ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ
СУД
П О С Т А Н
О В А
І М Е Н Е
М У К Р А Ї Н И
28 квітня 2009 року № 2а-600/09/0970
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого
судді Гундяка В.Д.,
при
секретарі Бітківскій Г.П.,
за участю: представника позивача
ОСОБА_1,
розглянувши
у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м.Івано-Франківську справу
за позовом Державної податкової інспекції в Верховинському районі до ОСОБА_2
про припинення юридичної особи,
в
с т а н о в и в:
23.02.2009
року державна податкова інспекція в Верховинському районі звернулася з адміністративним позовом до ОСОБА_2 про
припинення юридичної особи . Позовні вимоги мотивувала тим, що юридична особа
ОСОБА_2 підлягає припиненню згідно ч.2 ст.38 Закону України “Про державну
реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців”, тобто в зв'язку з
наявністю в Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи
за вказаним її місцезнаходженням. .
У судовому
засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав, суду пояснив, що
ОСОБА_2 (АДРЕСА_1, код. ЄДРПОУ- 34198029), зареєстрована 04.04.2007 року, як
юридична особа. Підставою для звернення з позовом у справі є наявність в Єдиному
державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним її
місцезнаходженням. Зазначені факти позивач підтверджує матеріалами справи.
Представник
відповідача в судове засідання повторно не з'явився. Згідно ст.39 КАС України
викликався в судове засідання через засоби масової інформації, наданим правом
на подання заперечення проти позову не скористався.
Вислухавши
представника позивача, дослідивши подані докази, суд прийшов до висновку про
обґрунтованість позовних вимог, тому позов підлягає до задоволення з наступних
мотивів.
Згідно п. 17
ст. 11 Закону України "Про державну податкову службу в Україні"
органам державної податкової служби надано право звертатися у передбачених
законом випадках до суду з позовною заявою про скасування державної реєстрації
суб'єкта підприємницької діяльності.
Згідно з
частиною першою ст. 216 Господарського кодексу України учасники господарських
відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері
господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на
підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором.
Відповідно
до ст. 218 Господарського кодексу України підставою господарсько-правової
відповідальності учасника господарських відносин є вчинене ним правопорушення у
сфері господарювання. Учасник господарських відносин відповідає за порушення
правил здійснення господарської діяльності, якщо не доведе, що ним вжито усіх
залежних від нього заходів для недопущення господарського правопорушення.
Статтею 238
Господарського кодексу України передбачено, що за порушення встановлених
законодавчими актами правил здійснення господарської діяльності до суб'єктів
господарювання можуть бути застосовані уповноваженими органами державної влади
або органами місцевого самоврядування адміністративно-господарські санкції,
тобто заходи організаційно-правового або майнового характеру, спрямовані на
припинення правопорушення суб'єкта господарювання та ліквідацію його наслідків.
Згідно зі
ст. 239 Господарського кодексу України до таких санкцій, зокрема, віднесено
скасування державної реєстрації та ліквідація суб'єкта господарювання.
Пунктом 1
ст. 247 Господарського кодексу України передбачено, що у разі здійснення
суб'єктом господарювання діяльності, що суперечить закону чи установчим
документам, до нього може бути застосовано адміністративно-господарську санкцію
у вигляді скасування державної реєстрації цього суб'єкта та його ліквідації.
Скасування державної реєстрації суб'єкта господарювання провадиться за рішенням
суду, що є підставою для ліквідації даного суб'єкта господарювання відповідно
до статті 59 цього Кодексу.
Частиною 2
статті 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців" передбачено, що однією з підстав для
постановлення судового рішення про припинення юридичної особи є наявність в
Єдиному державному реєстрі запису про відсутність юридичної особи за вказаним
її місцезнаходженням.
На підставі
ч.2 ст. 38 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та
фізичних осіб - підприємців", керуючись ст.ст.11, 39, 71, 86, ч.3 ст.160,
ст.162 КАС України, суд
П
О С Т А Н О В И В:
позов
задовольнити.
Припинити
юридичну особу ОСОБА_2 (АДРЕСА_1, код. ЄДРПОУ- 34198029).
Згідно
ч.1 ст.38 ЗУ “Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб -
підприємців” копію постанови, після набрання нею законної сили, направити
державному реєстратору виконавчого комітету Коломийської міської ради.
Постанова
набирає законної сили в порядку встановленому ст.254 КАС України, може бути оскаржена до
Львівського апеляційного адміністративного суду в порядку і строки, передбачені
ст.186 КАС України.
Строк
подання заяви про апеляційне оскарження рахується з 29.04.09, як дня складення
постанови у повному обсязі.
Суддя В.Д. Гундяк
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 28.04.2009 |
Оприлюднено | 24.09.2009 |
Номер документу | 4700136 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Гундяк В.Д.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні