Постанова
від 24.11.2011 по справі 3-1669/11
ТАТАРБУНАРСЬКИЙ РАЙОННИЙ СУД ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Справа № 3-1669/11

Провадження № 3/1529/5061/11

Татарбунарський районний суд Одеської області

П О С Т А Н О В А

Іменем України

24 листопада 2011 р. Суддя Татарбунарського районного суду Одеської області Тимошенко С.В., за участю прокурора Чечоткіна І.В., розглянувши у залі суду у м.Татарбунари Одеської області матеріали, які надійшли з Головного відділу по боротьбі з корупцією і організованою злочинністю управління Служби безпеки України в Одеськії області, про притягнення до адміністративної відповідальності ОСОБА_1, який народився 21 травня 1958 року в с.Виноградівка Болградського району Одеської області, громадянина України, ІНФОРМАЦІЯ_1, одруженого, не судимого, обіймає посаду інспектора інспекції Держтехнагляду Одеської обласної державної адміністрації, проживаючого ІНФОРМАЦІЯ_2,

за п.2 ч.1 ст.7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», ч.2 ст.172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення,

В С Т А Н О В И В:

Як вбачається з матеріалів справи про адміністративне правопорушенння, ОСОБА_1, обіймаючи посаду начальника інспекції Держтехнагляду Одеської облдержадміністрації по Татарбунарському району Одеської області та являючись державним службовцем 13 рангу 7 категорії, одночасно з роботою в згаданій інспекції до 29 вересня 2011 року входив до складу органу управління ( єдиний засновник ) селянського ( фермерського ) господарства «Жнива-К».

ОСОБА_1 не визнав свою вину у скоєнні зазначеного правопорушення. Він, не оспорю ючи факту входження до 29 вересня поточного року до складу органу управління ( єдиний засновник ) селянського ( фермерського ) господарства «Жнива-К», пояснив, що своїми діями не порушував вимоги Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», оскільки він у 2008 році передав повноваження керівника СФГ «Жнива-К» своєму сину ОСОБА_2 і вважав, що з передачею повноважень та фермерського господарства сину він буде виведений із складу засновників зазначеного господарства, але це сталось лише 29.09.2011 р.

Прокурор вважав, що винність ОСОБА_1 у скоєнні адміністративного правопорушення повністю підтверджуються наданими матеріалами.

Заслухавши учасників процесу, дослідивши матеріали справи, суддя приходить до висновку про наступне.

Як вбачається з копії рішення виконкому Татарбунарської міської ради від 04.03.1993 р. ( а.с.22-24 ), ОСОБА_1 для ведення селянського ( фермерського ) господарства надано у приватну власність земельну ділянку площею 2,50 га ріллі, на яку він отримав державний акт 24.06. 1993 р. ( а.с.36 ).

Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ( а.с.7-8 ), 08.07.1993 р. було зареєстровано селянське ( фермерське ) господарство «Жнива-К», його засновником виступив ОСОБА_1, який став його головою, господарство має землі 2,5 га, що видно з довідки Саратської МДПІ ( а.с.10 ).

Наказом інспекції Державного технічного нагляду Одеської облдержадміністрації № 2 від 18.03.2003 р. ОСОБА_1 прийнято в зазначену інспекцію на посаду начальника Держтехнагляду по Татарбунарському райо-ну та присвоєно 13 ранг державного службовця, що видно із копії наказу ( а.с.46 ).

ОСОБА_1 прийняв присягу державного службовця, він був попереджений про спеціальні обмеження, його обов'язки регламентуються посадовою інструкцією ( а.с.4748-49,50 ).

Відповідно до копій протоколів №№3,4 від 28.10.2008 р., які були оглянуті у судовому засіданні, ОСОБА_1 та ОСОБА_2 прийняли рішення: а) про затвердження нової редакції статуту СФГ «Кулаксиз Микола Петрович» і перейменування СФГ «Кулаксиз Микола Петрович» у СФГ «Жнива-К»; б) про виведення із складу СФГ «Жнива-К» ОСОБА_1 на підставі його заяви і викладення п.3.1 статуту СФГ «Жнива-К» у новій редакції.

Із копії статуту СФГ «Жнива-К» ( нова редакція ), який укладено та затверджено на загальних зборах членів СФГ «Жнива-К» 28.10.2008 р., та який пройшов реєстрацію 26.11.2008 р. і який було оглянуто у судовому засіданні, вбачається ( п.2.1 розділ ІІ ), що головою селянського ( фермерського ) господарства є ОСОБА_2.

Таким чином, з достовірністю встановлено, що ОСОБА_1 в 2008 році склав свої пов- новаження голови СФГ «Жнива-К», передавши їх своєму синові ОСОБА_2, який з того часу провадив податковий розрахунок сільськогосподарського податку та виконував інші обов'язки по платежам.

Копією витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців ( а.с.56 ) підтверджується, що до 29.09.2011 року ОСОБА_1 перебував у складі засновників СФГ «Жнива-К», тобто входив до складу органу управління ( єдиний засновник ) зазначеного господарства.

Викладене вище, на перший погляд начебто може свідчити про те, що дії ОСОБА_1 підпадають під ознаки п.2 ч.1 ст.7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції». Але тільки на перший пог-ляд і такий висновок є хибним і ось чому.

Зазначений пункт передбачає заборону особам, зазначеним у п.1 ч.1 ст.4 даного Закону до кола яких входить ОСОБА_1, входити до складу органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку…

Але органами дізнання не надано жодного доказу про те, що ОСОБА_1 входив до органу управління саме з метою одержання прибутку. Також органом дізнання не встановлено, що він взагалі отримував такий дохід, і якщо так, то його розмір.

І доводи ОСОБА_1 про те, що він хоча і значився засновником СФГ, проте не мав на меті одержання прибутку, не спростовано ні в процесі перевірки виявленого факту, а ні в судовому засіданні.

Також нічим не спростовуються ствердження ОСОБА_1 про те, що він не знав про те, що не є виведеним із складу засновників СФГ, вважаючи, що це повинно було відбутись одночасно із передачею повноважень голови СФГ до свого сина.

Свідок ОСОБА_2 показав, що з моменту реєстрації СФГ «Жнива-К» на нього, що мало місце у 2008 році, батько ніякої участі у виробничій діяльності СФГ і отриманні доходів не приймав.

Отже, у судовому засіданні не знайшов свого підтвердження факт входження ОСОБА_1 до складу засновників зазначеним СФГ з метою одержання прибутку.

Частиною 2 ст.172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність за правопорушення, у скоєнні якого звинувачують ОСОБА_1 Це порушення особою встановлених законом обмежень щодо входження до органу управління чи наглядової ради підприємства або організації, що має на меті одержання прибутку.

Але в даному випадку відсутній факт входження ОСОБА_1 в орган управління СФГ саме з метою отримання доходу. Він, як це з достовірністю встановлено, із власної ініціативи вийшов із зазначеного господар-ства, передавши повноваження стосовно нього і зареєструвавши його на свого сина.

Суддя вважає, що у даному випадку не найшов свого підтвердження факт входження ОСОБА_3 в орган управління СФГ з метою отримання доходу. Формально в його діях вбачається факт перебування у згаданому органі управління, але відсутні докази про корисливий мотив - з метою отримання доходу.

Таким чином, добутими матеріалами не доведена винність ОСОБА_1 у скоєнні право- порушення, передбаченого ч.2 ст.172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення. А дана обставина виключає склад згаданого правопорушення у діях зазначеної особи.

Відповідно до п.1 ст.247 Кодексу України про адміністративні правопорушення провадження в справі про адміністративне правопорушення не може бути розпочато, а розпочате підлягає закриттю в разі відсутності події і складу адміністративного правопорушення.

На підставі викладеного, керуючись ст.7 Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», ст.ст.247,283,284 Кодексу України про адміністративні правопорушення, суддя

П О С Т А Н О В И В:

Провадження у справі про адміністративне правопорушення, яке передбачено ч.2 ст.172-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відносно ОСОБА_1 закрити за відсутністю у його діях складу зазначеного правопорушення.

Постанову може бути оскаржено протягом 10 днів з моменту її винесення.

Суддя Тимошенко

СудТатарбунарський районний суд Одеської області
Дата ухвалення рішення24.11.2011
Оприлюднено03.08.2015
Номер документу47494081
СудочинствоАдмінправопорушення

Судовий реєстр по справі —3-1669/11

Постанова від 31.08.2011

Адмінправопорушення

Іллічівський міський суд Одеської області

Ледньова Т. В.

Постанова від 15.09.2011

Адмінправопорушення

Калинівський районний суд Вінницької області

Каращук О. Г.

Постанова від 30.06.2011

Адмінправопорушення

Каховський міськрайонний суд Херсонської області

Подіновська Г. В.

Постанова від 14.10.2011

Адмінправопорушення

Снятинський районний суд Івано-Франківської області

Калиновський М.М. М. М.

Постанова від 21.11.2011

Адмінправопорушення

Приазовський районний суд Запорізької області

Пантилус О. П.

Постанова від 18.03.2011

Адмінправопорушення

Луцький міськрайонний суд Волинської області

Борнос А. В.

Постанова від 27.07.2011

Адмінправопорушення

Дзержинський районний суд м.Кривого Рогу

Міхеєва В. Ю.

Постанова від 15.04.2011

Адмінправопорушення

Московський районний суд м.Харкова

Марченко О. М.

Постанова від 24.11.2011

Адмінправопорушення

Татарбунарський районний суд Одеської області

Тимошенко С. В.

Постанова від 13.12.2011

Адмінправопорушення

Костопільський районний суд Рівненської області

Таргоній

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні