Ухвала
від 21.07.2015 по справі 915/384/15
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

======================================================================

УХВАЛА

21 липня 2015 року Справа № 915/384/15

м. Миколаїв

Господарський суд Миколаївської області у складі судді Адаховської В.С.,

при секретарі Мавродій Г.В.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні справу

кредитор: Державна податкова інспекція у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області (54030, м. Миколаїв, вул. Потьомкінська, 24/2, ідентифікаційний код 39554010),

банкрут: Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЕДІ ГРУП" (54001, м. Миколаїв, вул. Нікольська, 61/12, ідентифікаційний код 38790439),

ліквідатор: Дубровний Михайло Олександрович (54058, м. Миколаїв, вул. Кр. Майовщиків, 17-Б, кв. 7),

про банкрутство,

за участю представників учасників процесу:

від кредитора: Курбакова А.С. - довіреність № 1633/9/14-03-10-013 від 15.04.2015,

ліквідатор банкрута: Дубровний М.О.,

В С Т А Н О В И В:

12.03.2015 до Господарського суду Миколаївської області від Товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ) "СТЕДІ ГРУП" надійшла заява за вих. № 12-03/5 від 12.03.2015 про порушення справи про його банкрутство в порядку ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" (далі - Закон про банкрутство).

Ухвалою Господарського суду Миколаївської області від 17.03.2015 зазначену заяву прийнято та призначено до розгляду в підготовчому засіданні суду на 31.03.2015.

Ухвалою підготовчого засідання суду від 31.03.2015 порушено провадження у справі за заявою боржника - ТОВ "СТЕДІ ГРУП" про визнання його банкрутом за положеннями ст. 95 Закону про банкрутство, введено мораторій на задоволення вимог кредиторів та призначено справу до розгляду в засіданні суду для прийняття постанови про визнання боржника банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури на 14.04.2015.

Постановою Господарського суду Миколаївської області від 14.04.2015 ТОВ "СТЕДІ ГРУП" визнано банкрутом, відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру, ліквідатором банкрута призначено гр. Дубровного Михайла Олександровича (далі - Дубровний М.О.), який виконував обов'язки ліквідатора боржника в досудовому порядку ліквідації юридичної особи.

Відповідно до вимог Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженого постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 № 16, повідомлення про визнання ТОВ "СТЕДІ ГРУП" банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури було розміщено на офіційному веб-сайті Вищого господарського суду України в мережі Інтернет 14.04.2015 за № 16905.

12.05.2015 до суду надійшла заява Державної податкової інспекції у Центральному районі м. Миколаєва Головного управління ДФС у Миколаївській області (далі - ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва) № 200/9/14-03-10-00 від 07.05.2015 про визнання кредиторських вимог до банкрута в сумі 24 950,97 грн.

Ухвалою суду від 09.06.2015 визнано грошові вимоги ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва частково на загальну суму 24 621,26 грн., з яких: 7,00 грн. із задоволенням у другу чергу вимог кредиторів, 22 193,54 грн. із задоволенням у третю чергу вимог кредиторів, 2 420,72 грн. із задоволенням у шосту чергу вимог кредиторів; та відхилено в сумі 329,71 грн.

Ухвалою суду від 09.06.2015 затверджено реєстр вимог кредиторів ТОВ "СТЕДІ ГРУП" на загальну суму 24 621,26 грн. в наступних розмірах із вказівкою черговості їх задоволення:

ІІ-а черга:

ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва в сумі 7,00 грн.;

ІІІ-а черга:

ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва в сумі 22 193,54 грн.;

VІ-а черга:

ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва в сумі 2 420,72 грн.

17.06.2015 до суду від ліквідатора банкрута надійшов звіт з доданими до нього документами та ліквідаційний баланс банкрута станом на 17.06.2015.

Ухвалою суду від 22.06.2015 розгляд звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута було призначено на 21 липня 2015 року, зобов'язано кредитора надати суду відзив на звіт ліквідатора. Явку кредитора та ліквідатора банкрута визнано обов'язковою.

17.07.2015 до суду від ліквідатора банкрута за супровідним листом за вих. № 16-07/1 від 16.07.2015 надійшли додаткові документи до звіту.

Заявою б/н від 21.07.2015 ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва проти затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу банкрута не заперечувала, пропозиції щодо вжиття додаткових ліквідаційних заходів у кредитора відсутні.

21.07.2015 у судовому засіданні ліквідатор банкрута звітував про проведену роботу, повідомив про вжиття всіх ліквідаційних заходів, передбачених Законом про банкрутство, просив суд затвердити звіт та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати ТОВ "СТЕДІ ГРУП" та зобов'язати Державну казначейську службу України закрити рахунок банкрута № 37510000177577 (ел. адм. подат.).

Представник кредитора висловила думку про можливість затвердження звіту ліквідатора.

Дослідивши матеріали справи, розглянувши звіт ліквідатора з доданими до нього документами та ліквідаційний баланс банкрута, заслухавши пояснення ліквідатора та думку представника кредитора, суд дійшов висновку про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу, ліквідацію юридичної особи - ТОВ "СТЕДІ ГРУП", припинення повноважень ліквідатора, припинення провадження у справі та припинення дії мораторію, виходячи з такого.

Листом № 55/04.1-46 від 06.03.2015 Головне управління статистики у Миколаївській області повідомило, що з моменту первинної реєстрації (13.08.2013) респондент - ТОВ "СТЕДІ ГРУП" фінансову звітність до органів державної статистики не надавав.

05.05.2015 учасник ТОВ "СТЕДІ ГРУП" - Михальова Н.С. передала, а ліквідатор банкрута прийняв печатку, установчі, бухгалтерські, внутрішні та інші документи банкрута, що підтверджується відповідним актом приймання-передачі.

20.05.2015 ліквідатором банкрута було проведено інвентаризацію майна ТОВ "СТЕДІ ГРУП", за наслідками якої встановлено, що майна у ТОВ "СТЕДІ ГРУП" не виявлено, про що складено інвентаризаційний опис основних засобів, інвентаризаційний опис № 2 товарно-матеріальних цінностей, акт інвентаризації наявності грошових коштів, акт інвентаризації розрахунків з покупцями, постачальниками та іншими дебіторами і кредиторами, відомість результатів інвентаризації станом на 20.05.2015.

22.05.2015 Дубровним М.О. складено акт формування ліквідаційної маси № 1 ЛМ, з якого слідує, що ліквідатором банкрута було встановлено відсутність активів боржника, які підлягають включенню до ліквідаційної маси.

З метою виявлення майна банкрута, ліквідатором було направлено відповідні запити до реєструючих та контролюючих органів і установ та отримано такі відповіді.

Листом № 01-08.02/467 від 27.04.2015 Територіальне управління Держгірпромнагляду у Миколаївській області повідомило, що за ТОВ "СТЕДІ ГРУП" майно не зареєстровано.

Південно-Українське територіальне управління Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку листом № 03/12/861 від 29.04.2015 відповіло, що інформація щодо володіння цінними паперами ТОВ "СТЕДІ ГРУП" відсутня.

Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Миколаївській області листом № 1014-2210-15 від 29.04.2015 повідомило, що в період з 01.01.2008 по теперішній час ТОВ "СТЕДІ ГРУП" документи дозвільного характеру не видавалися, документи декларативного характеру не реєструвалися.

Листом № 1440/10/14-70-10-28 від 05.05.2015 Миколаївська митниця ДФС повідомила, що за інформацією, наявною в її базі даних, фактів здійснення зовнішньоекономічних операцій ТОВ "СТЕДІ ГРУП" в зоні діяльності митниці не було.

За повідомленням Управління державної автомобільної інспекції Управління Міністерства внутрішніх справ України в Миколаївській області № 9/2-1348 від 06.05.2015, згідно регіональної комп'ютерної бази АІС "Автомобіль" по Миколаївській області та НАІС ДДАІ МВС України, за ТОВ "СТЕДІ ГРУП" жодного транспортного засобу не зареєстровано.

Згідно відмітки відділу технічного нагляду Управління технічного нагляду, ОП та ПБ Державної інспекції сільського господарства у Миколаївській області від 19.05.2015 на запиті ліквідатора за вих. № 17-04/5 від 17.04.2015, сільськогосподарська техніка та транспортні засоби за ТОВ "СТЕДІ ГРУП" не зареєстровані.

Відповідно до Витягу з Державного реєстру обтяжень рухомого майна № 46987508 від 15.05.2015, у Реєстрі відсутня інформація щодо обтяжень рухомого майна ТОВ "СТЕДІ ГРУП".

Листом за вих. № 1224/09 від 25.05.2015 Публічне акціонерне товариство "Національний депозитарій України" повідомило, що для отримання запитуваної інформації необхідно звернутись до депозитарної установи, яка відкрила рахунок у цінних паперах зазначеному власнику (ТОВ "СТЕДІ ГРУП").

Листом № 21.1.19-9492 від 25.05.2015 Департамент льотної придатності Державної авіаційної служби України відповів, що в Державному реєстрі цивільних повітряних суден України за ТОВ "СТЕДІ ГРУП" повітряні судна ніколи не були зареєстровані.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 20187781 від 02.03.2015, дані про відокремлені підрозділи у ТОВ "СТЕДІ ГРУП" відсутні.

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців № 20685916 від 09.06.2015, в Реєстрі записів про засновника-юридичну особу ТОВ "СТЕДІ ГРУП" не знайдено, тобто корпоративні права в банкрута відсутні.

Згідно інформаційної довідки Управління надання адміністративних послуг Державної інспекції України з безпеки на морському та річковому транспорті (далі - Укрморрічінспекція) за вих. № 710-05/2/3-15 від 16.06.2015, на даний час Укрморрічінспекцією ведеться електронна версія Державного суднового реєстру України та Суднової книги України, відповідно до якої записи щодо суден, власником або судновласником яких є банкрут, відсутні.

Листом № 33-14-0.3-8197/2-15 від 02.07.2015 Головне управління Держземагентства у Миколаївській області відповіло, що за інформацією територіальних органів Держземагентства у районах та місті Южноукраїнськ Миколаївської області земельні ділянки станом на 01.01.2013 за ТОВ "СТЕДІ ГРУП" не зареєстровані. З 01.01.2013 відповідно до вимог Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" державна реєстрація прав на земельні ділянки, надання інформації про зареєстровані права та їх обтяження здійснюється спеціально уповноваженими органами державної реєстрації прав.

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, щодо суб'єкта № 34812970 від 12.03.2015 відомості щодо ТОВ "СТЕДІ ГРУП" у Реєстрі відсутні.

Відповідно до інформації з Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна № 34813250 від 12.03.2015, у зазначених Реєстрах відомості щодо ТОВ "СТЕДІ ГРУП" відсутні.

Згідно Інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, державного реєстру іпотек ,Єдиного реєстру заборон відчуження об'єктів нерухомого майна щодо об'єкта нерухомого майна № 38010238 від 25.05.2015 за зазначеними параметрами запиту [пошук в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про: права власності, інші речові права, іпотеки, обтяження; адреса/місцезнаходження: Миколаївська обл., м. Миколаїв, вулиця Нікольська, будинок 61, квартира 12] відомості щодо ТОВ "СТЕДІ ГРУП" у вказаних Реєстрах відсутні.

Листом № 1-8/5294 від 03.07.2015 Державна служба інтелектуальної власності України повідомила, що за даними державних реєстрів охоронних документів на об'єкти промислової власності, Державного реєстру свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір та Державного реєстру договорів, які стосуються права автора на твір, за інформаційно-пошуковими реквізитами "найменування власника/автора", станом на 11.06.2015, відсутні відомості про ТОВ "СТЕДІ ГРУП" як власника зареєстрованих об'єктів права інтелектуальної власності.

Листом № 231/Д/14-03-11-80 від 27.04.2015 ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва повідомила, що ТОВ "СТЕДІ ГРУП" має відкритий розрахунковий рахунок № 37510000177577 у Казначействі України (ел. адм. подат.) (МФО 899998).

14.05.2015 ліквідатор банкрута звернувся до ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва з листом за вих. № 14-05/3 від 14.05.2015 з проханням надати роз'яснення щодо порядку закриття рахунку, відкритого в Казначействі України.

Листом № 718/Д/14-03-11-80 від 28.05.2015 ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва повідомила, що ТОВ "СТЕДІ ГРУП" зареєстроване в реєстрі платників податку на додану вартість з 04.09.2013 та по теперішній час.

Закриття електронного рахунку можливе буде тільки після виключення платника з реєстру платників податку на додану вартість.

Відповідно до пп. "д" п. 184.1 ст. 184 Податкового кодексу України (далі - ПК України) реєстрація діє до дати анулювання реєстрації платника податку, яка проводиться шляхом виключення з реєстру платників податку і відбувається у разі якщо господарським судом винесено ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута.

Відповідно до п. 7 Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 № 569, у разі анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його електронному рахунку перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається.

Для закриття електронних рахунків ДФС надсилає Казначейству реєстр платників податку, в якому зазначаються найменування або прізвище, ім'я та по батькові платника податку, податковий номер або номер та серія паспорта (для фізичних осіб - підприємців, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати будь-які платежі за серією та номером паспорта), індивідуальний податковий номер платника податку та сума податку, що підлягає перерахуванню до бюджету.

На підставі такого реєстру Казначейство перераховує суми податку до бюджету.

Повідомлення про закриття електронного рахунка Казначейство надсилає ДФС не пізніше наступного робочого дня з дня його закриття.

Отже, чинним законодавством України врегульовано порядок закриття електронного рахунка, що не потребує додаткового вчинення господарським судом процесуальних дій.

Враховуючи викладене, підстави для зобов'язання Державної казначейської служби України закрити рахунок банкрута № 37510000177577 (ел. адм. подат.) відсутні.

Що стосується проведення контролюючим органом документальної позапланової перевірки платника податків, то суд зазначає таке.

Рішенням б/н від 22.12.2014 учасником ТОВ "СТЕДІ ГРУП" вирішено ліквідувати Товариство у відповідності до ст. ст. 104, 105, 110, 111 Цивільного кодексу України (далі - ЦК України), ст. ст. 59, 60 Господарського кодексу України, ст. ст. 33-36 Закону України "Про порядок державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", ліквідатором призначити Дубровного М.О., встановити строк для прийняття кредиторських вимог - протягом двох місяців з дня опублікування повідомлення про припинення юридичної особи, уповноважити ліквідатора Дубровного М.О. надати державному реєстратору відомості про прийняття рішення щодо ліквідації юридичної особи.

На виконання вимог ст. 105 ЦК України, повідомлення про припинення юридичної особи - ТОВ "СТЕДІ ГРУП" було надруковано в спеціалізованому друкованому засобі масової інформації "Бюлетень державної реєстрації" № 305 (35) від 30.12.2014.

Згідно повідомлення б/н від 25.12.2014 ліквідатор боржника повідомив ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва про ліквідацію ТОВ "СТЕДІ ГРУП".

На підставі ч. 7 ст. 111 ЦК України, ліквідатор направив до ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва лист за вих. № 10-03/1 від 10.03.2015, в якому просив повідомити та надати оформлені результати перевірки боржника (акт).

Протягом ліквідаційної процедури (в порядку добровільної ліквідації юридичної особи) ліквідатору не надійшло жодного листа від ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва щодо проведення перевірок боржника.

Крім того, постановою Господарського суду Миколаївської області від 14.04.2015 ТОВ "СТЕДІ ГРУП" було визнано банкрутом та відносно нього відкрито ліквідаційну процедуру.

ДПІ у Центральному районі м. Миколаєва було заявлено кредиторські вимоги до банкрута, які визнані судом.

Відповідно до пп. 78.1.7 п. 78.1 ст. 78 ПК України документальна позапланова перевірка здійснюється за наявності, зокрема, такої обставини: розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків.

Згідно п. 78.6 ст. 78 ПК України строки проведення документальної позапланової перевірки встановлені статтею 82 цього Кодексу.

Згідно п. 79.1 ст. 79 ПК України документальна невиїзна перевірка здійснюється у разі прийняття керівником контролюючого органу рішення про її проведення та за наявності обставин для проведення документальної перевірки, визначених статтями 77 та 78 цього Кодексу. Документальна невиїзна перевірка здійснюється на підставі зазначених у підпункті 75.1.2 пункту 75.1 статті 75 цього Кодексу документів та даних, наданих платником податків у визначених цим Кодексом випадках, або отриманих в інший спосіб, передбачений законом.

Згідно п. 79.2 ст. 79 ПК України документальна позапланова невиїзна перевірка проводиться посадовими особами контролюючого органу виключно на підставі рішення керівника контролюючого органу, оформленого наказом, та за умови надіслання платнику податків рекомендованим листом із повідомленням про вручення або вручення йому чи його уповноваженому представнику під розписку копії наказу про проведення документальної позапланової невиїзної перевірки та письмового повідомлення про дату початку та місце проведення такої перевірки.

Виконання умов цієї статті надає посадовим особам контролюючого органу право розпочати проведення документальної невиїзної перевірки.

Згідно п. 11.1 розділу XI Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого Міністерством фінансів України від 09.12.2011 № 1588 (у редакції від 06.06.2014) (далі - Порядок) платник податків зобов'язаний повідомляти контролюючий орган за основним місцем обліку про його ліквідацію або реорганізацію протягом 3-х робочих днів з дня прийняття відповідного рішення (крім юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі).

Дані про прийняття рішення щодо припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, відомості щодо яких містяться в Єдиному державному реєстрі, контролюючі органи отримують від державних реєстраторів у порядку взаємного обміну інформацією з реєстрів Державної реєстраційної служби України та Центрального контролюючого органу.

Згідно п. 11.5 розділу XI Порядку в зв'язку з ліквідацією або реорганізацією платника податків контролюючі органи розпочинають та проводять процедури, передбачені цим розділом, у разі одержання хоча б одного з таких документів (відомостей):

- заяви за формою № 8-ОПП від платника податків, поданої згідно з пунктами 11.2-11.4 цього розділу;

- відомостей державного реєстратора про внесення до Єдиного державного реєстру запису про рішення засновників (учасників) юридичної особи, уповноваженого ними органу про припинення юридичної особи;

- відомостей з Єдиного державного реєстру чи ЄДРПОУ, повідомлення органу державної реєстрації про закриття відокремленого підрозділу;

- судових рішень або відомостей з Єдиного державного реєстру, іншої інформації щодо прийняття судом рішень про порушення провадження у справі про банкрутство чи визнання банкрутом платника податків, порушення справи або прийняття рішення судом про припинення юридичної особи, визнання недійсною державної реєстрації чи установчих документів платника податків, зміну мети установи, реорганізацію платника податків.

Згідно п. 11.6 розділу XI Порядку при проведенні заходів, пов'язаних з ліквідацією або реорганізацією платника податків, контролюючі органи організовують та планують їх таким чином, щоб вимоги щодо сплати платежів, контроль за справлянням яких здійснюють контролюючі органи, були сформовані і отримані особою, відповідальною за погашення грошових зобов'язань або податкового боргу платника податків, не пізніше строку, визначеного для заявлення кредиторами своїх вимог.

Згідно п. 11.9 розділу XI Порядку в разі отримання документів згідно з пунктами 11.1-11.4 цього розділу та/або якщо розпочато процедуру реорганізації юридичної особи (крім перетворення), припинення юридичної особи або підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця, закриття постійного представництва чи відокремленого підрозділу юридичної особи, в тому числі іноземної компанії, організації, порушено провадження у справі про визнання банкрутом платника податків або подано заяву про зняття з обліку платника податків, контролюючим органом приймається рішення про проведення (не проведення за підставами, встановленими пунктами 11.11 та 11.12 цього розділу) документальної позапланової перевірки платника податків, який перебуває на обліку в такому органі.

Призначається та розпочинається перевірка у такі строки:

- не пізніше десяти робочих днів з дати публікації повідомлення про рішення засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи, у разі ліквідації юридичної особи за рішенням засновників (учасників) юридичної особи або уповноваженого ними органу (повідомлення про припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням);

- протягом місяця після одержання того документа, що надійшов до контролюючого органу першим, в інших випадках.

Як вбачається з матеріалів даної справи, документальна позапланова перевірка платника податків контролюючим органом проведена не була.

З огляду на вищевстановлені обставини, суд дійшов висновку про порушення контролюючим органом, на який Податковим кодексом України покладений обов'язок здійснювати документальну позапланову перевірку платника податків, законодавчо визначеного порядку.

Листом за вих. № 01.05/15146/18 від 13.05.2015 Центральний відділ державної виконавчої служби Миколаївського міського управління юстиції повідомив, що згідно Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень, журналу обліку виконавчих проваджень, переданих державному виконавцеві станом на 12.05.2015, у відділі на виконанні відсутні будь-які відкриті виконавчі провадження про стягнення заборгованості з ТОВ "СТЕДІ ГРУП".

Листом за вих. № 01.05/22611 від 15.07.2015 Центральний відділ державної виконавчої служби Миколаївського міського управління юстиції повідомив, що згідно Єдиного державного реєстру виконавчих проваджень, журналу обліку виконавчих проваджень, переданих державному виконавцеві станом на 15.07.2015, у відділі на виконанні відсутні будь-які відкриті виконавчі провадження про стягнення заборгованості на користь ТОВ "СТЕДІ ГРУП".

Згідно довідки Архівного відділу Миколаївської міської ради № 55/19.02.01-24 від 18.05.2015, документи, утворені діловодством ТОВ "СТЕДІ ГРУП", на зберігання до сектору інформації та використання документів ліквідованих установ архівного відділу Миколаївської міської ради не надходили.

10.06.2015 була знищена проста кругла печатка ТОВ "СТЕДІ ГРУП", що підтверджується відповідним актом та фрагментами знищеної печатки.

Згідно реєстру вимог кредиторів ТОВ "СТЕДІ ГРУП" станом на 17.06.2015 загальна сума заявлених, визнаних та включених у реєстр вимог кредиторів становить 24 621,26 грн. Кредиторські вимоги, забезпечені заставою майна боржника, відсутні. Вимоги щодо виплати заробітної плати, авторської винагороди, аліментів, відшкодування шкоди, заподіяної життю та здоров'ю громадян, відсутні.

Згідно доказів, наявних у матеріалах справи, в ході ліквідаційної процедури майнових активів банкрута виявлено не було; відомості про реалізацію об'єктів ліквідаційної маси відсутні; копії договорів купівлі-продажу та акти приймання-передачі майна відсутні.

За результатами проведеної роботи, ліквідатором банкрута складено ліквідаційний баланс ТОВ "СТЕДІ ГРУП" станом на 17.06.2015, згідно даних якого у боржника відсутні будь-які активи та рахуються поточні зобов'язання. Дебіторська заборгованість за ТОВ "СТЕДІ ГРУП" на балансі не обліковується.

У зв'язку з відсутністю ліквідаційної маси та грошових коштів розрахунки з кредиторами не проводились; документи, які підтверджують погашення вимог кредиторів відсутні.

Відповідно до ч. ч. 1, 4 ст. 2 Закону про банкрутство провадження у справах про банкрутство регулюється цим Законом, Господарським процесуальним кодексом України, іншими законодавчими актами України. Провадження у справах про банкрутство окремих категорій боржників регулюється з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.

Відповідно до ч. 2 ст. 4-1 ГПК України господарські суди розглядають справи про банкрутство у порядку провадження, передбаченому цим Кодексом, з урахуванням особливостей, встановлених Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Згідно з ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство звіт ліквідатора має бути схвалений комітетом кредиторів, власником майна (органом, уповноваженим управляти майном) боржника (для державних підприємств або підприємств, у статутному капіталі яких частка державної власності перевищує 50 відсотків). Про час і місце судового засідання, у якому має розглядатися звіт і ліквідаційний баланс, господарський суд повідомляє ліквідатора та членів комітету кредиторів. Господарський суд після заслуховування звіту ліквідатора та думки членів комітету кредиторів або окремих кредиторів виносить ухвалу про затвердження звіту ліквідатора та ліквідаційного балансу.

При цьому суд враховує те, що думка членів комітету кредиторів або окремих кредиторів не є для суду обов'язковою, а розгляд звіту ліквідатора здійснюється на предмет відповідності вимогам Закону про банкрутство.

Виходячи з аналізу норм Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", зокрема, розділу ІІІ, така стадія провадження у справі про банкрутство як ліквідаційна процедура безпосередньо пов'язана з особою ліквідатора, на якого покладаються численні обов'язки в такій процедурі.

У відповідності до ч. 1 ст. 41 Закону про банкрутство ліквідатор - фізична особа, яка відповідно до судового рішення господарського суду організовує здійснення ліквідаційної процедури боржника, визнаного банкрутом, та забезпечує задоволення вимог кредиторів у встановленому цим Законом порядку.

Частиною 2 названої статті встановлено, що ліквідатор з дня свого призначення здійснює ряд повноважень.

З матеріалів справи вбачається, що ліквідатор подав на затвердження суду звіт з підтверджуючими документами та ліквідаційний баланс банкрута, які розглянуті судом.

Крім того, звіт ліквідатора схвалений учасником ТОВ "СТЕДІ ГРУП" Михальовою Н.С. у відповідності до положень ч. 1 ст. 46 Закону про банкрутство.

Враховуючи викладене, суд вважає, що ліквідатором у повній мірі проведено ліквідаційні заходи, передбачені ст. ст. 41-45 Закону про банкрутство, що відображено у звіті ліквідатора та ліквідаційному балансі банкрута.

Скарг на дії ліквідатора за час його роботи до господарського суду не надходило.

Відповідно до ч. 2 ст. 46 Закону про банкрутство якщо за результатами ліквідаційної процедури після задоволення вимог кредиторів не залишилося майна, господарський суд виносить ухвалу про ліквідацію юридичної особи - банкрута. Копія цієї ухвали надсилається органу, який здійснив державну реєстрацію юридичної особи - банкрута, та органам державної статистики для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, а також власнику майна та органам доходів і зборів за місцезнаходженням банкрута.

Згідно ч. 5 ст. 46 Закону про банкрутство господарський суд може винести ухвалу про ліквідацію юридичної особи, що звільнилася від боргів, лише у разі, якщо залишок її майнових активів менший, ніж вимагається для продовження нею господарської діяльності згідно із законодавством.

У частині 7 ст. 46 Закону про банкрутство зазначено, що ліквідатор виконує свої повноваження до внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута.

Відповідно до п. 6 ч. 1 ст. 83 Закону про банкрутство господарський суд припиняє провадження у справі про банкрутство, якщо затверджений звіт ліквідатора в порядку, передбаченому цим законом.

Згідно ч. 4 ст. 83 Закону про банкрутство у випадках, передбачених пунктами 4-7 частини першої цієї статті, господарський суд в ухвалі про припинення провадження у справі зазначає, що вимоги конкурсних кредиторів, які не були заявлені в установлений цим Законом строк або відхилені господарським судом, вважаються погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнаються такими, що не підлягають виконанню.

У відповідності з ч. 5 ст. 45 Закону про банкрутство вимоги, не задоволені за недостатністю майна, вважаються погашеними.

Відповідно до ч. 5 ст. 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців" рішення суду про ліквідацію юридичної особи - банкрута направляється державному реєстратору за місцезнаходженням юридичної особи - банкрута для проведення державної реєстрації припинення юридичної особи.

За таких обставин, оцінивши звіт та ліквідаційний баланс, матеріали, що стосуються здійснення ліквідаційної процедури, суд вважає за можливе затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс банкрута, ліквідувати юридичну особу - ТОВ "СТЕДІ ГРУП" відповідно до ст. ст. 33, 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", припинити повноваження ліквідатора - Дубровного М.О. з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ст. 46 Закону про банкрутство, припинити провадження у даній справі та припинити дії мораторію.

Керуючись ч. 7 ст. 19, ст. ст. 41, 45, 46, п. 6 ч. 1 ст. 83, ст. 95 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", ст. ст. 33, 39 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців", ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

У Х В А Л И В:

1. Затвердити звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс Товариства з обмеженою відповідальністю "СТЕДІ ГРУП" (ідентифікаційний код 38790439).

2. Ліквідувати Товариство з обмеженою відповідальністю "СТЕДІ ГРУП" (ідентифікаційний код 38790439).

3. Вимоги, не задоволені за відсутності майна банкрута, вважати погашеними. Вимоги кредиторів, які не були заявлені в установлений Законом України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" строк, вважати погашеними, а виконавчі документи за відповідними вимогами визнати такими, що не підлягають виконанню.

4. Повноваження ліквідатора банкрута - гр. Дубровного Михайла Олександровича припинити з моменту внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про припинення юридичної особи - банкрута у порядку ст. 46 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

5. Припинити провадження у справі № 915/384/15.

6. Припинити дію мораторію.

7. Копію ухвали надіслати державному реєстратору юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Реєстраційної служби Миколаївського міського управління юстиції Миколаївської області (54001, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20) та Головному управлінню статистики у Миколаївській області (54001, м. Миколаїв, вул. Спаська, 75) для виключення юридичної особи з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

8. Копію ухвали надіслати Головному територіальному управлінню юстиції у Миколаївській області (54029, м. Миколаїв, вул. 8-березня, 107) - до відома .

Ухвалу може бути оскаржено у встановленому порядку згідно ст. ст. 91, 93, 106 Господарського процесуального кодексу України та ст. 8 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Суддя В.С. Адаховська

СудГосподарський суд Миколаївської області
Дата ухвалення рішення21.07.2015
Оприлюднено27.07.2015
Номер документу47171529
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —915/384/15

Ухвала від 21.07.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 22.06.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 09.06.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 09.06.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 02.06.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 26.05.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 15.05.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Постанова від 14.04.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 31.03.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

Ухвала від 17.03.2015

Господарське

Господарський суд Миколаївської області

Адаховська В.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні