Ухвала
від 14.07.2015 по справі 908/559/15-г
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251 номер провадження справи 23/15/15

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

69001, м. Запоріжжя, вул. С. Тюленіна,21/Шаумяна,4

Інформаційний центр тел. (061) 224-08-88

УХВАЛА

14.07.2015 Справа № 908/559/15-г

Господарський суд у складі судді Шевченко Тетяни Миколаївни,

За участю представників:

Від кредитора: Цюпа Т.М., довіреність № 2771/00/08-31-10 від 29.04.2015; Стародумова А.С., довіреність № 2447/10/08-31 від 29.04.2015;

ліквідатор - арбітражний керуючий Швець Д.І. (на підстави постанови суду від 15.04.2015).

розглянувши матеріали справи №908/559/15-г

Кредитор - Державна податкова інспекція у Хортицькому районі м. Запоріжжя ДФС у Запорізькій області (69114, м. Запоріжжя, вул. Гудименка, 10-а; скорочено - ДПІ в Хортицькому районі м. Запоріжжя ДФС у Запорізькій області)

Банкрут - Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРСНАБПРОМ" (69114, м. Запоріжжя, пр-т. Ювілейний, 12, кв. 64; ідент. код - 36320414; скорочено - ТОВ "УКРСНАБПРОМ")

про визнання банкрутом,

ліквідатор - арбітражний керуючий Швець Д.І.

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція у Хортицькому районі м. Запоріжжя Головного управління Міндоходів у Запорізькій області (кредитор у справі) звернулась до господарського суду Запорізької області із заявою про порушення справи про банкрутство відносно ТОВ "УКРСНАБПРОМ" (боржник у справі).

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 29.01.2015 у справі №908/559/15-г заяву прийнято до розгляду, справі присвоєно номер провадження 23/15/15, підготовче засідання суду призначено на 16.02.2015, зобов'язано арбітражного керуючого Шарого Андрія Миколайовича, кандидатура якого визначена автоматизованою системою, надати суду, у термін до 13.02.2015, заяву на участь у справі в порядку статті 114 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", від сторін витребувано документи згідно резолютивної частини ухвали суду.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 16.02.2015 порушено провадження у справі №908/559/15-г про банкрутство ТОВ "УКРСНАБПРОМ", визнано вимоги ініціюючого кредитора у розмірі 1 238 844,54 грн. основного боргу; вказано, що 309036,40 грн. штрафних санкцій та 4,86 грн. пені враховуються у реєстрі окремо у шосту чергу, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів, введено процедуру розпорядження майном боржника, розпорядником майна призначено арбітражного керуючого Швеця Д.І., ухвалено оприлюднити на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет повідомлення про порушення справи про банкрутство ТОВ "УКРСНАБПРОМ", попереднє засідання суду призначено на 30.03.2015 о 10-30 год., тощо.

Постановою господарського суду Запорізької області від 15.04.2015р. у справі №908/559/15-г визнано банкрутом ТОВ «УКРСНАБПРОМ», відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено арбітражного керуючого Швеця Д.І.

16.04.2015 оприлюднене на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет повідомлення №17004 про визнання боржника ТОВ «УКРСНАБПРОМ» банкрутом і відкриття ліквідаційної процедури.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 18.06.2015 у справі №908/559/15-г визнано вимоги ДПІ, затверджено реєстр вимог кредиторів в ліквідаційній процедурі 9а.с.95-96).

19.06.2015 ліквідатор подав до суду звіт та ліквідаційний баланс на затвердження.

Ухвалою господарського суду Запорізької області від 06.07.2015 у справі №908/559/15-г призначено слухання справи з розгляду звіту ліквідатора в засіданні господарського суду на 14.07.2015.

Розглянувши звіт ліквідатора, дослідивши подані документи та наявні матеріали справи, господарський суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, з огляду на таке.

Відповідно до частини четвертої статті 40 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом» (далі - Закон про банкрутство) у ліквідаційній процедурі господарський суд розглядає скарги на дії (бездіяльність) учасників ліквідаційної процедури та здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Статтею 41 Закону про банкрутство передбачено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює такі повноваження: приймає до свого відання майно боржника, забезпечує його збереження; виконує функції з управління та розпорядження майном банкрута; проводить інвентаризацію та оцінку майна банкрута; аналізує фінансове становище банкрута; виконує повноваження керівника (органів управління) банкрута; очолює ліквідаційну комісію та формує ліквідаційну масу; пред'являє до третіх осіб вимоги щодо повернення банкруту сум дебіторської заборгованості; вживає заходів, спрямованих на пошук, виявлення та повернення майна банкрута, що знаходиться у третіх осіб; передає в установленому порядку на зберігання документи банкрута, які відповідно до нормативно-правових документів підлягають обов'язковому зберіганню; продає майно банкрута для задоволення вимог, внесених до реєстру вимог кредиторів, у порядку, передбаченому цим Законом; веде реєстр вимог кредиторів; здійснює інші повноваження, передбачені цим Законом.

Виходячи з приписів статей 42-44 Закону про банкрутство після проведення інвентаризації та оцінки майна банкрута ліквідатор формує ліквідаційну масу та розпочинає продаж майна банкрута через аукціон або продаж безпосередньо юридичній або фізичній особі.

Отже, ліквідатор в ліквідаційній процедурі вживає заходів щодо виявлення майна (активів) банкрута та формування ліквідаційної маси, організовує продаж майна та вчиняє інші дії відповідно до Закону про банкрутство.

Згідно із частиною першою статті 46 Закону про банкрутство після завершення всіх розрахунків з кредиторами ліквідатор подає до господарського суду звіт та ліквідаційний баланс, до якого додаються: відомості за результатами інвентаризації майна боржника та перелік ліквідаційної маси; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси з посиланням на укладені договори купівлі-продажу; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна; реєстр вимог кредиторів з даними про розміри погашених вимог кредиторів; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів; довідка архівної установи про прийняття документів, які відповідно до закону підлягають довгостроковому зберіганню; для акціонерних товариств - копія розпорядження про скасування реєстрації випуску акцій, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку; для емітентів цінних паперів - копія звіту про наслідки погашення цінних паперів, засвідчена Національною комісією з цінних паперів та фондового ринку.

Звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків).

Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів.

Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

Отже, законодавством передбачено певну сукупність дій, яку необхідно ліквідатору вчинити в ході ліквідаційної процедури, та перелік додатків до звіту ліквідатора, які подаються суду разом із зазначеним звітом та є предметом дослідження в судовому засіданні за підсумками ліквідаційної процедури, яке проводиться за участю кредиторів (комітету кредиторів); подання звіту та ліквідаційного балансу здійснюється ліквідатором за наслідком всіх проведених нім дій в ході ліквідаційної процедури.

Відповідно до частини другої статті 46 Закону про банкрутство якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.

Разом з тим, якщо ліквідатор не виявив майнових активів, що підлягають включенню до складу ліквідаційної маси, він зобов'язаний подати господарському суду ліквідаційний баланс, який засвідчує відсутність у банкрута майна (ч. 3 ст. 46 Закону про банкрутство).

Як свідчать матеріали справи, після оприлюднення повідомлення про визнання боржника банкрутом до господарського суду з вимогами до боржника звернулась ДПІ у Хортицькому районі м. Запоріжжя ДФС у Запорізькій області .

Ліквідатором до реєстру вимог кредиторів включено вимоги ДПІ у Хортицькому районі м. Запоріжжя ДФС у Запорізькій області, з урахування визнаних судом вимог кредитора в процедурі розпорядження майном боржника та в ліквідаційній процедурі, у розмірі 1910688,06 грн., з яких 1238844,54 грн. боргу за основним платежем - вимоги третьої черги задоволення; 309036,40 грн. штрафу та 362807,12 грн. пені. - вимоги шостої черги задоволення.

В процесі ліквідаційної процедури майнових активів боржника, за рахунок яких можливе погашення кредиторських вимог, ліквідатором не виявлено.

Відсутність у банкрута майна підтверджується відповідними довідками органів реєстрації речових прав на майно, які містяться в матеріалах справи, та ліквідаційним балансом банкрута, доданим до звіту.

Зокрема, згідно з довідками органів реєстрації речових прав на майно за банкрутом не зареєстровано ані рухомого (транспортних засобів, повітряних суден, водних суден, сільськогосподарської техніки, технологічних транспортних засобів тощо), ані нерухомого майна (земельних ділянок, приміщень, будівель тощо).

Відповідно до Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців станом на 27.03.2015 банкрут не значиться засновником інших юридичних осіб.

Згідно з інформацією податкової інспекції від 04.03.2015 банкрут не має відкритих рахунків в фінансових установах.

Отже, за результатами пошуку ліквідатором майна у банкрута не виявлено майнових активів та грошових коштів, за рахунок яких можливо погасити кредиторську заборгованість.

Всі здійснені ліквідатором запити, отримані відповіді та інші документи, що стосуються ліквідаційної процедури, досліджено та приєднано до матеріалів справи.

Звіт ліквідатора за підсумками ліквідаційної процедури схвалений комітетом кредиторів, про що свідчить протокол засідання комітету кредиторів №2 від 18.06.2015.

Слід зазначити, що за підсумками ліквідаційної процедури вбачається, що ліквідатором вчинено належні дії по виявленню активів та пасивів боржника, внаслідок вжитих ліквідатором заходів доведено неможливість відновлення платоспроможності боржника та необхідність його ліквідації. Вказані висновки про встановлені обставини відповідають дійсності та підтверджуються достовірними доказами, дослідженими в судовому засіданні та долученими до справи.

Враховуючи викладене, суд вважає за необхідне звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута затвердити.

Пунктом шостим частини першої статті 83 Закону про банкрутство передбачено, що господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо: затверджено звіт ліквідатора в порядку, встановленому цим Законом.

Таким чином, оскільки за результатами ліквідаційного балансу у банкрута не виявлено майна, за рахунок якого можливе погашення кредиторських вимог, підприємницька діяльність припинена, його необхідно ліквідувати, а провадження у справі припинити.

Відповідно до частини п'ятої статті 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 2, 7, 40, 45, 46, 83 Закону України «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом», ст.ст. 4 1 , 86 Господарського процесуального кодексу України, суд

УХВАЛИВ:

Звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута у справі №908/559/15-г затвердити.

Банкрута - Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРСНАБПРОМ" (69114, м. Запоріжжя, пр-т. Ювілейний, 12, кв. 64; ідент. код - 36320414) ліквідувати.

Провадження у справі припинити.

Вимоги, що не задоволені за недостатністю майна, вважати погашеними.

Копії ухвали надіслати: ліквідатору (банкруту); кредитору; державному реєстратору Реєстраційної служби Запорізького міського управління юстиції (69123, м. Запоріжжя, бул. Будівельників, 19); Головному управлінню статистики у Запорізькій області, Головному управлінню юстиції у Запорізькій області (державному органу з питань банкрутства).

Суддя Т.М. Шевченко

СудГосподарський суд Запорізької області
Дата ухвалення рішення14.07.2015
Оприлюднено20.07.2015
Номер документу46759358
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —908/559/15-г

Ухвала від 14.07.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 06.07.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 18.06.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 06.05.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Постанова від 15.04.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 30.03.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 16.02.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

Ухвала від 02.02.2015

Господарське

Господарський суд Запорізької області

Шевченко Т.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні