Головуючий у 1 інстанції - Островська О.П.
Суддя-доповідач - ОСОБА_1
ДОНЕЦЬКИЙ АПЕЛЯЦІЙНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
УХВАЛА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
30 жовтня 2010 року справа №2а-8118/10/1270 приміщення суду за адресою:83017, м. Донецьк, бул. Шевченка, 26
Колегія суддів Донецького апеляційного адміністративного суду у складі:
головуючого Сіваченка І.В.
суддів Дяченко С.П., Шишова О.О.
розглянувши в порядку письмового провадження апеляційну скаргу ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил» на постанову Луганського окружного адміністративного суду від 28 жовтня 2010 року у справі № 2а-8118/10/1270 за позовом ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил» до ОСОБА_2 міської виборчої комісії Луганської області «про визнання протиправним та скасування рішення виборчої комісії», -
ВСТАНОВИЛА:
Позивач звернувся до суду з позовом до ОСОБА_2 міської виборчої комісії Луганської області «про визнання протиправним та скасування рішення виборчої комісії про оголошення попередження кандидатам у депутати».
Постановою Луганського окружного адміністративного суду від 28 жовтня 2010 року у справі № 2а-8118/10/1270 у задоволенні позову було відмовлено.
Суд першої інстанції, відмовляючи у задоволенні позову встановив, що кандидати в депутати до ОСОБА_2 міської ради ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11 були висунуті саме ОСОБА_2 міською організацією політичної партії «Союз Лівих Сил», а тому відсутні підстави вважати, що зазначені особи є кандидатами в депутати до ОСОБА_2 міської ради від Луганської обласної організації політичної партії «Союз Лівих Сил». Відтак, зазначеним кандидатам у депутати відповідачем правомірно оголошено попередження за порушення порядку проведення передвиборної агітації - здійснення оплати не з виборчого фонду ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил», а з виборчого фонду Луганської обласної організації політичної партії «Союз Лівих Сил».
Не погодившись з таким рішенням, позивач подав апеляційну скаргу, в якій просить постанову суду скасувати, посилаючись на неправильне застосування судом норм матеріального та процесуального права, та ухвалити нове рішення, яким задовольнити позовні вимоги у повному обсязі.
В обґрунтування апеляційної скарги зазначено, що оголошення попередження кандидатам в депутати в мажоритарних округах, висунутим від ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил» ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_12, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_13 за порушення установленого Законом України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» порядку проведення передвиборної агітації з використанням друкованих засобів масової інформації при публікації статті «Проблемы будем решать сообща» в міській газеті «Ровеньковские Вести» від 21.10.2010 року № 43, є незаконним на тій підставі, що вищезазначені особи взагалі не мали відношення до публікації вищенаведеної статті. Виборчій комісії було також відомо, що агітаційна діяльність здійснювалася Луганською обласною організацією політичної партії «Союз Лівих Сил», але ніяк не ОСОБА_2 міською організацією політичної партії «Союз Лівих Сил» та кандидатами з мажоритарних виборчих округах. З наведеного виходить, що кандидатам в депутати в мажоритарних округах було винесено попередження за дії, яких вони не здійснювали.
Всі особи, які беруть участь у справі, у судове засідання не прибули, хоча вони були належним чином повідомлені про дату, час і місце судового засідання, тому відповідно до п.2 ч.1 ст. 197 КАС України суд апеляційної інстанції розглянув справу в порядку письмового провадження за наявними у справі матеріалами.
Заслухавши доповідь судді-доповідача, перевіривши матеріали справи, вивчивши доводи апеляційної скарги, колегія суддів вважає апеляційну скаргу не обґрунтованою, а судове рішення таким, що підлягає залишенню без змін з наступних підстав.
При розгляді справи в апеляційній інстанції встановлено наступне.
Організація і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів (далі - місцеві вибори) регулюються Конституцією України, Законом України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» (далі - Закон № 2487) та іншими законами України, а також прийнятими відповідно до них іншими актами законодавства.
Повноваження територіальної виборчої комісії передбачені статтею 25 Закону № 2487, зокрема, відповідно до пунктів 17, 19 частини 5 вказаної статті міська територіальна виборча комісія здійснює контроль за використанням коштів виборчих фондів суб'єктів виборчого процесу на виборах до відповідної місцевої ради, здійснює контроль за дотриманням установленого цим Законом порядку проведення передвиборної агітації.
Згідно частини 1 статті 47 Закону України № 2487 передвиборна агітація - це здійснення будь-якої діяльності з метою спонукання виборців голосувати за або не голосувати за кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. Право вести передвиборну агітацію мають місцеві організації партій, кандидати у депутати від яких зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, а також кандидати у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови, зареєстровані відповідною територіальною виборчою комісією для участі у місцевих виборах. Громадяни України мають право вільно і всебічно обговорювати політичні, ділові та особисті якості кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови, кандидатів у депутати.
Частиною 2 статті 47 Закону України № 2487 встановлено, що місцева організація партії, кандидати у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови мають право розпочати свою передвиборну агітацію з дня, наступного за днем прийняття відповідною територіальною виборчою комісією рішення про реєстрацію кандидатів у депутати, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови. Передвиборна агітація закінчується о 24 годині останньої п'ятниці перед днем виборів.
Відповідно до пункту 3 частини 5 статті 47 Закону України № 2487 передвиборна агітація може здійснюватися через засоби масової інформації.
Згідно частини 6 статті 47 Закону № 2487, передвиборна агітація здійснюється за рахунок і в межах коштів відповідного місцевого бюджету, отриманих як цільова субвенція з Державного бюджету України, та коштів власних виборчих фондів кандидатів, місцевих організацій партій, які висунули кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі. Використання для передвиборної агітації коштів з інших джерел забороняється.
Частиною 1 статті 50 Закону № 2487 визначено, що передвиборна агітація з використанням засобів масової інформації усіх форм власності проводиться з дотриманням принципу рівних умов та можливостей, у порядку, передбаченому цим Законом.
Стаття 51 Закону № 2487 визначає порядок використання друкованих засобів масової інформації. Відповідно до цієї статті місцеві організації партій, кандидати в депутати від яких зареєстровані в багатомандатних виборчих округах, кандидати у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, кандидати на посади сільського, селищного, міського голови мають право за рахунок коштів власних виборчих фондів публікувати агітаційні матеріали, в тому числі передвиборні програми, в друкованих засобах масової інформації усіх форм власності, за винятком зарубіжних засобів масової інформації, що діють на території України.
Матеріали передвиборної агітації, зазначені у частині першій цієї статті, публікуються на підставі угоди, що укладається від імені місцевої організації партії, кандидата у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови розпорядником відповідного виборчого фонду з редакцією (видавцем) друкованого засобу масової інформації. Без укладення угоди та надходження коштів на рахунок редакції (видавця) друкованого засобу масової інформації публікація цих матеріалів забороняється.
Редакції друкованих засобів масової інформації всіх форм власності за письмовими запитами територіальної виборчої комісії зобов'язані надавати їй інформацію про використання друкованих площ для розміщення агітаційних матеріалів, а в разі необхідності - надсилати їй копії відповідних угод, платіжних документів, а також публікації.
Судом установлено, що рішенням Луганської обласної виборчої комісії від 1.10.2010 року № 22 зареєстровано виборчий список кандидатів у депутати Луганської обласної ради від Луганської обласної організації політичної партії «Союз Лівих Сил».
Згідно постанови Ровенківської міської виборчої комісії Луганської області від 07.10.2010 року № 15 в якості кандидатів у депутати в одномандатних мажоритарних виборчих округах з виборів депутатів ОСОБА_2 міської ради, висунутими ОСОБА_2 міською організацією політичної партії «Союз Лівих Сил», зареєстровані ОСОБА_3 (округ № 2), ОСОБА_4 (округ № 3), ОСОБА_5 (округ № 4), ОСОБА_6 (округ № 6), ОСОБА_7 (округ № 10), ОСОБА_8 (округ № 11), ОСОБА_9 (округ № 12), ОСОБА_10 (округ № 14), ОСОБА_13 (округ № 16).
Відповідно до статті 12 Закону України № 2487 позивач ОСОБА_2 міська організація політичної партії «Союз Лівих Сил» є суб'єктом виборчого процесу та має право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності виборчих комісій.
22.10.2010 ОСОБА_2 міською виборчою комісією на підставі вимоги трьох членів комісії від 21.10.2010 року винесено рішення № 2 «Про оголошення попередження кандидатам у депутати в одномандатних мажоритарних виборчих округах з виборів депутатів ОСОБА_2 міської ради від ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил» (а.с. 13), тобто вказаних вище кандидатів, у зв'язку з порушенням вимог частини 6 статті 47, ст. 51 Закону України № 2487, яке полягає в тому, що 21 жовтня 2010 року в міській газеті «ОСОБА_2 вісті» № 43 (610) була опублікована стаття «Проблеми будем решать вместе», як агітаційний матеріал передвиборної агітації за кандидатів у депутати в одномандатних мажоритарних виборчих округах з виборів депутатів ОСОБА_2 міської ради, висунутих ОСОБА_2 міською організацією політичної партії «Союз Лівих Сил» ОСОБА_3 (округ № 2), ОСОБА_4 (округ № 3), ОСОБА_5 (округ № 4), ОСОБА_6 (округ № 6), ОСОБА_7 (округ № 10), ОСОБА_8 (округ № 11), ОСОБА_9 (округ № 12), ОСОБА_10 (округ № 14), ОСОБА_13 (округ № 16) оплата публікації якої здійснена не з коштів власних виборчих фондів названих кандидатів, а з інших джерел.
Суд першої інстанції обґрунтовано вважав, що у даному випадку рішення відповідача відповідає вимогам закону.
Згідно статті 60 Закону України № 2487 витрати на підготовку і проведення чергових, позачергових та перших місцевих виборів здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, передбачених на здійснення Центральною виборчою комісією керівництва та управління у сфері проведення виборів та референдумів, коштів відповідного місцевого бюджету, отриманих як цільова субвенція з Державного бюджету України, а також коштів власних виборчих фондів місцевих організацій партій, кандидати в депутати від яких зареєстровані у багатомандатних виборчих округах, кандидатів у депутати в одномандатних, одномандатних мажоритарних виборчих округах, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Усі інші види місцевих виборів проводяться за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів та коштів власних виборчих фондів місцевих організацій партій, кандидатів у депутати в одномандатних, одномандатних мажоритарних виборчих округах, кандидатів на посаду сільського, селищного, міського голови.
Місцева організація партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатному виборчому окрузі, кандидати у депутати в одномандатних, одномандатних мажоритарних виборчих округах, кандидати на посаду сільського, селищного, міського голови для фінансування своєї передвиборної агітації можуть утворити власний виборчий фонд, що формується в порядку, встановленому цим Законом.
З метою акумулювання коштів виборчого фонду місцеві організації партій та кандидати у депутати мають право відкривати рахунки власного виборчого фонду. Порядок відкриття рахунків регламентовано статтею 62 Закону № 2487, відповідно до якої місцева організація партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатних виборчих округах, кандидат у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі можуть відкрити рахунок власного виборчого фонду не пізніш як за 18 днів до дня місцевих виборів.
З вказаного положення вбачається, що місцева організація партії має право відкривати рахунок виборчого фонду для фінансування передвиборної агітації лише щодо кандидатів, зареєстрованих в багатомандатних виборчих округах.
Кандидати у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі мають право відкривати рахунки власного виборчого округу.
Місцевий суд вірно вважав, що розмежування виборчих фондів кандидатів у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, та виборчого фонду місцевої організації партії, кандидати в депутати від якої зареєстровані в багатомандатних виборчих округах, встановлено Законом № 2487 з метою забезпечення рівних можливостей кандидатів у депутати для здійснення передвиборчої агітації та можливості здійснення контролю за джерелами фінансування передвиборної агітації.
Так, статтею 4 Закону № 2487 передбачено, що місцеві вибори є рівними, рівність прав і можливостей участі у виборчому процесі забезпечується, зокрема, забороною використання для фінансування передвиборної агітації інших коштів, ніж кошти, передбачені частиною шостою статті 47 цього Закону, положення якої викладено вище.
Відповідно до ч. 9 ст. 64 Закону № 2487 вибірковий контроль за надходженням, обліком і використанням коштів виборчого фонду здійснюється відповідною територіальною виборчою комісією та установою банку, в якій відкрито рахунок виборчого фонду.
Кандидати у депутати від ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил» ОСОБА_3 (округ № 2), ОСОБА_4 (округ № 3), ОСОБА_5 (округ № 4), ОСОБА_6 (округ № 6), ОСОБА_7 (округ № 10), ОСОБА_8 (округ № 11), ОСОБА_9 (округ № 12), ОСОБА_10 (округ № 14), ОСОБА_11 (округ № 16) зареєстровані в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі ОСОБА_2 міською виборчою комісією. ОСОБА_2 міська виборча комісія повинна здійснювати контроль за дотриманням вказаними кандидатами в депутати виборчого законодавства, у тому числі щодо порядку фінансування передвиборної агітації.
Здійснення публікації передвиборної агітації в газеті «Ровеньковские вести» кандидатами в депутати в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі за рахунок коштів виборчого фонду Луганської обласної організації політичної партії «Союз Лівих Сил» є порушенням ч. 1 ст. 51 Закону № 2487, відповідно до якої кандидати у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі мають право за рахунок коштів власних виборчих фондів публікувати агітаційні матеріали, в тому числі передвиборні програми, в друкованих засобах масової інформації.
Крім того, використання для агітації кандидатами в депутати в одномандатному мажоритарному виборчому окрузі коштів Луганської обласної організації політичної партії «Союз Лівих Сил» позбавляє ОСОБА_2 міську виборчу комісію здійснювати контроль за порядком формування та використання виборчих фондів вказаних депутатів, що, у свою чергу, може створити умови для порушення принципу рівність прав і можливостей участі у виборчому процесі порівняно з кандидатами у депутати від інших організацій партій.
Положення частини 2 статті 64 Закону України № 2487 передбачають, що виборчий фонд кандидата у депутати в одномандатному, одномандатному мажоритарному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, висунутого місцевою організацією партії, формується за рахунок їх власних коштів, добровільних внесків фізичних осіб, а також за рахунок коштів відповідної місцевої організації партії.
Тобто, виборчий фонд кандидата у депутати одномандатному мажоритарному виборчому окрузі висунутого місцевою організацією партії, формується за рахунок їх власних коштів, добровільних внесків фізичних осіб, а також за рахунок коштів відповідної місцевої організації партії.
Судом встановлено, що кандидати у депутати, стосовно яких прийнято оскаржувану постанову, висунуті ОСОБА_2 міською організацією політичної партії «Союз Лівих Сил» по одномандатним мажоритарним виборчим округам.
Виборчий фонд таких кандидатів, формується за рахунок їх власних коштів, добровільних внесків фізичних осіб, а також за рахунок коштів відповідної місцевої організації партії.
Оскільки зазначені кандидати у депутати висунуто ОСОБА_2 міською організацією політичної партії «Союз Лівих Сил» по одномандатним мажоритарним виборчим округам, оплата за публікацію вказаної статті могла бути проведена встановленими законом суб'єктами виборчого процесу, у тому числі, як кандидатами у депутати з власного виборчого фонду, так і місцевою організацією партії, яка їх висунула, та якою у даному випадку є позивач ОСОБА_2 організація політичної партії «Союз Лівих Сил» з рахунку, відкритого в установі банку, визначеного у встановленому порядку.
Судом встановлено, що у даному випадку оплата зазначеної агітаційної публікації в газеті «Ровеньковские вести» була здійснена на підставі рахунку від 18.10.2010 № 16 платіжним дорученням від 19.10.2010 № 21 з поточного рахунку виборчого фонду Луганської обласної організації політичної партії «Союз Лівих Сил» (код 35707353) № 264223011217 (а.с. 10-12), а не з рахунків самих кандидатів у депутати або ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил», яка висунула вказаних кандидатів.
На підставі викладеного, суд першої інстанції дійшов правильного висновку, що у даному випадку було порушено вимоги ч. 6 ст. 47, ст. 51 Закону №2487 щодо порядку проведення передвиборної агітації з використанням друкованих засобів масової інформації, а саме - оплату статті «Проблемы будем решать вместе» в газеті «Ровеньковские вести» № 43 (610) як агітаційний матеріал передвиборної агітації за кандидатів у депутати в одномандатних мажоритарній виборчих округах з виборів депутатів ОСОБА_2 міської ради від ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил» ОСОБА_3 (округ № 2), ОСОБА_4 (округ № 3), ОСОБА_5 (округ № 4), ОСОБА_6 (округ № 6), ОСОБА_7 (округ № 10), ОСОБА_8 (округ № 11), ОСОБА_9 (округ № 12), ОСОБА_10 (округ № 14), ОСОБА_11 (округ № 16), здійснено не з коштів власних виборчих зондів вказаних кандидатів, та не з виборчого фонду місцевої партії, яка їх висунула, а з іншого джерела.
Місцевий суд вірно не взяв до уваги посилання позивача на те, що кандидати в депутати, висунуті ОСОБА_2 міською організацією політичної партії «Союз Лівих Сил», вважаються висунутими і від Луганської обласної організації вказаної політичної партії, оскільки ОСОБА_2 міська організація політичної партії «Союз Лівих Сил» та Луганська обласна організація політичної партії «Союз Лівих Сил» є самостійними суб'єктами виборчого процесу.
Кандидати в депутати до ОСОБА_2 міської ради ОСОБА_3, ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_13 були висунуті саме ОСОБА_2 міською організацією політичної партії «Союз Лівих Сил», а тому підстав вважати, що зазначені особи є кандидатами в депутати до ОСОБА_2 міської ради від Луганської обласної організації політичної партії «Союз Лівих Сил» немає.
Доводи позивача про те, що Закон України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів» не зобов'язує суб'єкта виборчого процесу мати виборчий фонд, а лише надає право, не заслуговують на увагу, оскільки ця обставина не дає право проводити оплату агітаційних публікацій з інших джерел.
Відповідно до ч. 6 ст. 45 Закону № 2487 у разі порушення місцевою організацією партії - суб'єктам виборчого процесу, кандидатом вимог цього Закону, крім порушень, зазначених у пункті 5 частини першої та пункті 5 частини другої цієї статті, територіальна виборча комісія може оголосити відповідній місцевій організації партії - суб'єкту виборчого процесу або кандидату в депутати, кандидату на посаду сільського, селищного, міського голови попередження. Інформація про оголошення попередження оприлюднюється відповідною виборчою комісією в загальнодержавних або місцевих засобах масової інформації чи в інший спосіб.
Доводи апеляційної скарги про те, що попередження винесено за дії, яких кандидати не вчиняли, не заслуговують на увагу, оскільки з протоколу засідання ОСОБА_2 виборчої комісії Луганської області від 2 жовтня 2010 року вбачається, що ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_13 згодні зі змістом газети, підтримують дії партії. В свою чергу, кандидати, яким оголошено попередження, не надали доказів оскарження таких дій Луганської обласної організації політичної партії «Союз Лівих Сил». Зазначене, в своїй сукупності, свідчить про свідоме використання вказаними кандидатами передвиборної агітації з порушенням закону.
Посилання в апеляційній скарзі на те, що Луганською обласною організацією політичної партії замовлена публікація та здійснена оплата за надані послуги з метою політичної реклами своєї політичної організації не можуть бути взяті до уваги з огляду на наступне.
Відповідно до ч.7 ст. 50 Закону № 2487 політична реклама - це одна з форм передвиборної агітації, розміщена за допомогою рекламних засобів, яка спонукає виборців голосувати за або не голосувати за певного суб'єкта виборчого процесу. До політичної реклами належить використання символіки або логотипів політичної партії, місцевої організації партії, яка є суб'єктом виборчого процесу, а так само повідомлення про підтримку місцевої організації партії, кандидата в депутати, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови шляхом видовищних чи інших публічних заходів або привернення уваги до участі у таких заходах місцевих організацій партії чи певних осіб як кандидатів.
З врахуванням змісту статті в газеті, цю передвиборну агітацію не можна віднести до політичної реклами.
Крім того, згідно ч.8 ст. 50 Закону № 2487 політична реклама оплачується за рахунок коштів власних виборчих фондів місцевої організації партії, яка висунула кандидатів у депутати в багатомандатному виборчому окрузі, кандидата на посаду сільського, селищного, міського голови, кандидата в депутати.
Оскільки політична реклама - це одна з форм передвиборної агітації, враховуючи, що до неї застосовуються такі ж самі вимоги щодо оплати, відсутні підстави для задоволення апеляційної скарги.
З урахуванням викладеного, колегія суддів погоджується з висновком суду першої інстанції, що оскаржуване рішення ОСОБА_2 міської виборчої комісії від 22.10.2010 № 2 «Про оголошення попередження кандидатам у депутати в одномандатних мажоритарних виборчих округах з виборів депутатів ОСОБА_2 міської ради від ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил» прийнято відповідачем у повній відповідності до вимог Закону України «Про вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів», в межах повноважень, наданих законом, обґрунтовано.
Тобто, суд першої інстанції правильно встановив обставини справи та ухвалив судове рішення з додержанням норм матеріального і процесуального права. Доводи апеляційної скарги не спростовують висновків місцевого суду. Таким чином, підстав для задоволення апеляційної скарги та скасування постанови суду не вбачається.
Керуючись ч. 1-3 ст. 160, ст.ст. 167, 195-196, п.1 ч.1 ст. 198, ст. 200, п.1 ч.1 ст. 205, ст. 206 Кодексу адміністративного судочинства України, колегія суддів, -
У Х В А Л И Л А:
Апеляційну скаргу ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил» - залишити без задоволення.
Постанову Луганського окружного адміністративного суду від 28 жовтня 2010 року у справі № 2а-8118/10/1270 за позовом ОСОБА_2 міської організації політичної партії «Союз Лівих Сил» до ОСОБА_2 міської виборчої комісії Луганської області «про визнання протиправним та скасування рішення виборчої комісії» - залишити без змін.
Ухвала набирає законної сили з моменту постановлення та оскарженню не підлягає.
Головуючий: І.В.Сіваченко
Судді: С.П.Дяченко
ОСОБА_14
Суд | Донецький апеляційний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.10.2010 |
Оприлюднено | 06.08.2015 |
Номер документу | 47798563 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко Ігор Вікторович
Адміністративне
Донецький апеляційний адміністративний суд
Сіваченко І.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні