У Х В А Л А
17 жовтня 2012 р. Справа № 2а/0470/9478/12 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Серьогіної О.В.
при секретарі судового засіданні ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську клопотання Державної інспекції України з контролю за цінами про зупинення провадження у справі за адміністративним позовом Комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 19 до Державної інспекції з контролю за цінами в Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення від 19.07.2010 року №102, -
ВСТАНОВИВ:
01.02.2011 року Комунальне житлово-експлуатаційне підприємство № 19 звернулось до Дніпропетровського окружного адміністративного суду з адміністративним позовом до Державної інспекції з контролю за цінами в Дніпропетровській області, в якому просить:
- визнати протиправним та скасувати рішення Державної інспекції з контролю за цінами в Дніпропетровській області від 19.07.2010 року №102 «Про вилучення у КЖЕП № 19 до державного бюджету: суму необгрунтовано отриманої виручки 661102,90 грн. та суму економічних санкцій 1322205,80 грн.»
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 04.04.2011 року адміністративний позов було залишено без розгляду.
Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 20.06.2012 року вказану ухвалу було скасовано, а справу направлено до суду першої інстанції.
Ухвалою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 14.08.2012 року адміністративну справу було призначено на 12.09.2012 року. В судовому засіданні, відкритому 12.09.2012 розгляд справи відкладався.
У судове засідання сторони не з’явились, про дату, час та місце розгляду справи повідомлені належним чином.
16.10.2012 року на адресу Дніпропетровського окружного адміністративного суду від Державної інспекції України з контролю за цінами надійшло клопотання про зупинення провадження у справі у зв’язку відсутністю у Державної інспекції України з контролю за цінами на даний час контрольно-наглядових функцій та спостереження у сфері ціноутворення. В обгрунтування клопотання зазнає, що на даний нас Держцінінспекція проводить роботу щодо внесення змін до Положення про неї та інших нормативно-правових актів в частині доповнення її повноважень контрольно-наглядовими функціями та спостереження у сфері ціноутворення, а також комплекс організаційних заходів з формування її структури, створення територіальних органів, добору кадрів тощо, що дасть змогу законодавчо врегулювати питання процесуального правонаступництва та представництва у судах.
Дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку про необхідність зупинення провадження у даній справі відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 156 Кодексу адміністративного судочинства України, виходячи з наступного.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів № 346 від 28.03.2011 року «Про ліквідацію урядових органів»було ліквідовано Державну інспекцію з контролю за цінами та Указом Президента України «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади»від 09.12.2010 року № 1085/2010 з наступними змінами, утворено Державну інспекцію України з контролю за цінами.
Згідно з Положенням Держцінінспекція входить до системи органів виконавчої влади і реалізує державну політику з контролю за цінами шляхом: проведення постійного моніторингу, аналізу і дослідження динамики цін (тарифів) на споживчому ринку, внесення Міністрові економічного розвитку і торгівлі, центральним і місцевим органам виконавчої влади пропозицій щодо визначення методів впливу на економічні процеси та цінову ситуацію на поживчому ринку, надання у випадках, передбачених висновків щодо економічного обгрунтування витрат під час формування цін (тарифів) на товари, роботи і послуги, щод яких запроваджено державне регулювання цін (тарифів).
Таким чином, здійснення планових і позапланових перевірок щодо дотримання суб’єктами господарювання державної дисципліни цін та прийняття рішень щодо застосування економічних (адміністративно-господарських) санкцій не належать до завдань і функцій Держцінінспекції, що унеможливлює у належному процесуальному статусі представляти і захищати інтереси держави.
Проте, пунктом 1 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про ціни і ціноутворення»від 21.06.2012 р. № 5007-VI передбачено виконання контрольно-наглядових функцій за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін.
На виконання Плану організації підготовки проектів актів необхідних для забезпечення реалізації Закону України «Про ціни і ціноутворення», схваленого на засіданні Кабінету Міністрів України від 08.08.2012 року протокол № 59, за яким до Положення про Державну інспекцію України з контролю за цінами вносяться зміни в частині надання Держцінінспекції України контрольно-наглядових функцій у сфері ціноутворення.
Таким чином, на даний час не визначено правонаступника Державної інспекції з контролю за цінами в Дніпропетровській області
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 156 Кодексу адміністративного судочинства України суд зупиняє провадження у справі в разі ліквідації органу, злиття, приєднання, поділу, перетворення юридичної особи, яка була стороною у справі до встановлення правонаступника.
Оцінуючи, досліджені судом у ході судового розгляду письмові докази, у їх сукупності, суд вважає за можливе зупинити провадження у даній адміністративній справі до встановлення правонаступника Державної інспекції з контролю за цінами в Дніпропетровській області.
На підставі вищенаведеного, керуючись, ст. ст., 156, 158, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -
УХВАЛИВ:
Клопотання Державної інспекції України з контролю за цінами про зупинення провадження задовольнити.
Зупинити провадження в адміністративній справі № 2а/0470/9478/12 за адміністративним позовом Комунального житлово-експлуатаційного підприємства № 19 до Державної інспекції з контролю за цінами в Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення від 19.07.2010 року №102 до встановлення правонаступника Державної інспекції з контролю за цінами в Дніпропетровській області.
Зобов’язати Державну інспекцію України з контролю за цінами надати інформацію щодо утворення територіального органу Державної інспекції України з контролю за цінами в Дніпропетровській області.
Копію ухвали надіслати особам, які беруть участь у справі та Державній інспекції України з контролю за цінами.
Ухвала суду може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги через Дніпропетровський окружний адміністративний суд з одночасним направленням копії апеляційної скарги особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Апеляційна скарга на ухвалу суду першої інстанції подається протягом п'яти днів з дня проголошення ухвали. У разі складення ухвали у повному обсязі апеляційна скарга подається протягом п’яти днів з дня отримання копії ухвали
Ухвала суду набирає законної сили відповідно до вимог ст. 254 Кодексу адміністративного судочинства України.
Повний текст ухвали виготовлено 18.10.2012 року.
Суддя ОСОБА_2
Суд | Дніпропетровський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 18.10.2012 |
Оприлюднено | 02.07.2015 |
Номер документу | 45703099 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Верба Ірина Олександрівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Серьогіна Олена Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Серьогіна Олена Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні