Постанова
від 30.06.2010 по справі 2а-1876/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"30" червня 2010 р. Справа № 2a-1876/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Басай О.В.

при секретарі Короташ О.Б.

за участю:

представника позивача:ОСОБА_1

представника відповідача: не з"явився;

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Першого заступника прокурора Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Івано-Франківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Гуцульська, 9,м. Івано-Франківськ,76000

до відповідача: Приватного підприємства "Крокуси", вул. Шота Руставелі, 1,м. Івано-Франківськ,76018

про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 7930,39 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Перший заступник прокурора Івано-Франківської області звернувся в суд із адміністративним позовом в інтересах держави в особі Івано-Франківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів до Приватного підприємства "Крокуси" про стягнення адміністративно-господарських санкцій за нестворені робочі місця для забезпечення працевлаштування інвалідів та пені в сумі 7930,39 грн.

Представник позивача позовні вимоги підтримав в повному обсязі.

Представник відповідача в судові засідання не з"явився, хоча про час та місце проведення судових засідань, відповідач належним чином був повідомлений, що підтверджується повідомленнями про вручення поштового відправлення (рекомендовані).

Розглянувши позовну заяву, вислухавши пояснення представника позивача, дослідивши письмові докази, судом встановлено, що відповідно до поданого Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2009 рік ПП "Крокуси", виходячи з чисельності 15 працівників повинно було створити 1 робоче місце та працевлаштувати одного інваліда. Фактично, виходячи з даних звіту у відповідача не було працевлаштовано жодного інваліда.

Частиною 1 ст. 19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб (далі - роботодавці), які використовують найману працю, встановлено норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб - у кількості одного робочого місця.

Згідно із ч. 2 ст. 19 Закону роботодавці, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою цієї статті, а також самостійно здійснюють працевлаштування інвалідів, як це вимагає ч.3 ст. 19 Закону.

Відповідно до вимог ч.ч. 1, 2, 3 ст. 19 Закону України „Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" та поданого Звіту про зайнятість та працевлаштування інвалідів за 2009 рік ПП В«КрокусиВ» , виходячи з чисельності 15 працівників повинно було створити 1 робоче місце та працевлаштувати одного інваліда. Фактично, виходячи з даних звіту, при обчисленні згідно п.п. 3.3.1, 3.3.2, 3.3.3 Інструкції із статистики чисельності працівника, яка затверджена Наказом Державного комітету статистики №286 від 28.09.2005 року у відповідача не було працевлаштовано жодного інваліда.

Таким чином, відповідач не виконав норматив по працевлаштуванню 1 інваліда.

Відповідно до статті 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" та п.11 "Порядку сплати підприємствами (об"єднаннями), установами, організаціями штрафних санкцій до відділень Фонду України соціального захисту інвалідів, акумуляції, обліку та використання цих коштів" підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, на яких працює від 8 до 15 осіб, розмір адміністративно-господарських санкцій за робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом, визначається в розмірі половини середньої річної заробітної плати на відповідному підприємстві, в установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, у фізичної особи, яка використовує найману працю. Так, за невиконання нормативу по працевлаштуванню 1 інваліда відповідачу нарахована сума адміністративно-господарських санкцій в розмірі7866,67 грн.

Крім того, у відповідності до ч.2 ст.20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

Розмір пені у сумі 63,72 грн., застосованої до відповідача, підтверджується розрахунком пені на суму заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій (а.с.7).

На підставі викладеного, сума заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій за нестворене робоче місце для забезпечення працевлаштування 1 інваліда становить 7930,39 грн., що підтверджуються розрахунком заборгованості по сплаті адміністративно-господарських санкцій (а.с.7).

Крім того, з листа Івано-Франківського міського центру зайнятості від 31.03.10 року вбачається, що ПП В«КрокусиВ» протягом 2009 року не подавало до Івано-Франківського центру зайнятості заявку щодо працевлаштування інвалідів на створених робочих місцях.

Оскільки норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів, передбачений ст. 19 Закону України В«Про основи соціальної захищеності інвалідів в УкраїніВ» відповідачем не дотриманий, суд вважає, що позов підлягає задоволенню.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного підприємства "Крокуси", вул. Шота Руставелі, 1,м. Івано-Франківськ,76018, код ЄДРПОУ 23926007 на користь Івано-Франківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів, вул. Гуцульська, 9, м. Івано-Франківськ,76000, код ЄДРПОУ13662300 - адміністративно-господарські санкції в сумі 7930,39 грн.

Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя: /підпис/ ОСОБА_2

Постанова складена в повному обсязі 05.07.2010 р.

Дата ухвалення рішення30.06.2010
Оприлюднено15.07.2015
Номер документу46455924
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1876/10/0970

Постанова від 30.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Постанова від 30.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 21.05.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Басай О.В.

Ухвала від 18.12.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Онишкевич Т.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні