ЛЬВІВСЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД
79010, м.Львів, вул.Личаківська,81
УХВАЛА
23.09.15 Справа № 921/483/15-г/6
Львівський апеляційний господарський суд у складі колегії:
Головуючого - судді Зварич О.В.
суддів Хабіб М.І.
ОСОБА_1,
розглянувши апеляційну скаргу Приватного підприємства "Кромвель" (надалі ПП "Кромвель") б/н від 21.08.2015р. (вх. №01-05/4239/15 від 21.09.2015р.)
на рішення Господарського суду Тернопільської області від 08.07.2015р.
у справі №921/483/15-г/6
за позовом: Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради
до відповідача: ПП "Кромвель"
про внесення змін в договір оренди комунального майна,
ВСТАНОВИВ:
Рішенням господарського суду Тернопільської області від 08.07.2015р. у справі №921/483/15-г/6 (суддя Шумський І.П.) позов задоволено частково. Внесено зміни в абзац перший преамбули договору оренди нежитлових приміщень (будівель) комунальної власності №2 від 18 січня 2001 року, виклавши його в такій редакції: "Орендодавець" Виконавчий комітет Тернопільської міської ради, а управління обліку та контролю за використанням комунального майна, як уповноважений орган по укладенню договорів оренди в особі начальника управління ОСОБА_2, який діє на підставі положення про управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради, затвердженого рішенням Тернопільської міської ради №6/4/51від 05 січня 2011 року та №6/21/24 від 17 травня 2012 року з однієї сторони і орендар Приватне підприємство "Кромвель" в особі директора ОСОБА_3, яка діє на підставі статуту, з другої сторони, уклали даний договір про наступне:". Внесено зміни у п.1.1. розділу 1 ("Предмет договору") договору, виклавши його в такій редакції: "п.1.1. Орендодавець на підставі рішення виконавчого комітету міської ради від 03.10.2000 р. № 967 і доповнення до даного рішення від 08.11.2000 р. № 1121 здав, а Орендар прийняв в строкове платне користування окреме індивідуально визначене майно (нежитлові приміщення) комунальної власності , за адресою: м. Тернопіль, площа ОСОБА_4, 4 площею 1144,2 кв.м, що знаходиться на балансі управління обліку та контролю за використанням комунального майна. Майно передається в оренду з метою використання під торговий заклад, продаж непродовольчих товарів". Внесено зміни у п. 3.1. розділу 3 ("Орендна плата") договору, виклавши його в такій редакції: "п. 3.1. Орендна плата визначається на підставі Положення про оренду комунального майна територіальної громади м. Тернополя, затвердженого рішенням міської ради від 20.06.2011 р. № 6/9/14 "Про удосконалення порядку оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Тернополя". Річна орендна плата (Опл) розраховується за формулою: Опл=Вп х Сор/100, де Вп - вартість орендованого майна, визначена шляхом проведення незалежної оцінки, грн.; Сор - орендна ставка за використання нерухомого майна". Внесено зміни у п. 3.2. розділу 3 ("Орендна плата") договору, виклавши його в такій редакції: "п.3.2. За здане в оренду майно орендар вносить орендну плату з врахуванням ПДВ на рахунок управління обліку та контролю за використанням комунального майна №37181001004492 в ГУДКСУ у Тернопільській області, МФО 838012, ідентифікаційний код 37519833, Одержувач коштів - Управління обліку та контролю за використанням комунального майна. ПДВ нараховується Орендодавцем і сплачується Орендарем незалежно від того чи є Орендар платником ПДВ чи ні, згідно рахунку отриманого в Орендодавця". В задоволенні решти вимог відмовлено. Стягнуто з ПП "Кромвель" на користь Управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради 975,40 грн. судового збору.
ПП "Кромвель" подало апеляційну скаргу б/н від 21.08.2015р. (вх. №01-05/4239/15 від 21.09.2015р.) на вищевказане рішення суду.
Згідно приписів ч. 3 ст. 94 Господарського процесуального кодексу України до скарги додаються докази сплати судового збору.
Згідно ст. 2 Закону України "Про судовий збір" (з наступними змінами та доповненнями) платники судового збору - громадяни України, іноземці, особи без громадянства, підприємства, установи, організації, інші юридичні особи (у тому числі іноземні) та фізичні особи - підприємці, які звертаються до суду чи стосовно яких ухвалене судове рішення, передбачене цим Законом.
Як доказ сплати судового збору за подання апеляційної скарги на рішення господарського суду Тернопільської області від 08.07.2015р. у справі №921/483/15-г/6 відповідач додав копію платіжного доручення № 309 від 21.08.2015р. на суму 609,00 грн.
Пунктом 2.21 Постанови Пленуму Вищого господарського суду України № 7 від 21.02.2013р. "Про деякі питання практики застосування розділу VI Господарського процесуального кодексу України" передбачено, що платіжне доручення на безготівкове перерахування судового збору, квитанція установи банку про прийняття платежу готівкою додаються до позовної заяви (заяви, скарги) і мають містити відомості про те, яка саме позовна заява (заява, скарга, дія) оплачується судовим збором. Відповідні документи подаються до господарського суду тільки в оригіналі; копії, у тому числі виготовлені із застосуванням технічних засобів (фотокопії тощо), цих документів не можуть бути належним доказом сплати судового збору.
Вищевказана копія платіжного доручення № 309 від 21.08.2015р. на суму 609,00 грн. не може вважатись належним та допустимим доказом сплати судового збору за подання апеляційної скарги б/н від 21.08.2015р. в розумінні ст. 94 ГПК України.
Відповідно до ст. 9 Закону України В«Про судовий збірВ» (з урахуванням змін та доповнень) встановлено, що судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України. Суд перед відкриттям (порушенням) провадження у справі, прийняттям до розгляду заяв (скарг) перевіряє зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України.
З доданої до апеляційної скарги копії платіжного доручення № 309 від 21.08.2015р. на суму 609,00 грн. вбачається що, вона не містить підписів відповідальних осіб платника, відбитку його печатки та Державної казначейської служби України про зарахування судового збору до спеціального фонду Державного бюджету України
Відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 97 ГПК України апеляційна скарга не приймається до розгляду і повертається апеляційним господарським судом, якщо до скарги не додано документів, що підтверджують сплату судового збору у встановлених порядку і розмірі.
За таких обставин, суд вважає за необхідне повернути апеляційну скаргу скаржнику без розгляду для оформлення її у відповідності до приписів чинного законодавства України.
Керуючись ст.ст. 86, 94, п. 3 ч. 1 ст. 97 Господарського процесуального кодексу України, Львівський апеляційний господарський суд -
У Х В А Л И В :
Апеляційну скаргу Приватного підприємства "Кромвель" б/н від 21.08.2015р. (вх. №01-05/4239/15 від 21.09.2015р.) з додатками на 4 арк. та поштовий конверт повернути скаржнику.
До матеріалів справи приєднати копію апеляційної скарги Приватного підприємства "Кромвель" б/н від 21.08.2015р. (вх. №01-05/4239/15 від 21.09.2015р.) з доданими матеріалами.
Після усунення обставин, що спонукали повернення апеляційної скарги без розгляду, скаржник має право повторно подати апеляційну скаргу в строки, визначені ГПК України.
Головуючий суддя Зварич О.В.
Суддя Хабіб М.І.
Суддя Юрченко Я.О.
Суд | Львівський апеляційний господарський суд |
Дата ухвалення рішення | 23.09.2015 |
Оприлюднено | 01.10.2015 |
Номер документу | 51380842 |
Судочинство | Господарське |
Господарське
Львівський апеляційний господарський суд
Зварич О.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні