивачем порушено встановлений порядок проведення перевірки, а саме позбавлено можливості надання письмових доказів, відносно питань, які наведені в акті. Також, позивачем не було надано відповідачу для ознайомлення акту перевірки. В акті відсутні підписи представників відповідача, які б свідчили про отримання вказаного документу. Крім того, на підставі дозвільних документів, а саме: акту державної приймальної комісії про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об'єкта від 18.12.2008 №982; дозволу Бердянського районного відділу ГУ МНС України в Запорізькій області №000038 від 15.05.2009, було встановлено дотримання правил пожежної безпеки, прийнято в експлуатацію та надано дозвіл на початок роботи комплексу зберігання зерна та насіння сільськогосподарських культур. Отже, на момент відкриття вищевказаного об'єкту, робота даного об'єкту була розпочата у повній відповідності до пожежних норм. Зважаючи на наведене та оскільки на момент проведення позивачем перевірки, факти, які визначені позивачем як порушення, мали документальне підтвердження протилежного, а інші зауваження, на момент звернення позивачем до суду, вже були усунуті, таким чином, відсутні порушення, які б створювали загрозу життю та здоров'ю людей на об'єкті відповідача, тому позовні вимоги не можуть бути задоволені.

Відповідно до ст.160 КАС України, 16.06.2015 проголошено вступну та резолютивну частини постанови та оголошено про час виготовлення постанови у повному обсязі.

Відповідно до ст. 41 КАС України, в ході судового розгляду здійснювалось повне фіксування судового засідання за допомогою технічних засобів, а саме: комплексу "Камертон".

Суд, вислухавши пояснення представників сторін, розглянувши матеріали і з'ясувавши обставини адміністративної справи, дослідивши інші наявні у справі докази у їх сукупності, прийшов до наступного висновку.

Головним управлінням ДСНС України у Запорізькій області, на підставі посвідчення на проведення перевірки №209 від 11.06.2014 (арк.спр.63) в період з 16.06.2014 по 04.07.2014 було проведено планову перевірку Приватного сільськогосподарського підприємства агрофірма «Росія», за наслідками якої було складено акт № 184 від 04.07.2014. Вказаний акт було направлено відповідачу поштою, про що свідчить поштове повідомлення.

В ході перевірки позивачем встановлено, що об'єкт відповідача розташований за адресою: Запорізька область, Бердянський р-н, с.Трояни, вул.Водянікова, 1, експлуатується з порушенням норм пожежної та техногенної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, а саме (судом перераховані суттєві порушення):

-відсутнє обвалування навколо резервуарів з нафтопродуктом, які розташовуються біля сушильні.

Відповідно до п.7.10.2.3. НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні» обвалування резервуарів необхідно виконувати таким чином, щоб воно вміщувало об'єм, який дорівнює номінальному об'єму найбільшого резервуара, що знаходиться в цьому обвалуванні, і було на 0,2 м вище рівня розлитої рідини. Відстань від стінок резервуарів до нижньої крайки внутрішніх схилів обвалування або до обгороджуючих стін має бути не менше: 3 м - від резервуарів місткістю до 10 тис.м3 та 6 м - від резервуарів місткістю 10 тис.м3 і більше.

-особа, яка проводила зварювальні роботи не має кваліфікаційного посвідчення та не пройшла у встановленому порядку навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму та щорічної перевірки знань з одержанням спеціального посвідчення.

Відповідно до п. 8.1.1.17, НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні» не дозволяється: приступати до роботи за несправності апаратури; розміщати постійні місця для проведення вогневих робіт у пожежонебезпечних та вибухопожежонебезпечних приміщеннях; допускати до зварювальних та інших вогневих робіт осіб, які не мають кваліфікаційних посвідчень та не пройшли у встановленому порядку навчання за програмою пожежно-технічного мінімуму та щорічної перевірки знань з одержанням спеціального посвідчення; проводити зварювання, різання або паяння свіжопофарбованих конструкцій та виробів до повного висихання фарби; виконуючи вогневі роботи, користуватися одягом та рукавицями зі слідами масел та жирів, бензину, гасу й інших ГР; зберігати у зварювальних кабінах одяг, ГР та інші горючі предмети і матеріали; допускати стикання електричних проводів з балонами зі стисненими, зрідженими й розчиненими газами; виконувати вогневі роботи на апаратах і комунікаціях, заповнених горючими й токсичними матеріалами, а також на тих, що перебувають під тиском негорючих рідин, газів, парів та повітря або під електричною напругою; проводити вогневі роботи на елементах будівель, виготовлених із легких металевих конструкцій з горючими й важкогорючими утеплювачами.

- пожежний щит, який знаходяться на зовнішній стіні виробничої будівлі га зовнішній стіні гаражу не забезпечений відповідним комплектом, а саме: вогнегасниками - 3 шт., покривалом з негорючого теплоізоляційного матеріалу або повсті розміром 2x2 м - 1 шт., гаками - 3 пгг., лопатами - 2 шт., ломами - 2 шт., сокирою - 2 шт. та відсутня інформація щодо порядкового номеру та номер телефону для виклику пожежної охорони.

Відповідно до п. 6.4.9 НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні», норми належності первинних засобів пожежогасіння для конкретних об'єктів повинні встановлюватися нормами технологічного проектування та галузевими правилами пожежної безпеки з урахуванням вимог щодо оснащення первинними засобами пожежогасіння відповідно до додатка 2. За відсутності норм належності вид та необхідну кількість первинних засобів пожежогасіння допускається визначати відповідно до додатка 2.

Відповідно до Додатку 2 НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні», пожежні щити (стенди) встановлюються на території об'єкта з розрахунку один щит (стенд) на площу 5000 м2. До комплекту засобів пожежогасіння, які розміщаються на ньому, слід включати: вогнегасники - 3 шт., рщик з піском - 1 пгг., покривало з негорючого теплоізоляційного матеріалу або Кюветі розміром 2x2 м -1 шт., гаки - 3 пгг., лопати - 2 пгг., ломи - 2 пгг., сокири - 2

Відповідно до п. 6.4.11 НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні», для розміщення первинних засобів пожежогасіння у виробничих, складських, допоміжних приміщеннях, будівлях, спорудах, а також на території Ьдприємств, як правило, повинні встановлюватися спеціальні пожежні щити Встенди). На пожежних щитах (стендах) повинні розміщуватися ті первинні засоби гасіння пожежі, які можуть застосовуватися в даному приміщенні, споруді, установці. Пожежні щити (стенди) та засоби пожежогасіння повинні бути пофарбовані у відповідні кольори згідно з ГОСТ 12.4.026-76.

-протипожежний запас води, що зберігається в водонапірній башті, водоймах використовується для побутових, виробничих та інших господарських потреб.

Відповідно до п.6.3.1.13 НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні», водонапірні башти повинні бути забезпечені під'їздом і пристосовані для відбору води пожежною технікою будь-якої пори року. Не допускається використовувати для побутових та виробничих потреб запас води, призначений для пожежогасіння. На корпус водонапірної башти слід наносити позначення, яке вказує на місце розташування пристрою для забирання води пожежною технікою.

-пожежні крани у виробничій будівлі не укомплектовані пожежним рукавом однакового з ним діаметра, стволом, важелем для полегшення відкривання вентиля. Елементи з'єднання пожежного крана, рукавів та ручного пожежного ствола не однотипні. Пожежні рукава не перевіряються (не рідше одного разу на шість місяців розгортати та згортати наново). У вибухопожежонебезпечних приміщеннях з наявності пилу пожежні крани не укомплектовані пожежними стволами, що подають воду як суцільним струменем, так і розпиленим.

Відповідно до п. 6.3.2.3. НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні», кожен пожежний кран має бути укомплектований пожежним рукавом однакового з ним діаметра та стволом, кнопкою дистанційного запуску пожежних насосів (за наявності таких насосів), а також важелем для полегшення відкривання вентиля. Елементи з'єднання пожежного крана, рукавів та ручного пожежного ствола мають бути однотипними. Пожежний рукав необхідно утримувати сухим, складеним в "гармошку" або подвійну скатку, приєднаним до на та ствола і не рідше одного разу на шість місяців розгортати та згортати наново. Використання пожежних рукавів для господарських та інших потреб, не в'язаних з пожежогасінням, не допускається. У вибухопожежонебезпечних приміщеннях з наявності пилу пожежні крани повинні бути укомплектовані пожежними стволами, що подають воду як суцільним струменем, так і розпиленим.

-пожежні крани не розміщені у вбудованих або навісних шафках, які мають отвори для провітрювання і пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без розкривання. При цьому не передбачено в них місце для зберігання двох вогнегасників.

Відповідно до п. 6.3.2.4. НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні», пожежні крани повинні розміщуватись у вбудованих або навісних шафках, які мають отвори для провітрювання і пристосовані для опломбування та візуального огляду їх без розкривання. При виготовленні шаф рекомендується передбачати в них місце для зберігання двох вогнегасників. На дверцята шаф, в яких знаходяться вогнегасники, мають бути нанесені відповідні покажчики за ГОСТ 12.4.026-76 "ССБТ. Цвета сигнальные и знаки безопасности". Спосіб установлення пожежного крана повинен забезпечувати зручність повертання вентиля та приєднання рукава. Напрямок осі вихідного отвору патрубка пожежного крана повинен виключати різкий залом пожежного рукава у місці його приєднання.

-пожежні крани у виробничій будівлі знаходяться в непрацездатному стані, не проводиться їх технічне обслуговування і перевірка на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування.

Відповідно до п. 6.3.2.6. НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні», пожежні крани не рідше одного разу на шість місяців підлягають технічному обслуговуванню і перевірці на працездатність шляхом пуску води з реєстрацією результатів перевірки у спеціальному журналі обліку технічного обслуговування. Пожежні крани повинні постійно бути справними і доступними для використання.

-насосна станція для забезпечення відповідного тиску у внутрішньому протипожежному водогоні знаходиться в непрацездатному стані (відсутні пожежні насоси, електропостачання знищено).

Відповідно до п. 6.3.3.4. НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки Україні», електрифіковані засувки повинні перевірятися не рідше двох разів на рік, а пожежні насоси - щомісяця й утримуватись у постійній експлуатаційній готовності. Не рідше одного разу на місяць повинна перевірятися надійність введення пожежних насосів з основного на резервне електропостачання (у тому числі від дизельних агрегатів) з реєстрацією результатів у журналі.

-не встановлені протипожежні двері в приміщені електрощитової будівлі.

Відповідно до п.4.2.4 НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні» отвори у протипожежних стінах, перегородках та перекриттях повинні обладнані захисними пристроями (протипожежні двері, вогнезахисні апани, водяні завіси тощо) проти поширення вогню та продуктів горіння.

-будівлі, та споруди виробничого призначення, вагової, гаражу, ангара, лабораторії та приміщення кухні, прохідної не обладнані системами пожежної сигналізації (СПС).

Відповідно до п.6.1.2 НАПБ А.01.001-2004 «Правила пожежної безпеки в Україні» будівлі, приміщення та споруди повинні обладнуватися зазначеними установками відповідно до чинних нормативно-правових актів, які в установленому порядку узгоджені з органами державного пожежного нагляду. Апаратура й обладнання, що входять до складу установок, повинні відповідати чинним стандартам, технічним умовам, документації заводів-виробників, мати сертифікат якості і бути без дефектів.

Відповідно до вимог Додатку В «Перелік однотипних за призначенням об'єктів, які підлягають обладнанню автоматичними системами пожежної сигналізації та пожежогасіння і тип системи передавання тривожних сповіщень» ДБН В.2.5-56:2010 «Інженерне обладнання будинків і споруд. Системи протипожежного захисту».

В зв'язку з тим, що в судовому засіданні 20.08.2014 представники відповідача наполягали на тому, що на момент розгляду справи, усі встановлені позивачем порушення усунені, враховуючи клопотання позивача, судом було призначено експертизу.

Відповідно до висновків експертизи, вище перелічені судом порушення правил пожежної безпеки мають місце бути. Суд звертає увагу, що відповідач за рік (термін знаходження матеріалів справи на експертному досліджені) не виправив своїх недоліків.

В судовому засіданні 16.06.2015 представники відповідача посилалися на те, що наявні порушення не можуть створювати пожежну небезпеку, оскільки є інші засоби, якими можливо здійснити погашення вогню, у разі його спалаху. Відповідач проти вказаного заперечує в повному обсязі. Враховуючи те, що вирішувати питання щодо можливої пожежної небезпеки, суд не має можливості, оскільки не є компетентним органом в цьому питанні, тому критично відноситься до заявлених відповідачем доводам.

Щодо повноважень позивача, суд зазначає наступне.

Відповідно до ст. 64 Кодексу цивільного захисту України центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, уповноважений організовувати та здійснювати державний нагляд (контроль) щодо виконання вимог законів та інших нормативно-правових актів з питань техногенної та пожежної безпеки, цивільного захисту і діяльності аварійно-рятувальних служб.

Центральний орган виконавчої влади, який здійснює нагляд (контроль) у сфері техногенної та пожежної безпеки, реалізує повноваження безпосередньо і через свої територіальні органи в Автономній Республіці Крим, областях, містах н та Севастополі, районах, районах у містах, містах обласного, республіканського (Автономної Республіки Крим) значення. Відповідно до пп. 63 п. 4 Положення про Головне управління Державної 5и України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області, затвердженого наказом ДСНС України № 3 від 04.02.2013 року, Головне управління відповідно до покладених на нього завдань на відповідній території здійснює безпосередньо та через підпорядковані- підрозділи нагляд (контроль) за додержанням і виконанням вимог законодавства у сферах пожежної і техногенної безпеки та цивільного захисту місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами і організаціями усіх форм власності, іншими суб'єктами господарювання, а також громадянами України, іноземцями та особами без громадянства.

Згідно зі ст.66 Кодексу цивільного захисту України, центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, здійснює державний нагляд (контроль) шляхом проведення планових та позапланових перевірок відповідно до закону.

Положенням ст.67 Кодексу цивільного захисту України передбачено, що центральний орган виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки уповноважено звертатися до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення до повного усунення порушень вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, експлуатації будівель, об'єктів, споруд, цехів, дільниць, а також машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, зупинення проведення робіт, у тому числі будівельно-монтажних, випуску і реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту, надання послуг, якщо ці порушення створюють загрозу життю та/або здоров'ю людей;

Відповідно до ч.1 ст.68 Кодексу цивільного захисту України посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, у разі порушення вимог законодавства з питань техногенної та пожежної безпеки, у тому числі невиконання їх законних вимог, зобов'язані застосовувати санкції, визначені законом.

Згідно з ч.2 ст.68 Кодексу цивільного захисту України, у разі встановлення порушення вимог законодавства у сфері техногенної та пожежної безпеки, що створює загрозу життю та здоров'ю людей, посадові особи центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сферах техногенної та пожежної безпеки, звертаються до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, окремих виробництв, виробничих дільниць, агрегатів, експлуатації будівель, споруд, окремих приміщень, випуску та реалізації пожежонебезпечної продукції, систем та засобів протипожежного захисту у порядку, встановленому законом.

Підстави для звернення центрального органу виконавчої влади, який здійснює державний нагляд у сфері техногенної та пожежної безпеки, до адміністративного суду щодо застосування заходів реагування у вигляді повного або часткового зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів визначені ст.70 Кодексу цивільного захисту України та являються: і 1) недотримання вимог пожежної безпеки, визначених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами, стандартами, нормами і правилами;

порушення вимог пожежної безпеки, передбачених стандартами, нормами і правилами, під час будівництва приміщень, будівель та споруд виробничого призначення;

випуск і реалізація вибухопожежонебезпечної продукції та продукції протипожежного призначення з відхиленням від стандартів чи технічних умов або без даних щодо відповідності такої продукції вимогам пожежної безпеки;

нездійснення заходів щодо захисту персоналу від шкідливого впливу ймовірних надзвичайних ситуацій;

відсутність на виробництвах, на яких застосовуються небезпечні речовини, паспортів (формулярів) на обладнання та апаратуру або систем із забезпечення їх безперебійної (безаварійної) роботи;

невідповідність кількості засобів індивідуального захисту органів дихання від небезпечних хімічних речовин нормам забезпечення ними працівників суб'єкта господарювання, їх непридатність або відсутність; порушення правил поводження з небезпечними речовинами; відсутність або непридатність до використання засобів індивідуального захисту в осіб, які здійснюють обслуговування потенційно небезпечних об'єктів або об'єктів підвищеної небезпеки, а також в осіб, участь яких у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації передбачена планом локалізації і ліквідації наслідків аварій;

відсутність на об'єкті підвищеної небезпеки диспетчерської служби або її неготовність до виконання покладених на неї завдань, у тому числі через відсутність відповідних документів, приладів, обладнання або засобів індивідуального захисту; /

неготовність до використання за призначенням аварійно-рятувальної техніки, засобів цивільного захисту, а також обладнання, призначеного для забезпечення безпеки суб'єктів господарювання;

проведення робіт з будівництва будинків та споруд, розміщення інших небезпечних об'єктів, інженерних і транспортних комунікацій, які порушують встановлений законодавством з питань техногенної безпеки порядок їх проведення або проведення яких створює загрозу безпеці населення, суб'єктам господарювання, обладнанню та майну, що в них перебувають.

Повне або часткове зупинення роботи підприємств, об'єктів, окремих виробництв, цехів, дільниць, експлуатації машин, механізмів, устаткування, транспортних засобів, виконання робіт, надання послуг здійснюється виключно за рішенням адміністративного суду.

Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» визначає правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю).

Відповідно до ч.5 ст.4 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» повне або часткове зупинення виробництва (виготовлення) або реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг допускається за постановою адміністративного суду, ухваленою за результатами розгляду позову органу державного нагляду (контролю) щодо застосування заходів реагування.

На підставі акта, складеного за результатами здійснення заходу, в ході якого виявлено порушення вимог законодавства, орган державного нагляду (контролю) за наявності підстав для повного або часткового зупинення виробництва (виготовлення), реалізації продукції, виконання робіт, надання послуг звертається у порядку та строки, встановлені законом, з відповідним позовом до адміністративного суду (ч. 1 сі. 1 Закон України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»).

Враховуючи те, що вимога позивача стосовно опечатування вхідних дверей (воріт) не дасть можливості виправити відповідачем наявні порушення, оскільки буде перешкода доступу до приміщень, суд вважає, що в цієї частині позовні вимоги не можуть бути задоволені. В іншій частині позову, вимоги підлягають задоволенню.

Керуючись ст. ст. 94, 158, 160, 161, 162, 163, 167, 183, 256 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов задовольнити частково.

Застосувати заходи реагування у вигляді повного зупинення експлуатації усіх будівель та споруд об'єкта Приватного сільськогосподарського підприємства агрофірма «Росія», код ЄДРПОУ 25223209, (71162, Запорізька область, Бердянський район, с.Трояни, вул. Водянікова, 1) шляхом знеструмлення та опечатування ввідних пристроїв електроживлення, крім будівлі охорони та прохідної.

В задоволені решти вимог відмовити.

Звернути постанову суду до негайного виконання.

Постанова може бути оскаржена у Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд через Запорізький окружний адміністративний суд у десятиденний строк з дня отримання постанови шляхом подання апеляційної скарги.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, що її подає, до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо її не було подано.

У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя Ж.М.Чернова

Дата ухвалення рішення16.06.2015
Оприлюднено26.06.2015
Номер документу45336631
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/4631/14

Ухвала від 04.12.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Лазаренко Максим Сергійович

Постанова від 27.08.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Нагорна Л.М.

Ухвала від 21.08.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Нагорна Л.М.

Постанова від 16.06.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Чернова Жанна Миколаївна

Постанова від 16.06.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Чернова Жанна Миколаївна

Ухвала від 20.08.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Чернова Жанна Миколаївна

Ухвала від 20.08.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Чернова Жанна Миколаївна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні