Копія
Справа № 822/1881/15
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
16 липня 2015 року м. Хмельницький
Хмельницький окружний адміністративний суд
в складі:головуючого-суддіОСОБА_1 при секретаріОСОБА_2 за участі:представників сторін розглянувши у відкритому судовому засіданні в залі суду адміністративну справу за позовом ОСОБА_3 до Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області про визнання протиправним, скасування наказу, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу і моральної шкоди, -
ВСТАНОВИВ:
позивач звернувся до Хмельницького окружного адміністративного суду з позовною заявою до Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області в якій просить: - визнати протиправним та скасувати наказ від 21.04.2015 року №19-0 голови комісії з реорганізації Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області про звільнення ОСОБА_3 з посади завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області на підставі п.1 ст.40 КЗпП України; - поновити ОСОБА_3 на посаді завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської об'єднаної державної податкової інспекції головного управління ДФС у Хмельницькій області з 22.04.2015 року; - стягнути на користь позивача середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 22.04.2015 року по день винесення судового рішення; - стягнути на користь позивача 10000 грн. моральної шкоди.
В обґрунтування позовних вимог вказує, що з 27 квітня 1994 року позивач безперервно працював в органах Державної податкової служби (в подальшому органах Міндоходів). З 24 липня 2007 року очолював відділ оподаткування фізичних осіб Ізяславської МДПІ. Зазначає, що в подальшому назва посади у зв'язку з проведенням реорганізацій, неодноразово змінювалась і з 1 липня 2013 року позивач обіймав посаду завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської ОДПІ Головного управління Міністерства доходів і зборів у Хмельницькій області.
Вказує, що 21 квітня 2015 року відповідно до наказу №19-о голови комісії з реорганізації Славутської ОДПІ ОСОБА_3 звільнено з займаної посади у зв'язку з реорганізацією і змінами у штатному розписі, на підставі п.1 ст. 40 КЗпП України, що підтверджується записами у трудовій книжці БТ-II №4263801.
Зазначає, що Постановою Кабінету Міністрів України від 06 серпня 2014 року №311 "Про утворення територіальних органів Державної фіскальної служби та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України" утворено як юридичні особи публічного права територіальні органи Державної фіскальної служби, серед яких Славутська об'єднана державна податкова інспекція Головного управління ДФС. Відповідно до п.2 вказаної Постанови реорганізовано територіальні органи Міністерства доходів і зборів шляхом їх приєднання до відповідних територіальних органів Державної фіскальної служби. Згідно додатку 2 Постанови, Славутську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області приєднано до Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області.
Вказує, що при проведенні вказаної реорганізації скорочення штату або чисельності працівників не відбувалося, підтвердженням чому є інформація первинної профспілкової організації Ізяславського відділення Славутської ОДПІ викладена в листі від 29.04.2015 року №885/10/18.00-20.
05 лютого 2015 року позивача попереджено про майбутнє звільнення. Зазначає, що нову посаду позивачу запропоновано лише 19 лютого 2015 року, а саме посаду завідувача сектору оподаткування юридичних осіб Ізяславського відділення Славутської об'єднаної державної податкової інспекції від якої ОСОБА_3 відмовився.
Зазначає, що запропонована посада завідувача сектору оподаткування юридичних осіб потребує зовсім іншого обсягу знань та навичок так як передбачає участь в адмініструванні податків та зборів які сплачуються юридичними особами, зокрема, податку на прибуток, акцизного збору. Вказує, що за напрямком оподаткування юридичних осіб позивач не працював жодного дня, однак має значний досвід роботи в напрямку оподаткування фізичних осіб. Зазначає, що системний аналіз наведених обставин свідчить про незаконність звільнення через відсутність для цього законних підстав.
Вказує, що завдана неправомірними діями відповідача моральна шкода становить 10000 грн. А тому просить позовні вимоги задоволити.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав та просив суд задоволити в повному обсязі.
Представник відповідача проти позову заперечив подав письмове заперечення в якому вказує, що наказом Славутської ОДПІ «Про вжиття заходів впливу та усунення недоліків за результатами перевірки прокуратури» №289 від 27.02.2013 року ОСОБА_3 попереджено про відсутність належного контролю за дотриманням працівниками вимог КУпАП; ОСОБА_4 Славутської ОДПІ «Про вжиття заходів з підвищення рівня виконавської дисципліни» №569 від 16.05.2013 року - вказати завідувачу сектору оподаткування фізичних осіб Ізяславського відділення ОСОБА_3 на відсутність хронометражів по суб'єктах господарювання, яким декларується обсяг виручки, що не відповідає доцільності здійснення діяльності з продажу алкогольних напоїв; ОСОБА_4 Славутської ОДПІ «Про вжиття заходів впливу до працівників Ізяславського відділення» №766 від 08.10.2014 року - оголошено догану ОСОБА_3 - за порушення функціональних обов'язків, неналежний рівень організації роботи сектору та відсутність контролю за виконанням посадових обов'язків підлеглими, що призвело до численних порушень норм ПКУ, КУпАП при застосуванні до платників заходів адміністративного впливу.
Зазначає, що на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року №311 «Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України», ОСОБА_4 Славутської ОДПІ від 29.12.2014 року №965 «Про реорганізацію Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області» проведено реорганізацію Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області (код ЄДРПОУ 38714599) та утворено шляхом реорганізації Славутську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Хмельницькій області з присвоєнням нового коду ЄДРПОУ (39564301).
Вказує, що наказом Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області №965 від 29.12.2014 року «Про реорганізацію Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області» з метою реалізації постанов Кабінету Міністрів України та ОСОБА_4 Міністерства доходів і зборів України розпочато процедуру реорганізації Славутської ОДПІ. ОСОБА_4 передбачено вжиття комплексу заходів щодо попередження та звільнення працівників відповідно до чинного законодавства; пунктом 3 передбачено затвердження плану заходів, пов'язаних з реорганізацією Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області. Зокрема, пункт 6 Плану заходів - вивчити та підготувати пропозиції щодо переважних прав на залишення на роботі при скороченні чисельності штату працівників; пункт 7 - надати пропозиції щодо вивільнення працівників Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області комісії з реорганізації Славутської ОДПІ; пункт 8 - попередити працівників про наступне вивільнення згідно п. 1 ст. 40 КЗпП України після узгодження з профспілковими комітетами; пункт 9 - повідомити в установленому порядку державну службу зайнятості за місцем проживання працівників про їх наступне вивільнення; пункт 10 - призначити в установленому порядку працівників на посади, визначені у штатному розписі Славутської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області; пункт 11 - здійснити в установленому порядку звільнення попереджених працівників у зв'язку із скороченням граничної чисельності згідно п. 1 ст. 40 КЗпП України; пункт 12 - повідомити в установленому порядку державну службу зайнятості за місцем проживання працівників про їх вивільнення; пункт 18 - забезпечити своєчасне здійснення розрахунків з вивільненими працівниками.
05.02.2015 року Славутською ОДПІ надано до державної служби зайнятості звітну інформацію про заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, де значиться також і посада позивача. Попередження надано позивачу 05.02.2015 року, з яким він ознайомився, про що свідчить його особистий підпис.
19.02.2015 року позивачу запропоновано рівноцінну (однорідну) посаду - завідувача сектору оподаткування юридичних осіб Ізяславського відділення Славутської ОДПІ, від якої позивач відмовився.
Зазначає, що адміністрація Славутської ОДПІ надіслала лист №1623/10/22-14-04-10 від 25.03.2015 року Профкому Ізяславського відділення Славутської ОДПІ, щодо погодження звільнення ОСОБА_3 з посади завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення у зв'язку із реорганізацією Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області. Згідно протоколу №3 засідання профспілкового комітету ППО Ізяславського відділення Славутської ОДПІ від 15 квітня 2015 року, ОСОБА_3 був запрошений та присутній на засіданні про розгляд подання адміністрації щодо надання згоди для звільнення працівника Ізяславського відділення Славутської ОДПІ в зв'язку із реорганізацією Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області.
Вказує, що адміністрацією Славутської ОДПІ отримано повідомлення №791/10/18.00-20 від 15.04.2015 року за підписом Голови профкому Ізяславського відділення Славутської ОДПІ, яким надано згоду на звільнення завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області ОСОБА_3 відповідно до п. 1 ст. 40 КЗпП України з наданням йому гарантій і компенсацій, передбачених чинним законодавством.
21 квітня 2015 року наказом №19-о позивача звільнено з займаної посади у зв'язку з реорганізацією і змінами у штатному розписі на підставі п.1 ст. 40 КЗпП України.
Також звертає увагу на те, що за час перебування на займаній посаді, позивача неодноразово притягнено до дисциплінарної відповідальності за неналежне виконання своїх службових обов'язків, що свідчить про низький рівень кваліфікації позивача.
Зазначає, що вимоги позивача, щодо стягнення моральної шкоди у розмірі 10000 грн. останнім не обґрунтовані та не доведені належними доказами, що свідчить про їх безпідставність та не доведеність, а тому просить в задоволенні позовних вимог відмовити.
Заслухавши представника позивача, представника відповідача, дослідивши зібрані в матеріалах справи докази в їх взаємному зв’язку та сукупності, суд вважає, що позовні вимоги до задоволення не підлягають з урахуванням наведеного нижче.
Судом встановлено, що з 27 квітня 1994 року позивач безперервно працював в органах Державної податкової служби (в подальшому органах Міндоходів). З 24 липня 2007 року очолював відділ оподаткування фізичних осіб Ізяславської МДПІ. В подальшому назва посади у зв'язку з проведенням реорганізацій, неодноразово змінювалась і з 1 липня 2013 року позивач обіймав посаду завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської ОДПІ Головного управління Міністерства доходів і зборів у Хмельницькій області.
На підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року №311 «Про утворення територіальних органів Міністерства доходів і зборів та визнання такими, що втратили чинність, деяких актів Кабінету Міністрів України», ОСОБА_4 Славутської ОДПІ від 29.12.2014 року №965 «Про реорганізацію Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області» проведено реорганізацію Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області (код ЄДРПОУ 38714599) та утворено шляхом реорганізації Славутську об'єднану державну податкову інспекцію Головного управління ДФС у Хмельницькій області з присвоєнням нового коду ЄДРПОУ (39564301).
ОСОБА_4 Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області №965 від 29.12.2014 року «Про реорганізацію Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області» з метою реалізації постанов Кабінету Міністрів України та ОСОБА_4 Міністерства доходів і зборів України розпочато процедуру реорганізації Славутської ОДПІ. ОСОБА_4 передбачено вжиття комплексу заходів щодо попередження та звільнення працівників відповідно до чинного законодавства; пунктом 3 передбачено затвердження плану заходів, пов'язаних з реорганізацією Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області. Зокрема, пункт 6 Плану заходів - вивчити та підготувати пропозиції щодо переважних прав на залишення на роботі при скороченні чисельності штату працівників; пункт 7 - надати пропозиції щодо вивільнення працівників Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області комісії з реорганізації Славутської ОДПІ; пункт 8 - попередити працівників про наступне вивільнення згідно п. 1 ст. 40 КЗпП України після узгодження з профспілковими комітетами; пункт 9 - повідомити в установленому порядку державну службу зайнятості за місцем проживання працівників про їх наступне вивільнення; пункт 10 - призначити в установленому порядку працівників на посади, визначені у штатному розписі Славутської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області; пункт 11 - здійснити в установленому порядку звільнення попереджених працівників у зв'язку із скороченням граничної чисельності згідно п. 1 ст. 40 КЗпП України; пункт 12 - повідомити в установленому порядку державну службу зайнятості за місцем проживання працівників про їх вивільнення; пункт 18 - забезпечити своєчасне здійснення розрахунків з вивільненими працівниками.
Згідно штатних розписів у відповідача мало місце скорочення штатної чисельності працівників зі 116 штатних одиниць станом на 01 січня 2014 року на 109 штатних одиниць станом на 01 січня 2015 року (фактично відбулось скорочення на 7 штатних одиниць). Зокрема, відбулось скорочення декількох посад загалом по Славутській ОДПІ. Безпосередньо в Управління доходів і зборів з фізичних осіб - шляхом об'єднання створено Відділ адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб, майових податків та ЄСВ. Істотні зміни відбулись також, і безпосередньо в Ізяславському відділенні Славутської ОДПІ - Сектор оподаткування та контролю об'єктів і операцій з чисельністю 4 штатних одиниці перейменовано у Сектор оподаткування юридичних осіб зі штатною чисельністю 3 одиниці; виділився Сектор погашення заборгованостей.
05.02.2015 року Славутською ОДПІ надано до державної служби зайнятості звітну інформацію про заплановане масове вивільнення працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці, де значиться також і посада позивача.
19.02.2015 року позивачу запропоновано рівноцінну (однорідну) посаду - завідувача сектору оподаткування юридичних осіб Ізяславського відділення Славутської ОДПІ, від якої позивач відмовився.
25 березня 2015 року адміністрація Славутської ОДПІ надіслала лист №1623/10/22-14-04-10 Профкому Ізяславського відділення Славутської ОДПІ, щодо погодження звільнення ОСОБА_3 з посади завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення у зв'язку із реорганізацією Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області. Згідно протоколу №3 засідання профспілкового комітету ППО Ізяславського відділення Славутської ОДПІ від 15 квітня 2015 року, ОСОБА_3 був запрошений та присутній на засіданні про розгляд подання адміністрації щодо надання згоди для звільнення працівника Ізяславського відділення Славутської ОДПІ в зв'язку із реорганізацією Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області.
Адміністрацією Славутської ОДПІ отримано повідомлення №791/10/18.00-20 від 15.04.2015 року за підписом Голови профкому Ізяславського відділення Славутської ОДПІ, яким надано згоду на звільнення завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської ОДПІ ГУ Міндоходів у Хмельницькій області ОСОБА_3 відповідно до п. 1 ст. 40 КЗпП України з наданням йому гарантій і компенсацій, передбачених чинним законодавством. Попередження надано позивачу 05.02.2015 року, з яким він ознайомився, про що свідчить його особистий підпис.
21 квітня 2015 року наказом №19-о позивача звільнено з займаної посади у зв'язку з реорганізацією і змінами у штатному розписі на підставі п.1 ст. 40 КЗпП України.
Досліджуючи правомірність спірного наказу суд враховує наведене нижче.
Статтею 55 Конституції України кожному гарантовано право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, посадових та службових осіб.
Згідно ст. 124 Конституції України судові рішення ухвалюються судами іменем України і є обов'язковими до виконання на всій території України.
Відповідно до п.1 ст. 40 КЗпП України трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані власником або уповноваженим ним органом лише у випадках: 1) змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників.
Згідно із ст. 42 КЗпП України при скороченні чисельності чи штату працівників у зв'язку із змінами в організації виробництва і праці переважне право на залишення на роботі надається працівникам з більш високою кваліфікацією і продуктивністю праці.
Відповідно до ч.1 ст. 43 КЗпП України розірвання трудового договору з підстав, передбачених пунктами 1 (крім випадку ліквідації підприємства, установи, організації), 2-5, 7 статті 40 і пунктами 2 і 3 статті 41 цього Кодексу, може бути проведено лише за попередньою згодою виборного органу (профспілкового представника), первинної профспілкової організації, членом якої є працівник, крім випадків, коли розірвання трудового договору із зазначених підстав здійснюється з прокурором, працівником органу внутрішніх справ, Служби безпеки України, Державного бюро розслідувань України чи органу, що здійснює контроль за додержанням податкового законодавства.
Згідно із ст. 49-2 КЗпП України про наступне вивільнення працівників персонально попереджають не пізніше ніж за два місяці.
Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Тимчасового Положення про сектор доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області - на посаду завідувача сектору призначається особа, яка має повну вищу освіту за фахом фінансово-економічного або юридичного спрямування (зі стажем роботи за фахом не менше 1 року). У позивача наявна технічна освіта (кваліфікація - радіоінженер - конструктор - технолог), що підтверджується копією диплома серії ЦВ №694066.
Суд звертає увагу на те, що відповідачем проведено порівняльний аналіз продуктивності праці і кваліфікації тих працівників, які залишилися на роботі, і тих, які підлягають звільненню. В процесі порівняльного аналізу встановлено, що за час перебування на займаній посаді, позивача неодноразово було притягнено до дисциплінарної відповідальності за неналежне виконання своїх службових обов'язків, що підтверджується наказом Славутської ОДПІ «Про вжиття заходів впливу та усунення недоліків за результатами перевірки прокуратури» №289 від 27.02.2013 року ОСОБА_3 попереджено про відсутність належного контролю за дотриманням працівниками вимог КУпАП; наказом Славутської ОДПІ «Про вжиття заходів з підвищення рівня виконавської дисципліни» №569 від 16.05.2013 року - вказати завідувачу сектору оподаткування фізичних осіб Ізяславського відділення ОСОБА_3 на відсутність хронометражів по суб'єктах господарювання, яким декларується обсяг виручки, що не відповідає доцільності здійснення діяльності з продажу алкогольних напоїв; наказом Славутської ОДПІ «Про вжиття заходів впливу до працівників Ізяславського відділення» №766 від 08.10.2014 року - оголошено догану ОСОБА_3 - за порушення функціональних обов'язків, неналежний рівень організації роботи сектору та відсутність контролю за виконанням посадових обов'язків підлеглими, що призвело до численних порушень норм ПКУ, КУпАП при застосуванні до платників заходів адміністративного впливу, що свідчить про низький рівень кваліфікації позивача, а тому пільги передбачені ст. 42 КЗпП України на нього не розповсюджуються.
Суд також звертає увагу на те, що на момент звільнення ОСОБА_3 по Ізяславському відділенню Славутської ОДПІ ГУ ДФС у Хмельницькій області відсутні вакантні посади, які могли б бути запропоновані позивачу, окрім посади завідувача сектору оподаткування юридичних осіб від якої позивач відмовився.
Таким чином, позовні вимоги позивача в частині визнання протиправним та скасування наказу від 21.04.2015 року №19-0 голови комісії з реорганізації Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області про звільнення ОСОБА_3 з посади завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області на підставі п.1 ст.40 КЗпП України не підлягають задоволенню.
Щодо інших позовних вимог позивача - поновити ОСОБА_3 на посаді завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської об'єднаної державної податкової інспекції головного управління ДФС у Хмельницькій області з 22.04.2015 року та стягнути на користь позивача середній заробіток за час вимушеного прогулу за період з 22.04.2015 року по день винесення судового рішення - суд відмічає, що такі вимоги також не підлягають задоволенню, оскільки є похідними від первинної позовної вимоги, обґрунтованість якої судом не встановлена.
Не підлягають задоволенню позовні вимоги щодо стягнення на користь позивача моральної шкоди, враховуючи наступне.
Відповідно до п. 3 Постанови Пленуму Верховного суду України "Про судову практику в справах про відшкодування моральної (немайнової) шкоди" від 31.03.1995 року № 4, під моральною шкодою слід розуміти втрати немайнового характеру внаслідок моральних чи фізичних страждань, або інших негативних явищ, заподіяних фізичній чи юридичній особі незаконними діями або бездіяльністю інших осіб.
Відповідно до ч.2 ст.23 Цивільного кодексу України моральна шкода полягає, зокрема, у душевних стражданнях, яких фізична особа зазнала у зв'язку з протиправною поведінкою щодо неї самої, членів її сім'ї чи близьких родичів; у приниженні честі та гідності фізичної особи.
Разом з цим, звертаючись до суду з такою вимогою позивач повинен був зазначити та довести: в чому полягає завдана йому моральна шкода та з яких міркувань він виходив, визначаючи її розмір, вказати докази, якими це підтверджується, чого ним зроблено не було.
Оскільки позивачем не надано доказів завдання йому такої шкоди та причинно-наслідкового зв'язку між діями відповідача і такою шкодою, тому вимоги стосовно відшкодування моральної шкоди є недоведеними та також не підлягають задоволенню.
Частиною 2 статті 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З врахуванням наведеного, суд вважає, що спірний наказ №19-0 від 21 квітня 2015 року про звільнення ОСОБА_3 з посади завідувача сектору доходів і зборів з фізичних осіб Ізяславського відділення Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління Міндоходів у Хмельницькій області на підставі п.1 ст.40 КЗпП України є законним та обґрунтованим, прийнятий відповідачем в межах повноважень та у спосіб, визначений законодавством. В зв`язку з цим позовні вимоги позивача є безпідставними та не ґрунтуються на нормі закону, що є підставою для відмови в задоволенні позову.
Враховуючи викладене, керуючись ст.ст. 19, 55, 124 Конституції України, ст.ст. 158 - 163, 254 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
в задоволенні позову ОСОБА_3 до Славутської об'єднаної державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Хмельницькій області про визнання протиправним, скасування наказу, поновлення на посаді та стягнення середнього заробітку за час вимушеного прогулу і моральної шкоди - відмовити.
Постанова суду може бути оскаржена до Вінницького апеляційного адміністративного суду через Хмельницький окружний адміністративний суд протягом десяти днів з дня її отримання.
Постанова набирає законної сили в порядку статті 254 КАС України.
Повний текст постанови виготовлено 21 липня 2015 року
Суддя /підпис/ "Згідно з оригіналом" Суддя ОСОБА_1
Суд | Хмельницький окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2015 |
Оприлюднено | 28.07.2015 |
Номер документу | 47169745 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Хмельницький окружний адміністративний суд
Ковальчук А.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні