Справа № 4-38/11
П О С Т А Н О В А
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
25 жовтня 2011 року м.Камінь-Каширський
Камінь-Каширський районний суд Волинської області
в складі: головуючого - судді Гончарука О.Н.,
за участю секретаря - Раковець Р.М.,
прокурора - Кучера А.А.
розглянувши у відкритому судовому засіданні в місті Камені-Каширському подання слідчого прокуратури Камінь-Каширського району про надання дозволу на проведення позапланового контрольного заходу
встановив:
У поданому до суду поданні слідчий прокуратури Камінь-Каширського району зазначає, що 25 жовтня 2005 ОСОБА_1, будучи головою СФГ «ОСОБА_1П.», як службова особа, що має в підпорядкуванні найманих працівників, уклав договір №030305102590033 з Камінь-Каширським районним центром зайнятості про працевлаштування безробітного ОСОБА_2, за умовами якого, центр зайнятості взяв на себе зобов'язання щодо надання йому як роботодавцю дотації на створення додаткового робочого місця, а ОСОБА_1, в свою чергу, щомісяця до 10 числа надавати центру зайнятості відомості про нараховану та виплачену заробітну плату ОСОБА_2 (за формою згідно додатку до цього договору) працевлаштованому за направленням центру зайнятості (до закінчення або припинення договору).
За період з жовтня 2005 року по жовтень 2006 року включно, ОСОБА_1, в порушення вимог ст. 30 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», п. 7 Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць, п. 2.3.3. вищевказаного договору, зловживаючи службовим становищем, діючи умисно, переслідуючи корисливі мотиви склав завідомо неправдиві документи - відомості № 31 від 04 листопада 2005, № 34 від 02 грудня 2005, № 39 від 23 грудня 2005, № 51 від 06 березня 2006, № 54 від 06 квітня 2006, № 62 від 06 травня 2006, № 69 від 07 червня 2006, № 77 від 12 липня 2006, № 98 від 09 жовтня 2006 (та січень, липень, серпень, жовтень 2006 рік, які без номерів та дат) про нараховану та виплачену заробітну плату ОСОБА_2, та сплату страхових внесків за жовтень 2005 - жовтень 2006 роки, які засвідчив своїм підписом та кліше печатки, і які подав до Камінь-Каширського районного центру зайнятості. Внаслідок чого, на рахунок, належний ОСОБА_1, перераховано державні кошти в сумі 5726, 45 грн. як компенсацію за втрати на виплату заробітної плати ОСОБА_2, які він привласнив.
Крім цього, 23 червня 2006 ОСОБА_1 уклав договір № 030306052300015, 29 листопада 2007 № 030307112700049, 29 січня 2008 № 03030801290006, 18 березня 2008 № 030308031900011, 22 квітня 2008 № 030308042200016, 28 жовтня 2008 № 030308102900059 з Камінь-Каширським районним центром зайнятості про працевлаштування безробітних ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, за умовами яких, центр зайнятості взяв на себе зобов'язання щодо надання йому як роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць, а ОСОБА_1, в свою чергу, щомісячно протягом п'яти робочих днів після виплати заробітної плати, працевлаштованим з наданням дотації-надати довідки встановленої форми про нараховану та виплачену заробітну плату вказаним особам та сплату страхових внесків відповідно до законодавства.
Продовжуючи свої злочинні дії, діючи за аналогічною схемою ОСОБА_1 в порушення вимог ст. 30 Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття», п. 7 Порядку надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць, п. 2.3.3. вищевказаних договорів, зловживаючи службовим становищем, діючи умисно, переслідуючи корисливі мотиви склав завідомо неправдиві документи - довідки (відомості) про нараховану та виплачену заробітну плату вищевказаним особам, та сплату страхових внесків за 2006-2009 роки, які засвідчив своїм підписом та кліше печатки, і які подав до Камінь-Каширського районного центру зайнятості. Відповідно, на рахунки № 260013381 та № 26009141043, належні ОСОБА_1, перераховано державні кошти в загальній сумі 78 149, 55 грн., як компенсацію за втрати на виплату заробітної плати зазначеним працівникам, які він привласнив.
За даними фактами прокуратурою району щодо ОСОБА_1 13. вересня 2011 порушена кримінальна справа № 37-042-11 за ознаками злочинів, передбачених ст.ст. 190 ч.3, 364 ч.2, 366 ч.2 КК України.
Для встановлення істини у справі потрібно дослідити обставини і законність призначення та виплати Камінь-Каширським районним центром зайнятості дотаційних коштів фермерському господарству «ОСОБА_1П.», точну суму сплачених коштів, для чого необхідні спеціальні знання в галузі економіки та бухгалтерії.
На даний час в Камінь-Каширському РЦЗ контрольно-ревізійним відділом в Камінь-Каширському та Любешівському районах проводиться ревізія за 2009-2010 та 9 місяців 2011 року.
Виходячи з вищевказаного, слідчий просить дати дозвіл на призначення і проведення по кримінальній справі № 37-042-11 позапланової документальної ревізії з окремих питань фінансово-господарської діяльності Камінь-Каширського районного центру зайнятості, розміщеного за адресою вул. Незалежності, 8, м. Камінь-Каширський Волинської області, код ЄДРПОУ - 21732457, щодо законності призначення та виплати фермерському господарству «ОСОБА_1П.» дотаційних коштів на створення додаткових робочих місць за період 2005-2009 років.
Строк початку проведення ревізії визначити з 27 жовтня 2011 року і тривалістю в межах 10 робочих днів, а її проведення доручити спеціалістам контрольно-ревізійного управління у Волинській області.
Заслухавши думку прокурора, який просить подання слідчого задовольнити та надати дозвіл на проведення перевірки Камінь-Каширського районного центру зайнятості, проаналізувавши матеріали подання, суд вважає, що подання слідчого прокуратури Камінь-Каширського району про надання дозволу на проведення позапланової документальної ревізії в Камінь-Каширському районному центрі зайнятості підлягає до задоволення, оскільки лише таким шляхом можливе всебічне проведення розслідування по кримінальній справі № 37-042-11.
Відповідно до ст. 11 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в УкраїніВ» позапланова виїзна ревізія проводиться у разі надходження доручення щодо проведення ревізій у підконтрольних установах від Кабінету Міністрів України, органів прокуратури, державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, в якому містяться факти, що свідчать про порушення підконтрольними установами законів України, перевірку додержання яких віднесено законом до компетенції органів державної контрольно-ревізійної служби. Позапланова виїзна ревізія може здійснюватися лише за наявності підстав для її проведення на підставі рішення суду.
На основі викладеного, у відповідності до ст. 11, 14 Закону України „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні, суд
постановив:
Подання слідчого прокуратури Камінь-Каширського району задовольнити.
Надати дозвіл контрольно-ревізійному управлінню у Волинській області провести позапланову виїзну ревізію фінансово-господарської діяльності Камінь-Каширського районного центру зайнятості, що по вулиці Незалежності,8 міста Камінь-Каширський Волинської області, щодо законності призначення та виплати фермерському господарству «ОСОБА_1П.» дотаційних коштів на створення додаткових робочих місць за період з 2005-2009 роки тривалістю десять робочих днів починаючи з 27 жовтня 2011 року.
Постанова апеляційному оскарженню не підлягає і є обов'язковою для виконання.
Головуючий: ОСОБА_9
Суд | Камінь-Каширський районний суд Волинської області |
Дата ухвалення рішення | 25.10.2011 |
Оприлюднено | 05.08.2015 |
Номер документу | 47646980 |
Судочинство | Кримінальне |
Кримінальне
Калуський міськрайонний суд Івано-Франківської області
Гринів М. А.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні