Ухвала
від 23.06.2015 по справі 810/2609/15
КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

КИЇВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

У Х В А Л А

про залишення позовної заяви без руху

23 червня 2015 року           № 810/2609/15

Суддя Київського окружного адміністративного суду Кушнова А.О., розглянувши в м.Києві позовну заяву Прокурора міста Ірпеня Київської області в інтересах держави в особі Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ірпінь Рем-Торг» про стягнення податкового боргу,

ВСТАНОВИВ:

          До Київського окружного адміністративного звернувся Прокурор міста Ірпеня Київської області в інтересах держави в особі Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ірпінь Рем-Торг» про стягнення податкового боргу у розмірі 1446872,40 грн.

          Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 107 Кодексу адміністративного судочинства України суддя після одержання позовної заяви з'ясовує, чи відповідає позовна заява вимогам, встановленим статтею 106 цього Кодексу.

          Наданий адміністративний позов не відповідає вимогам статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України з огляду на таке.

          Згідно пункту 4 частини 1 статті 106 КАС України у позовній заяві зазначаються зміст позовних вимог згідно з частинами четвертою і п'ятою статті 105 цього Кодексу і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, а в разі подання позову до декількох відповідачів, - зміст позовних вимог щодо кожного з відповідачів.

          Відповідно до частини 2 статті 106 Кодексу адміністративного судочинства України на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, позивач надає докази, а в разі неможливості - зазначає докази, які не може самостійно надати, із зазначенням причин неможливості подання таких доказів.

          В позові зазначено про те, що загальна сума податкового боргу станом на 19.03.2015 становить 1446872,40 грн., яка складається з податкового боргу з податку на прибуток підприємств у сумі 836,53 грн. та податку на додану вартість в сумі 1446872,40 грн.

          Таким чином адміністративний позов містить помилку при визначенні суми податкового боргу з податку на додану вартість.

          Крім того, ані в позові ані в довідці про суму податкової заборгованості не визначено, з чого саме складається податковий борг по окремому податку, зокрема щодо податкового боргу з податку на прибуток підприємств у сумі 836,53 грн. в позові не визначено підстав його виникнення, а в довідці про суму податкової заборгованості визначено, що податковий борг в сумі 836,53 грн. виник з авансових внесків на прибуток і також без зазначення підстав та періоду його виникнення.

          Щодо податкового боргу з податку на додану вартість ані в позові, ані в довідці про заборгованість не визначено, на підставі яких документів та в якій сумі по кожному з документів виник податковий борг, не зазначено про можливу часткову сплату боргу.

          Відповідно до частини 2 статті 110 КАС України суд до судового розгляду адміністративної справи вживає заходи для всебічного та об'єктивного розгляду і вирішення справи в одному судовому засіданні протягом розумного строку.

          Проте, невиконання позивачем приписів пункту 4 частини 1 і частини 2 статті 106 КАС України та ненадання доказів на підтвердження обставин, якими обґрунтовуються позовні вимоги, унеможливлює здійснення підготовки справи до судового розгляду з метою її розгляду в одному судовому засіданні протягом розумного строку, оскільки не надає змоги визначити суть спірних відносин.

          Частиною 1 статті 108 КАС України передбачено, що суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви, спосіб їх усунення і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків.           Копія ухвали про залишення позовної заяви без руху невідкладно надсилається особі, що звернулася із позовною заявою.

          Згідно до положень статті 108 Кодексу адміністративного судочинства України адміністративний позов підлягає залишенню без руху з наданням заявнику строку для усунення недоліків до 03.07.2015.

          Керуючись статей 108, 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд

УХВАЛИВ:

1. Позовну заяву Прокурора міста Ірпеня Київської області в інтересах держави в особі Ірпінської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Київській області до Товариства з обмеженою відповідальністю «Ірпінь Рем-Торг» про стягнення податкового боргу - залишити без руху.

2. У строк до 03 липня 2015 року усунути вказані недоліки, а саме:

- надати виправлену позовну заяву в частині викладення позовних вимог з обґрунтуванням підстав виникнення податкового боргу по кожному окремому податку та правильною сумою заборгованості з податку на додану вартість ;

- надати розрахунок податкового боргу із зазначенням суми визначених грошових зобов'язань по кожному податку із зазначенням можливої часткової сплати, підстав та періодів, за які вони виникли.

3. Після усунення недоліків позовної заяви документи до суду направляти із обов'язковою вказівкою на номер справи № 810/2609/15 та зазначенням прізвища судді, який постановив ухвалу про залишення позовної заяви без руху.

4. Копію ухвали надіслати позивачу..

3. Копію ухвали надіслати позивачу.

Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо скаргу не було подано в установлені строки. У разі подання апеляційної скарги ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Апеляційна скарга на ухвалу суду подається до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали.

Суддя                                                                                 Кушнова А.О.

Дата ухвалення рішення23.06.2015
Оприлюднено10.07.2015
Номер документу46187834
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —810/2609/15

Ухвала від 06.10.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Постанова від 06.10.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 15.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 15.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 03.09.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 11.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 11.08.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 03.07.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

Ухвала від 23.06.2015

Адміністративне

Київський окружний адміністративний суд

Кушнова А.О.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні