cpg1251 номер провадження справи 12/77/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
РІШЕННЯ
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
08.06.2015 Справа № 908/2324/15-г
Суддя Господарського суду Запорізької області Смірнов О.Г., розглянувши у відкритому судовому засіданні господарського суду справу № 908/2324/15-г
за позовом: Приватного підприємства "Альянс Т", м. Харків
до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінвестстрой", м. Донецьк
про стягнення 3700027,00 грн.
за участю представників:
від позивача - не з'явився
від відповідача - не з'явився
СУТЬ СПОРУ: Приватне підприємство "Альянс Т" звернулося до Господарського суду Запорізької області з позовною заявою до Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінвестстрой" про стягнення заборгованості за поставлений товар в сумі 3700027,00 грн. за договором № 170412 від 17.04.2012 року.
Відповідач у справі - Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінвестстрой", 27.04.2015 року надав суду в порядку ст. 59 ГПК України, відзив на позовну заяву, в якому зазначає, що між ПП "Альянс Т" та ТОВ "Євроінвестстрой" був укладений договір № 170412 від 17.04.2012 року з специфікаціями, відповідно до якого позивач прийняв на себе зобов'язання поставити та передати у власність відповідача продукцію (товар), найменування, марка і кількість якої вказується в специфікаціях до договору, а відповідач взяв на себе зобов'язання прийняти зазначений товар, своєчасно здійснювати оплату за умовами договору. При цьому вказує, що дійсно позивач поставив на його адресу за період з 24.04.2013 року по 19.12.2013 року товар на суму 8984652,58 грн., в свою чергу відповідач сплатив за поставлений товар за зазначений період суму в розмірі 5284625,58 грн., у зв'язку з чим відповідач створив заборгованість перед позивачем, яка становить 3700027,00 грн. Разом з тим зазначає, що наявність заборгованості з його боку підтверджується також актом звірки поставок та розрахунків між ПП "Альянс Т" та ТОВ "Євроінвестстрой" станом на 13.03.2015 року. Також відповідач вказує, що визнає суму заборгованості в розмірі 3700027,00 грн. перед позивачем та просить суд розглянути дану справу без присутності представників відповідача, прийняти рішення за наявними матеріалами у справі.
27.04.2015 року на адресу суду від позивача надійшло клопотання про розгляд справи без участі його представника, яке мотивоване складним фінансовим становищем підприємства, додатковими витратами (квитки на проїзд представника, добові витрати) та відсутністю на підприємстві штатного юриста. При цьому позивач в клопотанні зазначив, що позовні вимоги підтримує в повному обсязі. Також щодо надання акту взаєморозрахунків позивач в клопотанні вказує, що акт звірки взаєморозрахунків станом на 13.03.2015 року за договором № 170412 від 17.04.2012 року підписаний сторонами, не заперечується та заборгованість повністю визнається відповідачем. Крім того зазначає, що відповідач у наданому суду відзиві на позовну заяву також повністю визнає суму заборгованості за договором № 170412 від 17.04.2012 року, тобто визнає позов повністю.
05.06.2015 року на адресу суду від позивача у справі надійшов лист від 03.06.2015 року, згідно з яким останній на виконання вимог ухали суду від 25.05.2015 року надав для приєднання до матеріалів справи наступні документи: бухгалтерську довідку про підтвердження здійснення оплат за договором № 170412 від 17.04.2012 року ТОВ "Євроінвестстрой" за період з 24.04.2013 року по 17.07.2014 року, копію акту звірки поставок та розрахунків між сторонами станом на 17.07.2014 року, копії рахунків-фактур за період з 24.04.2013 року по 19.12.2013 року, банківську виписку по особовим рахункам з 24.04.2013 року по 17.07.2014 року, копію відомості 3.1 з аналітичного обліку розрахунків з покупцями та замовниками за період: 24 квітня 2013 року - 17 липня 2014 року. При цьому позивач з посиланням на тяжке фінансове становище просить розглянути дану справу без участі його представника, вказує, що позовні вимоги підтримує в повному обсязі та просить їх задовольнити. Також звертає увагу суду на те, що відповідач визнає позовні вимоги в повному обсязі.
Представник позивача в судове засідання 08.06.2015 року не з'явився. Однак 05.06.2015 року позивач надіслав суду разом із витребуваними документами лист, в якому просив розглянути справу без участі його представника.
Представник відповідача в судове засідання 08.06.2015 року не з'явився, втім у відзиві на позовну заяву просив розглянути дану справу без присутності його представників та прийняти рішення за наявними матеріалами у справі.
З'ясувавши фактичні обставини справи, докази на їх підтвердження, виходячи з фактів, встановлених у процесі розгляду справи та правову норму, яка підлягає застосуванню, приймаючи до уваги доводи позивача, пояснення відповідача, суд встановив:
Позов мотивовано тим, що 17.04.2012 року між Приватним підприємством "Альянс Т", далі Постачальник, та Товариством з обмеженою відповідальністю "Євроінвестстрой", далі Покупець, був укладений договір № 170412, далі Договір.
До вказаного Договору між сторонами була укладена додаткова угода № 1 від 07.06.2012 року.
Відповідно до п. п. 1.1., 1.2., 1.3. Договору Постачальник зобов'язується поставити та передати у власність, а Покупець зобов'язується прийняти та оплатити продукцію, далі «Товар», на умовах, викладених в даному Договорі та в специфікаціях, які є невід'ємною частиною даного Договору. Ціна, кількість, асортимент, найменування зазначаються в специфікаціях до договору. Постачальник гарантує, що поставлений товар належить йому на праві власності, в заставі, спорі та під арештом не знаходиться, а також вільний від інших прав на нього третіх осіб. Товар не був в експлуатації, відносно нього не порушувались строки та умови зберігання.
Умовами п. 3.1. - 3.8. Договору сторони визначили, що ціна Товару за одиницю вказана в специфікаціях до договору. Розрахунки за даним Договором здійснюються в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Загальна сума договору складається із сум, зазначених в специфікаціях, які додаються до даного Договору. Загальний узгоджений обсяг Товару, який підлягає поставці, та ціна закріплюється сторонами в Специфікації № 1 до договору, підписаній та засвідченій печатками обох сторін. Постачальник гарантує незмінність ціни на поставлений Товар з моменту підписання Специфікації № 1 обома сторонами та поставки всього Товару до пункту призначення. Оплата за Товар здійснюється після поставки кожної узгодженої партії Товару Постачальником. Порядок оплати за партію - протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки партії Товару Покупцю та його прийняття згідно з п. п. 4.6. та 5.1. даного договору. Датою платежу вважається дата списання грошових коштів з рахунка Покупця. Сторони можуть встановити інший порядок оплати, який визначається в специфікаціях до договору. Обсяги закупівлі та загальна сума Договору може зменшуватись у зв'язку зі зміною обсягу необхідного Покупцю та його планів, який оформлюється додатковою угодою до даного Договору. Остаточні фінансові взаєморозрахунки сторони здійснюють після підписання акта звірки, який складається та підписується уповноваженими сторонами.
Відповідно до п. 4.1. - 4.7. Договору поставка Товару здійснюється партіями автомобільним транспортом на умовах DDP у відповідності з Правилами ІНКОТЕРМС в редакції 2010 року, за рахунок Постачальника, якщо інше не передбачено у відповідних специфікаціях до договору. Пункт призначення зазначається в письмовій заявці від покупця. Загальний строк поставки Товару - до 31.12.2012 року. Строк поставки партії Товару - протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання постачальником письмової заявки від Покупця або копії рознарядки від вантажоодержувача (ДП «Укржелдорснаб») за допомогою факсу, якщо інше не передбачено у відповідних специфікаціях до Договору. Обсяг кожної партії Товару, яка підлягає поставці, закріплюється у письмових заявках Покупця або копіях рознарядок вантажоодержувача, які передаються Постачальнику за допомогою факсу, та є достатньою підставою для Постачальника здійснити поставку зазначеної партії Товару без додаткового підтвердження та узгодження з його сторони за обсягом. Дострокова поставка партії Товару допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено у відповідних специфікаціях до договору. Датою поставки партії Товару вважається дата прийняття Товару Покупцем (вантажоодержувачем) в пункті призначення, яка підтверджується належним чином оформленими та підписаними сторонами відповідними товаросупровідними документами. Після готовності партії Товару до відвантаження, Постачальник направляє Покупцю факсом наступні документи:
- рахунок-фактуру;
- податкову накладну;
- видаткову накладну;
- документи, які підтверджують якість продукції, відмічені в п. 2.1. даного Договору.
Згідно з п. 5.1. Договору прийняття партії Товару Покупцем здійснюється на підставі наступних документів:
- рахунка-фактури;
- видаткової накладної, яку Покупець повинен підписати та повернути Постачальнику, після підтвердження Вантажовідправником прийому партії товару;
- податковою накладною;
- документи, які підтверджують якість продукції, відмічені в п. 2.1. даного Договору, а також технічною документацією.
Пунктом 5.6. Договору встановлено, що Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю та кількістю, затверджених постановою Держарбітражу при РМ СРСР № П-6, П-7 від 1965 року за даним договором застосовуються в частині, яка не суперечить умовам даного Договору.
Згідно з п. 9.8. Договору (в редакції додаткової угоди № 1 від 07.06.2012 року до Договору) договір набирає чинності з дня його підписання обома сторонами та діє до 31.12.2013 року. Розірвання Договору або закінчення строку його дії не є підставою для невиконання сторонами прийнятих на себе зобов'язань.
Позивач в позові вказує, що відповідач в порушення умов договору свої зобов'язання щодо внесення оплати за поставлений товар в повному обсязі не виконав, внаслідок чого у останнього виникла заборгованість за переданий товар в сумі 3700027,00 грн., яку і намагається стягнути позивач.
Матеріали справи свідчать, що між позивачем та відповідачем до договору були складені та підписані наступні Специфікації а саме:
- Специфікація № 1 від 17.04.2012 року, за умовами якої сторони узгодили поставку Товару на загальну суму разом з ПДВ 3122117,98 грн., загальний строк поставки: до 31.12.2012 року;
- Специфікація № 2 від 07.06.2012 року, за умовами якої сторони узгодили поставку Товару на загальну суму разом з ПДВ 2800746,11 грн., загальний строк поставки: до 31.12.2012 року;
- Специфікація № 3 від 01.04.2013 року, за умовами якої сторони узгодили поставку Товару на загальну суму разом з ПДВ 1917835,92 грн., загальний строк поставки: до ІІ квартал 2013 року;
- Специфікація № 4 від 18.06.2013 року, за умовами якої сторони узгодили поставку Товару на загальну суму разом з ПДВ 2301046,97 грн., загальний строк поставки: ІІ -ІІІ квартал 2013 року;
- Специфікація № 5 від 11.10.2013 року, за умовами якої сторони узгодили поставку Товару на загальну суму разом з ПДВ 4787629,56 грн., загальний строк поставки: ІІІ - ІV квартал 2013 року.
Так, на виконання умов Договору, позивач поставив відповідачу товар, передбачений умовами договору та визначений Специфікаціями до договору, на загальну суму з ПДВ 8984652,58 грн., що підтверджується підписаними сторонами у справі без зауважень видатковими накладними, засвідчені копії яких містяться в матеріалах справи, зокрема:
- видатковою накладною № 1 від 24.04.2013 року на суму 265650,84 грн.;
- видатковою накладною № 2 від 29.04.2013 року на суму 200098,08 грн.;
- видатковою накладною № 3 від 29.04.2013 року на суму 602063,28 грн.;
- видатковою накладною № 4 від 28.05.2013 року на суму 850023,72 грн.;
- видатковою накладною № 5 від 20.06.2013 року на суму 148806,00 грн.;
- видатковою накладною № 6 від 21.06.2013 року на суму 48609,96 грн.;
- видатковою накладною № 7 від 25.06.2013 року на суму 148806,00 грн.;
- видатковою накладною № 8 від 01.07.2013 року на суму 148806,00 грн.;
- видатковою накладною № 9 від 04.07.2013 року на суму 148806,00 грн.;
- видатковою накладною № 10 від 11.07.2013 року на суму 148806,00 грн.;
- видатковою накладною № 11 від 18.07.2013 року на суму 148806,00 грн.;
- видатковою накладною № 12 від 29.07.2013 року на суму 179198,08 грн.;
- видатковою накладною № 13 від 08.08.2013 року на суму 133578,55 грн.;
- видатковою накладною № 14 від 15.08.2013 року на суму 148806,00 грн.;
- видатковою накладною № 15 від 23.08.2013 року на суму 182352,00 грн.;
- видатковою накладною № 16 від 29.08.2013 року на суму 148806,00 грн.;
- видатковою накладною № 17 від 09.09.2013 року на суму 148806,00 грн.;
- видатковою накладною № 18 від 11.09.2013 року на суму 86369,42 грн.;
- видатковою накладною № 19 від 19.09.2013 року на суму 145879,81 грн.;
- видатковою накладною № 20 від 26.09.2013 року на суму 163945,28 грн.;
- видатковою накладною № 21 від 23.10.2013 року на суму 224545,44 грн.;
- видатковою накладною № 22 від 24.10.2013 року на суму 538450,80 грн.;
- видатковою накладною № 23 від 25.10.2013 року на суму 114564,00 грн.;
- видатковою накладною № 24 від 06.11.2013 року на суму 801948,00 грн.;
- видатковою накладною № 25 від 08.11.2013 року на суму 300730,50 грн.;
- видатковою накладною № 26 від 21.11.2013 року на суму 687384,00 грн.;
- видатковою накладною № 27 від 26.11.2013 року на суму 336818,16 грн.;
- видатковою накладною № 28 від 11.12.2013 року на суму 744666,00 грн.;
- видатковою накладною № 29 від 18.12.2013 року на суму 744666,00 грн.;
- видатковою накладною № 30 від 19.12.2013 року на суму 293856,66 грн.
На оплату поставленого товару позивачем були виписані наступні № 1 від 24.04.2013 року, № 2 від 29.04.2013 року, № 3 від 29.04.2013 року, № 4 від 28.05.2013 року, № 5 від 20.06.2013 року, № 6 від 21.06.2013 року, № 7 від 25.06.2013 року, № 8 від 01.07.2013 року, № 9 від 04.07.2013 року, № 10 від 11.07.2013 року, № 11 від 18.07.2013 року, № 12 від 29.07.2013 року, № 13 від 08.08.2013 року, № 14 від 15.08.2013 року, № 15 від 23.08.2013 року, № 16 від 29.08.2013 року, № 17 від 09.09.2013 року, № 18 від 11.09.2013 року, № 19 від 19.09.2013 року, № 20 від 26.09.2013 року, № 21 від 23.10.2013 року, № 22 від 24.10.2013 року, № 23 від 25.10.2013 року, № 24 від 06.11.2013 року, № 25 від 08.11.2013 року, № 26 від 21.11.2013 року, № 27 від 26.11.2013 року, № 28 від 11.12.2013 року, № 29 від 18.12.2013 року, № 30 від 19.12.2013 року.
Докази у справі свідчать, що відповідачем була здійснена часткова оплата товару, поставленого за період з 24.04.2013 року по 19.12.2013 року, в загальній сумі 5284625,58 грн., що підтверджується засвідченими копіями банківських виписок по особовим рахункам позивача, зокрема:
- банківською випискою від 11.06.2013 року на суму 500000,00 грн.;
- банківською випискою від 12.07.2013 року на суму 100000,00 грн.;
- банківською випискою від 14.08.2013 року на суму 200000,00 грн.;
- банківською випискою від 19.08.2013 року на суму 200000,00 грн.;
- банківською випискою від 21.08.2013 року на суму 50000,00 грн.;
- банківською випискою від 27.08.2013 року на суму 50000,00 грн.;
- банківською випискою від 29.08.2013 року на суму 50000,00 грн.;
- банківською випискою від 01.10.2013 року на суму 200000,00 грн.;
- банківською випискою від 11.10.2013 року на суму 200000,00 грн.;
- банківською випискою від 25.10.2013 року на суму 500000,00 грн.;
- банківською випискою від 18.12.2013 року на суму 200000,00 грн.;
- банківською випискою від 27.12.2013 року на суму 350000,00 грн.;
- банківською випискою від 31.01.2014 року на суму 700000,00 грн.;
- банківською випискою від 03.02.2014 року на суму 1684625,58 грн.;
- банківською випискою від 23.06.2014 року на суму 100000,00 грн.;
- банківською випискою від 01.07.2014 року на суму 60000,00 грн.;
- банківською випискою від 10.07.2014 року на суму 40000,00 грн.;
- банківською випискою від 17.07.2014 року на суму 100000,00 грн.
Втім, відповідач свої зобов'язання з оплати за поставлений товар в повному обсязі не виконав, у зв'язку з чим за ним утворився борг в розмірі 3700027,00 грн., який позивач і намагається стягнути.
Судом досліджені правові норми, які підлягають застосуванню у спірних відносинах сторін. За своєю правовою природою між сторонами було укладено договір поставки. Відповідно до вимог Господарського кодексу України договір вважається укладеним у випадку досягнення сторонами умов щодо його предмету, строку та ціни. Сторони досягли всіх суттєвих умов відносно вказаного виду договору, тобто встановили його предмет, визначили ціну, строк дії договору, порядок здійснення розрахунків, умови поставки, а тому відповідно до вимог ст. ст. 638, 639, 712 ЦК України та ст. ст. 180, 181 ГК України, він вважається укладеним згідно частини 7 статті 181 ГК України, а саме подія, до якої прагнули сторони відбулася.
Відповідно до ч. 1 ст. 712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму.
Статтею 265 ГК України також визначено, що за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. У частині 2 статті 266 ГК України визначено, що предметом поставки є визначені родовими ознаками продукція, вироби з найменуванням, зазначеним у стандартах, технічних умовах, документації до зразків (еталонів), прейскурантах чи товарознавчих довідниках. Предметом поставки можуть бути також продукція, вироби, визначені індивідуальними ознаками. Предмет поставки за Договором відповідає вказаним вимогам. Відповідач товар прийняв (про що свідчать наявні в матеріалах справи підписані з боку відповідача видаткові накладні), його не повернув, а тому повинен здійснити за нього оплату за умовами договору.
Порядок розрахунків узгоджений сторонами в розділі 3 Договору, а саме в п. 3.6. Договору, яким встановлено, що оплата за Товар здійснюється після поставки кожної узгодженої партії Товару Постачальником. Порядок оплати за партію - протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки партії Товару Покупцю та його прийняття згідно з п. п. 4.6. та 5.1. даного договору. При цьому згідно з п. 4.6. Договору датою поставки партії Товару вважається дата прийняття Товару Покупцем (вантажоодержувачем) в пункті призначення, яка підтверджується належним чином оформленими та підписаними сторонами відповідними товаросупровідними документами. Згідно з п. 5.1. Договору до переліку товаросупровідних документів належить видаткова накладна. З аналізу змісту умов викладених пунктів Договору вбачається, що Покупець, зобов'язаний здійснити оплату кожної узгодженої партії Товару протягом 30 календарних днів від дати підписання видаткових накладних.
Разом з тим, умовами п. 3.8. Договору визначено, що остаточні фінансові взаєморозрахунки сторони здійснюють після підписання акта звірки, який складається та підписується уповноваженими сторонами. Так, в матеріалах справи містяться акти звірки поставок та розрахунків станом на 13.03.2015 року та на 17.07.2014 року, підписані сторонами у справі, згідно яких сторони визнали наявність заборгованості з боку ТОВ "Євроінвестстрой" перед ПП "Альянс Т" в сумі 3700027,00 грн.
При цьому, судом прийнято до уваги, що акт звірки взаєморозрахунків не є первинним документом, який фіксує факт здійснення господарських операцій між сторонами в розумінні приписи ч. 1 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні", а лише відображує рух коштів на підприємстві, а наявність боргу в сумі 3700027,00 грн. підтверджується наданими до матеріалів справи доказами.
В силу загальної норми, передбаченої у статті 599 ЦК України, та спеціальної норми, визначеної у частині першій ст. 193 ГК України, суб'єкти господарювання та інші учасники господарських відносин повинні виконувати господарські зобов'язання належним чином відповідно до закону, інших правових актів, договору, а за відсутності конкретних вимог щодо виконання зобов'язання - відповідно до вимог, що у певних умовах звичайно ставляться.
Статтею 629 ЦК України передбачено, що договір є обов'язковим для виконання сторонами. Частиною 1 статті 530 ЦК України визначено, що якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Стаття 33 ГПК України зобов'язує сторін довести ті обставини, на які вони посилаються як на підставу своїх вимог і заперечень. Відповідно до вимог статті 34 ГПК України господарський суд приймає тільки ті докази, які мають значення для справи. Втім ніякі докази не мають для суду заздалегідь встановленої сили і оцінюються судом в розумінні вимог статті 43 ГПК України за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на всебічному, повному і об'єктивному розгляду в судовому процесі всіх обставин справи в їх сукупності, керуючись законом.
Позивачем доведено суду факт порушення з боку відповідача своїх зобов'язань за договором щодо не здійснення оплати за поставлений товар в повному обсязі, а також доведено порушення відповідачем строку оплати товару, встановленого умовами договору, а наявність заборгованості в розмірі 3700027,00 грн. підтверджується підписаними сторонами видатковими накладними, які є первинними документами, згідно яких проводяться розрахунки між сторонами у справі з врахуванням здійснених відповідачем часткових оплат. Відповідач наявність заборгованості визнав, однак доказів сплати боргу в повному обсязі станом на день розгляду справи суду не надав.
За таких обставин, позовні вимоги Приватного підприємства "Альянс Т" про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінвестстрой" заборгованості за поставлений товар в сумі 3700027,00 грн. за договором № 170412 від 17.04.2012 року обґрунтовані та підлягають задоволенню.
Витрати по сплаті судового збору в сумі 73080,00 грн. покладаються на відповідача у справі - Товариство з обмеженою відповідальністю "Євроінвестстрой", відповідно до вимог ст. ст. 44, 49 ГПК України.
У судовому засіданні, яке відбулося 08.06.2015 року, згідно частини 2 статті 85 ГПК України, було проголошено скорочений текст рішення, а саме його вступну та резолютивну частини.
На підставі викладеного, керуючись ст. ст. 530, 599, 629, 638, 639, 712 ЦК України, ст. ст. 180, 181, 193, 265, 266 ГК України, ст. ст. 4 2 , 4 3 , 33, 34, 43, 44, 49, 82-84, ч. 2 ст. 85 ГПК України, суд
В И Р І Ш И В:
1. Позовні вимоги Приватного підприємства "Альянс Т" до Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінвестстрой" задовольнити.
2. Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Євроінвестстрой", 83044, м. Донецьк, вул. Комуністична, буд. 4, код ЄДРПОУ 34436084, на користь:
- Приватного підприємства "Альянс Т", 61012, м. Харків, вул. Суздальські ряди, буд. 12/1, кв. 14, код ЄДРПОУ 32236204, заборгованість за поставлений товар за договором № 170412 від 17.04.2012 року в сумі 3700027 (три мільйона сімсот тисяч двадцять сім) грн. 00 коп., витрати по сплаті судового збору в сумі 73080 (сімдесят три тисячі вісімдесят) грн. 00 коп., видавши наказ.
Повне рішення складено - 15.06.2015 року
Суддя О.Г.Смірнов
Рішення господарського суду набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо апеляційну скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після розгляду справи апеляційним господарським судом.
Суд | Господарський суд Запорізької області |
Дата ухвалення рішення | 08.06.2015 |
Оприлюднено | 25.06.2015 |
Номер документу | 45364879 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Господарський суд Запорізької області
Смірнов О.Г.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні