Ухвала
від 07.06.2011 по справі 2а-7352/10/0470
ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД УХВАЛА

18 червня 2010 р.Справа №2а-7352/10/0470

Дніпропетровський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Барабаш М.В.,

при секретарі Шенкунісі А.О.,

за участю:

прокурора Стасовської Є.А.,

представника позивача ОСОБА_1,

розглянувши у відкритому судовому засіданні клопотання Дніпропетровського міжрайонного природоохоронного прокурора про забезпечення позову в адміністративній справі № 2а-7352/10/0470 за позовом Дніпропетровського міжрайонного природоохоронного прокурора в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції в Ленінському районі м. Дніпропетровська до Товариства з обмеженою відповідальністю «Знак якості»про звернення стягнення на активи,-

ВСТАНОВИВ:

Дніпропетровський міжрайонний природоохоронний прокурор звернувсь до суду в інтересах держави в особі Державної податкової інспекції в Ленінському районі м. Дніпропетровська з адміністративним позовом до Товариства з обмеженою відповідальністю «Знак якості» про звернення стягнення на активи в розмірі встановленої заборгованості по платежу до бюджету з земельного податку юридичних осіб в сумі 15973,79 грн.

В позовній заяві Дніпропетровський міжрайонний природоохоронний прокурор, з метою забезпечення позову, просить накласти арешт на майно та грошові кошти відповідача, за винятком платежів до бюджету.

В судове засідання відповідач не з'явилися. Враховуючи скорочені строки розгляду клопотання про забезпечення позову та відповідно до ч.3 ст. 118 КАС України, суд вважає за можливе розглянути клопотання про забезпечення позову за відсутності відповідача.

В судовому засіданні прокурор та представник позивача вимоги клопотання підтримали в повному обсязі.

Відповідно до частини 1 статті 117 КАС України суд за клопотанням позивача або з власної ініціативи може постановити ухвалу про вжиття заходів забезпечення адміністративного позову, якщо існує очевидна небезпека заподіяння шкоди правам, свободам та інтересам позивача до ухвалення рішення в адміністративній справі, або захист цих прав, свобод та інтересів стане неможливим без вжиття таких заходів, або для їх відновлення необхідно буде докласти значних зусиль та витрат, а також якщо очевидними є ознаки протиправності рішення, дії чи бездіяльності суб'єкта владних повноважень.

Суд, виходячи з конкретних доказів у справі, встановлює чи є хоча б одна з названих обставин, і оцінює, чи не може застосуванням заходів забезпечення позову бути завдано ще більшої шкоди, ніж та, якій можна запобігти.

Дніпропетровський міжрайонний природоохоронний прокурор просить стягнути за рахунок активів відповідача суму податкового боргу у загальному розмірі 15973,79 грн., передбачаючи в якості забезпечення позову заборону розпоряджатися всім майном та грошовими коштами, не ідентифікуючи яким саме майном та якою вартістю та в якій сумі грошових коштів.

З огляду на зазначені обставини, суд вважає, що запропонований позивачем засіб забезпечення адміністативного позову не відповідає засадам пропорційності, у зв'язку з чим застосуванням зазначеного заходу забезпечення позову може бути завдано ще більшої шкоди, ніж та, якій можна запобігти.

Також суд зазначаєж, що згідно ч.ч. 3, 4 ст. 118 КАС Українри встановлено такі способи забезпечення адміністратвиного позову: зупинення дії рішення субєкта владних повноважень та заборона вчиняти певні дії.

Отже суд не надійлений повноваженнями щодо накладення арешту на майно та грошові кошти в якості забезпечення позову.

Крім того, відповідно до пункту 8.1. ст. 8 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» з метою захисту інтересів бюджетних споживачів активи платника податків, що має податковий борг, передаються у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно із законом та не потребує письмового оформлення.

Згідно пункту а) підпункту 8.6.1. ст. 8 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» платник податків, активи якого перебувають у податковій заставі, здійснює вільне розпорядження ними, за винятком операцій, що підлягають письмовому узгодженню з податковим органом, в тому числі операції з купівлі чи продажу, інших видів відчуження або оренди (лізингу) нерухомого та рухомого майна, майнових чи немайнових прав.

У разі здійснення операцій, зазначених у підпунктах 8.6.1 - 8.6.3 пункту 8.6 ст. 8 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами», без отримання попередньої згоди податкового органу, посадова особа такого платника податків чи фізична особа, яка прийняла зазначене рішення, несуть відповідальність, встановлену законодавством України за ухилення від оподаткування.

З огляду на зазначене, потреба у постановленні ухвали про накладення арешту на майно та грошові кошти, в порядку забезпечення адміністративного позову - відсутня.

Таким чином, суд вважає за необхідне у задоволенні клопотання про забезпечення позову відмовити.

На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 117, 118, 165 КАС України, суд -

УХВАЛИВ:

У задоволенні клопотання Дніпропетровського міжрайонного природоохоронного прокурора п

ро забезпечення адміністративного позову - відмовити.

Ухвала може бути оскаржена в апеляційному порядку до Дніпропетровського апеляційного адміністративного суду через Дніпропетровський окружний адміністративний суд в порядку та строки, визначені ст. 186 КАС України та набирає законної сили відповідно до ст. 254 КАС України.

Суддя ОСОБА_2

СудДніпропетровський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення07.06.2011
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47759293
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-7352/10/0470

Ухвала від 07.06.2011

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Ухвала від 17.06.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

Постанова від 23.12.2010

Адміністративне

Дніпропетровський окружний адміністративний суд

Бондар Марина Володимирівна

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні