Постанова
від 16.07.2015 по справі 227/2371/15-а
ДОБРОПІЛЬСЬКИЙ МІСЬКРАЙОННИЙ СУД ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

16.07.2015

227/2371/15

П О С Т А Н О В А

І М Е Н Е М У К Р А Ї Н И

16 липня 2015 року м. Добропілля

Добропільський міськрайонний суд Донецької області у складі:

головуючого судді Мамалуй М.В.,

при секретарі Черкасовій О.В.

представників позивача ОСОБА_1, ОСОБА_2

представника відповідача ОСОБА_3

розглянувши у відкритому судовому засіданні адміністративний позов Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону В«Добровільна народна дружина В«Батальйон В«ДонбасВ» ДобропілляВ» до Добропільської міської ради про визнання дій неправомірними та зобов'язання надати інформацію,-

В С Т А Н О В И В:

Позивач звернувся до суду із вказаним адміністративним позовом, просить: визнати дії Добропільської міської ради неправомірними; зобов'язати відповідача надати відповідь на інформаційний запит від 23.04.2015 року за вих.№22; зобов'язати відповідача розглянути питання про встановлення та притягнення до відповідальності осіб, що допустили порушення діючого законодавства у сфері доступу до публічної інформації.

У судовому засіданні представники позивача підтримали позовні вимоги з підстав, викладених у позові, вказали, що вони не отримували відповіді на інформаційний запит від 23.04.2015 року №22. Просять позовні вимоги задовольнити.

Представник відповідача у судовому засіданні проти позову заперечувала, вказала, що уповноваженим представником Добропільської міськради на вказаний запит 28 квітня 2015 року відправлена поштою відповідь, якою запропоновано запитувачу інформації уточнити перелік посадових осіб, стосовно яких зроблений запит, у зв'язку із чим відстрочено виконання запиту. На підставі чого, просить відмовити у задоволенні позову, оскільки вважає, що відповідь була надана відповідно до положень Закону України В«Про доступ до публічної інформаціїВ» .

У судовому засіданні була допитана у якості свідка ОСОБА_4, яка, відповідно до п.п.2.9.,3.3. Посадової інструкції здійснює організацію роботи з доступу до публічної інформації, реєструє і за необхідністю відправляє, вихідну кореспонденцію. ОСОБА_4 показала, що у Добропільській міськраді ведеться електронний журнал вхідної/вихідної кореспонденції, у копіях скріншотів вказані дати отримання запиту і направлення відповіді на вказаний запит. Поштовий конверт із відповіддю на вказаний запит був відправлений особисто ОСОБА_4 простим відправленням 28 квітня 2015 року.

Вислухавши пояснення учасників, дослідивши матеріали справи, суд встановив.

23 квітня 2015 року вих.№22 голова Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону В«Добровільна народна дружина В«Батальйон В«ДонбасВ» ДобропілляВ» звернувся до Добропільської міської ради із запитом на доступ до публічної інформації (відповідно до ст. 19 Закону України В«Про доступ до публічної інформаціїВ» ), згідно із яким просить надати В«наступну інформацію та копії наступних документів. Кількість бюджетних коштів, які були нараховані та виплачені кожному окремому працівнику Добропільської міської ради та виконавчого комітету Добропільської міської ради загальною кількістю 14 осіб, що підпорядковані Добропільській міській раді у вигляді заробітної плати з урахуванням премії, різноманітних надбавок, а також матеріальної допомоги в період з січня по грудень 2014 р., а також за січень-березень 2015 р.В» (а.с.15).

У листі Добропільської міськради від 28 квітня 2015 року № 05/0656-04/02 у відповідь на запит від 23.04.2015 №22 вказано, що В«інформація, яка запитується потребує конкретизації та уточнення переліку посадових осіб, стосовно яких зроблений запит, та копії яких документів запитані. Керуючись ст. 22 Закону України В«Про доступ до публічної інформаціїВ» , відстрочено в наданні доступу до запитуваної інформації. Відповідь на запит буде надано після його уточнення та конкретизації відповідно до вимог цього закону. Дана відстрочка може бути оскаржена.В» (а.с.33).

З копій електронного журналу реєстрації вхідної/вихідної кореспонденції Добропільської міської ради вбачається, що запит Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону В«Добровільна народна дружина В«Батальйон В«ДонбасВ» ДобропілляВ» від 23.04.2015 №22 зареєстрований 23 квітня 2015 року (а.с.40,42), а відповідь на цей запит зареєстрована 28 квітня 2015 року за вих.№05/0656-04/01/02 (а.с.41,43).

Відповідно до положень ст.1 Закону України "Про доступ до публічної інформації" від 13 січня 2011 року (далі - Закон №2939-VI ) публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

Пункти 3, 6 ч.1 ст.21 Закону України «Про громадські об'єднання» визначають право громадських об'єднань на одержання у порядку, визначеному законом , публічну інформацію, що знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації та здійснювати інші права, не заборонені законом.

Частиною 1 статті 5 Закону №2939-VI встановлено, що доступ до інформації забезпечується шляхом, зокрема, надання інформації за запитами на інформацію.

Відповідно до ст.13 Закону №2939-VI розпорядниками інформації для цілей цього Закону визнаються в т.ч. органи місцевого самоврядування, інші суб'єкти, що здійснюють владні управлінські функції відповідно до законодавства та рішення яких є обов'язковими для виконання; юридичні особи, що фінансуються з державного, місцевих бюджетів - стосовно інформації щодо використання бюджетних коштів.

Згідно із ч.5 ст.19 Закону №2939-VI запит на інформацію має містити:

1) ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

Положеннями ч.1 ст.20 Закону №2939-VI передбачено, що розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

Відповідно до частин 6 і 7 ст. 22 Закону №2939-VI відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені цим Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:

1) прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;

2) дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;

3) причини, у зв'язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений цим Законом строк;

4) строк, у який буде задоволено запит;

5) підпис.

Статтею 23 Закону №2939-VI передбачено, що рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

На підставі викладеного, суд вважає, що у запиті на доступ до публічної інформації від 23.04.2015 р. №22 відсутня конкретизація щодо кола посад або осіб відносно яких зроблений запит. Представники позивача у судовому засіданні пояснили, що вони мали на увазі Додаток 1 до рішення міської ради від 17.12.2014 №6/62-26, який був ними отриманий на виконання запиту від 03.03.2015 №8, однак не доданий до запиту від 23.04.2015 р. №22. Тому, розпорядником інформації було вірно вказано на необхідність В«конкретизації та уточнення переліку посадових осіб, стосовно яких зроблений запитВ» . Крім того, не вказано копії яких документів просить надати запитувач.

Стосовно порядку надсилання відповіді щодо відстрочки надання інформації, слід зауважити наступне. Законом №2939-VI передбачено прийняття рішення щодо відстрочки, але не конкретизована форма такого рішення. Крім того, ч. 7 ст. 22 вказаного Закону передбачені вимоги відносно того, що має бути зазначено у рішенні про відстрочку, при цьому не визначена форма направлення такого рішення. У листі про відстрочення виконання запиту від 23.04.2015 р. №22 наявні усі реквізити зазначені ч. 7 ст. 22 Закону №2939-VI. Копіями електронного журналу кореспонденції та показання свідка встановлено, що вказаний лист був відправлений запитувачу інформації.

Таким чином, суд не вбачає підстав для задоволення вимог позивача, вважає, що відповідачем були виконані вимоги, передбачені Законом України "Про доступ до публічної інформації".

Керуючись ст.ст. 158-163, 185-186 КАС України, суд,-

П О С Т А Н О В И В:

У позові Громадського формування з охорони громадського порядку і державного кордону В«Добровільна народна дружина В«Батальйон В«ДонбасВ» ДобропілляВ» до Добропільської міської ради про визнання дій неправомірними та зобов'язання надати інформацію - відмовити.

На постанову може бути подана апеляційна скарга в Донецький Апеляційний Адміністративний суд через Добропільський міськрайонний суд протягом десяти днів з проголошення.

Надруковано в нарадчій кімнаті у одному примірнику.

Головуючий суддя М.В.Мамалуй

16.07.2015

СудДобропільський міськрайонний суд Донецької області
Дата ухвалення рішення16.07.2015
Оприлюднено21.07.2015
Номер документу46913964
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —227/2371/15-а

Ухвала від 14.05.2015

Адміністративне

Добропільський міськрайонний суд Донецької області

Мамалуй М. В.

Ухвала від 05.10.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Малинін В.В.

Ухвала від 15.09.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Малинін В.В.

Постанова від 18.08.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ханова Раїса Федорівна

Постанова від 18.08.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ханова Раїса Федорівна

Ухвала від 03.08.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ханова Раїса Федорівна

Ухвала від 03.08.2015

Адміністративне

Донецький апеляційний адміністративний суд

Ханова Раїса Федорівна

Постанова від 16.07.2015

Адміністративне

Добропільський міськрайонний суд Донецької області

Мамалуй М. В.

Ухвала від 03.06.2015

Адміністративне

Добропільський міськрайонний суд Донецької області

Мамалуй М. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні