Постанова
від 14.07.2014 по справі 808/4133/14
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

14 липня 2014 року о/об 15 год. 52 хв.Справа № 808/4133/14 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Прасова О.О. при секретарі Гудименко Я.А., за участю представника позивача ОСОБА_1, розглянувши у м.Запоріжжі у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовом Приватного підприємства «Логістік-ВВН»

до Управління Укртрансінспекції у Кіровоградській області

про визнання нечинними і скасування акту та розрахунку плати за проїзд,

ВСТАНОВИВ:

До Запорізького окружного адміністративного суду надійшов адміністративний позов Приватного підприємства «Логістік-ВВН» (надалі - позивач або ПП «Логістік-ВВН») до Управління Укртрансінспекції у Кіровоградській області (надалі - відповідач) про визнання нечинними і скасування Акту №002031 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 16.06.2014 та розрахунку плати за проїзд від 16.06.2014, складені відповідачем.

В адміністративному позові зазначено, що 16.06.2014 в Кіровоградській області на автошляху М-12 Стрій-Тернопіль-Кіровоград зупинка 716 км+405м. відповідачем в особі старшого державного інспектора BЛK Будолап Е.О. складено Акт про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №002031 (надалі - Акт). Вказаний Акт складено у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.07.2007. Так, автомобіль НОМЕР_1, НОМЕР_2 (який належить позивачу) під керуванням водія ОСОБА_4, зупинено представниками відповідача з метою перевірки габаритно-вагового контролю у вищезазначеному місці 16.06.2014 о 14-34 год. За даними вагів відповідача автомобіль мав перевищення загальної маси у 200кг.: 38,2тн. Замість дозволених 38тн. На підставі даних висновків відповідачем видано розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до Акту №002031 від 16.06.2014 (надалі - Розрахунок), відповідно до якого відповідачеві належить сплатити 243 Євро за курсом НБУ на день платежу, на користь бюджету Кіровоградської області. Позивач вважає даний Акт та складений на його підставі Розрахунок незаконними, складеними з порушенням вимог чинного законодавства. Відповідно до пп.3 п.2 «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №879 від 27.06.2007, транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки. Крім того, відповідно до п.21 вказаного Порядку у разі виявлення факту перевищення хоча б одного вагового та/або габаритного нормативного параметра більш на 2 відсотки подальший рух транспортного засобу забороняється до внесення плати за його проїзд автомобільними дорогами загального користування. Плата за проїзд великовагового та або великогабаритного транспортного засобу, що рухався без відповідного дозволу, здійснюється у подвійному розмірі за пройдену частину маршруту по території України. Таким чином, зафіксоване перевищення ваги на 200кг. при допустимій вазі 38 тон, на думку позивача, не є порушенням вищезазначеної постанови Кабінету Міністрів України, оскільки припустиме перевищення ваги у даному випадку складає 760 кг. (2% від 38тн.). Позивач вважає, що відповідно до даної постанови Кабінету Міністрів України порушення ваги місце не мало, а відповідно Акт №002031 від 16.06.2014 та складений на його підставі Розрахунок є не законними. Також, відповідно до зважування автомобіля Управлінням Укртрансінспекції у Запорізькій області, проведеному 16.06.2014 о 22-48 год. - автомобіль не містив взагалі перевищення ваги, оскільки за їх даними ваги показали позначку 35,75тн. Вказана вага відповідає даним товарно-транспортної накладної №7828 від 15.06.2014. Оскільки автомобіль їхав за маршрутом Моршин-Донецьк в опломбованому вигляді, втрата майже 2,5тн. ваги, на думку позивача, неможлива. З огляду на вищевикладене позивач вважає, що складання Акту про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №002031 та Розрахунку плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до Акту №002031 від 16.06.2014 проведено без додержання вимог чинного законодавства, а отже вони є нечинними та підлягають скасуванню.

У судовому засіданні представник позивача підтримав позовні вимоги у повному обсязі, просив їх задовольнити.

Відповідач, повідомлений належним чином про дату, час і місце судового розгляду справи у судове засідання не прибув. Письмових пояснень до суду не подавав.

Вислухавши пояснення представника позивача, розглянувши матеріали справи, суд з'ясував наступне.

У складеному 16.06.2014 старшим державним інспектором Управління Укртрансінспекції у Кіровоградській області Акті про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів №002031 зазначено про те, що автомобіль (тягач) Sсania реєстраційний номер НОМЕР_3, напівпричіп реєстраційний номер НОМЕР_4 повною нормативно допустимою масою 38,0т фактично важив 38,2т. (а.с.5).

Також, у вказаному Акті зазначено, що осьові навантаження, т.: нормативно допустимі - 22, фактичні 22,7. Акт підписаний водієм без зауважень чи застережень (а.с.5).

Судом досліджено Розрахунок плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до Акту №002031 від 16.06.2014, згідно якого позивачу необхідно сплатити 243,0 Євро (а.с.6).

З приводу арифметичного вирахування відповідачем суми до сплати 243,0 Євро у позивача зауваження відсутні.

У Товарно-транспортній накладній №7828 від 15.06.2014 зазначено наступне: Автомобільний перевізник - ПП «Логістік-ВВН»; Замовник - ПрАТ «Індустріальні та дистрибуційні системи»; Вантажовідправник - «Індустріальні та дистрибуційні системи» - Моршинський склад; Вантажоодержувач - Логістик-груп ТОВ МТ; Пункт навантаження - м.Моршин, вул.Геологів, 12а; Пункт розвантаження - м.Донецьк, вул.Бахметьєва, 46а; вантаж кількістю 27 місць, масою брутто, т. - 21868 (а.с.7, 24).

У наданому до суду позивачем Акті передання товарів на відповідальне зберігання №МС-П-0000007828 від 15.06.2014 адресою доставки зазначено м.Донецьк, вул.Бахметьєва, 46-А (МТ).

Дорожній лист вантажного автомобіля (передбачений «Переліком документів, необхідних для здійснення перевезення вантажу автомобільним транспортом у внутрішньому сполученні», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України №207 від 25.02.2009) позивач до суду - не надав, маршрут руху автомобіля НОМЕР_1 з напівпричепом реєстраційний номер НОМЕР_4 позивач документально - не довів.

Об'єктивної причини повторного зважування автотранспортного засобу з напівпричепом саме у м.Запоріжжі позивач не повідомив.

Позивачем надано до суду Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на напівпричіп-фургон-Е реєстрацій номер НОМЕР_4 (а.с.32) та Тимчасовий реєстраційний талон ДАР НОМЕР_7 на транспортний засіб Sсania реєстраційний номер НОМЕР_3 (а.с.33), зареєстровані за ПП «Логістік-ВВН».

Судом досліджено витяг з Договору №069 від 13.02.2014 про перевезення вантажу з Додатком №1 до нього (а.с.26-28).

Таким чином, саме ПП «Логістік-ВВН» використовував у власній господарській діяльності транспортний засіб Sсania реєстраційний номер НОМЕР_3.

Як зазначено у пп.5-1 п.2 «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні», затвердженого 27.06.2007 постановою Кабінету Міністрів України №879 (надалі - «Порядок здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні»), документальний габаритно-ваговий контроль - це визначення загальної маси транспортного засобу шляхом додавання власної маси транспортного засобу та маси вантажу.

Відповідно до пп.11 п.2 «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні» точний габаритно-ваговий контроль - це визначення габаритновагових параметрів транспортного засобу на стаціонарному або пересувному пункті.

Позивачем надано до суду Довідку про зважування, видану 16.06.2014 о/об 22:48 год. Дочірнім підприємством «Запорізький облавтодор» ВАТ «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України», згідно якої вага транспортного засобу Sсania реєстраційний номер НОМЕР_3, напівпричепу реєстрацій номер НОМЕР_4 становить 35750кг. (а.с.9).

Проте, при зважуванні 16.06.2014 о/об 14:34 год. на Зупинці 716 км+405м. автошляху М-12 Стрій-Тернопіль-Кіровоград вага транспортного засобу Sсania реєстраційний номер НОМЕР_3, напівпричепу реєстрацій номер НОМЕР_4 становила 38200кг. (а.с.9)

Згідно з пп.12 п.2 «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні» повторне вимірювання і зважування - це будь-яке наступне вимірювання транспортного засобу, що перебуває в межах одного стаціонарного або пересувного пункту габаритно-вагового контролю, з часу в'їзду такого транспортного засобу на територію пункту до виїзду з неї. Не є повторним вимірювання, яке проводиться через технічні перебої в роботі вимірювального і зважувального обладнання, що не суперечить вимогам затвердженої спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері метрології методики.

Враховуючи переміщення навантаженого автотранспортного засобу з напівпричепом з Зупинки 716 км+405м. автошляху М-12 Стрій-Тернопіль-Кіровоград до м.Запоріжжя, де проводилось повторне зважування, отримані параметри (данні) не можуть бути взяті до уваги, оскільки будуть суперечити вимогам пп.12 п.2 «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні».

Позивачем не надано до суду технічних документів на транспортний засіб Sсania реєстраційний номер НОМЕР_3 щодо витрат паливно-мастильних матеріалів, які мають вагу і витрачаються під час перевезення вантажу, його комплектації.

Відповідно до Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - вантажного сідлового тягачу Sсania реєстраційний номер НОМЕР_3 його повна маса складає 19000кг. (маса без навантаження - 7500кг.) (а.с.34).

Також, відповідно до Свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - напівпричепу-фургону-Е реєстраційний номер НОМЕР_4 його повна маса складає 34000кг. (маса без навантаження - 8520кг.) (а.с.32).

Враховуючи вагу вантажу, вказаного у Товарно-транспортній накладній №7828 від 15.06.2014 (кількістю 27 місць, масою брутто, т. - 21868), вагу вантажного сідлового тягачу та напівпричепу, суд вважає, що результати зважування, проведені відповідачем - не суперечать обставинам справи.

Як зазначено у п.6.3 «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні», затверджених 14.10.1997 наказом Міністерства транспорту України №363, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 за №128/2568 (надалі - «Правила перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»), при перевезенні вантажів у критих автомобілях і причепах, окремих секціях автомобілів, контейнерах і цистернах, опломбованих Замовником, визначення маси вантажу виконується Замовником.

Згідно з п.6.5 «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» визначати масу чи кількість вантажу у вантажовідправника і вантажоодержувача потрібно однаковим способом. При прийманні вантажу для перевезення за масою треба зважити весь вантаж. Визначення загальної маси вантажу зважуванням окремих місць забороняється.

Позивачем не надано до суду доказів отримання вантажоодержувачем Логістик-груп ТОВ МТ товару саме у такій вазі, яка визначена була вантажовідправником. Товарно-транспортна накладна №7828 від 15.06.2014 таких відомостей - не містить. Відсутні у Товарно-транспортній накладній №7828 від 15.06.2014 і найменування вантажу, відомості про здачу вантажу відповідальною особою вантажовідправника.

Відповідно до п.6.8 «Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» перед зважуванням автомобілів автомобільними вагами треба перевірити зазори між обв'язувальною рамою і платформою вагів; перевірити показання вагів без навантаження і за потреби відрегулювати їх. Слід оглянути автомобілі, які підлягають зважуванню, та прослідкувати за тим, щоб всі люди вийшли з кабіни та кузова.

Досліджена судом Довідка (вих.№265 від 14.07.2014) видана ПрАТ «Моршинський завод мінеральних вод «ОСКАР» (який не є Замовником за Договором №069 від 13.02.2014 про перевезення вантажу і не є вантажовідправником згідно Товарно-транспортної накладної №7828 від 15.06.2014) про опломбування товару (а.с.31) - не доводить, на думку суду, не можливості полегшення загальної ваги транспортного засобу Sсania реєстраційний номер НОМЕР_3, напівпричепу реєстрацій номер НОМЕР_4 шляхом демонтажу (зняття) їх складових (наприклад, запасних колес), витрати паливно-мастильних матеріалів під час переміщення до м.Запоріжжя.

Як зазначено у пп.3 п.2 «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні», великовагові та великогабаритні транспортні засоби - це транспортні засоби, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні навантаження на вісь (осі) та загальна маса або габарити яких перевищують один з параметрів, що зазначені у пункті 22.5 Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 №1306 (…). При цьому транспортний засіб не може вважатися великоваговим та/або великогабаритним, якщо його параметри не перевищують нормативи більш як на 2 відсотки.

Відповідно до п.22.5 «Правил дорожнього руху», затверджених 10.10.2001 постановою Кабінету Міністрів України №1306, за спеціальними правилами здійснюється дорожнє перевезення небезпечних вантажів, рух транспортних засобів та їх составів у разі, коли хоч один з їх габаритів перевищує за шириною 2,6 м, за висотою від поверхні дороги - 4 м (для контейнеровозів на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - 4,35 м), за довжиною - 22 м (для маршрутних транспортних засобів - 25 м), фактичну масу понад 38 т (на встановлених Укравтодором і Державтоінспекцією маршрутах - до 40 т; для контейнеровозів - понад 44 т, на встановлених для них маршрутах - до 46 т), навантаження на одиночну вісь - 11 т (для автобусів, тролейбусів - 11,5 т), здвоєні осі - 16 т, строєні - 22 т (для контейнеровозів навантаження на одиночну вісь - 11 т, здвоєні осі - 18 т, строєні - 24 т) або якщо вантаж виступає за задній габарит транспортного засобу більш як на 2 м. Осі слід вважати здвоєними або строєними, якщо відстань між ними (суміжними) не перевищує 2,5 м.

Відповідачем у Розрахунку від 16.06.2014 плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до Акту №002031від 16.06.2014 зазначено, що загальна маса транспортного засобу складає 38200т., хоча відповідно до п.22.5. «Правил дорожнього руху» допустимим параметром є 38000т.

Також, відповідачем у Розрахунку плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до Акту №002031 від 16.06.2014 зазначено, що на строєну вісь навантаження складало 22,7т., хоча відповідно до п.22.5. «Правил дорожнього руху» таке навантаження повинно бути 22т.

Позивач не спростував факт перевищення навантаження на строєну вісь на 700кг., які перевищують норматив більш як на 2 відсотки (2 відсотки від 22 тон складають 440кг.).

Таким чином, автомобіль НОМЕР_1, НОМЕР_5 є великоваговим транспортним засобом.

Як зазначено у ст.33 Закону України «Про автомобільні дороги», рух транспортних засобів, навантаження на вісь, загальна маса або габарити яких перевищують норми, встановлені державними стандартами та нормативно-правовими актами, дозволяється за погодженнями з відповідними органами у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

Відповідно до п.32 «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні» перевізник, який має намір використовувати великоваговий та/або великогабаритний транспортний засіб, зобов'язаний не пізніше ніж за три доби звернутися до уповноважених Укравтодором підприємств із заявою про видачу погодження маршруту. Дозвіл на рух великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу видається відповідним підрозділом МВС, що забезпечує безпеку дорожнього руху, після надання погодження маршруту. У заяві про видачу погодження маршруту повинні міститися відомості про характер і категорію вантажу, загальну масу навантаження на вісь (осі), габарити, технічну характеристику великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, строк перевезення і маршрут. У разі коли під час здійснення габаритно-вагового контролю встановлено, що транспортний засіб є великоваговим та/або великогабаритним, до заяви додаються довідка про здійснення габаритно-вагового контролю та документи, на підставі яких встановлюється маршрут проїзду такого транспортного засобу з часу завантаження до часу здійснення габаритно-вагового контролю.

Позивачем не надано до суду Дозволу на рух великовагового транспортного засобу, виданого відповідним підрозділом МВС на автомобіль НОМЕР_1, НОМЕР_5.

Згідно з п.31-1 «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні» якщо рух здійснюється без відповідного дозволу або внесення плати за проїзд великовагового та/або великогабаритного транспортного засобу, така плата визначається за пройдену частину маршруту по території України або за частину, яку перевізник має намір проїхати, у разі перевищення нормативу хоча б одного вагового або габаритного параметру: до 10 відсотків - у подвійному розмірі; на 10-40 відсотків - у потрійному розмірі; більше як на 40 відсотків - у п'ятикратному розмірі. У разі перевищення кількох нормативів вагових або габаритних параметрів плата за проїзд визначається виходячи з параметру з найбільшим перевищенням. Перевізник зобов'язаний протягом 30 календарних днів з моменту визначення плати внести її та повідомити про це відповідний територіальний орган Укртрансінспекції.

Відповідно до «Ставок плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні», затверджених 27.06.2007 постановою Кабінету Міністрів України №879, ставки плати визначаються в Євро.

Позивачем не надано до суду доказів здійснення автомобілем НОМЕР_1, НОМЕР_6 руху з відповідним дозволом або внесення плати за проїзд великовагового транспортного засобу (платіжні, фіскальні документи).

Рейдова перевірка транспортних засобів проводиться в будь-який час на окремо визначених ділянках дороги, маршрутах руху, автовокзалах, автостанціях, автобусних зупинках, місцях посадки та висадки пасажирів, стоянках таксі і транспортних засобів, місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів, місцях здійснення габаритно-вагового контролю, під час виїзду з підприємств та місць стоянки, на інших об'єктах, що використовуються суб'єктами господарювання для забезпечення діяльності автомобільного транспорту (п.14 «Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті», затвердженого 08.11.2006 постановою Кабінету Міністрів України №1567).

Відповідно до пп.5 п.4 «Порядку взаємодії Державної інспекції України з безпеки на наземному транспорті, Міністерства внутрішніх справ України, Державного агентства автомобільних доріг України під час організації та проведення робіт із зважування та здійснення габаритно-вагового контролю транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів на автомобільних дорогах загального користування», затвердженого 10.12.2013 наказом Міністерства інфраструктури України, Міністерства внутрішніх справ України №1007/1207, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.02.2014 за №215/24992, посадові особи Укртрансінспекції під час здійснення габаритно-вагового контролю: складають акт про перевищення транспортним засобом нормативних габаритних або вагових параметрів та визначають суму плати за проїзд за формулою розрахунку відповідно до пунктів 30 - 31-1 Порядку здійснення габаритно-вагового контролю.

Отже, оформлення відповідачем Акту №002031 про перевищення транспортним засобом нормативних вагових параметрів від 16.06.2014 та Розрахунку плати за проїзд великовагових та (або) великогабаритних транспортних засобів автомобільними дорогами загального користування до Акту №002031 від 16.06.2014 не суперечить «Порядку здійснення габаритно-вагового контролю та справляння плати за проїзд автомобільними дорогами загального користування транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові та/або габаритні параметри яких перевищують нормативні», «Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті».

Наведене узгоджується з правовою позицією викладеною у судовому рішенні Вищого адміністративного суду України по справі №К/800/58192/13 (ухвала суду від 27.02.2014) та у судовому рішенні Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду по справі №811/1753/13-а (ухвала суду від 27.03.2014) (а.с.212-219).

У ст.19 Конституції України зазначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.71 КАС України кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення. В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Як зазначено у ч.1 ст.11 КАС України, розгляд і вирішення справ в адміністративних судах здійснюються на засадах змагальності сторін та свободи в наданні ними суду своїх доказів і у доведенні перед судом їх переконливості.

З урахуванням з'ясованих обставин, досліджених матеріалів справи суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача не підлягають задоволенню. Доводи позивача не приймаються судом до уваги виходячи з вище зазначеного.

Відповідно до ч.2 ст.4 Закону України «Про судовий збір» ставки судового збору встановлюються у таких розмірах: за подання до адміністративного суду адміністративного позову майнового характеру - 2 відсотки розміру майнових вимог, але не менше 1,5 розміру мінімальної заробітної плати та не більше 4 розмірів мінімальної заробітної плати.

У ч.3 ст.4 Закону України «Про судовий збір» зазначено, що під час подання адміністративного позову майнового характеру сплачується 10 відсотків розміру ставки судового збору. Решта суми судового збору стягується з позивача або відповідача пропорційно до задоволеної чи відхиленої частини вимоги.

З'ясовано, що при подачі адміністративного позову в частині майнових вимог позивачем сплачено 182 грн. 70 коп. судового збору, що становить 10 відсотків розміру ставки судового збору по справі. Решта судового збору у сумі 1644 грн. 30 коп. позивачем - не сплачена.

Судові витрати складаються із судового збору та витрат, пов'язаних з розглядом справи (ч.1 ст.87 КАС України).

Розмір судового збору, порядок його сплати, повернення і звільнення від сплати встановлюються законом (ч.2 ст.87 КАС України).

Суд вирішує питання щодо судових витрат у постанові суду або ухвалою (ч.1 ст.98 КАС України).

З урахуванням викладеного, суд вважає за необхідне стягнути з позивача несплачену частину судового збору у сумі 1644 грн. 30 коп.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст.11, 17, 71, 94, 158-163, 256 КАС України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

У задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Стягнути з Приватного підприємства «Логістік-ВВН» (69096, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Бородінська, буд.14, кв.30, ідентифікаційний код 35842625) на користь Державного бюджету України 1644 грн. 30 коп. судового збору на р/р31215206784006 отримувач коштів - ДКСУ у Ленінському районі м.Запоріжжя, код отримувача 38025423, код МФО 813015, банк отримувача - ГУДКСУ у Запорізькій області, код класифікації доходів бюджету 22030001.

Постанова суду першої інстанції набирає законної сили у строк та порядок визначений ст.ст.167, 186, 254 КАС України.

Постанова суду першої інстанції оскаржується у строк та порядок встановлений ст.ст.167, 186 КАС України.

Постанова виготовлена у повному обсязі 16.07.2014.

Суддя О.О. Прасов

Дата ухвалення рішення14.07.2014
Оприлюднено25.06.2015
Номер документу45362997
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/4133/14

Постанова від 14.07.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Постанова від 14.07.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 10.10.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 10.09.2014

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Дурасова Ю.В.

Ухвала від 14.07.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Ухвала від 27.06.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

Постанова від 14.07.2014

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Прасов Олександр Олександрович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні