ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"30" березня 2010 р. Справа № 2a-847/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:
Судді Микитюка Р.В.
при секретарі - Бітківській Г.П.
за участю представників сторін:
від позивача - ОСОБА_1
від відповідача - ОСОБА_2
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справуза позовом: Калуської об'єднаної державної податкової інспекції, вул. В.Стуса, 2,
м. Калуш, Івано-Франківська область, 77300
до відповідача: Сільської територіальної виборчої комісії Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови, вул. 600-річчя Голиня, 18,
с. Голинь, Калуський район, Івано-Франківська область, 77343
про стягнення заборгованості по податках, зборах та фінансових санкціях за рахунок активів боржника в сумі 510,00 грн.,-
ВСТАНОВИВ:
Калуська оДПІ в Івано-Франківській області звернулася до суду з адміністративним позовом до Сільської територіальної виборчої комісії Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови про стягнення заборгованості по податках, зборах та фінансових санкціях за рахунок активів боржника в сумі 510,00 грн.
Представник позивача в судовому засіданні заявлені позовні вимоги підтримала в повному обсязі, позовні вимоги мотивувала тим, що Калуською районною державною адміністрацією 07.02.2006 року проведено реєстрацію територіальної виборчої комісії Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови, про що видно свідоцтво серії АОО № 535142. Сільська територіальна виборча комісія Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови є юридичною особою та включена в Єдиний державний реєстр підприємств і організацій та присвоєно ідентифікаційний код 34160127. Відповідач є платником податків і зборів, передбачених Законом України «Про систему оподаткування»і у нього є непогашена заборгованість по податках, зборах та фінансових санкціях, яка станом на 08.12.2009 року становить 510,00 грн, по податку на прибутку приватних підприємств. Зазначила, що вказана заборгованість підтверджується податковим повідомленням-рішенням від 05.11.2008 року № 0011531501/0, прийнятим на підставі акту від 03.11.2008 року №2129/1501/34160127. Просила позов задовольнити з вказаних підстав.
Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечила, суду пояснила, що Сільська територіальна виборча комісія Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови жодної діяльності не веде, кошти на рахунках відсутні. Просила в задоволенні позову відмовити.
Заслухавши пояснення представників сторін, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог, тому позов підлягає до задоволення за наступних мотивів.
Судом встановлено, що Калуською районною державною адміністрацією 07.02.2006 року проведено реєстрацію територіальної виборчої комісії Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови, про що видно свідоцтво серії АОО № 535142. Сільська територіальна виборча комісія Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови є юридичною особою та включена до Єдиного державного реєстру підприємств і організацій, присвоєно ідентифікаційний код 34160127. Відповідач є платником податків і зборів, передбачених Законом України «Про систему оподаткування»і у нього є непогашена заборгованість по податках, зборах та фінансових санкціях, яка станом на 08.12.2009 року становить 510,00 грн, по податку на прибутку приватних підприємств. Вказана заборгованість підтверджується податковим повідомленням-рішенням від 05.11.2008 року № 0011531501/0, прийнятим на підставі акту від 03.11.2008 року №2129/1501/34160127.
Відповідно до довідки Калуської оДПІ №22558/10/240 від 08.12.2009 року, станом на 08.12.2009 року податковий борг відповідача перед бюджетом становить 510,00 грн, який виник у зв'язку з несплатою податку на прибуток приватних підприємств. (а.с.11).
На підставі ст.6 Закону України №2181-ІП від 21.12.2000 року В«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» Сільській територіальній виборчій комісії Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови направлялась перша податкова вимога №1/44426777/10/240 від 19.11.2009 року. У зв'язку з непогашенням податкового боргу на протязі місяця відповідачу було направлено другу податкову вимогу №2/50630492/10/240 від 22.12.2008 року.
У пункті 2 податкових вимог, оДПІ вимагає терміново сплатити суму податкового боргу.
Однак, в порушення вимог ст.9 Закону України «Про систему оподаткування»даних вимог відповідач не виконав.
Згідно ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Види податків і зборів (обов'язкових платежів), що справляються на території України, визначені Законом України «Про систему оподаткування».
Положеннями п.п.5.2.1. п.5.2. ст.5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» встановлено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим в день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків його апеляційного узгодження і відповідно до п.п. 5.3.2. п.5.2.ст.5 Закону повинно бути сплачено платником податків на протязі 10-ти календарних днів, наступних за днем узгодження.
Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків (п.п.5.4.1. п.5.4.ст.5 Закону).
Відповідно до п.п.3.1.1. ст.3 вказаного Закону, активи платників податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду. Активами платника податків в розумінні п.п.1.7 ст.1 вказаного Закону є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній особі за правом власності або повного господарського відання (п.1.7. ст.1 Закону) Податкове зобов'язання -це зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів та державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Доказів, які б свідчили про сплату податкового боргу відповідач суду не надав, доводи позивача не спростував, станом на час розгляду справи податковий борг Сільської територіальної виборчої комісії Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови становить 510,00 грн.
За таких обставин, вимоги позивача про стягнення податкового боргу є обґрунтованими та підлягають задоволенню в розмірі 510,00 грн.
На підставі ст.124 Конституції України, ст.ст.158-163, ст.167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд,-
ПОСТАНОВИВ:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути з Сільської територіальної виборчої комісії Голинської сільської ради по виборах депутатів сільської ради та сільського голови, 77343, вул. 600-річчя Голиня, 18, с. Голинь, Калуський район, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 34160127 в дохід Державного бюджету України - заборгованість в сумі 510,00 грн.(п'ятсот десять грн.).
Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.
Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя: Микитюк Р.В.
Постанова складена в повному обсязі 02.04.2010 року.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 30.03.2010 |
Оприлюднено | 06.08.2015 |
Номер документу | 47800675 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Микитюк Р.В.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні