Ухвала
від 25.06.2015 по справі 369/593/15-а
КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД Справа: № 369/593/15-а Головуючий у 1-й інстанції: Усатов Д.Д. Суддя-доповідач: Літвіна Н. М.

У Х В А Л А

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

25 червня 2015 року м. Київ

Київський апеляційний адміністративний суд у складі колегії суддів:

Головуючого - судді Літвіної Н.М.

Суддів Ганечко О.М.

Коротких А.Ю.

при секретарі Соловіцькій І.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні апеляційну скаргу ОСОБА_3 на постанову Києво - Святошинського районного суду Київської області від 24 квітня 2015 року у справі за адміністративним позовом ОСОБА_3 до Міського голови м. Вишневе Києво - Святошинського району Київської області про визнання протиправним та скасування розпорядження,-

В С Т А Н О В И В :

Позивач звернувся до суду з позовом до Міського голови м. Вишневе Києво - Святошинського району Київської області про визнання протиправним та скасування розпорядження.

Постановою Києво - Святошинського районного суду Київської області від 24 квітня 2015 року у задоволенні адміністративного позову - відмовлено.

Не погоджуючись з прийнятим рішенням, позивач - ОСОБА_3, звернувся з апеляційною скаргою, в якій просить скасувати постанову суду першої інстанції та ухвалити нове рішення, яким адміністративний позов задовольнити в повному обсязі.

Заслухавши суддю-доповідача, перевіривши матеріали справи та доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає, що апеляційна скарга не підлягає задоволенню, виходячи з наступного.

Як вбачається з матеріалів справи та вірно встановлено судом першої інстанції, 20 листопада 2014 року на пленарному засіданні сесії Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області було прийнято рішення про звільнення позивача з посади директора КП «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області.

На підставі зазначеного рішення Вишневої міської ради, міським головою м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області Діковим І.В., посилаючись на п. 8 ст. 36 КЗпП України та п. 5.3 контракту від 01 жовтня 2013 року, було видано розпорядження № 3/14-98 від 05 грудня 2014 року про звільнення позивача з посади директора КП «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво».

Вищевказані рішення Вишневої міської ради та розпорядження міського голови м. Вишневе були оскаржені позивачем шляхом подання позовної заяви до Деснянського районного суду м. Києва, який своїм рішенням від 17 лютого 2015 року задовольнив адміністративний позов позивача.

Визнав протиправним та скасував рішення Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області від 20 листопада 2014 року «Про звільнення директора КП «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області».

Крім того, міським головою м. Вишневе було також прийнято розпорядження № 3/03-246 від 15 грудня 2014 року «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво» в якому оголошено конкурс на заміщення вакантної посади директора КП «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво», визначено вимоги до кандидатів на її зайняття, затверджено склад комісії (у додатку) та вирішено певні організаційні питання її діяльності тощо.

Підставою для прийняття зазначеного розпорядження вказано Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» та вимоги Постанови Кабінету Міністрів України № 777 від 03 вересня 2009 року.

Між тим, на думку позивача вказане розпорядження про оголошення конкурсу прийняте із порушенням норм чинного законодавства та нормативно-правових актів Вишневої міської ради та просить його скасувати

Відповідно до ст. 19 Конституції України - органи державної влади та органи місцевого самоврядування. їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Частиною 1 ст. 143 Конституції України передбачено, що територіальні громади села, селища, міста безпосередньо або через утворені ними органи місцевого самоврядування управляють майном, що є в комунальній власності: затверджують програми соціально-економічного та культурного розвитку і контролюють їх виконання; затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання; встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону: забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів: утворюють, реорганізовують та ліквідовують комунальні підприємства, організації і установи, а також здійснюють контроль за їх діяльністю; вирішують інші питання місцевого значення, віднесені законом до їхньої компетенції.

Відповідно до ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» - до загальної компетенції сільських, селищних, міських рад відноситься, зокрема, прийняття рішень щодо створення, ліквідацію, реорганізацію та перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності відповідної територіальної громади.

Частиною 6 ст. 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» встановлено, що при здійсненні наданих повноважень сільський, селищний, міський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед територіальною громадою, відповідальним - перед відповідною радою, а з питань здійснення виконавчими органами ради повноважень органів виконавчої влади - також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади. Сільський, селищний, міський голова щорічно звітує відповідно сільській, селищній, міській раді про здійснення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності виконавчими органами відповідної ради.

Апелянт посилається на те, що відповідачем порушено порядок призначення керівників комунальних підприємств, оскільки проведення конкурсу на заміщення вакантної посади не передбачено.

Між тим, колегія суддів погоджується з доводами відповідача, що законом не заборонено проведення конкурсу на заміщення вакантної посади - керівника комунального підприємства та було зроблено для прозорості та відкритості призначення керівників комунальних підприємств, міським головою.

Крім того, КП «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво» у своїй діяльності підзвітне та підконтрольне Вишневій міській раді, міському голові. Директор КП «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво» призначається та звільняється з посади розпорядженням міського голови.

Таким чином, проведення конкурсу на заміщення посади директора комунального підприємства «Фонд сприяння залучення у будівництво», не порушує інтереси громади, а навпаки було вирішено провести для задоволення інтересів територіальної громади, оскільки комунальне підприємство це власність територіальної громади м. Вишневого, а управління його діяльністю забезпечує права та інтереси громади, а тому дане підприємство не може існувати без директора котрий вчиняє всі управлінські функції комунального підприємства.

Апелянт посилається на те, що спірне розпорядження порушує його права та законні інтереси, оскільки рішенням Деснянського районного суду м. Києва від 17 лютого 2015 року було визнано протиправним та скасовано рішення Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області від 20 листопада 2014 року «Про звільнення директора КП «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області».

Крім того, рішенням Апеляційного суду м. Києва від 10 червня 2015 року у справі №22-ц/796/7709/2015 скасовано рішення Деснянського районного суду м. Києва від 17 лютого 2015 року та прийнято нове.

Позовні вимоги ОСОБА_3 - задоволено. Визнано незаконниим та скасовано розпорядження міського голови м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області № 3/14-98 від 05 грудня 2014 року про звільнення ОСОБА_3 з посади директора КП «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області. Поновлено ОСОБА_3 на посаді директора КП «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво» Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області.

Між тим, колегія суддів доводи апелянта до уваги не приймає, оскільки предметом розгляду справи є правомірність дій міського голови м. Вишневе Києво-Святошинського району Київської області з приводу винесення розпорядження № 3/03-246 від 15 грудня 2014 року «Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади директора комунального підприємства «Фонд сприяння залученню інвестицій у будівництво».

Виходячи із вимог ст. 71 КАС України - кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, крім випадків, встановлених статтею 72 цього Кодексу.

В адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідно до ст. 200 КАС України - суд апеляційної інстанції залишає апеляційну скаргу без задоволення, а постанову або ухвалу суду - без змін, якщо визнає, що суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права.

Керуючись ст. ст. 160, 166, 198, 200, 205, 206, 212, 254 КАС України суд,

У Х В А Л И В :

Апеляційну скаргу ОСОБА_3 - залишити без задоволення , а постанову Києво - Святошинського районного суду Київської області від 24 квітня 2015 року - без змін .

Ухвала набирає законної сили в порядку, встановленому ст. 254 КАС України та може бути оскаржена безпосередньо до Вищого адміністративного суду України в порядку і строки, встановлені ст. 212 КАС України.

Головуючий суддя Літвіна Н.М.

Судді Ганечко О.М.

Коротких А.Ю.

Повний текст ухвали виготовлений 30 червня 2015 року.

Головуючий суддя Літвіна Н. М.

Судді: Коротких А. Ю.

Ганечко О.М.

СудКиївський апеляційний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.06.2015
Оприлюднено03.07.2015
Номер документу45906849
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —369/593/15-а

Ухвала від 25.06.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 25.06.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 22.05.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 18.06.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Ухвала від 22.05.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Літвіна Н. М.

Постанова від 24.04.2015

Адміністративне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Усатов Д. Д.

Постанова від 24.04.2015

Адміністративне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Усатов Д. Д.

Ухвала від 23.01.2015

Адміністративне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Усатов Д. Д.

Ухвала від 23.01.2015

Адміністративне

Києво-Святошинський районний суд Київської області

Усатов Д. Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні