ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ЛЬВІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ
СУД
У Х В А Л А
16 вересня 2009 року справа №
2а-4624/09/1370
Львівський
окружний адміністративний суд у складі:
головуючого-судді Коморного О.І.
при секретарі Шийка Н.П.
з участю
представника позивача ОСОБА_1.
представника відповідача ОСОБА_2.
представника третьої особи ОСОБА_3.
розглянувши у відкритому судовому
засіданні в м.Львові адміністративну справу за позовом Державної податкової
інспекції в Путомитівському районі Львівської області до приватної агроторгової
фірми «Щирець», третя особа Управління Державного казначейства про звернення
стягнення заборгованості перед бюджетом на активи,-
в с т а н о в и в :
Державною податковою інспекцією в Пустомитівському
районі Львівської області до приватної агроторгової фірми «Щирець» про
примусове стягнення активів приватної агрофірми «Щирець» в рахунок погашення
заборгованості перед бюджетом на загальну суму 7857 грн. 29 коп.
Представник позивача позовні вимоги підтримав, просив
задовільнити їх в повному обсязі.
Представник відповідача проти позову заперечив, просив
відмовити в його задоволенні.
Третя особа позов підтримала.
Судом ставилось на обговорення питання про закриття
провадження у справі у зв'язку з тим, що справу не належить розглядати в
порядку адміністративного судочинства.
Представник позивача та представник третьої особи
заперечили проти закриття провадження по справі. Представник відповідача не
заперечив.
Ознайомившись з поясненнями представників сторін, суд
приходить до висновку про те, що позовні вимоги до приватної агроторгової фірми
«Щирець» не можуть бути предметом розгляду справи в адміністративному суді з
наступних підстав.
Відповідно до статті З Кодексу адміністративного
судочинства України:
справа
адміністративної юрисдикції (адміністративна справа) - переданий на вирішення
адміністративного суду публічно-правовий спір, у якому хоча б однією зі сторін
є орган виконавчої влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи
службова особа або інший суб'єкт, який здійснює владні управлінські функції на
основі законодавства, в тому числі на виконання делегованих повноважень (п. 1
ч. 1); суб'єкт владних повноважень - орган державної влади, орган місцевого
самоврядування, їхня посадова чи службова особа, інший суб'єкт при здійсненні
ними владних управлінських функцій на основі законодавства, в тому числі на
виконання делегованих повноважень (п. 7 ч. 1).
Таким чином, у контексті зазначених положень ст. З цього
Кодексу, справою адміністративної юрисдикції, яку може бути передано на
вирішення адміністративного суду, є спір, що виник між суб'єктами суспільних
відносин стосовно їх прав і обов'язків у правовідносинах, в яких хоча б один
суб'єкт законодавчо уповноважений керувати поведінкою іншого (інших) суб'єктів,
а ці суб'єкти, відповідно, зобов'язані виконувати вимоги та приписи такого
суб'єкта владних повноважень. У тому ж випадку, коли суб'єкт, у тому числі
орган державної влади, орган місцевого самоврядування, їхня посадова чи
службова особа, не здійснюють у спірних правовідносинах владних управлінських
функцій щодо іншого суб'єкта, з яким виник спір, такий спір не має встановлених
нормами Кодексу адміністративного судочинства України ознак справи
адміністративної юрисдикції та не повинен вирішуватись адміністративним судом.
З матеріалів справи встановлено, що спірні
правовідносини виникли внаслідок неналежного виконання відповідачем умов
договорів № 11, №17, №2, на підставі яких надавалась фінансова допомога, за
змістом яких вбачається, що останні мають господарський характер, оскільки
правовідносини, що пов'язують суб'єктів таких угод, засновані на принципах
диспозитивності, рівності суб'єктів, жоден із них не уповноважений здійснювати
управлінські адміністративні функції стосовно іншого в контексті укладеного
договору.
Пунктом 1 частини ст. 157 КАС України передбачено, що
суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку
адміністративного судочинства. Оскільки провадження у справі закривається з
підстави, встановленої п. 1 ч. 1 вищевказаної статті, то суд роз'яснює
позивачеві, що вирішення даної категорії справ віднесено до юрисдикції
господарських судів.
Керуючись ст.ст. 157, 158, 160, 165, 167 Кодексу
адміністративного судочинства України, суд,-
у х в а л и в :
Провадження по справі за позовом Державної
податкової інспекції в Путомитівському районі Львівської області до приватної
агроторгової фірми «Щирець», третя особа Управління Державного казначейства про
звернення стягнення заборгованості перед бюджетом на активи - закрити.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку
подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо
було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була
подана у строк, тоді ухвала набирає законної сили після закінчення цього
строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не
скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Якщо строк апеляційного оскарження буде поновлено, то вважається, що ухвала
суду не набрала законної сили.
Заява про апеляційне оскарження може бути подана
протягом п'яти днів з дня її отримання.
Апеляційна скарга на ухвалу може бути
подана протягом десяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження.
Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про
апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання
заяви про апеляційне оскарження.
Суддя Коморний О.І.
Суд | Львівський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.09.2009 |
Оприлюднено | 22.09.2009 |
Номер документу | 4667712 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Львівський окружний адміністративний суд
Коморний О.І.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні