Постанова
від 11.02.2015 по справі 804/20664/14
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД ПОСТАНОВА ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

11 лютого 2015 р. Справа № 804/20664/14 Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого суддіТурлакової Н. В. при секретаріЧудновській А.С. за участю: представника позивача представник відповідача Парханової О.І. не з'явився (заява про розгляд справи без участі ) розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Дніпропетровську адміністративну справу за адміністративним позовом Товариства з обмеженою відповідальністю Центр упровадження високих технологій «Ноябрь-95» до Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення, -

ВСТАНОВИВ:

Товариства з обмеженою відповідальністю Центр упровадження високих технологій «Ноябрь-95» звернулось до суду з адміністративним позовом до Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області в якому просить визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення форми «С» №0004361500 від 27.11.2014р. про визначення грошового зобов'язання в сумі 510грн.

Позовні вимоги обґрунтовані тим, що згідно наказу від 07.10.20І4року № 869 ДПІ у Красногвардійському районі м. Дніпропетровська приступила до документальної планової виїзної перевірки ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.10.20.12р.по 30.06.2014р. тривалістю 20 робочих днів. В ході проведення перевірки позивач отримував від відповідача письмові запити, у т.ч. №18627/10/22-03 від 23.10.2014 року, №19117/10/22-03 від 30.10.2014 року, №21276/10/22-05 від 26.11.2014 року на які були надані відповіді по кожному контрагенту з додатками первинних документів. Також, позивач зазначає, що Акт №3140/22-05/21864549 від 27.11.2014р. щодо ненадання документів він не отримував та вважає, що висновки перевіряючих у вказаному акті, про наявність порушень з боку ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» чи його посадових осіб чинного податкового та іншого законодавства України є помилковими та не відповідають фактичним обставинам і наявним документам, у зв'язку з чим, оскаржуване податкове повідомлення-рішення підлягає скасуванню.

Від відповідача надійшло заперечення, в яких він посилається на те, що ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області проведено документальну планову виїзну перевірку ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.10.2012р. по 30.06.2014р. В ході проведення перевірки ТОВ ЦУВ «Ноябрь-95» були вручені письмові запити №18627/10/22-33 від 23.10.2014 року, №19117/10/22-03 від 30.10.2014 року, №21276/10/22-05 від 26.11.2014 року на які позивачем надано відповіді не в повному обсязі, у зв'язку з чим, за результатами проведення перевірки, окрім основних порушень, було встановлено порушення п.п.121.1 ст.121 ПК України. Таким чином дії посадових осіб ДПІ щодо складання вказаного Акту перевірки є правомірними, а оскаржуване податкове повідомлення-рішення є законним та обґрунтованим.

Представник позивача у судовому засіданні підтримав позовні вимоги, просив позов задовольнити, з підстав зазначених у позовній заяві.

Представник відповідача у судове засідання не з'явився, надав заяву від 12.01.2015р. про розгляд справи без його участі.

Заслухавши представника позивача, дослідивши чинне законодавство та матеріали справи, суд доходить наступних висновків.

Судом встановлено, що з 17.10.14р. по 27.11.14р. ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області проведено документальну планову виїзну перевірку ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.10.2012р. по 30.06.2014р., за результатами якої складено Акт №3303/04-66-22-05/21864549 від 11.12.2014р.

В ході проведення перевірки ТОВ ЦУВ «Ноябрь-95» були вручені письмові запити про надання копій документів та письмових пояснень.

Так, згідно запиту №18627/10/22-03 від 23.10.2014р. відповідач просив позивача у термін до 14.00 31.10.2014р. надати копії документів (завірені печаткою та підписом посадових осіб), що стосуються придбання та реалізації товарів, робіт (послуг) придбаних у наступних контрагентів: ТОВ "ІНФОРМСИСТЕМА" (код20199162); ТОВ "НОВА ПОШТА" (код 31316718); ТОВ "КУТПМЗЗОВВВС "ДНІПРОЕКОНОМРЕСУРСИ" (код 36295174); ТОВ "ЕССЕНС-ПРЕМІУМ" (код 37121835); ТОВ "СЄВХІМБУД" (код 38350053); ТОВ "ФПР-ІВЕНТС" (код 38529706); ТОВ "УНІВЕРСАЛ-БІЗНЕСЦЕНТР" (код 38599459); ФОП ОСОБА_4 (НОМЕР_1).

На виконання вказаного запиту, ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №100 від 30.10.2014р. (вх.№17358/10 від 31.10.14р.) на адресу відповідача надало пояснення по вказаним 8-ми контрагентам, з додатками: копії договорів; копії податкових накладних; карточки по рах.361; карточки по рах.631; карточки по рах.685; карточки по рах.6411; копії чеків.

Згідно запиту №19117/10/22-03 від 30.10.2014р. відповідач просив позивача у термін до 14.00 05.11.2014р. надати копії документів (завірені печаткою та підписом посадових осіб), що стосуються придбання та реалізації товарів , робіт ( послуг) придбаних у наступних контрагентів: ТОВ"НЄФТЕК ОІЛ" (код 30997048); ДП "УКРСПЕЦЕКСПЕРТИЗА" (код 32851841); КП "КОМУНАЛЬНИК-1" (код 33129505); ТОВ "АЛЬМАТЕЯ ОЙЛ" (код 33381862); ТОВ "АМАДИЛІС ПОСТАЧ" (код 33643843); ПП "АЛЕКО ГРУПП" (код 34498795); ТОВ "TEXAPT" (код 36413671); ТОВ "ДОРНІТ" (код 37191069); ТОВ ТПК"ФОРТЕ" (код 37312530); ТОВ "СІОЛАНТ-ДНІПРО" (код 37975984); ТОВ "МІЛЕССІУМ-ХОЛДІНГ" (код 38299668); ТОВ "ОПТОГРАД" (код 38359810); ФОП ОСОБА_5 (НОМЕР_2); ФОП ОСОБА_6. Також надати документальне підтвердження наданим вами ТОВ ПРОМХІМСНАБ ПЛЮС" (код 32905961) інформаційно-консультаційних послуг за перевіряємий період.

На виконання вказаного запиту, ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №107 від 04.11.2014р. (вх. від 05.11.14р.) на адресу відповідача надало пояснення по вказаним 14-ти контрагентам, з додатками: копії договорів; копії податкових накладних; карточки по рах.361; карточки по рах.631; карточки по рах.685; копії чеків.

Згідно запиту №19902/10/22-03 від 07.11.2014р. відповідач просив позивача у термін до 14 год. 00 хв. 11.11.2014р. надати: - копії документів (завірені печаткою та підписом посадових осіб), що стосуються отримання послуг зі страхування отриманого у наступних контрагентів: ТОВ "Велика страхова компанія" (код 37045707); ТОВ СК « Автоексімстрах» (код 33736953); - копії документів (завірені печаткою та підписом посадових осіб), а саме: платіжні доручення, банківські виписки що підтверджують отриману ТОВ ЦУВТ "НОЯБРЬ-95" від контрагентів-покупців оплату за реалізований у перевіряємому періоді товар який в подальшому було повернуто згідно розрахунків коригування та платіжні доручення, банківські виписки що підтверджують повернення ТОВ ЦУВТ "НОЯБРЬ-95" оплати контрагентам-покупцям за повернений згідно розрахунків коригування в перевіряємому періоді товар. Також надати завірені копії договорів оренди складських приміщень.

На виконання вказаного запиту, ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №113 від 11.11.2014р. (вх. від 11.11.14р.) на адресу відповідача надало пояснення по вказаним контрагентам, з додатками: копії договорів; копії податкових накладних; карточки по рах.361; карточки по рах.631; карточки по рах.685. Додано копії договорів оренди складських приміщень. Також позивач зазначив, що оригінали документів надаються у повному обсязі під час виїзної перевірки, у зв'язку з великим об'ємом документів за перевіряємий період, не має можливості зробити всі копії.

Згідно запиту №20007/10/22-05 від 10.11.2014р. відповідач просив позивача у термін до 14 год. 00 хв. 12.11.2014р. надати: - копії документів (завірені печаткою та підписом посадових осіб) податкових накладних, актів виконаних робіт (звітів), платіжні доручення, що стосуються отримання маркетингових послуг, послуг по введенню товару на ринок, послуг просування товару від наступних контрагентів: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК "АМСТОР", ТОВ "ОМЕГА", ТОВ "ПРАКТІКЕР УКРАЇНА", ТОВ "ЛЕРУА МЕРЛЕН УКРАЇНА", ТОВ"БУДМЕН", ТОВ "БУДМЕН ІНТЕР"; - інформацію (пояснення, розрахунки тощо) щодо розрахунку курсових різниць (в розрізі контрактів, кредитних договорів), які відображені в бухгалтерських рахунків 945, 949, 974 та вплинули на фінансовий результат підприємства. Також, надати копію матеріалів інвентаризації ТМЦ на складах (місцях зберігання), яка була проведена в перевіряємому періоді.

На виконання вказаного запиту, ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №114 від 12.11.2014р. (вх. від 12.11.14р.) на адресу відповідача надало пояснення по вказаним контрагентам, з додатками: копії договорів; акти приймання-передачі послуг; рахунки; копії податкових накладних; карточки по рах.685; карточки по рах.361. Додано копії матеріалів інвентаризації ТМЦ на складах. Також позивач зазначив, що оригінали документів надаються у повному обсязі під час виїзної перевірки, у зв'язку з великим об'ємом документів за перевіряємий період, не має можливості зробити всі копії документів.

Згідно запиту №20165/10/22-05 від 11.11.2014р. відповідач просив позивача у термін до 14 год. 00 хв. 12.11.2014р. надати: - копії документів (завірені печаткою та підписом посадових осіб), що стосуються переміщення у 2014 році товару зі складів у м. Дніпропетровську на склад у м. Донецьк: накладні на відпуск товару, товарно-транспортні накладні, акти приймання-передачі, маршрутні листи, довіреності, виписки із журналу складського обліку та інші документи, що стосуються даної операції.

На виконання вказаного запиту, ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №115 від 18.11.2014р. на адресу відповідача надало пояснення, а також на підтвердження операцій, що стосується переміщення у 2014 товару зі складу у м.Дніпропетровськ на склад у м.Донецьк, надаються наступні копії документів: накладні на внутрішні перевезення, товарно-транспортні накладні, акти надання послуг, картка рах.685; на підтвердження операцій, щодо надання маркетингових послуг ТОВ «Промхімснаб плюс» за перевіряє мий період надаються наступні копії документів: Договір №1203-У від 12.03.13р., Договір №1701-У від 17.01.13р., акти надання послуг, картка рах.361. Оригінали документів надаються у повному обсязі під час виїзної перевірки.

Згідно запиту №21228/10/22-05 від 26.11.2014р. відповідач просив позивача у термін до 13 год. 00 хв. 27.11.2014р. надати: - копії документів (завірені печаткою та підписом посадових осіб), що стосуються транспортування у 2014 році товару зі складів у м. Дніпропетровську на склад у м. Донецьку, а саме: договори з перевізником ТМЦ «про надання транспортних послуг», акти виконаних робіт (наданих послуг), платіжні доручення.

На виконання вказаного запиту, ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №118 від 26.11.2014р. (вх. від 27.11.2014р.) на адресу відповідача надало пояснення, а також на підтвердження операцій, що стосується переміщення у 2014 товару зі складу у м.Дніпропетровськ на склад у м.Донецьк, надаються наступні копії документів: Договір на транспортно-експедиторські послуги 6-Т, 5-тр, акти надання послуг, частково (всі копії надані на запит №20165/10/22-05 від 11.11.2014р.), реєстр платіжних доручень сплати за транспортні послуги, акт звірки взаєморозрахунків з постачальником. Оригінали документів надаються у повному обсязі під час виїзної перевірки.

Згідно запиту №21276/10/22-05 від 26.11.2014р. відповідач просив позивача у термін до 15 год. 00 хв. 27.11.2014р. надати: - копії журналів-ордерів та/або карток рахунків 281 pax. щодо наявності залишків ТМЦ в номенклатурному вигляді станом на 01.10.2012р. та на 30.06.2014р. в розрізі складів головного підприємства та філій (завірені печаткою та підписом посадових осіб) та пояснення щодо методології формування залишків ТМЦ (pax.28) у номенклатурному вигляді.

На виконання вказаного запиту, ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №119 від 27.11.2014р. (вх. від 27.11.2014р.) на адресу відповідача надало пояснення, в яких зазначило, що підприємство ТОВ ЦУВТ «НОЯБРЬ-95» веде складський і бухгалтерський облік в програмі Lite, вона зручна у користуванні, але не в змозі зберігати занадто великий об'єм інформації з товарного асортименту, що реалізується підприємством (більше ніж 7 тис. позицій товару). Тому кожного кварталу здійснюється обрізка складу з виведення залишків товару по партіям, які переходять як старі партії на початок наступного кварталу. На структурних підрозділах ведеться окремо складська програма товарних запасів за місцем зберігання продукції, щомісячно надсилається інформація до головного підприємства про залишки ТМЦ на складах кожної філії. Цього достатньо, щоб вести аналітику залишків товарних запасів.

На запит надано розшифровку аналітичного обліку товарів на складах в розрізі лакофарбової продукції та хімічної сировини станом на 01.10.2012р. та 30.06.2014р. Облік ТМЦ ведеться методом ФІФО.

Так, як інформація про залишки ТМЦ станом на 30.06.14р. дуже об'ємна (займає більше 80 сторінок друку), відправили масивом в електронному вигляді на ел.пошту.

27.11.2014р. ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області складено Акт «Про ненадання документів» №3140/22-05/21864549, в якому зазначено, що посадовим (службовим) особам ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» в ході проведення перевірки були вручені письмові запити: №18627/10/22-03 від 23.10.14р., №19117/10/22-03 від 30.10.14р., №21276/10/22-05 від 26.11.14р.

Станом на 27.11.14 (останній день перевірки) посадовими (службовими) особами ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» не надано представникам контролюючого органу:

- копії журналів-ордерів та/або карток рахунків 281 pax. щодо наявності залишків ТМЦ в номенклатурному вигляді станом на 01.10.2012р. (початок перевіряємого періоду) по головному підприємству, філіям та станом 30.06.2014р. (кінець перевіряємого періоду) по філіям;

- копії: видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, акти прийому-передачі ТМЦ, довіреності на передачу та отримання ТМЦ, журнал обліку та реєстрації відвідувачів, допусків на території об'єктів по взаємовідносинам з підприємствами ТОВ «Сіолан-Дніпро», код 37975984, ТОВ "ІНФОРМСИСТЕМА", код 20199162, ТОВ «УНІВЕРСАЛ-БІЗНЕСЦЕНТР», код 38599459;

- копії: податкові накладні, акти виконаних робіт, журнал обліку та реєстрації відвідувачів, допусків на території об'єктів по взаємовідносинам з ТОВ «КУТПМЗЗОВВВС «ДНІПРОЕКОНОМРЕСУРСИ», код 36295174.

Згідно вказаного Акта, ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська зафіксовано порушення ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» вимог п.п.16.1.5 п.16.1 ст.16, п.п.20.1.6 п.20.1 с.20 та абз.1 п.121.1 ст.121 Податкового кодексу України.

На підставі вказаного Акта №3140/22-05/21864549 від 27.11.2014р. відповідачем винесено податкове повідомлення-рішення форми «С» №0004361500 від 27.11.2014р. про застосування суми штрафних (фінансових) санкцій (штрафів) в сумі 510грн.

За результатами документальної планової виїзної перевірки ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» (код за ЄДРПОУ 21864549) з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства України за період з 01.10.2012р. по 30.06.2014р., ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська складено Акт №3303/04-66-22-05/21864549 від 11.12.2014р.

Згідно висновків вказаного Акту, перевіркою встановлено порушення:

- п. 135.1, п.п.135.5.4. п. 135.5 ст. 135, п, 138.1, п. п. 138.1.1 п. 138.1, п. 138.2, п.138.6., ст. 138 Податкового кодексу України від 02.12.2010р. №2755-IV (зі змінами та доповненнями) ТОВ ЦУВТ „Ноябрь-95" занижено податок на прибуток в сумі 290546,00 грн. у т.ч. у IV кварталі 2012р. в сумі 130670 грн., у 2013р. в сумі 159876 грн. та завищено суму від'ємного значення об'єкта оподаткування податком на прибуток у розмірі 3741 грн. у т.ч. за І квартал 2014р. в сумі 2933 грн., за І півріччя 2014р. в сумі 808 грн.;

- п. 198.1, п. 198.2, 198.3, 198.6 ст. 198 п. 201.1, ст.. 201 Податкового кодексу України від 02.12.10р. № 2755-VI (із змінами та доповненнями) ТОВ ЦУВТ „Ноябрь-95" занижено податок на додану вартість всього у сумі 3031920 грн. у т.ч. у жовтні 2012р. на суму ПДВ 49469 грн., у листопаді 2012р. на суму ПДВ 40041 грн., у грудні 2012р. на суму ПДВ 14662 грн., у січні 2013р. на суму ПДВ 23 814 грн., у лютому 2013р. на суму ПДВ 22 756 грн., у березні 2013р. на суму ПДВ 15 281 грн., у квітні 2013р. на суму ПДВ 561 грн., у червні 2013р. на суму ПДВ 2 202 грн., у липні 2013р. на суму ПДВ 9 817 грн., у серпні 2013р. на суму ПДВ 12 732 грн., у вересні 2013р. на суму ПДВ 9 273 грн., у жовтні 2013р. на суму ПДВ 6 689 грн., у листопаді 2013р. на суму ПДВ 7 472 грн., у грудні 2013р. на суму ПДВ 1 426 424 грн., у січні 2014р. на суму ПДВ 312 127 грн., у лютому 2014р. на суму ПДВ 582 102 грн., у березні 2014р. на суму ПДВ 495 600 грн., у квітні 2014р. на суму ПДВ 311 грн., у травні 2014р. на суму ПДВ 283 грн., у червні 2013р. на суму ПДВ 304 грн. та завищено від'ємне значення у травні 2013р. на суму ПДВ 653 грн.

- «а» п.176.2 ст.176, пп.168.1.2, п.168.1 ст.168 Податкового кодексу України, при виплаті доходу фізичним особам на загальну суму 20000грн. Податковим агентом не нараховано, не утримано та не сплачено до бюджету ПДФО на суму - 3170,60грн., що призвело до заниження податку з доходу фізичних осіб у розмірі 3170,60грн.

Згідно підпункту 16.1.5 пункту 16.1 статті 16 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний подавати на належним чином оформлену письмову вимогу контролюючих органів (у випадках, визначених законодавством) документи з обліку доходів, витрат та інших показників, пов'язаних із визначенням об'єктів оподаткування (податкових зобов'язань), первинні документи, регістри бухгалтерського обліку, фінансову звітність, інші документи, пов'язані з обчисленням та сплатою податків та зборів. У письмовій вимозі обов'язково зазначаються конкретний перелік документів, які повинен надати платник податків, та підстави для їх надання.

Відповідно до п.п.20.1.6 п.20.1 ст.20 Податкового кодексу України, контролюючі органи мають право запитувати та вивчати під час проведення перевірок первинні документи, що використовуються в бухгалтерському обліку, регістри, фінансову, статистичну та іншу звітність, пов'язану з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів, виконанням вимог законодавства, контроль за додержанням якого покладено на контролюючі органи.

Згідно п.85.2 ст.85 Податкового кодексу України, платник податків зобов'язаний надати посадовим (службовим) особам органів державної податкової служби у повному обсязі всі документи, що належать або пов'язані з предметом перевірки. Такий обов'язок виникає у платника податків після початку перевірки.

Пунктами 85.6, 85.8 ст.85 Податкового кодексу України передбачено, що у разі відмови платника податків або його законних представників надати копії документів посадовій (службовій) особі контролюючого органу така особа складає акт у довільній формі, що засвідчує факт відмови, із зазначенням посади, прізвища, імені, по батькові платника податків (його законного представника) та переліку документів, які йому запропоновано подати. Зазначений акт підписується посадовою (службовою) особою контролюючого органу та платником податків або його законним представником. У разі відмови платника податків або його законного представника від підписання зазначеного акта в ньому вчиняється відповідний запис.

Посадова (службова) особа контролюючого органу, яка проводить перевірку, у випадках, передбачених цим Кодексом, має право отримувати від платника податків або його законних представників копії документів, що належать до предмета перевірки. Такі копії повинні бути засвідчені підписом платника податків або його посадової особи та скріплені печаткою (за наявності).

Відповідно до п.121.1 ст.121 Податкового кодексу України, незабезпечення платником податків зберігання первинних документів, облікових та інших регістрів, бухгалтерської та статистичної звітності, інших документів з питань обчислення і сплати податків та зборів протягом установлених статтею 44 цього Кодексу строків їх зберігання та/або ненадання платником податків контролюючим органам оригіналів документів чи їх копій при здійсненні податкового контролю у випадках, передбачених цим Кодексом, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 510 гривень.

Частина 2 ст.19 Конституції України передбачає, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Відповідно до ст.ст.11, 71 Кодексу адміністративного судочинства України, кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення, а суд згідно ст.86 цього Кодексу, оцінює докази, які є у справі, за своїм внутрішнім переконанням, що ґрунтується на їх безпосередньому, всебічному, повному та об'єктивному дослідженні.

З матеріалів справи вбачається, що 27.11.2014р. ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області складено Акт «Про ненадання документів» №3140/22-05/21864549, в якому зазначено, що посадовим (службовим) особам ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» в ході проведення перевірки були вручені письмові запити: №18627/10/22-03 від 23.10.14р., №19117/10/22-03 від 30.10.14р., №21276/10/22-05 від 26.11.14р.

Станом на 27.11.14 (останній день перевірки) посадовими (службовими) особами ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» не надано представникам контролюючого органу:

- копії журналів-ордерів та/або карток рахунків 281 pax. щодо наявності залишків ТМЦ в номенклатурному вигляді станом на 01.10.2012р. (початок перевіряємого періоду) по головному підприємству, філіям та станом 30.06.2014р. (кінець перевіряємого періоду) по філіям;

- копії: видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, акти прийому-передачі ТМЦ, довіреності на передачу та отримання ТМЦ, журнал обліку та реєстрації відвідувачів, допусків на території об'єктів по взаємовідносинам з підприємствами ТОВ «Сіолан-Дніпро», код 37975984, ТОВ "ІНФОРМСИСТЕМА", код 20199162, ТОВ «УНІВЕРСАЛ-БІЗНЕСЦЕНТР», код 38599459;

- копії: податкові накладні, акти виконаних робіт, журнал обліку та реєстрації відвідувачів, допусків на території об'єктів по взаємовідносинам з ТОВ «КУТПМЗЗОВВВС «ДНІПРОЕКОНОМРЕСУРСИ», код 36295174.

Згідно вказаного Акта, ДПІ у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська зафіксовано порушення ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» вимог п.п.16.1.5 п.16.1 ст.16, п.п.20.1.6 п.20.1 с.20 та абз.1 п.121.1 ст.121 Податкового кодексу України.

При цьому, як встановлено в судовому засіданні, в ході проведення перевірки ТОВ ЦУВ «Ноябрь-95» були вручені 7 письмових запитів про надання копій документів та письмових пояснень, а саме: №18627/10/22-03 від 23.10.2014р., №19117/10/22-03 від 30.10.2014р., №19902/10/22-03 від 07.11.2014р., №20007/10/22-05 від 10.11.2014р., №20165/10/22-05 від 11.11.2014р., №21228/10/22-05 від 26.11.2014р., №21276/10/22-05 від 26.11.2014р.

На виконання вказаних запитів, ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листами №100 від 30.10.2014р., №107 від 04.11.2014р., №113 від 11.11.2014р., №114 від 12.11.2014р., №115 від 18.11.2014р., №118 від 26.11.2014р., №119 від 27.11.2014р. на адресу відповідача надало пояснення по вказаним запитам щодо кожного із зазначених контрагентів з додатками, у т.ч.: копії договорів; копії податкових накладних; карточки по рах.361; карточки по рах.631; карточки по рах.685; карточки по рах.6411; копії чеків.

Щодо посилань відповідача на те, що позивачем на запити: №18627/10/22-03 від 23.10.14р., №19117/10/22-03 від 30.10.14р., №21276/10/22-05 від 26.11.14р. надано документи не в повному обсязі, а саме по контрагентам ТОВ «Сіолан-Дніпро», ТОВ «ІНФОРМСИСТЕМА», ТОВ «УНІВЕРСАЛ-БІЗНЕСЦЕНТР», ТОВ «КУТПМЗЗОВВВС «ДНІПРОЕКОНОМРЕСУРСИ», суд зазначає наступне.

ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №100 від 30.10.2014р. (вх.№17358/10 від 31.10.14р.) на запит №18627/10/22-03 від 23.10.14р. на адресу відповідача надало пояснення по вказаним 8-ми контрагентам, у т.ч.:

- ТОВ «УНІВЕРСАЛ-БІЗНЕСЦЕНТР» з додатками по даному товариству на 27арк.: копія договору №210613-П від 21.06.13р., дод.угода №1 від 25.11.13р.; копії податкових накладних; карточки по рах.631;

- ТОВ «ІНФОРМСИСТЕМА» з додатками по даному товариству на 17арк.: копія договору №040113 від 04.01.13р., копії податкових накладних; карточки по рах.631.

- ТОВ «КУТПМЗЗОВВВС «ДНІПРОЕКОНОМРЕСУРСИ» з додатками по даному товариству на 6арк.: копія договору №ГЛ-3 від 29.12.11р., дод.угода №1 від 30.12.13р., карточки по рах.685 (у зв'язку з великою кількістю документів з даним контрагентом за перевіряємий період, надається картка руху взаєморозрахунків, оригінали документів надають під час перевірки).

ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №107 від 04.11.2014р. (вх.від 05.11.14р.) на запит №19117/10/22-03 від 30.10.14р. на адресу відповідача надало пояснення по вказаним 14 контрагентам, у т.ч.: - ТОВ «Сіолан-Дніпро» з додатками по даному товариству на 14арк.: копія договору; копії податкових накладних; карточки по рах.631.

Також, ТОВ ЦУВТ «Ноябрь-95» листом №119 від 27.11.2014р. (вх. від 27.11.2014р.) на запит №21276/10/22-03 від 26.11.14р. на адресу відповідача надало пояснення, в яких зазначило, що підприємство ТОВ ЦУВТ «НОЯБРЬ-95» веде складський і бухгалтерський облік в програмі Lite, яка не в змозі зберігати занадто великий об'єм інформації з товарного асортименту, що реалізується підприємством (більше ніж 7 тис. позицій товару). Тому кожного кварталу здійснюється обрізка складу з виведення залишків товару по партіям, які переходять як старі партії на початок наступного кварталу. На структурних підрозділах ведеться окремо складська програма товарних запасів за місцем зберігання продукції, щомісячно надсилається інформація до головного підприємства про залишки ТМЦ на складах кожної філії.

На запит надано розшифровку аналітичного обліку товарів на складах в розрізі лакофарбової продукції та хімічної сировини станом на 01.10.2012р. та 30.06.2014р. Облік ТМЦ ведеться методом ФІФО.

Так, як інформація про залишки ТМЦ станом на 30.06.14р. дуже об'ємна (займає більше 80 сторінок друку), відправили масивом в електронному вигляді на ел.пошту.

В акті виїзної перевірки №3303/04-66-22-05/21864549 від 11.12.2014р. зазначено, що перевірку проведено в присутності головного бухгалтера підприємства Заруби О.А., яка була допитана як свідок у судовому засіданні та пояснила, що під час проведення контролюючим органом перевірки на вимоги перевіряючих були надані усі первинні документи, що стосувалися предмету перевірки, у т.ч.: договори, податкові накладні, видаткові накладні, рахунки, ТТН. Однакові документи надавалися по всім контрагентам. Про випадки, коли посадові особи контролюючого органу відмовлялись з будь-яких причин від урахування документів, наданих підприємством під час проведення перевірки їй, не відомо, Акт «Про ненадання документів» №3140/22-05/21864549 від 27.11.2014р. вони не отримували.

Аналогічні пояснення у судовому засіданні надала допитана в якості свідка ОСОБА_9, яка також зазначила, що на вимоги перевіряючих були надані усі первинні документи, що стосувалися предмету перевірки, у т.ч.: договори, податкові накладні, видаткові накладні, рахунки, ТТН.

Таким чином, суд звертає увагу, що як на письмові запити: №18627/10/22-03 від 23.10.14р., №19117/10/22-03 від 30.10.14р., №21276/10/22-05 від 26.11.14р., так і на інші чотири письмові запити відповідача, позивачем у встановлені у запитах строки надані усі первинні документи по запитуваним контрагентам, у т.ч.: договори, податкові накладні, видаткові накладні, рахунки, ТТН, що підтверджується листами позивача №100 від 30.10.2014р., №107 від 04.11.2014р., №113 від 11.11.2014р., №114 від 12.11.2014р., №115 від 18.11.2014р., №118 від 26.11.2014р., №119 від 27.11.2014р. на адресу відповідача, якими підприємство надало пояснення по вказаним запитам щодо кожного із зазначених контрагентів з додатками.

Аналізуючи викладене, суд зазначає, що податкове повідомлення-рішення форми «С» №0004361500 від 27.11.2014р. про визначення грошового зобов'язання в сумі 510грн на підставі пп.54.3.3 п.54.3 ст.54 Податкового кодексу України за порушення пункту 121.1 статті 121 Податкового кодексу України, а саме - не надання документів, є протиправним.

Відповідно до ч.2 ст.71 КАС України в адміністративних справах про протиправність рішень, дій чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень обов'язок щодо доказування правомірності свого рішення, дій чи бездіяльності покладається на відповідача, якщо він заперечує проти адміністративного позову.

Таким чином, суд приходить до висновку що відповідачем правомірність своїх дій не доведена, а позовні вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю Центр упровадження високих технологій «Ноябрь-95» до Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення обґрунтовані, документально підтверджені, відповідають чинному законодавству, отже підлягають задоволенню.

Керуючись ст.ст.158-163 Кодексу адміністративного судочинства України, суд, -

ПОСТАНОВИВ:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю Центр упровадження високих технологій «Ноябрь-95» до Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області про визнання протиправним та скасування рішення - задовольнити.

Визнати протиправним та скасувати податкове повідомлення-рішення Державної податкової інспекції у Красногвардійському районі м.Дніпропетровська Головного управління Міндоходів у Дніпропетровській області форми «С» №0004361500 від 27.11.2014р.

Постанова суду набирає законної сили та може бути оскаржена до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку, визначеному ст. 254 КАС України.

Відповідно до ст.186 КАС України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її проголошення. У разі застосування судом частини третьої статті 160 цього Кодексу, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбачених частиною четвертою статті 167 цього Кодексу, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Суддя Н.В. Турлакова

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення11.02.2015
Оприлюднено28.07.2015
Номер документу47268535
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —804/20664/14

Ухвала від 14.01.2016

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Моторний О.А.

Ухвала від 16.12.2015

Адміністративне

Вищий адміністративний суд України

Моторний О.А.

Ухвала від 17.11.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Ухвала від 18.09.2015

Адміністративне

Дніпропетровський апеляційний адміністративний суд

Прокопчук Т.С.

Постанова від 11.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 02.02.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 12.01.2015

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

Ухвала від 16.12.2014

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Турлакова Наталія Василівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні