Постанова
від 28.04.2009 по справі 2а-600/09/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

 

 

 ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ

СУД

 

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М          

У К Р А Ї Н И

 

    28 квітня 2009 року                         № 2а-600/09/0970

 

    Івано-Франківський окружний

адміністративний суд в складі:

 головуючого 

судді Гундяка В.Д.,

при секретарі Бітківскій Г.П.,

за участю: представника позивача ОСОБА_1.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні

суду в м.Івано-Франківську справу за позовом Державної податкової інспекції в

Верховинському районі до Верховинської районної організації аграрної партії

України про припинення юридичної особи,

 

в с т а н о в и в:

 

23.02.2009 року Державна податкова інспекція в

Верховинському районі звернулася з адміністративним позовом до Верховинської

районної організації аграрної партії України про припинення юридичної особи

останньої. Позовні вимоги мотивувала тим, що юридична особа Верховинської

районної організації аграрної партії України підлягає припиненню згідно ч.2

ст.38 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -

підприємців”, тобто в зв'язку з наявністю в Єдиному державному реєстрі запису

про відсутність юридичної особи за вказаним її місцезнаходженням.

У судовому засіданні представник позивача позовні вимоги

підтримав, суду пояснив, що Верховинська районна організація аграрної партії

України (с.Гринява  Верховинського

району, код. ЄДРПОУ- 34198029), зареєстрована 04.04.2007 року, як юридична

особа. Підставою для звернення з позовом у справі є наявність в Єдиному

державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її

місцезнаходженням.  Зазначені факти

позивач підтверджує матеріалами справи.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився.

Згідно ст.39 КАС України викликався в судове засідання через засоби масової

інформації, наданим правом на подання заперечення проти позову не скористався.

Вислухавши представника позивача, дослідивши подані

докази, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, тому позов

підлягає до задоволення з наступних мотивів.

Згідно п. 17 ст. 11 Закону України "Про державну

податкову службу в Україні" органам державної податкової служби надано

право звертатися у передбачених законом випадках до суду з позовною заявою про

скасування державної реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності.

Відповідно до ст. 9 Закону України “Про систему

оподаткування” від 25.06.1991 платники податків і зборів (обов'язкових

платежів) зобов'язані: вести бухгалтерський облік, складати звітність про

фінансово-господарську діяльність і забезпечувати її зберігання у терміни,

встановлені законами; подавати до державних податкових органів та інших

державних органів відповідно до законів декларації, бухгалтерську звітність та

інші документи і відомості, пов'язані з обчисленням і сплатою податків і зборів

(обов'язкових платежів).

Відповідно до ст.49 Господарського кодексу України

підприємці зобов'язані не порушувати права та законні інтереси громадян і їх

об'єднань, інших суб'єктів господарювання, установ, організацій, права

місцевого самоврядування і держави. За завдані шкоду і збитки підприємець несе

майнову та іншу встановлену законом відповідальність.

Згідно з частиною першою ст. 216 Господарського кодексу

України учасники господарських відносин несуть господарсько-правову

відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування

до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених

цим Кодексом, іншими законами та договором.

Відповідно до ст. 218 Господарського кодексу України

підставою господарсько-правової відповідальності учасника господарських

відносин є вчинене ним правопорушення у сфері господарювання. Учасник

господарських відносин відповідає за порушення правил здійснення господарської

діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх залежних від нього заходів для

недопущення господарського правопорушення.

Статтею 238 Господарського кодексу України передбачено,

що за порушення встановлених законодавчими актами правил здійснення

господарської діяльності до суб'єктів господарювання можуть бути застосовані

уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування

адміністративно-господарські санкції, тобто заходи організаційно-правового або

майнового характеру, спрямовані на припинення правопорушення суб'єкта

господарювання та ліквідацію його наслідків.

Згідно зі ст. 239 Господарського кодексу України до

таких санкцій, зокрема, віднесено скасування державної реєстрації та ліквідація

суб'єкта господарювання.

Пунктом 1 ст. 247 Господарського кодексу України

передбачено, що у разі здійснення суб'єктом господарювання діяльності, що

суперечить закону чи установчим документам, до нього може бути застосовано

адміністративно-господарську санкцію у вигляді скасування державної реєстрації

цього суб'єкта та його ліквідації. Скасування державної реєстрації суб'єкта

господарювання провадиться за рішенням суду, що є підставою для ліквідації

даного суб'єкта господарювання відповідно до статті 59 цього Кодексу.

Частиною 2 статті 38 Закону України "Про державну

реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" передбачено, що

однією з підстав для постановлення судового рішення про припинення юридичної

особи є наявність в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної

особи за вказаним її місцезнаходженням.

На підставі ч.2 ст. 38 Закону України "Про державну

реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців", керуючись

ст.ст.11, 39, 71, 86, ч.3 ст.160, ст.162 КАС України, суд    

 

П О С Т А Н О В И В:

 

позов

задовольнити.

Припинити юридичну особу Верховинську районну

організацію аграрної партії України (с.Гринява 

Верховинського району код.ЄДРПОУ - 34198029).

Згідно ч.1 ст.38 ЗУ “Про державну

реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців” копію постанови,

після набрання нею законної сили, направити державному реєстратору

Верховинської районної державної адміністрації.

Постанова набирає законної сили в порядку встановленому

ст.254  КАС України, може бути оскаржена

до Львівського апеляційного адміністративного суду в порядку і строки,

передбачені ст.186 КАС України.

Строк подання заяви про апеляційне оскарження рахується

з 29.04.09, як дня складення постанови у повному обсязі

 

 

Суддя                                         В.Д.

Гундяк

 

 

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення28.04.2009
Оприлюднено06.05.2010
Номер документу4668289
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-600/09/0970

Постанова від 28.04.2009

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

Постанова від 28.04.2009

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Гундяк В.Д.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні