Рішення
від 08.07.2015 по справі 921/483/15-г/6
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

РІШЕННЯ

"08" липня 2015 р.Справа № 921/483/15-г/6

Господарський суд Тернопільської області

у складі судді Шумського І.П.

Розглянув справу

за позовом Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради (бульв. Шевченка, 21,Тернопіль,Тернопільська область,46001)

до відповідача Приватного підприємства "Кромвель" (площа Героїв Євромайдану, 4, Тернопіль, 46008)

про внесення змін в договір оренди комунального майна.

За участю представників сторін:

позивача - Сухарська А.В.,

відповідача - Авдєєнко В.В.,

суть справи:

Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради звернулось в господарський суд Тернопільської області з позовом до Приватного підприємства "Кромвель" про внесення змін в договір оренди комунального майна, а саме:

1. Викласти абзац перший преамбули договору оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності №2 від 18 січня 2001 року в такій редакції:

"Орендодавець" Виконавчий комітет Тернопільської міської ради, а управління обліку та контролю за використанням комунального майна, як уповноважений орган по укладенню договорів оренди в особі начальника управління Мединського Володимира Володимировича, який діє на підставі положення про управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради, затвердженого рішенням Тернопільської міської ради №6/4/51від 05 січня 2011 року та №6/21/24 від 17 травня 2012 року з однієї сторони і орендар Приватне підприємство "Кромвель" в особі директора Дрозд Олени Вікторівни, яка діє на підставі статуту, з другої сторони, уклали даний договір про наступне:".

2. Викласти п.1.1 розділу 1 "Предмет договору" договору оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності №2 від 18 січня 2001 року в такій редакції:

"п.1.1. Орендодавець на підставі рішення виконавчого комітету міської ради від 03.10.2000 р. № 967 і доповнення до даного рішення від 08.11.2000 р. № 1121 здав, а Орендар прийняв в строкове платне користування окреме індивідуально визначене майно (нежитлові приміщення) комунальної власності, за адресою: м. Тернопіль, площа Героїв Євромайдану, 4 площею 1144,2 кв.м, що знаходиться на балансі управління обліку та контролю за використанням комунального майна, вартість якого визначена згідно з висновком про вартість майна/актом оцінки, станом на 30 квітня 2014 року і становить 5634700 грн. без ПДВ..

Майно передається в оренду з метою використання під торговий заклад, продаж непродовольчих товарів".

3. Викласти п.3.1 розділу 3 "орендна плата" договору оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності №2 від 18 січня 2001 року в такій редакції:

" п. 3.1. Орендна плата визначається на підставі Положення про оренду комунального майна територіальної громади м. Тернополя, затвердженого рішенням міської ради від 20.06.2011 р. № 6/9/14 "Про удосконалення порядку оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Тернополя".

Річна орендна плата (Опл) розраховується за формулою: Опл=Вп х Сор/100, де Вп - вартість орендованого майна, визначена шляхом проведення незалежної оцінки, грн.;

Сор - орендна ставка за використання нерухомого майна".

Вп=5634700 грн.

Сор - 18

Розрахунок орендної плати за базовий місяць - квітень 2014 року: 5634700х18/100/12хІ д.о.х І м грн. І д.о. - індекс інфляції за період з дати проведення незалежної або стандартизованої оцінки до базового місяця розрахунку орендної плати; І м - індекс інфляції за базовий місяць розрахунку орендної плати.

Сума до оплати за перший базовий місяць оренди становить без ПДВ 84520,5 грн.

Нарахування ПДВ на суму орендної плати здійснюється в порядку, визначеному чинним законодавством і становить 16904,10 грн. за перший базовий місяць оренди.

4. Викласти п.3.2 розділу 3 "орендна плата" договору оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності №2 від 18 січня 2001 року в такій редакції:

"п.3.2. За здане в оренду майно орендар вносить орендну плату з врахуванням ПДВ на рахунок управління обліку та контролю за використанням комунального майна № 37181001004492 в ГУДКСУ у Тернопільській області, МФО 838012, ідентифікаційний код 37519833, Одержувач коштів - Управління обліку та контролю за використанням комунального майна. ПДВ нараховується Орендодавцем і сплачується Орендарем незалежно від того чи є Орендар платником ПДВ чи ні, згідно рахунку отриманого в Орендодавця".

Вимоги позивача мотивовано необхідністю приведення договору оренди укладеного 18 січня 2001 року у відповідність до норм чинного законодавства та обставин, що змінились за час оренди майна.

У відзиві на позов та усних поясненнях представника, відповідач проти позову заперечив в частині визначення вартості об'єкта оренди, посилаючись на те, що наданий позивачем висновок про вартість майна станом на 30 квітня 2014 року, до дати звернення в суд втратив свою чинність. Крім того, вказаний висновок складено з порушенням норм, які регулюють провадження оціночної діяльності, оскільки оцінювача було відібрано для здійснення відповідної оцінки лише 04 жовтня 2014 року, тобто через п'ять місяців після дати, станом на яку проведено оцінку.

Щодо внесення змін в п.1.1 (крім вартості майна) та п. 3.2 договору у запропонованих редакціях, відповідач не заперечив.

Розгляд справи, призначений вперше на 11 червня 2015 року було відкладено на 06 липня 2015 року, пізніше в засіданні оголошено перерву до 08 липня 2015 року.

В розпочатому судовому засіданні учасникам процесу роз'яснено належні їм права та обов'язки, передбачені ст.ст. 20,22,81-1 ГПК України.

За відсутності відповідного клопотання аудіозапис судового засідання не здійснювався.

Розглянувши матеріали справи, заслухавши пояснення представників сторін, судом встановлено:

- 18 січня 2001 року між Державно-комунальною кіномережею м. Тернопіль та приватним підприємством "Кромвель" м. Тернопіль було укладено Договір оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності №2, згідно умов якого Орендодавець, на підставі рішення виконавчого комітету міської ради від 03 жовтня 2000 року № 967 і доповнення до даного рішення № 1121 від 08 листопада 2000 року здав, а Орендар прийняв в строкове володіння і користування нежитлові приміщення (будівлю) комунальної власності, за адресою м. Тернопіль Майдан Мистецтв,4 площею 1806,4 кв. м. та окремо визначене індивідуальне майно, яке є невід'ємним від будівлі, що знаходиться на балансі Державно-комунальної кіномережі м. Тернопіль для здійснення Орендарем статутної діяльності, а саме пристосування існуючої будівлі під торговий заклад.

У п.3.1 договору сторони погодили, що орендна плата визначається на підставі "Методики розрахунку орендної плати та порядку використання коштів за користування майном територіальної громади міста Тернополя", затвердженої рішенням міської ради від 18 січня 2000 року та рішенням виконавчого комітету міської ради №63 від 18 січня 2001 року "Про встановлення ставок орендної плати".

А саме в п. 3.2 угоди зазначено, що орендна плата (Оп) розраховується за формулою Оп = Со х S, де S - орендна ставка = 2,2 грн., Со - площа орендованого приміщення 1806,4 кв.м.

За змістом п.3.5 договору, розмір орендної плати може бути змінений за погодженням сторін у випадку зміни орендної ставки, зміни методики її розрахунку, змін централізованих цін і тарифів та в інших випадках передбачених чинним законодавством України, про що орендодавець письмово повідомляє орендаря у встановленому законодавством порядку.

В порядку п. 9.2 договору, умови договору зберігають силу протягом всього строку дії договору. Зміна умов або розірвання договору можуть мати місце за погодженням сторін, що вносяться та розглядаються сторонами на протязі 20 днів.

Договір укладено на строк до 18 січня 2016 року.

У зв'язку з проведенням реорганізації орендодавця, 27 січня 2003 року сторонами укладено додаткову угоду, за змістом якої орендодавцем визначено - Виконавчий комітет Тернопільської міської ради, а Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Департаменту економіки як уповноважений орган по укладенню договорів оренди, та узгоджено порядок сплати орендних платежів в дохід місцевого бюджету.

В подальшому, Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Департаменту економіки реорганізовано в Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради, яке згідно з Положенням затвердженим рішенням Тернопільської міської ради №6/21/24 від 17 травня 2012 року є правонаступником департаменту економіки, підприємництва та управління комунальним майном в частині, що відноситься до управління комунальною власністю.

Поряд з цим, із дотриманням умов договору оренди, з дозволу державно-комунальної кіномережі м. Тернополя (лист від 01.02.2001 року №17) та інспекції архітектурно-будівельного контролю м. Тернополя (дозвіл №63/01 від 10.08.2001 року), відповідачем проведено реконструкцію орендованої будівлі, наслідком якої стало збільшення площі орендованого приміщення розташованого на Майдані Мистецтв, 4, у м. Тернополі на 2 694,5кв.м.

Даний факт встановлено постановою Львівського апеляційного господарського суду від 29 травня 2013 року у справі №10/112-2377. Постанова в касаційному порядку не переглядалась, отже набрала законної сили та є чинною.

Цією ж постановою за Приватним підприємством "Кромвель" визнано право власності на 74,70% (3377,4 кв.м.) будівлі, вартістю 22752598 грн., що знаходиться за адресою: м.Тернопіль, Майдан Мистецтв,4.

За змістом постанови, у власності територіальної громади м. Тернополя залишилось - 25,30% приміщення, це 1144,2 кв. м., вартість якого оцінено в 7708155 грн.

23 січня 2014 року Тернопільською міською радою прийнято рішення №6/44/3 про переіменування Майдану Мистецтв на площу Героїв Євромайдану.

На підставі постанови від 29 травня 2013 року у справі №10/112-2377, до державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав та їх обтяжень внесено запис про реєстрацію за Тернопільською міською радою права власності на нежитлове приміщення загальною площею 1144,2 кв.м., розташоване за адресою площа Героїв Євромайдану, 4 у м. Тернополі.

Із наведеного вбачається, що за період оренди відбулось ряд змін, зокрема щодо особи уповноваженої на укладення договорів від імені орендодавця, площі орендованого приміщення та адреси його місцязнаходження.

Крім того, 20 червня 2011 року Тернопільською міською радою прийнято рішення №6/9/14 "Про удосконалення порядку оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Тернополя", яким затверджено Положення про оренду комунального майна територіальної громади м. Тернополя та постановлено в обов'язковому порядку переглянути укладені договори оренди у відповідності до цього рішення.

Пунктами 4.1,4.2 Положення вказано на необхідність при розрахунку орендної плати керуватись Методикою розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженою постановою КМ України № 786 від 04 жовтня 1995 року.

Даний припис відповідає змінам, внесеним в 2011 році у ч.2 ст. 19 Закону України "Про оренду державного та комунального майна".

З метою дотримання Методики розрахунку орендної плати, для визначення вартості нежитлового приміщення, суб'єктом оціночної діяльності, обраним за результатами конкурсного відбору (протокол №95 від 06 жовтня 2014 року) надано висновок про вартість майна - нежитлового приміщення загальною площею 1144,2 кв.м. за адресою площа Героїв Євромайдану, 4, у м. Тернополі. Висновок затверджено уповноваженою посадовою особою органу місцевого самоврядування 20 лютого 2015 року.

Відповідно до змісту висновку та витягу зі звіту про його виконання, огляд об'єкта оцінки здійснено 31 жовтня 2014 року, звіт складено 10 лютого 2015 року, а вартість об'єкта визначено станом на 30 квітня 2014 року у розмірі 5634700 грн..

11 березня 2015 року директору ПП "Кромвель" направлено повідомлення №291/9у, про необхідність внесення змін до договору оренди. До повідомлення долучено у т.ч. підписані, скріплені печаткою орендодавця примірники додатку до договору оренди №2 від 18 січня 2001 року (копія повідомлення про вручення поштового відправлення з описом вкладення в цінний лист наявні в матеріалах справи).

Через що, безпідставним є твердження відповідача про його неотримання.

ПП "Кромвель" відповіді на повідомлення органу місцевого самоврядування не надало, підписаний примірник додатку до договору оренди №2 від 18 січня 2001 року Тернопільській міській раді не повернуло.

Ухилення орендаря від пропозиції укласти додаток до договору оренди, на думку позивача порушує права територіальної громади м. Тернополя, та стало підставою звернення орендодавця з позовом про їх відновлення в судовому порядку.

Судом також з'ясовано, що рішення органу місцевого самоврядування від 18 січня 2000 року, що було вказане в договорі, якими затверджувались "Методика розрахунку орендної плати та порядку використання коштів за користування майном територіальної громади міста Тернополя", визнано таким що втратило чинність.

З'ясувавши фактичні обставини, на яких ґрунтуються доводи сторін, оцінивши докази, які мають значення для розгляду справи, суд прийшов до висновку про наявність підстав для часткового задоволення позову, з огляду на таке.

Згідно з пунктом 4 частини 3 статті 129 Конституції України, ст.ст.4-3, 33 ГПК України, кожна сторона повинна довести належними і допустимими доказами ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.

Стаття 19 Конституції України, стаття 24 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", покладає на органи місцевого самоврядування та їх посадових осіб обов'язок діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачений Конституцією і законами України, актами Президента України, а також іншими нормативно-правовими актами.

Питання організаційних відносин, пов'язаних з передачею в оренду майна, що перебуває в комунальній власності та майнові відносини між орендодавцями та орендарями щодо господарського використання комунального майна регулюються Законом України "Про оренду державного та комунального майна" № 2269-XII від 10 квітня 1992 року (далі - Закон №2269).

Згідно з ст. 2 Закону №2269, орендою є засноване на договорі строкове платне користування майном, необхідним орендареві для здійснення підприємницької та іншої діяльності.

За змістом ст. 5 Закону №2269, орендодавцями нерухомого майна, яке перебуває у комунальній власності є органи місцевого самоврядування.

Стаття 19 Закону №2269, покладає на орендаря обов'язок за користування об'єктом оренди вносити орендну плату незалежно від наслідків господарської діяльності.

У квітні 2011 року до ч.2 ст. 19 Закону №2269 внесено зміни, згідно з якими, методика розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу між відповідним бюджетом, для об'єктів, що перебувають у комунальній власності визначається органами місцевого самоврядування на тих самих методологічних засадах, як і для об'єктів, що перебувають у державній власності.

Відповідно до Методики розрахунку орендної плати за державне майно та пропорції її розподілу, затвердженої постановою КМ України №786 від 10 жовтня 1995 року (далі - Методика №786), орендна плата розраховується у такій послідовності: визначається розмір річної орендної плати. На основі розміру річної орендної плати встановлюється розмір орендної плати за базовий місяць розрахунку орендної плати - останній місяць, за який визначено індекс інфляції, яка фіксується у договорі оренди. З урахуванням розміру орендної плати за базовий місяць оренди розраховується розмір орендної плати за перший та наступні місяці оренди.

Згідно з п.8 Методики №786, у разі оренди нерухомого майна, розмір річної орендної плати (Опл) обраховується за формулою Опл = Вп х Сор/100, де Вп - вартість орендованого майна, визначена шляхом незалежної оцінки, Со - орендна ставка за використання нерухомого майна = 18.

Пунктом 12 Методики №786 визначено, що перед розрахунком орендної плати за перший місяць оренди чи після перегляду розміру орендної плати визначається розмір орендної плати за базовий місяць розрахунку за такою формулою:

Опл. міс. = Опл/12 х Ід.о. х Ім ,

де Опл - розмір річної орендної плати, визначений за цією Методикою, гривень;

Ід.о. - індекс інфляції за період з дати проведення незалежної або стандартизованої оцінки до базового місяця розрахунку орендної плати;

Ім - індекс інфляції за базовий місяць розрахунку орендної плати.

У відповідності до ст. 21 Закону №2269, розмір орендної плати може бути змінено за погодженням сторін або на вимогу однієї з сторін, якщо з незалежних від них обставин істотно змінився стан об'єкта оренди, а також в інших випадках, встановлених законодавчими актами України.

Спори з питань зміни орендної плати вирішуються відповідно до чинного законодавства (ч.4 ст. 21 Закону №2269).

За змістом ч.1 ст. 651 ЦК України, зміна договору, допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.

У випадках, встановлених договором або законом, на вимогу однієї із сторін, договір може бути змінено за рішенням суду (ч.2 ст. 651 ЦК України).

Відповідно до ч.1 ст. 188 ГК України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором.

Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, в порядку ч.2 ст. 188 ГК України, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором.

Частина 3 ст. 188 ГК України покладає обов'язок на сторону договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомити другу сторону про результати її розгляду.

Згідно з ч.4 ст. 188 ГК України, у разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду.

У п. 3.1 постанови № 12 від 29 травня 2013 року "Про деякі питання практики застосування законодавства про оренду (найм) майна", пленум Вищого господарського суду України роз'яснив, що з урахуванням частини другої статті 124 Конституції України та Рішення Конституційного Суду України від 09.07.2002 N 15-рп/2002 у справі N 1-2/2002 приписи статті 188 ГК України та статті 11 ГПК України не позбавляють сторону договору права на звернення до суду з вимогою про зміну або розірвання договору оренди без дотримання порядку досудового врегулювання спору.

Спори про внесення змін до договору оренди (найму) у зв'язку із запровадженням нових тарифів, ставок орендної плати (в т. ч. внесенням змін до відповідних методик) мають вирішуватися з урахуванням вимог приписів статті 632 ЦК України та частини другої статті 21 Закону "Про оренду державного та комунального майна", згідно з якими розмір орендної плати в договорі встановлюється за домовленістю сторін і може бути змінено за погодженням сторін або у випадках та на умовах, встановлених законом. (п. 3.2 постанови пленуму № 12 від 29 травня 2013 року).

В п.3.2 постанови пленуму № 12 від 29 травня 2013 року, Вищий господарський суд України також рекомендує судам у вирішенні відповідних спорів з'ясовувати, чи погоджувалися сторонами при укладенні договору оренди умови щодо перегляду орендної плати, в тому числі з підстави внесення змін до методики розрахунку орендної плати. Відповідний перегляд орендної плати є обґрунтованим, якщо господарський суд встановить факт погодження сторонами при укладенні договору оренди такої підстави перегляду орендної плати, як внесення змін до методики розрахунку орендної плати.

Як зазначалось вище, заперечень щодо внесення змін, в п. 3.2 в цілому та в п.1.1 (крім визначеної вартості майна) відповідач не надав. Те не проти їх внесення.

Враховуючи приписи перелічених норм, беручи до уваги наявність об'єктивних факторів які свідчать про ряд змін що відбулись за період оренди, а саме щодо особи орендодавця (одержувача коштів, балансоутримувача майна), площі орендованого приміщення та його адреси, позовні вимоги в частині внесення змін в преамбулу договору від 18 січня 2001 року, п.3.2 угоди та п.1.1 (крім включення до тексту вартості майна, визначеної за висновком станом на 30 квітня 2014 року в розмірі 5634700 грн. без ПДВ) слід задовольнити.

Разом з тим, згідно з п.8 Методики №786, результати незалежної оцінки є чинними протягом 6 місяців від дати оцінки, якщо інший термін не передбачено у звіті з незалежної оцінки.

Відповідно до змісту висновку та витягу зі звіту про його виконання, дату оцінки визначено 30 квітня 2014 року, а строк дії встановлено 1 рік, в той час як з позовом орган місцевого самоврядування звернувся лише 08 травня 2015 року, тобто після закінчення річного терміну.

За таких обставин, підстав для внесення змін у договір в частині визначення вартості орендованого майна та розміру орендної плати відповідно до висновку про вартість майна, строк дії якого закінчився, у суду немає.

Суд також приймає до уваги й те, що відповідно до п.51 Національного стандарту N 1 "Загальні засади оцінки майна і майнових прав", затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2003 р. N 1440, даті оцінки передує ознайомлення суб'єкта оціночної діяльності з об'єктом оцінки, чого при наданні висновку про вартість майна дотримано не було.

Щодо вимоги про внесення змін до п.3.1 договору, то вона підлягає задоволенню в частині порядку визначення річної орендної плати.

Як зазначалось вище, в п.3.5 договору сторони передбачили можливість внесення змін до розміру орендної плати у випадку зміни орендної ставки і зміни методики її розрахунку .

Таким чином сторони погодили названі підстави перегляду розміру орендної плати (п.3.2 постанови пленуму Вищого господарського суду України №12 від 29 травня 2013 року).

Дане положення п.3.5 угоди відповідає приписам ст. 651 ЦК України, ст. 188 ГК України та ст. 21 Закону №2269, який є спеціальним, стосовно спірних правовідносин.

У відповідності до змін, внесених у квітні 2011 року до ч.2 ст. 19 Закону №2269, Тернопільською міською радою 20 червня 2011 року затверджено Положення про оренду комунального майна територіальної громади м. Тернополя, яке містить методологічні засади розрахунку орендної плати такі ж що і Методика №786.

Зокрема, в порівнянні з договором оренди №2 від 18 січня 2011 року, із доповненнями від 27 січня 2003 року змінився розмір орендної ставки (Со) з 2,2 на 18. А також сама методика розрахунку: з добутку площі приміщення та орендної ставки, з врахуванням інфляції; на добуток вартості майна та орендної ставки, поділений на 100, з урахуванням інфляційних процесів.

Крім того, договором №2 від 18 січня 2001 року не було передбачено формули розрахунку річної орендної плати, як цього вимагають згадані Положення та Методика №786.

За таких обставин, з урахуванням запропонованої суду редакції п.3.1 угоди, затвердженню підлягає його частина, котра торкається визначення річної орендної плати.

З огляду на критичну оцінку судом застосування орендодавцем оцінки вартості орендованого майна, не підлягає задоволенню вимога в частині встановлення нової орендної плати за базовий місяць.

В порядку ст.ст. 44,49 ГПК України, судові витрати відшкодовуються позивачу за рахунок відповідача пропорційно до задоволених вимог.

На підставі наведеного, керуючись ст. ст. 1, 2, 4-3, 12, 33, 34, 43, 44, 49, 82-85 ГПК України, суд -

ВИРІШИВ:

Позов задовольнити частково.

1. Внести зміни в абзац перший преамбули договору оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності №2 від 18 січня 2001 року, виклавши його в такій редакції:

"Орендодавець" Виконавчий комітет Тернопільської міської ради, а управління обліку та контролю за використанням комунального майна, як уповноважений орган по укладенню договорів оренди в особі начальника управління Мединського Володимира Володимировича, який діє на підставі положення про управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради, затвердженого рішенням Тернопільської міської ради №6/4/51від 05 січня 2011 року та №6/21/24 від 17 травня 2012 року з однієї сторони і орендар Приватне підприємство "Кромвель" в особі директора Дрозд Олени Вікторівни, яка діє на підставі статуту, з другої сторони, уклали даний договір про наступне:".

2. Внести зміни у п.1.1. розділу 1 ("Предмет договору") договору оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності № 2 від 18.01.2001 р., виклавши його в такій редакції:

"п.1.1. Орендодавець на підставі рішення виконавчого комітету міської ради від 03.10.2000 р. № 967 і доповнення до даного рішення від 08.11.2000 р. № 1121 здав, а Орендар прийняв в строкове платне користування окреме індивідуально визначене майно (нежитлові приміщення) комунальної власності , за адресою: м. Тернопіль, площа Героїв Євромайдану, 4 площею 1144,2 кв.м, що знаходиться на балансі управління обліку та контролю за використанням комунального майна.

Майно передається в оренду з метою використання під торговий заклад, продаж непродовольчих товарів".

3. Внести зміни у п. 3.1. розділу 3 ("Орендна плата") договору оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності № 2 від 18.01.2001 р., виклавши його в такій редакції:

" п. 3.1. Орендна плата визначається на підставі Положення про оренду комунального майна територіальної громади м. Тернополя, затвердженого рішенням міської ради від 20.06.2011 р. № 6/9/14 "Про удосконалення порядку оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Тернополя".

Річна орендна плата (Опл) розраховується за формулою: Опл=Вп х Сор/100, де Вп - вартість орендованого майна, визначена шляхом проведення незалежної оцінки, грн.;

Сор - орендна ставка за використання нерухомого майна".

4. Внести зміни у п. 3.2. розділу 3 ("Орендна плата") договору оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності № 2 від 18.01.2001 р., виклавши його в такій редакції:

"п.3.2. За здане в оренду майно орендар вносить орендну плату з врахуванням ПДВ на рахунок управління обліку та контролю за використанням комунального майна № 37181001004492 в ГУДКСУ у Тернопільській області, МФО 838012, ідентифікаційний код 37519833, Одержувач коштів - Управління обліку та контролю за використанням комунального майна. ПДВ нараховується Орендодавцем і сплачується Орендарем незалежно від того чи є Орендар платником ПДВ чи ні, згідно рахунку отриманого в Орендодавця".

5. В задоволенні решти вимог відмовити.

6. Стягнути з Приватного підприємства "Кромвель" (площа Героїв Євромайдану, 4, Тернопіль, 46008, код 24628424)

- на користь Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради (бульв. Шевченка, 21, Тернопіль, Тернопільська область, 46001, код 37519833) 975 (дев'ятсот сімдесят чотири) грн. 40 коп. сплаченого судового збору.

Видати наказ.

Сторони вправі подати апеляційну скаргу на рішення місцевого господарського суду, яке не набрало законної сили протягом десяти днів з дня його прийняття (підписання), через місцевий господарський суд.

Дата підписання: 20 липня 2015 року.

Суддя І.П. Шумський

СудГосподарський суд Тернопільської області
Дата ухвалення рішення08.07.2015
Оприлюднено24.07.2015
Номер документу47107349
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —921/483/15-г/6

Судовий наказ від 05.10.2015

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Шумський І.П.

Ухвала від 23.09.2015

Господарське

Львівський апеляційний господарський суд

Зварич О.В.

Рішення від 08.07.2015

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Шумський І.П.

Ухвала від 11.06.2015

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Шумський І.П.

Ухвала від 13.05.2015

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Шумський І.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні