Справа № 815/3155/15
У Х В А Л А
про закриття провадження в частині позовних вимог у справі у ході судового розгляду справи
08 липня 2015 року м. Одеса
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Свиди Л.І.
при секретарі судового засідання - Бобровській О.Ю.
за участю сторін:
представника позивача - Бубнова В.І. (по довіреності)
представника відповідача - Кулинича К.С. (по довіреності)
розглянувши у відкритому судовому засіданні справу за адміністративним позовом Приватного підприємства «ТВП Плай» до Котовської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області про визнання недійсним та скасування акту перевірки, розрахунку штрафних санкцій до акту перевірки, податкове повідомлення-рішення, податкову вимогу; визнання скарги задоволеною, -
ВСТАНОВИВ:
До суду звернулось Приватне підприємство «ТВП Плай» з адміністративним позовом до Котовської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області про визнання недійсним та скасування акту перевірки від 01.10.2014 року №000155/15-04-22-00/22491010, розрахунку штрафних санкцій до акту перевірки, податкове повідомлення-рішення №0001482200 від 11.11.2014 року, податкову вимогу №1918-25 від 22.12.2014 року; визнання скарги задоволеною на користь позивача.
В судовому засіданні представник відповідача заявив клопотання про закриття провадження в частині позовних вимог Приватного підприємства «ТВП Плай» до Котовської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області про визнання недійсним та скасування акту перевірки від 01.10.2014 року №000155/15-04-22-00/22491010, розрахунку штрафних санкцій до акту перевірки, оскільки він не є рішенням суб'єкта владних повноважень в розумінні норм КАС України.
Представник позивача заперечував проти задоволення зазначеного клопотання про закриття провадження по справі.
Вивчивши матеріали справи, вислухавши думку представників сторін, суд приходить до висновку щодо можливості задоволення клопотання представника відповідача про закриття провадження в частині позовних вимог з наступних підстав.
Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 3 КАС України справа адміністративної юрисдикції - переданий на вирішення адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Згідно із ч. 2 ст. 2 КАС України до адміністративних судів можуть бути оскаржені будь-які рішення, дії чи бездіяльність суб'єктів владних повноважень, крім випадків, коли щодо таких рішень, дій чи бездіяльності Конституцією чи законами України встановлено інший порядок судового вирішення.
Виходячи із загального розуміння правового спору, публічно-правовий спір -це відносини, які виникають внаслідок реального або уявного порушення прав, свобод та інтересів учасників публічно-правових відносин.
Пунктом 1 ч. 2 ст. 17 КАС України встановлено, що юрисдикція адміністративних судів поширюється на спори фізичних чи юридичних осіб із суб'єктом владних повноважень щодо оскарження його рішень (нормативно-правових актів чи правових актів індивідуальної дії), дій чи бездіяльності.
Вжитий у цій процесуальній нормі термін «суб'єкт владних повноважень» відповідно до п. 7 ч.1 ст. 3 КАС визначає орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхню посадову чи службову особу, інший суб'єкт при здійсненні ним владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень.
Таким чином, до компетенції адміністративних судів належать спори фізичних чи юридичних осіб з органом державної влади, органом місцевого самоврядування, їхньою посадовою або службовою особою, предметом яких є правильність рішень, дій чи бездіяльності цих органів (осіб), прийнятих або вчинених ними при здійсненні владних управлінських функцій.
Зі змісту позовних вимог вбачається, що позивач просить скасувати акт перевірки, що в свою чергу виступає службовим документом, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації, і не має юридичного характеру, оскільки безпосередньо не створює прав і обов'язків для платника податків, не містить обов'язкового для нього припису, а отже не є рішенням суб'єкта владних повноважень у розумінні ст. 2 КАС України.
Відповідно до ч.2 ст.124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають у державі, проте суди розглядають виключно спори, які виникають між учасниками певних правовідносин. Відсутність правовідносин виключає можливість судового захисту.
Крім того, як наслідок, підлягає закриттю провадження в частині позовних вимог до Котовської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області про скасування розрахунку штрафних санкцій, який є додатком до акту перевірки.
Враховуючи викладене суд вважає, що провадження в частині позовних вимог Приватного підприємства «ТВП Плай» до Котовської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області про визнання недійсним та скасування акту перевірки від 01.10.2014 року №000155/15-04-22-00/22491010, розрахунку штрафних санкцій до акту перевірки необхідно закрити.
Керуючись ст. 157, ст. ст. 160, 165 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
УХВАЛИВ:
Клопотання представника відповідача - задовольнити.
Провадження в частині позовних вимог Приватного підприємства «ТВП Плай» до Котовської об'єднаної державної податкової інспекції ГУ ДФС в Одеській області про визнання недійсним та скасування акту перевірки від 01.10.2014 року №000155/15-04-22-00/22491010, розрахунку штрафних санкцій до акту перевірки - закрити.
Ухвала може бути оскаржена до Одеського апеляційного адміністративного суду через суд першої інстанції шляхом подачі апеляційної скарги протягом 5 днів з дня проголошення ухвали, або в порядку ч. 3 ст.186 КАС України.
Повний текст ухвали складено та підписано 13.07.2015 року.
Суддя Л.І. Свида
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 08.07.2015 |
Оприлюднено | 16.07.2015 |
Номер документу | 46644385 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Свида Л. І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні