ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
У Х В А Л А
і м е н е м У к р а ї н и
28 травня 2015 рокусправа № 804/9058/14
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів: головуючого судді: Ясенової Т.І.
суддів: Суховарова А.В. Головко О.В.
за участю секретаря судового засідання: Троянова А.С.
розглянувши у відкритому судовому засідання апеляційну скаргу Західно-Донбаської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01 серпня 2014 року у справі №804/9058/14 за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Західно-Донбаської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення №0002181703 від 02 квітня 2014 року,-
ВСТАНОВИВ:
У липні 2014 року фізична особа-підприємець ОСОБА_1 (далі- ФОП ОСОБА_1В.) звернулася до суду з позовом до Західно-Донбаської об?єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області (далі - Західно-Донбаська ОДПІ), у якому просила визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення №0002181703 від 02 квітня 2014 року.
Постановою Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01 серпня 2014 року позов задоволено.
Західно-Донбаською ОДПІ подано апеляційну скаргу на постанову суду першої інстанції, в якій посилаючись на порушення судом першої інстанції норм матеріального та процесуального права, неповне з'ясування судом обставин, що мають значення для справи, що призвело до неправильного вирішення справи, просить скасувати оскаржувану постанову та ухвалити нове рішення, яким відмовити у задоволенні позовних вимог.
Ухвалою Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду від 14.01.2015 року відкрито апеляційне провадження за апеляційною скаргою Західно-Донбаською ОДПІ на постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01 серпня 2014 року та призначено справу до апеляційного розгляду у відкритому судовому засіданні на 28 травня 2015 року.
31 березня 2015 року Західно-Донбаською ОДПІ подано клопотання про затвердження примирення сторін та закриття провадження у справі з підстав досягнення між сторонами у справі податкового компромісу відповідно до підрозділу 9 2 розділу ХХ „Перехідні положенняВ» Податкового кодексу України та представлені письмові докази застосування процедури податкового компромісу.
Законом України „Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо особливостей уточнення податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та податку на додану вартість у разі застосування податкового компромісуВ» від 25 грудня 2014 року N 63-VIII, який набрав чинності 17 січня 2015 року, передбачено право застосування сторонами процедури податкового компромісу, яке, зокрема, поширюється на неузгоджені суми податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податку на прибуток, визначені у податкових повідомленнях-рішеннях, щодо яких триває процедура судового оскарження.
Відповідно до пунктів 1 підрозділу 9 2 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України податковий компроміс - це режим звільнення від юридичної відповідальності платників податків та/або їх посадових (службових) осіб за заниження податкових зобов'язань з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість за будь-які податкові періоди до 1 квітня 2014 року з урахуванням строків давності, встановлених статтею 102 цього Кодексу.
Сума заниженого податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість сплачується в розмірі 5 відсотків такої суми. При цьому 95 відсотків суми заниженого податкового зобов'язання з податку на прибуток підприємств та/або податку на додану вартість вважаються погашеними, штрафні санкції не застосовуються, пеня не нараховується (п. 2 цього підрозділу).
Досягнення податкового компромісу у такому разі здійснюється за заявою платника податків у письмовій формі до контролюючого органу про намір досягнення податкового компромісу. У таких випадках днем узгодження платником податків податкових зобов'язань, визначених у податковому повідомленні-рішенні, є день подання такої заяви до відповідного контролюючого органу. У разі несплати платником податків такого податкового зобов'язання у сумі, визначеній пунктом 2 цього підрозділу, таке податкове зобов'язання вважається неузгодженим (п. 7 підрозділу 9 2 розділу XX Перехідних положень Податкового кодексу України).
Відповідно до п. 8 цього підрозділу податковий компроміс вважається досягнутим після сплати платником податків узгоджених податкових зобов'язань згідно із цим підрозділом.
Після досягнення податкового компромісу такі зобов'язання не підлягають оскарженню та їх розмір не може бути змінений в інших податкових періодах.
Судом досліджено представлені до матеріалів справи рішення податкового органу щодо погодження застосування процедури податкового компромісу від 27 березня 2015 року № 132/04-10-17-03 за результатами розгляду заяви позивача від13.03.2015р. та докази сплати платником податків узгодженого грошового зобов'язання з податку на додану вартість внаслідок застосування податкового компромісу до бюджету у розмірі 815,11 грн. ( 5% від суми податкового зобов'язання).
Відповідно пункту 11.2 розділу VIII „Прикінцеві та перехідні положенняВ» КАС України, підставою для примирення сторін на будь-якій стадії процесу є досягнення податкового компромісу щодо сплати податкових зобов'язань з податку на додану вартість та податку на прибуток підприємств відповідно до підрозділу 9 1 розділу XX „Перехідні положенняВ» Податкового кодексу України.
Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 157 КАС України суд закриває провадження у справі, якщо сторони досягли примирення.
З огляду на викладене та приймаючи до уваги те, що обставини, які стали підставою для закриття провадження у справі, виникли після його ухвалення, колегія суддів дійшла висновку, що на підставці частини 2 статті 203 КАС України судове рішення у справі підлягає визнанню нечинним, а провадження у справі - закриттю.
Керуючись ст.ст.157, 160, 195, 196, 203, 212, 254 КАС України, суд, -
УХВАЛИВ:
Клопотання Західно-Донбаської об?єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області - задовольнити.
Постанову Дніпропетровського окружного адміністративного суду від 01 серпня 2014 року у справі №804/9058/14 - визнати нечинною.
Провадження у справі за позовом фізичної особи-підприємця ОСОБА_1 до Західно-Донбаської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування податкового повідомлення-рішення - закрити з підстав досягнення сторонами податкового компромісу.
Ухвала набирає законної сили з моменту її проголошення та може бути оскаржена у касаційному порядку протягом двадцяти днів з дня складання ухвали у повному обсязі шляхом подання касаційної скарги безпосередньо до Вищого адміністративного суду України.
Головуючий: Т.І. Ясенова
Суддя: А.В. Суховаров
Суддя: О.В. Головко
Суд | Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.05.2015 |
Оприлюднено | 02.07.2015 |
Номер документу | 45710400 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Тулянцева Інна Василівна
Адміністративне
Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд
Ясенова Т.І.
Адміністративне
Дніпропетровський окружний адміністративний суд
Тулянцева Інна Василівна
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні