Херсонський окружний адміністративний суд
73027, м. Херсон, вул. Робоча, 66, тел. 48-51-90
УХВАЛА
01 грудня 2011 р.Справа № 2а- 4049/11/2170
Херсонський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді: Горшков В.М.,
при секретарі: Кальченко М.С., за участю: представника - ОСОБА_1, ОСОБА_2, представника Цюрупинського споживчого товариства "Олешшя" - ОСОБА_3
розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Херсонській області до Цюрупинського споживчого товариства "Олешшя" про стягнення суми штрафних санкцій, за позовом Цюрупинського споживчого товариства "Олешшя" до ОСОБА_4 - начальника регіонального управління департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів ДПА у Херсонській області, ОСОБА_1 - головного державного податкового інспектора Регіонального управління Департаменту САТ ДПА України в Херсонській області, Державної податкової адміністрації в Херсонській області, ОСОБА_5 - податкового інспектора Регіонального управління Департаменту САТ ДПА у Херсонській області, Регіонального управління Департаменту контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів Державної податкової адміністрації України у Херсонській області про визнання протиправними дій та скасування розпорядчих документів
встановив:
Цюрупинського споживчого товариства "Олешшя" звернувся до суду із адміністративним позовом в якому просить про визнання неправомірними дії відповідачів, щодо організації перевірки, складанню акту перевірки №73/32/01/01563538 від 18.05.2011, протиправними. Та скасування розпорядчих документів - направлення на перевірку, акту перевірки та рішення про застосування штрафної санкції.
Згідно до Порядку № 984 акт - службовий документ, який підтверджує факт проведення документальної перевірки фінансово-господарської діяльності платника податків і є носієм доказової інформації про виявлені порушення вимог податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби.
З аналізу вказаної норми суд приходить до висновку, що мова йде саме про акт, як джерело інформації для прийняття рішення податковим органом за результатами проведеної ним перевірки, а не судового рішення. Акт перевірки не має юридичного характеру, оскільки безпосередньо не стосується прав і обов'язків платника податків, не містить обов'язкового для нього припису, а відтак не є правовим актом індивідуальної дії та не може бути оскаржений до адміністративного суду. Тому не є рішенням суб'єкта владних повноважень, якими порушуються права, свободи та законні інтереси позивача, яке в силу п.1 ч.1 ст. 17 КАС України може бути предметом оскарження в порядку адміністративного судочинства.
Згідно п. 1 ч. 1 ст. 157 КАС України, суд закриває провадження у справі, якщо справу не належить розглядати в порядку адміністративного судочинства.
Враховуючи зазначене, керуючись ст. 157, 160 КАС України, суд
ухвалив:
Закрити провадження в частині позовних вимог, щодо визнання дій протиправними по складанню ату перевірки №73/32/01/01563538 від 18.05.2011, та скасуванню розпорядчих документів - акту перевірки, та направлення на перевірку.
Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Одеського апеляційного адміністративного суду через Херсонський окружний адміністративний суд шляхом подачі апеляційної скарги в 5-денний строк з дня її проголошення.
Якщо ухвалу було постановлено у письмовому провадженні або без участі особи, яка її оскаржує, апеляційна скарга подається протягом п'яти днів з дня отримання копії ухвали. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції.
Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії ухвали суду безпосередньо в суду, то п'ятиденний строк на апеляційне оскарження ухвали суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії ухвали суду.
Ухвала набирає законної сили після закінчення строку подання апеляційної скарги, якщо вона не була подана у встановлений строк. У разі подання апеляційної скарги, ухвала, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя Горшков В.М.
Суд | Херсонський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 01.12.2011 |
Оприлюднено | 20.07.2015 |
Номер документу | 46731372 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Херсонський окружний адміністративний суд
Горшков В.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні