Постанова
від 08.07.2015 по справі 826/11164/15
ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД МІСТА КИЄВА

ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД міста КИЄВА 01601, м. Київ, вул. Командарма Каменєва 8, корпус 1 П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

м. Київ

08 липня 2015 року 16:23 № 826/11164/15

Окружний адміністративний суд міста Києва у складі судді Гарника К.Ю., за участю секретаря судового засідання Непомнящої А.О., розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративну справу

за позовомШколи вищої спортивної майстерності міста Києва доДержавної податкової інспекції Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві про скасування податкових повідомлень - рішень

В С Т А Н О В И В:

Школа вищої спортивної майстерності міста Києва (далі по тексту - позивач) звернулась до Окружного адміністративного суду міста Києва з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві (далі по тексту - відповідач) в якому просить визнати протиправними та скасувати податкові повідомлення - рішення від 28 травня 2015 року № 6526552207 та № 6426552207.

Ухвалою Окружного адміністративного суду міста Києва від 11 червня 2015 року відкрито провадження в адміністративний справі № 826/11164/15 закінчено підготовче провадження та призначено до розгляду у судовому засіданні на 01 липня 2015 року, яке відклалось на 08 липня 2015 року у зв'язку з необхідністю отримання додаткових доказів по справі.

У судовому засіданні 08 липня 2015 року представник позивача підтримав адміністративний позов, просив суд задовольнити його. Представник відповідача у судовому засіданні заперечив проти адміністративного позову.

Після розгляду адміністративного позову та доданих до нього матеріалів, всебічного і повного встановлення всіх фактичних обставин, на яких ґрунтується позов, об'єктивної оцінки доказів, що мають юридичне значення для розгляду справи і вирішення спору по суті, суд зазначає наступне.

Матеріали справи свідчать, що на підставі наказу в.о. начальника ДПІ у Печерському районі ГУ ДФС у м. Києві від 30 квітня 2015 року № 615 та направлення на проведення перевірки від 30 квітня 2015 року № 776/26-55-22-08, на виконання постанови слідчого СВ ФР ДПІ у Дарницькому районі ГУ Міндоходів у м. Києві лейтенанта податкової міліції Д.Г. Удовиченко від 03 вересня 2014 року, згідно із п.п. 75.1.2, ст. 75, п.п. 78.1.11, п.78.1 ст. 78 Податкового кодексу України проведена документальна позапланова виїзна перевірка Школи вищої спортивної майстерності міста Києва (ПН 33499944) (скорочена назва - ШВСМ м. Києва) з питань дотримання вимог податкового законодавства під час здійснення фінансово - господарських взаємовідносин з ТОВ «Стаф Альянс» (ПН 37982331) та ТОВ «Компанія «Акріс» (ПН 37783279) за період з 01 січня 2011 року по 31 грудня 2014 року, за результатом якої складено акт перевірки від 15 травня 2015 року № 25/26-55-22-07/33499944.

Як висновок проведеної перевірки встановлено наступні порушення:

- пп.139.1.9 п. 139.1 ст. 139 Податкового кодексу України N 2755-VI від 02.12.10 (із змінами та доповненнями), у зв'язку з тим, що до складу витрат безпідставно віднесені витрати по фінансово - господарським відносинам з ТОВ «Компанія «Акріс», ТОВ «Стаф Альянс» на загальну суму 1044198 грн., в результаті чого занижено податок на прибуток на суму 219282 грн. у т.ч. по періодах: 1 півріччя 2012 року - 23546 грн.; 9 місяців 2012 року - 219282 грн.

- п.198.1, п,198.6 ст.198, ст.185 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), в результаті чого встановлено заниження податку на додану вартість на загальну суму 361325 грн., а саме: квітень 2012 року - на загальну суму ПДВ 22425 грн.; липень 2012 року - на загальну суму ПДВ 66384 грн.; серпень 2012 року - на загальну суму ПДВ 35551 грн.; вересень 2012 року - на загальну суму ПДВ 84480 грн.; жовтень 2012 року - на загальну суму ПДВ 46793 грн.; листопад 2012 року - на загальну суму ПДВ 39975 грн.; грудень 2012 року - на загальну суму ПДВ 17307 грн.; квітень 2013 року - на загальну суму ПДВ 16150 грн; травень 2013 року - на загальну суму ПДВ 24731 грн..; червень 2013 року - на загальну суму ПДВ 3470 грн.; липень 2013 року - на загальну суму ПДВ 4059 грн.

На підставі вищезазначених висновків акту перевірки, Державною податковою інспекцією Печерському районі Головного управління ДФС у м. Києві прийняті наступні податкові повідомлення - рішення:

№ 6526552207 від 28 травня 2015 року, яким позивачу збільшено грошове зобов'язання з податку на додану вартість на суму 423625,00 грн., в тому числі: за основним платежем - 338900,00 грн., за штрафними санкціями - 84725,00 грн.

№ 6426552207 від 28 травня 2015 року, яким позивачу збільшено грошове зобов'язання з податку на прибуток на загальну суму 274103,00 грн., в тому числі: за основним платежем - 219282,00 грн., за штрафними санкціями - 54821,00 грн.

Позивач не погоджується з висновками Акта перевірки та прийнятими на його підставі податковим повідомленням - рішенням й мотивує позовні вимоги тим, що відповідачем не наведено жодного доказу на підтвердження нереальності господарських відносин між ним та ТОВ «Стаф Альянс» та ТОВ «Компанія «Акріс».

Заперечення відповідача, співпадають з висновками акта від 15 травня 2015 року № 25/26-55-22-07/33499944.

Як зазначив Вищий адміністративний суд України в листі від 02 червня 2011 року №742/11/13-11, з метою встановлення факту здійснення господарської операції, формування витрат для цілей визначення об'єкта оподаткування податком на прибуток або податкового кредиту з податку на додану вартість судам належить з'ясовувати, зокрема, такі обставини: рух активів у процесі здійснення господарської операції; установлення спеціальної податкової правосуб'єктності учасників господарської операції та установлення зв'язку між фактом придбання товарів (послуг), спорудженням основних фондів, імпортом товарів (послуг), понесенням інших витрат і господарською діяльністю платника податку.

Таким чином, в межах даного спору слід встановити факт здійснення (реальність) господарських операцій між позивачем та ТОВ «Стаф Альянс» та ТОВ «Компанія «Акріс», обставини використання придбаних товарів у власній господарській діяльності позивача, встановити спеціальну податкову правосуб'єктність учасників господарської операції (зокрема, чи були платниками податку на додану вартість).

Згідно з підпунктом 14.1.181 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України податковий кредит - це сума, на яку платник. податку на додану вартість має право зменшити податкове зобов'язання звітного (податкового) періоду, визначена згідно з розділом V цього Кодексу.

З аналізу статті 198 Податкового кодексу України вбачається, що визначальним фактором для формування податкового кредиту платником податку на додану вартість є відповідність податкової накладної порядку її заповнення та подальше використання придбаних товарів (основних фондів) в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Згідно з пунктом 201.1 статті 201 Податкового кодексу України платник податку зобов'язаний надати покупцю (отримувачу) податкову накладну, складену в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи, та зареєстровану в Єдиному реєстрі податкових накладних.У податковій накладній зазначаються в окремих рядках такі обов'язкові реквізити: порядковий номер податкової накладної; дата виписування податкової накладної; повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - продавця товарів/послуг; податковий номер платника податку (продавця та покупця); місцезнаходження юридичної особи - продавця або податкова адреса фізичної особи - продавця, зареєстрованої як платник податку; повна або скорочена назва, зазначена у статутних документах юридичної особи або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи, зареєстрованої як платник податку на додану вартість, - покупця (отримувача) товарів/послуг; опис (номенклатура) товарів/послуг та їх кількість, обсяг; ціна постачання без урахування податку; ставка податку та відповідна сума податку в цифровому значенні; загальна сума коштів, що підлягають сплаті з урахуванням податку; вид цивільно-правового договору; код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України).

Суд звертає увагу, що наявність у покупця належно оформлених документів, необхідних для віднесення певних сум до податкового кредиту, зокрема виданих постачальником/продавцем податкових накладних, не є безумовною підставою формування податкового кредиту, у разі недоведенння реальності здійснених господарських операцій та факту використання придбаних товарів/послуг в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності платника податку.

Під господарською діяльністю у Господарському кодексі України (стаття 3) розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність.

Статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" визначено, що первинний документ - це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення.

Отже, будь-які документи (у тому числі договори, податкові накладні, рахунки тощо) мають силу первинних документів лише в разі фактичного здійснення господарської операції.

Для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише ті первинні документи, які складені в разі фактичного здійснення господарської операції.

Згідно зі статтею 1 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" господарською операцією є дія або подія, яка викликає зміни в структурі активів та зобов'язань, власному капіталі підприємства.

Таким чином, визначальною ознакою господарської операції є те, що вона повинна спричиняти реальні зміни майнового стану платника податків.

Вимога щодо реальних змін майнового стану платника податків як обов'язкова ознака господарської операції кореспондує з нормами Податкового кодексу України.

Первинні та зведені облікові документи можуть бути складені на паперових або машинних носіях і повинні мати такі обов'язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції ; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції (ч. 2 ст. 9 Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні").

Таким чином, право на податковий кредит з податку на додану вартість виникає в результаті придбання товарів і послуг з метою використання в господарській діяльності. При цьому операція з придбання повинна бути реальною, тобто повинна мати місце об'єктивна зміна складу активів платника податків.

Крім того, в основі будь-якої реальної господарської операції має лежати економічна мета, тобто бажання платника податків приростити активи за допомогою досягнення господарського ефекту.

У податковому обліку понесені витрати на придбання послуг мають бути підтверджені відповідними розрахунковими, платіжними та іншими документами, які містять відомості про господарську операцію, підтверджують її фактичне здійснення, тобто первинними документами, що містять інформацію про фактичні господарські операції, розкривають їх зміст та обсяг.

За відсутності достатніх доказів - первинних документів, які б достовірно підтверджували факт здійснення господарської операції, розкривали її зміст та обсяг з метою та в цілях господарської діяльності платника податку, підстави для формування даних податкового обліку - відсутні.

Досліджуючи реальність господарських операцій позивача із контрагентами - виконавцями судом встановлено наступне.

Комунальне унітарне підприємство «Басейн «Юність» („Замовник"), в особі директора ОСОБА_2 укладено договір виготовлення і монтаж збірної металевої конструкції з вузлами кріплення для тенту №07/121 від 12 липня 2012 року з ТОВ «Стаф Альянс», надалі („Підрядник"), в особі директора ОСОБА_3.

Даний договір був укладений та підписаний в м. Києві від імені директора КП «Басейн «Юність» ОСОБА_2, що діє на підставі Статуту та директора ТОВ «Стаф Альянс» ОСОБА_3, що діє на підставі Статуту, та скріплений печатками підприємств.

Згідно п.1.1 даного договору, за цим Договором Підрядник зобов'язується згідно технічного завдання виготовити, комплектувати і змонтувати збірну металеву конструкцію з вузлами кріплення для тенту (далі Конструкція), а Замовник - прийняти Конструкцію і оплатити її вартість.

Згідно п.1.2 даного договору, Кошторис Конструкції узгоджений Сторонами.

Згідно п.2.1 даного договору, загальна ціна робіт та матеріалів, використаних для виготовлення і монтаж Конструкції за цим Договором становить 497880,00 грн. (чотириста дев'яносто сім тисяч вісімсот вісімдесят гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ - 82980 грн., згідно Закону України «Про податок на додану вартість». (Станом на момент укладання договору, ЗУ «Про податок на додану вартість» був недіючим, в зв'язку із вступом в силу Податкового кодексу України).

Згідно п.2.2. даного договору, Замовник виконує розрахунки шляхом поетапної оплати у наступному порядку:

2.2.1 для закупівлі необхідних матеріалів, комплектуючих та обладнання згідно Договору, Замовник перераховує на поточний рахунок Підрядник аванс у розмірі 80% від загальної ціни на протязі 10 днів після підписання даного Договору, що становить - 398304 грн. 00 коп. (триста дев'яносто вісім тисяч триста чотири грн.. 00 коп.) у тому числі ПДВ - 66384 грн. 00 коп.

2.2.2 протягом 40 робочих днів після підписання даного Договору, Замовник виконує остаточний розрахунок за виготовлення і монтаж Конструкції та перераховує на поточний рахунок Виконавця кошти у розмірі 20% від загальної ціни виготовлення і монтажу Конструкції що становить - 99576 грн. 00 коп. (Дев'яносто дев'ять тисяч п'ятсот сімдесят шість грн.. 50 коп.) у тому числі ПДВ - 16596 грн. 00 коп.

Згідно п.2.3 даного договору, ціна договору, в тому числі, включає виготовлення, закупівлю комплектуючих матеріалів та монтаж, а також поставку за адресою: м. Київ, вул. Бастіона, б.7.

Згідно п.3.1 даного договору, Підрядник приступає до виконання виготовлення і монтування Конструкції після перерахування Замовником повної суми авансу згідно п.2.2.1 цього Договору на протязі 20 днів.

Згідно п.3.2 даного договору, термін виготовлення і монтування Конструкції складає 40 робочих днів після повного виконання Замовником пункту 2.2.1 даного Договору.

Згідно п.4.1. даного договору, Підрядник виготовляє і монтує Конструкцію з використанням власних матеріалів та обладнання.

Згідно п.4.2. даного договору, Підрядник несе відповідальність за якість власних матеріалів та обладнання, які він використовує для виготовлення і монтажу, за їх відповідність державним стандартам, технічним умовам.

На виконання вимог договору, ТОВ «Стаф Альянс» видало для КП «Басейн «Юність» податкові накладні № 7 від 16 липня 2012 року та № 13 від 26 липня 2012 року на загальну суму 497880,00 грн., в т.ч. ПДВ - 8298,00 грн., які від імені ТОВ «Стаф Альянс» підписані директором ОСОБА_3 та скріплені печаткою підприємства.

Як зазначено в акті перевірки та не спростовано матеріалами справи, акти приймання виконаних робіт, отриманих послуг тощо до перевірки не надавались.

Також, судом встановлено, що аналогічні договори між Комунальним унітарним підприємством «Басейн «Юність», в особі директора ОСОБА_2, та ТОВ «Стаф Альянс», в особі директора ОСОБА_3, укладались неодноразово, зокрема:

- договір виконання проектних робіт №08/12 від 20 серпня 2012 року (на що ТОВ «Стаф Альянс» видало для КП «Басейн «Юність» податкові накладні № 12 від 21 серпня 2012 року та № 16 від 27 серпня 2012 року на загальну суму 113730,00 грн., в т.ч. ПДВ - 18955,00 грн., які від імені ТОВ «Стаф Альянс» підписані директором ОСОБА_3 та скріплені печаткою підприємства );

- договір реконструкції системи теплопостачання індивідуального теплового пункту №09/12 від 04 вересня 2012 року (ТОВ «Стаф Альянс» виписало в адресу КП «Басейн «Юність» рахунок-фактуру №49 від 05 вересня 2012 року на загальну суму 506880,00 грн., в т.ч. ПДВ - 84480,00 грн., який підписаний від імені ТОВ «Стаф Альянс» (без зазначення прізвища особи, яка здійснила підпис) та скріплений печаткою підприємства; виписало податкові накладні № 9 від 05 вересня 2012 року, № 13 від 13 вересня 2012 року, № 26 від 27 вересня 2012 року на загальну суму 506880,00 грн., в т.ч. ПДВ - 84479,99 грн., які від імені ТОВ «Стаф Альянс» підписані директором ОСОБА_3 та скріплені печаткою підприємства);

- договір монтування та наладка системи вентиляції тимчасового накриття №09/1211 від 07 вересня 2012 року (ТОВ «Стаф Альянс» виписало в адресу КП «Басейн «Юність» рахунок-фактуру № 50 від 10 вересня 2012 року на загальну суму 239850,00 грн., в т.ч. ПДВ - 39975,00 грн., який підписаний від імені ТОВ «Стаф Альянс» (без зазначення прізвища особи, яка здійснила підпис) та скріплений печаткою підприємства; виписало податкові накладні № 4 від 09 листопада 2012 року та № 6 від 15 листопада 2012 року на загальну суму 239850,00 грн., в т.ч. ПДВ - 39975,00 грн., які від імені ТОВ «Стаф Альянс» підписані директором ОСОБА_3 та скріплені печаткою підприємства);

- договір підрядних робіт по монтуванню і установці купола тимчасового накриття №09/1222 від 07 вересня 2012 року (ТОВ «Стаф Альянс» виписало в адресу КП «Басейн «Юність» рахунок-фактуру № 51 від 10 вересня 2012року на загальну суму 258840,00 грн., в т.ч. ПДВ - 43140,00 грн., який підписаний від імені ТОВ «Стаф Альянс» (без зазначення прізвища особи, яка здійснила підпис) та скріплений печаткою підприємства; виписало податкові накладні № 9 від 22 листопада 2012 року та № 10 від 23 листопада 2012 року на загальну суму 103840,00 грн., в т.ч. ПДВ - 17306,67 грн., які від імені ТОВ «Стаф Альянс» підписані директором ОСОБА_3 та скріплені печаткою підприємства);

- договір улаштування дренажної системи та системи зливових стоків №101/12 від 10 жовтня 2012 року (ТОВ «Стаф Альянс» видало для КП «Басейн «Юність» податкові накладні № 5 від 15 жовтня 2012 року та № 8 від 23 жовтня 2012 року на загальну суму 182880,00 грн., в т.ч. ПДВ - 30480,00 грн., які від імені ТОВ «Стаф Альянс» підписані директором ОСОБА_3 та скріплені печаткою підприємства);

Як зазначено в акті перевірки та не спростовано матеріалами справи, акти приймання виконаних робіт, отриманих послуг тощо по вищевказаним договорам до перевірки не надавались.

- договір улаштування дверей тамбурного типу з клапанами повітря, страхувальних штанг і тросів, прокладка силового кабелю №102/12 від 22 жовтня 2012 року (ТОВ «Стаф Альянс» виписало для КП «Басейн «Юність» податкову накладну № 14 від 30 жовтня 2012 року на загальну суму 97878,00 грн., в т.ч. ПДВ - 16313,00 грн., які від імені ТОВ «Стаф Альянс» підписана директором ОСОБА_3 та скріплена печаткою підприємства).

Оплата за придбані послуги здійснювалась в порядку безготівкового розрахунку, що підтверджують відповідні виписки з банківського рахунку та платіжні доручення.

Слід зазначити, що в акті перевірки зазначено, що акти приймання виконаних робіт, отриманих послуг, тощо по вищевказаним договорам до перевірки не надавались. Разом з тим, позивачем надано суду копії довідок про вартість будівельних робіт, актів здачі приймання робіт, підсумкових відомостей про ресурси, локальні кошториси,фото звіти, тощо.

Разом з тим, доказів надання вищезазначених документів під час перевірки або після перевірки контролюючому органу, суду не надано. Відтак, зазначені документи не можуть братись судом як належні та допустимі докази в даному провадженні.

Крім цього, вищезазначені документи не підтверджують реальну участь ТОВ «Стаф Альянс» у наданні підрядних послуг, зокрема: копії актів проміжного приймання та/або попередніх випробувань, зі складанням Актів приймання прихованих робіт та журналу виконання робіт, що унеможлює встановлення участі ТОВ «Стаф Альянс» у роботах, вказаних у договорах; матеріали справи не містять копій товарно-транспортних накладних, подорожніх листів, довіреностей, які б свідчили про транспортування та відвантаження будівельних матеріалів на об'єкти будівництва ані позивачем ані його контрагентом; позивачем не надано копій перепусток працівників ТОВ «Стаф Альянс» на об'єкти будівництва .

Слід зазначити, що контролюючим органом встановлено та не спростовано позивачем що згідно даних бази АІС, директором та бухгалтером ТОВ «Стаф Альянс» була у 2012 році ОСОБА_4, разом з тим, усі податкові накладні та договори підписані ОСОБА_3 Пояснення з приводу того, ким підписані Договори та податкові накладні ТОВ «Стаф Альянс» відсутні в матеріалах справи.

Щодо взаємовідносин позивача із ТОВ «Компанія «Акріс» (код за ЄДПРОУ 37783279) за період діяльності за період з 01.01.2011 року по 31.12.2014 року, слід зазначити наступне.

В рамках Договору № 04/122 від 24.04.2012 року, ТОВ «Компанія «Акріс» для КП «Басейн «Юність» було складено видаткові накладні № А-00000038 від 16 травня 2012 року та № А-00000039 від 16 травня 2012 року, які від імені ТОВ «Компанія «Акріс» підписані директором ОСОБА_5 та підписані від імені КП «Басейн «Юність» (без зазначення прізвища особи, яка здійснила підпис) та скріплені печатками підприємств. Відповідно, ТОВ «Компанія «Акріс» виписано для КП «Басейн «Юність» податкові накладні № 36 від 26 квітня 2012 року та № 37 від 26 квітня 2012 року на загальну суму 134548,00 грн., в т.ч. ПДВ - 22424,67 грн., які від імені ТОВ «Компанія «Акріс» підписані директором ОСОБА_5 та скріплені печаткою підприємства.

Оплата за придбаний товар здійснювалась в порядку безготівкового розрахунку, що підтверджують відповідні виписки з банківського рахунку та платіжні доручення.

Разом з тим, будь-які докази на підтвердження доставки обладнання не надавались на перевірки та у встановлений строк після завершення перевірки, відсутні копії довіреностей на отримання товару, товарно-транспортних накладних, тощо.

Разом з тим, відхиляються посилання контролюючого органу на протоколи допитів свідків посадових осіб контрагентів позивача, оскільки надані пояснення, за відсутності вироку, який набрав законної сили, не можуть вважатись належним доказів в розумінні статті 69 Кодексу адміністративного судочинства України, непричетності зазначених осіб до господарської діяльності товариств.

Таким чином, позивачем не спростовано належними доказами доводи податкового органу щодо відсутності фактичного здійснення вказаних господарських операцій, а відтак, з урахуванням вказаних обставин такі документи не можна вважати належно оформленими та підписаними повноважними особами звітними документами, які посвідчують факт придбання послуг.

Позивачем не надано документального підтвердження тих обставин та відносин, які супроводжують фактичне виконання такого роду операцій та у сукупності підтверджують їх реальне виконання, а відтак, і не доведено того, що обумовлені правочином надані послуги надані саме цим контрагентом.

За таких обставин, аналізуючи наведені норми чинного законодавства та наявні в матеріалах справи докази, суд приходить до висновку про обґрунтованість висновків контролюючого орган про порушення пп.139.1.9 п. 139.1 ст. 139, п.198.1, п,198.6 ст.198, ст.185 Податкового кодексу України

На думку Окружного адміністративного суду міста Києва, відповідачем доведена правомірність та обґрунтованість прийняття спірних податкових повідомлень-рішень з урахуванням вимог встановлених частиною другою статті 19 Конституції України та частиною третьою статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України, а тому, виходячи з системного аналізу положень законодавства України та доказів, наявних у матеріалах справи, адміністративний позов Школи вищої спортивної майстерності міста Києва не підлягає задоволенню.

Керуючись ст. ст. 69-71, 94, 160-165, 167, 254 Кодексу адміністративного судочинства України, Окружний адміністративний суд міста Києва, -

П О С Т А Н О В И В:

1.У задоволенні адміністративного позову Школи вищої спортивної майстерності міста Києва відмовити.

2.Стягнути зі Школи вищої спортивної майстерності міста Києва (код ЄДРПОУ 33499944) на користь Державного бюджету України (отримувач коштів - УДКСУ у Печерському районі м. Києва, код 38004897, банк отримувача - ГУ ДКСУ у м. Києві, код банку 820019, р/р 31218206784007, код класифікації 22030001) судовий збір у розмірі 4384,80 грн. (чотири тисячі триста вісімдесят чотири гривні вісімдесят копійок).

Постанова набирає законної сили в строки та порядку, встановленому статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України. Постанова може бути оскаржена до суду апеляційної інстанції за правилами, встановленими статтями 185-187 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя К.Ю. Гарник

повний текст постанови виготовлено 15.07.2015 року

СудОкружний адміністративний суд міста Києва
Дата ухвалення рішення08.07.2015
Оприлюднено21.07.2015
Номер документу46870072
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —826/11164/15

Ухвала від 09.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Ухвала від 27.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Степашко О.І.

Постанова від 06.10.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шостак О.О.

Ухвала від 29.07.2015

Адміністративне

Київський апеляційний адміністративний суд

Шостак О.О.

Постанова від 08.07.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

Ухвала від 11.06.2015

Адміністративне

Окружний адміністративний суд міста Києва

Гарник К.Ю.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні