Постанова
від 27.04.2015 по справі 808/352/15
ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ЗАПОРІЗЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

27 квітня 2015 року 16:44Справа № 808/352/15 м.Запоріжжя Запорізький окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді - Садового І.В.,

за участю секретаря судового засідання - Кретова К.С.,

представника позивача: ОСОБА_1,

представника відповідача: ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні матеріали адміністративної справи

за позовною заявою: Товариства з обмеженою відповідальністю «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ»

до: Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області

про: визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,

ВСТАНОВИВ:

21.01.2015 Товариство з обмеженою відповідальністю «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» (далі - позивач, ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ») звернулось до Запорізького окружного адміністративного суду із позовною заявою до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області (далі - відповідач, ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя) з вимогами про (з урахуванням уточнень позовних вимог):

- визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області щодо проведення зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ», за результатами якої складено довідку від №248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014;

- визнання протиправними дій Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області щодо внесення інформації та коригування в інформаційній базі даних системи АІС «Податковий блок», на підставі Довідки № 248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014 «Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» (код ЄДРПОУ 34677564) щодо відображення в обліку взаємовідносин з ТОВ «Ренессанс Холдинг» (код за ЄДРПОУ 39125642) у липні 2014 року»;

- зобов'язання Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі м.Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області вилучити з інформаційної бази даних системи АІС «Податковий блок» інформацію, що внесена на підставі довідки № 248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014 «Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» (код ЄДРПОУ 34677564) щодо відображення в обліку взаємовідносин з ТОВ «Ренессанс Холдинг» (код за ЄДРПОУ 39125642) у липні 2014 року».

Ухвалою суду від 22.01.2015 відкрито провадження в адміністративній справі №808/352/15, закінчено підготовче провадження та призначений судовий розгляд на 10.02.2015. Розгляд справи відкладався до 19.02.2015.

Провадження у справі неодноразово зупинялося за клопотанням сторін для надання додаткових доказів.

27.04.2015 провадження у справі поновлено.

У судовому засіданні 27.04.2015 на підставі ст.160 Кодексу адміністративного судочинства України (далі - КАС України) судом проголошено вступну та резолютивну частину постанови.

В обґрунтування заявлених вимог позивач зазначає, що відповідачем порушено процедуру та порядок проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок. Крім того, відповідач вийшов за межі проведення зустрічної звірки та визнав безтоварними господарські операції позивача з покупцями ПАТ «ЗЕРЗ», ПАТ «Мотор Січ», ТОВ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ДБК». Викладені в Довідці зустрічної звірки ознаки фіктивної господарської діяльності, зроблені з перевищенням компетенції органів державної податкової служби України. Отже, враховуючи неправомірність проведення зустрічної звірки, а також те, що за наслідками звірки податкові повідомлення-рішення не приймались, а відповідно податкові зобов'язання не узгоджувались, то відповідачем безпідставно внесено інформацію та зміни до інформаційної системи «Податковий блок» щодо позивача. На підставі викладеного просить позов задовольнити у повному обсязі.

Відповідач обґрунтовуючи свої заперечення зазначив, що дії ДПІ у Шевченківському районі м.Запоріжжя щодо проведення зустрічної звірки є правомірні, оскільки фахівці ДПІ у Шевченківському районі м.Запоріжжя діяли на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені чинним законодавством. А отже, внесення в інформаційну базу даних системи АІС «Податковий блок» інформації на підставі довідки №248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014 «Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» щодо відображення в обліку взаємовідносин з ТОВ «Ренессанс Холдинг» (код за ЄДРПОУ 39125642) у липні 2014 року» є правомірними. Просить у задоволенні позову відмовити у повному обсязі.

Як вбачається з матеріалів справи ТОВ «НПКФ «ТЕХПРОМСНАБ» подано податкову декларацію за липень 2014 року до ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя.

Після отримання декларації з ПДВ за липень 2014 року відповідач направив позивачу запит від 19.09.2014 № 21787/10/08-30-15-03 про надання пояснень та їх документального підтвердження щодо відображення відомостей у декларації з ПДВ за липень 2014 року.

Позивач листом від 15.10.2014 надав відповідачу витребувані документи, про що свідчить відмітка ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя від 15.10.2014.

ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя 18.09.2014 направлено запит № 21662/7/08-30-15-03 до ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м.Києві про проведення зустрічної звірки ТОВ «Ренесанс Холдинг» (код ЄДРПОУ 39125642) по взаємовідносинам з покупцями та постачальниками.

Від ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Києві у відповідь на запит № 21662/7/08-30-15-03 від 18.09.2014 ДПІ у Шевченкіському районі м. Запоріжжя отримано податкову інформацію за № 2194/7/26-56-22-04-13 від 21.10.2014.

ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя 13.10.2014 отримано від в.о. начальника ГУ ДФС у Запорізькій області контрольне завдання за № 137/7/08-01-20-02-11 щодо відпрацювання ризикових підприємств за деклараціями березень-липень 2014 року.

ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя після отримання зазначеної інформації 31.10.2014 направлено запит на ТОВ «НПКФ «Техпромснаб» за № 25166/10/08-3- 22-11 про надання пояснень та їх документального підтвердження.

Позивачем було надано відповідачу пояснення та витребувані податковою документи, що не оспорюється відповідачем.

24.11.2014 начальником відділу податкового аудиту окремих платників управління податкового аудиту ОСОБА_3 згідно із п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України було проведено зустрічну звірку ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» щодо відображення в обліку взаємовідносин з ТОВ «Ренессанс Холдинг» (код за ЄДРПОУ 39125642) у липні 2014 року.

За результатами зустрічної звірки складено довідку № 248/08-30-22- 11/34677564 від 24.11.2014 (далі- Довідка).

У висновках Довідки зазначено: «…не можливо підтвердити реальність взаємовідносин ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» (код за ЄДРПОУ 22123849) з контрагентом-постачальником ТОВ «РЕНЕССАНС ХОЛДИНГ» за липень 2014 року на суму податку на додану вартість у розмірі 26 851 грн. 60 коп. та відповідно з контрагентами - покупцями ПАТ «ЗЕРЗ», ПАТ «Мотор Січ», ТОВ «ЗАПОРІЗЬКИЙ ДЕК…».

Згідно листа ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя від 09.02.2015 № 1055/10/08-30-22-02 зазначену довідку зустрічної звірки внесено в базу даних ІС «Податковий блок». При цьому, податкове повідомлення-рішення про зменшення податкових зобов'язань із зазначеними контрагентами не виносилось, у зв'язку з чим вищенаведене не відображується в облікових даних платника та не змінює, по суті, його зобов'язання. На підставі вищевказаного акту по платнику ПДВ в додатку 5 до податкової декларації за липень 2014 показники не змінювались.

Оцінивши представлені докази у їх сукупності вважаю, що позовні вимоги підлягають частковому задоволенню з наступних підстав.

Надаючи правову оцінку обставинами справи, суд виходить з приписів ч. 3 ст. 2 КАС України, відповідно до яких, у справах щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності суб'єктів владних повноважень, адміністративні суди перевіряють: чи прийняті (вчинені) вони на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України; використанням повноважень з метою, з якою це повноваження надано; обґрунтовано, тобто з урахуванням усіх обставин, що мають значення для прийняття рішення (вчинення дії): безсторонньо (неупереджено); добросовісно; розсудливо; з дотриманням принципу рівності перед законом, запобігаючи несправедливій дискримінації; пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення (дія); з урахуванням права особи на участь у процесі прийняття рішення; своєчасно, тобто протягом розумного строку.

Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України з метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін.

Згідно із п. 5 абз. 3 п. 73.3. ст. 73 Податкового кодексу України, проведення зустрічної звірки платника податків є однією з підстав для направлення письмового запиту про подання інформації.

Проведення зустрічних звірок регулюється «Порядком проведення органами державної податкової служби зустрічних звірок», затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2010 №1232 (далі - Порядок №1232).

Пунктами 3, 4 Порядку №1232 визначено, що з метою проведення зустрічної звірки орган державної податкової служби (ініціатор) надсилає органу державної податкової служби (виконавцю), на обліку в якому перебуває суб'єкт господарювання, запит про проведення зустрічної звірки для підтвердження отриманих від платника податків та зборів даних.

Зустрічна звірка може бути проведена органом державної податкової служби (ініціатором) самостійно у разі, коли суб'єкт господарювання перебуває на обліку в тому ж органі державної податкової служби, в якому перебуває платник податків, або в межах одного населеного пункту.

Орган державної податкової служби (виконавець), який проводить зустрічну звірку, складає довідку за наявності інформації, для отримання якої надіслано запит органом державної податкової служби (ініціатором), та її документального підтвердження. У разі відсутності запитуваної органом державної податкової служби (ініціатором) інформації орган державної податкової служби (виконавець) надсилає завірений печаткою запит про подання інформації та її документального підтвердження суб'єкту господарювання за його адресою (місцезнаходженням, податковою адресою) рекомендованим листом з повідомленням про вручення чи особисто вручає суб'єкту господарювання або його законному чи уповноваженому представникові під розписку.

Пунктом 6 Порядку №1232 встановлено, що у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження (протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання запиту) орган державної податкової служби проводить зустрічну звірку.

Також, відповідно до п.6 Порядку №1232, проведенню зустрічної звірки має передувати направлення платнику завіреного печаткою органу державної податкової служби запиту про надання інформації та її документального підтвердження рекомендованим листом з повідомленням про вручення. За приписами цього пункту Порядку орган державної податкової служби має повноваження на проведення зустрічної звірки лише у разі отримання від суб'єкта господарювання інформації, визначеної у запиті, та її документального підтвердження протягом місяця з дня, що настає за днем надходження суб'єкту господарювання такого запиту.

Вимоги щодо змісту та підстав направлення платнику запиту про надання письмової інформації врегульовано пунктом 73.3 ст. 73 Податкового кодексу України, яким передбачено, що органи державної податкової служби мають право звернутися до платників податків та інших суб'єктів інформаційних відносин із письмовим запитом про подання інформації (вичерпний перелік та підстави надання якої встановлено законом), необхідної для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій, завдань, та її документального підтвердження (абз.1 п.,73.3); такий запит підписується керівником (заступником керівника) органу державної податкової служби і повинен містити перелік інформації, яка запитується, та документів, що її підтверджують, а також підстави для надіслання запиту (абз.2 п.73.3); письмовий запит про подання інформації надсилається платнику податків або іншим суб'єктам інформаційних відносин за наявності хоча б однієї з таких підстав: 1) за результатами аналізу податкової інформації, отриманої в установленому законом порядку, виявлено факти, які свідчать про порушення платником податків податкового, валютного законодавства, законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби; 2) для визначення рівня звичайних цін на товари (роботи, послуги) під час проведення перевірок; 3) в інших випадках, визначених цим Кодексом (абз.3 п.73.3); платники податків та інші суб'єкти інформаційних відносин зобов'язані подавати інформацію, визначену у запиті органу державної податкової служби, та її документальне підтвердження протягом одного місяця з дня, що настає за днем надходження запиту (якщо інше не передбачено цим Кодексом). У разі коли запит складено з порушенням вимог, викладених в абзацах першому та другому цього пункту, платник податків звільняється від обов'язку надавати відповідь на такий запит (абз.5 п.73.5 Податкового кодексу України).

З положень наведеної норми Податкового кодексу України слідує, що запит податкового органу в обов'язковому порядку повинен містити викладення визначених Податковим кодексом України підстав отримання інформації, зокрема, зазначення фактів порушення платником податків законодавства.

Як свідчать матеріали справи, до проведення зустрічної звірки ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя надало запит від 31.10.2014 № 25166/10/08-30-22-11, зміст якого не містить, як викладення жодних фактів порушення позивачем вимог податкового чи іншого законодавства, так і посилання на п.73.5 ст. 73 Податкового кодексу України.

У запиті зазначено, що відповідач на підставі пп.20.1.2, 20.1.14 п. 20.1 ст. 20, п.73.3 ст.73, пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України просить надати протягом десяти днів пояснення та їх документальне підтвердження господарських відносин з ТОВ «Стронг Компані» та з ТОВ «Ренессанс Холдинг» за період з жовтня 2011 року по вересень 2014 року.

У запиті також наведений перелік документів, які відповідач просить надати. Також зазначено, що у випадку ненадання пояснень та їх документальних підтверджень протягом 10 робочих днів з дня отримання запиту, керівником податкового органу на підставі пп.78.1.1 п.78.1 ст.78 Податкового кодексу України буде прийняте рішення про проведення позапланової перевірки.

Відповідно до п. 1,2 Порядку №1232, зустрічна звірка полягає у зіставленні даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби, з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій і розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків.

Зустрічні звірки проводяться у суб'єктів господарювання, щодо здійснення операцій з якими під час перевірки платника податків та зборів виникають сумніви стосовно факту здійснення таких операцій або якщо існують розбіжності задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань.

Таким чином, єдиною підставою для проведення зустрічної звірки платника податків є встановлення під час проведення перевірки іншого платника податків сумнівів стосовно факту здійснення операцій між цими суб'єктами господарювання або ж розбіжностей задекларованих у деклараціях з податку на додану вартість показників податкового кредиту та податкових зобов'язань. Проте відповідачем у Довідці про результати звірки не зазначено цих обставин.

Отже, запиту про проведення зустрічної звірки щодо документального підтвердження господарських відносин із ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» їх реальності та повноти відображення в обліку до позивача не надходило. Про зазначене свідчить також факт, що запит відповідача «про надання пояснень, інформації та її документального підтвердження» від 31.10.2014 № 25166/10/08-30-22-11 вимагає надання пояснень та документальних підтверджень по господарським відносинам позивача з ТОВ «Стронг Компані» та з ТОВ «Ренессанс Холдинг» за період з жовтня 2011 року по вересень 2014 року, а зустрічна звірка була проведена відповідачем за липень 2014 року по господарським відносинам лише з ТОВ «Ренессанс Холдинг».

Відповідно до п. 73.5 ст. 73 Податкового кодексу України зустрічна звірка є заходом інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності органів державної податкової служби, та, відповідно її віднесенням законодавцем до глави 7 Податкового кодексу України «Інформаційно- аналітичне забезпечення діяльності органів державної податкової служби». В той час, як функція податкового органу щодо контролю за дотриманням податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, реалізується останніми шляхом проведення перевірок у випадках та в порядку, встановленому Податковим кодексом України.

З Довідки вбачається, що в ході проведення зустрічної звірки позивача не здійснювалося співставлення бухгалтерських та інших документів позивача з відомостями, отриманими від ТОВ «Ренессанс Холдинг», оскільки відомості від останніх взагалі не отримувалися, як було встановлено вище, з метою документального підтвердження господарських відносин, підтвердження виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку.

Так згідно з відомостями викладеними у довідці про результати звірки відповідачем отримано податкову інформацію від ДПІ у Подільському районі ГУ Міндоходів у м. Київ щодо неможливості проведення зустрічної звірки ТОВ «Ренесанс Холдинг». Між тим, посилання на акт про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Ренесанс Холдинг» відсутні.

З довідки вбачається, що відповідачем фактично проведено перевірку позивача, зроблено висновки про вчинення позивачем та його контрагентами порушень податкового законодавства. Перевірка ж у встановленому порядку призначена не була. Такі дії відповідача суперечать меті проведення зустрічної звірки, встановленій ст.73 Податкового кодексу України. В ході проведення зустрічної звірки відповідач мав повноваження лише здійснити співставлення бухгалтерських та інших документів позивача з відомостями, отриманими від ТОВ «Ренессанс Холдинг», а фактично відомості отримані від позивача були «співставлені з податковою інформацією про неможливість проведення зустрічної звірки ТОВ «Ренесанс Холдинг».

Посилання відповідача в запиті від 31.10.2014 № 25166/10/08-30-22-11 на п.п. 78.1.1 п. 78.1 ст. 78 Податкового кодексу України є безпідставним з наступних причин.

Пунктом 78.1 Податкового кодексу України передбачено, що документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності хоча б однієї з таких обставин:

- 78.1.1 за наслідками перевірок інших платників податків або отримання податкової з інформації виявлено факти, що свідчать про можливі порушення платником податків ікту податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, якщо платник податків не надасть пояснення та їх документальні підтвердження на обов'язковий письмовий запит органу державної податкової служби протягом десяти робочих днів з дня отримання запиту.

Аналіз зазначеної норми свідчить про те, що вона не регулює питання проведення контролюючим органом зустрічної звірки платників податків, а отже, її застосування є незаконним.

Зазначене свідчить про порушення відповідачем законодавчо встановленого порядку та способу проведення зустрічної звірки, який передбачений п.73.5 ст.73 Податкового кодексу України та Порядком №1232.

3 огляду на зазначене, суд вважає, що оскільки відповідачем порушена процедура та порядок проведення зустрічних звірок та оформлення їх результатів, то дії ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя м. Запоріжжя щодо її проведення, результати якої оформлені довідкою від № 248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014 є протиправними.

Крім того на підставі довідки № 248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014 внесено інформацію в інформаційній базі даних системи АІС «Податковий блок».

Підпунктом 62.1.3 пункту 6.2.1 статті 62 Податкового кодексу України передбачено, що податковий контроль здійснюється шляхом: перевірок та звірок відповідно до вимог цього Кодексу, а також перевірок щодо дотримання законодавства, контроль за дотриманням, якого покладено на контролюючі органи, у порядку, встановленому законами України, що регулюють відповідну сферу правовідносин.

3 метою отримання податкової інформації органи державної податкової служби мають право проводити зустрічні звірки даних суб'єктів господарювання щодо платника податків. Зустрічною звіркою вважається співставлення даних первинних бухгалтерських та інших документів суб'єкта господарювання, що здійснюється органами державної податкової служби з метою документального підтвердження господарських відносин з платником податків та зборів, а також підтвердження відносин, виду, обсягу і якості операцій та розрахунків, що для здійснювалися між ними, для з'ясування їх реальності та повноти відображення в обліку платника податків. Зустрічні звірки не є перевірками і проводяться в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. За результатами зустрічних звірок складається довідка, яка надається суб'єкту господарювання у десятиденний термін (п. 73.5 ст.73 ст. 73 Податкового кодексу України).

Відповідно до ст.74 Податкового кодексу України податкова інформація, зібрана відповідно до цього Кодексу, може зберігатися та опрацьовуватися в інформаційних базах органів державної податкової служби або безпосередньо посадовими (службовими) особами органів державної податкової служби. Перелік інформаційних баз, а також форми і методи опрацювання інформації визначаються центральним органом державної податкової служби.

Зібрана податкова інформація та результати її опрацювання використовуються для виконання покладених на органи державної податкової служби функцій та завдань. У відповідності до п.86.1 ст.86 Податкового кодексу України визначено, що результати перевірок (крім камеральних) оформлюються у формі акта або довідки, які підписуються посадовими особами органу державної податкової служби та платниками податків або їх законними представниками (у разі наявності). У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт. Якщо такі порушення відсутні, складається довідка.

Враховуючи протиправність дій ДПІ у Шевченківському районі м. Запоріжжя щодо проведення зустрічної звірки, обгрунтованими є вимоги позивача про визнання протиправними дій щодо внесення інформації в інформаційну базу даних системи АІС «Податковий блок» на підставі Довідки №248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014 «Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» (код ЄДРПОУ 34677564) щодо відображення в обліку взаємовідносин з ТОВ «Ренессанс Холдинг» (код за ЄДРПОУ 39125642) у липні 2014 року» та зобов'язання вилучити з інформаційної бази даних таку інформацію.

Як було зазначено представником відповідача в судовому засіданні, що також підтверджується матеріалами справи, жодних коригувань показників податкової звітності, відображених позивачем у податкових деклараціях, які були надані позивачем до податкового органу, та враховані при проведенні звірки - працівниками ДПІ не проводилось. Податкове повідомлення-рішення про зменшення податкових зобов'язань із зазначеними контрагентами не виносилось, у зв'язку з чим вищенаведене не відображується в облікових даних платника та не змінює, по суті, його зобов'язання. На підставі Довідки по платнику ПДВ в додатку 5 до податкової декларації за липень 2014 показники не змінювались.

Таким чином, вимоги позивача про визнання протиправними дій відповідача щодо коригування в інформаційній базі даних системи АІС «Податковий блок», на підставі Довідки №248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014 «Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» (код ЄДРПОУ 34677564) щодо відображення в обліку взаємовідносин з ТОВ «Ренессанс Холдинг» (код за ЄДРПОУ 39125642) у липні 2014 року», не підлягають задоволенню. В цій частині позивачу слід відмовити.

Згідно з ч.1 ст.71 КАС України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дії чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Відповідач не довів правомірність своїх дій щодо проведення зустрічної звірки та внесення даних звірки до інформаційної бази даних системи АІС «Податковий блок».

Згідно із ч.1 ст.94 КАС України, якщо судове рішення ухвалене на користь сторони, яка не є суб'єктом владних повноважень, суд присуджує всі здійснені нею документально підтверджені судові витрати з Державного бюджету України.

На підставі вищевикладеного та керуючись ст.ст. 94, 158, 160, 161, 162, 167 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» до Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області про визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії,- задовольнити частково.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області щодо проведення зустрічної звірки товариства з обмеженою відповідальністю «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ», за результатами якої складено довідку від №248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014.

Визнати протиправними дії Державної податкової інспекції у Шевченківському районі м.Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області щодо внесення інформації в інформаційній базі даних системи АІС «Податковий блок», на підставі Довідки №248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014 «Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» (код ЄДРПОУ 34677564) щодо відображення в обліку взаємовідносин з ТОВ «Ренессанс Холдинг» (код за ЄДРПОУ 39125642) у липні 2014 року».

Зобов'язати Державну податкову інспекцію у Шевченківському районі м.Запоріжжя Головного управління ДФС у Запорізькій області вилучити з інформаційної бази даних системи АІС «Податковий блок» інформацію, що внесена на підставі довідки №248/08-30-22-11/34677564 від 24.11.2014 «Про результати проведення зустрічної звірки ТОВ «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» (код ЄДРПОУ 34677564) щодо відображення в обліку взаємовідносин з ТОВ «Ренессанс Холдинг» (код за ЄДРПОУ 39125642) у липні 2014 року».

В іншій частині в позові відмовити.

Стягнути з Державного бюджету України на користь Товариства з обмеженою відповідальністю «НПКФ ТЕХПРОМСНАБ» (вул..Базова, МСП-636, буд.9-А, м.Запоріжжя, 69600, ЄДРПОУ 34677564) судовий збір у розмірі 73 (сімдесят три) грн. 08 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлені строки. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Запорізький окружний адміністративний суд шляхом подачі в 10-денний строк з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України, або прийняття постанови у письмовому провадженні - з дня отримання копії постанови, апеляційної скарги, з подачею її копії відповідно до кількості осіб, які беруть участь у справі.

Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.

Суддя І.В.Садовий

СудЗапорізький окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення27.04.2015
Оприлюднено17.07.2015
Номер документу46519796
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —808/352/15

Постанова від 16.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 15.04.2019

Адміністративне

Касаційний адміністративний суд Верховного Суду

Хохуляк В.В.

Ухвала від 20.05.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 16.07.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Рибченко А.О.

Постанова від 27.04.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

Постанова від 27.04.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

Ухвала від 27.04.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

Ухвала від 10.06.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 20.05.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Гімон М.М.

Ухвала від 21.04.2015

Адміністративне

Запорізький окружний адміністративний суд

Садовий Ігор Вікторович

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні