Ухвала
від 09.11.2011 по справі 2а/1570/9364/2011
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 2а/1570/9364/2011

УХВАЛА

09 листопада 2011 року м. Одеса суддя Одеського окружного адміністративного суду Катаєва Е.В., розглянувши адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СПРУТ-ЛД»до Державної податкової інспекції у Малиновському районі про визнання протиправним та скасування рішення, визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії ,

В С Т А Н О В И В:

До суду надійшов адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СПРУТ-ЛД»до Державної податкової інспекції у Малиновському районі про визнання протиправним та скасування рішення, визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії .

Відповідно до вимог статей 105, 106 КАС України, у позовній заяві зазначаються ім'я позивача та відповідача, зміст позовних вимог і виклад обставин, якими позивач обґрунтовує свої вимоги, у разі необхідності заява про поновлення строку звернення до адміністративного суду . До позовної заяви додаються її копії та копії всіх документів, що приєднуються до неї по кількості відповідачів і третіх осіб. Якщо позовна заява подається представником, то у ній зазначаються ім'я представника, його поштова адреса, номер засобів зв'язку. Одночасно з позовною заявою додається довіреність чи інший документ, що підтверджує повноваження представника.

Позивач надав позовну заяву з порушенням вказаних вимог КАС України.

Відповідно до ст.56 КАС України законними представниками органу, підприємства, установи, організації в суді є його керівник чи інша особа, уповноважена законом, положенням, статутом. Згідно п.4 ч.3 ст. 108 КАС України позовна заява повертається позивачу, якщо позовну заяву від імені позивача подано особою, яка не має повноважень на ведення справи.

Позов підписаний в.о. директора ТОВ ОСОБА_1, ним же підписана довіреність на ОСОБА_2 Згідно статуту ТОВ «СПРУТ-ЛД»виконавчим органом товариства є його директор. Позивачу необхідно надати до суду копію документу (наказу про призначення,протоколу про вибрання) особи, яка є директором ТОВ, а також документів, щодо призначення в.о. директора ОСОБА_1 на час звернення до суду та підписання довіреності (копія наказу тощо).

Крім того, відповідно до ст.99 КАС України в редакції Закону України від 07.07.2010 року для звернення до адміністративного суду встановлений шестимісячний строк, який обчислюється з дня, коли особа дізналась або повинна була дізнатися про порушення своїх прав. Статтею 100 КАС України визначено, адміністративний позов, поданий після закінчення строків, установлених законом, залишається без розгляду, якщо суд за заявою особи, яка його подала, не знайде підстав для поновлення строку.

Позивач зазначив, що оскаржуєме рішення прийняте відповідачем 07.04.2011 року, позов поданий до суду 08.11.2011 року, проте позивач не зазначає коли саме йому стало відомо про прийняте рішення відповідача, яким чином, не зазначає відповідні докази. Без зазначення цих обставин не може бути вирішено питання про відкриття провадження по справі, про що виноситься ухвала, в якій відповідно до ст.107 КАС України визначається чи подано адміністративний позов у строк, установлений законом (якщо подано заяву про поновлення строку, то чи є підстави для її задоволення).

Позивач також просить визнати неправомірними дії відповідача щодо не надсилання на його адресу рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ, проте доказів цих обставин не зазначає (зокрема щодо звернення з цим питанням до відповідача з наданням доказів відправки кореспонденції або про їх відсутність).

Крім того,відповідно до Положення про реєстрацію платників ПДВ , затвердженого наказом ДПА України №978 від 22.12.2010 року, Реєстр -це автоматизований банк даних, створений відповідно до п.183.12 ст.183 ПК України. ДПА виконує функції адміністратора бази даних Реєстру(накопичення,аналіз даних, що надходять з регіональних податкових органів, контроль за достовірністю та актуалізацією даних, зберіганням, захистом їх, контроль за правом доступу тощо). Регіональні податкові органи здійснюють виконання функцій адміністратора бази даних регіонального рівня (накопичення, аналіз податкових органів, контроль за достовірністю та актуалізацією даних, зберіганням, захистом їх, контроль за правом доступу тощо) та здійснюють передавання змін і доповнень до реєстру до центрального органу державній податковій служби та підпорядкованих податкових органів. Районі податкові органи здійснюють приймання заяв та їх обробку, виконують функції адміністратора бази даних районного рівня та формують файли для передавання до регіональних податкових органів.. В Положенні також зазначено, що рішення про анулювання реєстрації платника ПДВ приймається податковим органом та один примірник рішення зберігається в обліковій справі платника податків.

Враховуючи вищевикладені положення законодавства є незрозумілим пред'явлення вимог до відповідача щодо внесення до Реєстру платників ПДВ запис про відміну анулювання реєстрації платника ПДВ, оскільки у разі прийняття такого рішення ці дані в силу вимог законодавства формуються та передаються до регіональної та центральної податкової служби, які лише накопичують ці дані та обов'язком яких є внесення їх в Реєстр. Інших повноважень, у тому числі щодо невнесення в Реєстр даних, які надійшли до них, вказані суб'єкти владних повноважень не мають. Підставою для внесення таких даних є рішення районної податкової служби або суду.

Оскільки відповідно до вказаного Положення свідоцтво про реєстрацію платника податку видається такому платнику при його реєстрації, тобто є документом, якій підтверджує його реєстрацію як платника ПДВ, незрозумілим є вимоги позивача щодо зобов'язання відповідача поносити діє свідоцтва, при наявності вимог щодо поновлення реєстрації платника ПДВ.

Згідно ст.108 КАС України суддя, встановивши, що позовну заяву подано без додержання вимог, встановлених статтею 106 цього Кодексу, постановляє ухвалу про залишення позовної заяви без руху, у якій зазначаються недоліки позовної заяви і встановлюється строк, достатній для усунення недоліків. При таких обставинах позов повинен бути залишений без руху, а позивачу наданий термін для усунення недоліків.

Керуючись ст. 105, 106, 108 КАС України, суддя

У Х В А Л И В:

Адміністративний позов Товариства з обмеженою відповідальністю «СПРУТ-ЛД» до Державної податкової інспекції у Малиновському районі про визнання протиправним та скасування рішення, визнання протиправними дій та зобов'язання вчинити певні дії - залишити без руху.

Повідомити позивача про необхідність в строк до 18 листопада 2011 року усунути недоліки та роз'яснити, що в іншому випадку позов буде визнаний неподаним та повернутий позивачу.

Ухвалу може бути оскаржено до Одеського апеляційного адміністративного суду шляхом подання апеляційної скарги до Одеського окружного адміністративного суду протягом п'яти днів з дня отримання ухвали.

Суддя Катаєва Е.В.

18 листопада 2011 року

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення09.11.2011
Оприлюднено30.07.2015
Номер документу47340695
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а/1570/9364/2011

Ухвала від 02.12.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 21.11.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 21.11.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Ухвала від 09.11.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

Постанова від 21.12.2011

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Катаєва Е. В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні