Постанова
від 10.06.2010 по справі 2а-1401/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"10" червня 2010 р. Справа № 2a-1401/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Панікара І.В.

при секретарі Богусевич А.С.

за участю сторін:

прокурора - не з'явився,

предстанвика позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: транспортного прокурора в інтересах Держави в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області, вул. Тополина, 3, м. Івано-Франківськ,

до відповідача: підприємства споживчої кооперації "Прикарпаткоопбуд", вул. Левинського, 1, офіс 2, м. Івано-Франківськ,

про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

13 квітня 2010 року Івано-Франківський транспортний прокурор в інтересах Головавтотрансінспекції в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області звернувся з адміністративним позовом до підприємства споживчої кооперації "Прикарпаткоопбуд" про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700 гривень.

Позовні вимоги мотивував тим, що працівниками територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Львівській області 26.03.2009 року складено акт №109830 про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, під час якої виявлено відсутність ліцензійної картки та оформленого дорожнього листа, а саме відсутність відмітки лікаря про проходження передрейсового медичного огляду водія підприємства споживчої кооперації "Прикарпаткоопбуд" перед виїздом на лінію. Начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо підприємства споживчої кооперації "Прикарпаткоопбуд" 30.04.2009 року винесено постанову № 068345 про застосування фінансових санкцій на суму 1700 гривень за порушення передбачені абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт». У передбачений законом термін сума застосованих фінансових санкцій відповідачем не сплачена.

Прокурор в судове засідання не з’явився, хоча про місце, час та дату був повідомлений належним чином.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі з підстав викладених в позовній заяві та просив позов задоволдьнити повністю.

Представник відповідача в судове засідання не з’явився, хоча про місце, час та дату був повідомлений належним чином. Своїм правом на подання заперечення не скористався.

Оцінивши досліджені докази та розглянувши матеріали справи, суд приходить до висновку, що позовні вимоги обгрунтовані, а позов підлягає до задоволення, виходячи з наступного.

Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України № 1190 від 08.09.2004 року «Про утворення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті»урядовим органом державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті, що діє у складі Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується, є головна державна інспекція на автомобільному транспорті (Головавтотрансінспекція). Згідно з пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті»органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим в містах Києві та Севастополі.

Статтею 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» N 2344-III від 05.04.2001р. встановлено, що урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті здійснює державний контроль за недопущенням надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільними перевізниками, які не одержали відповідної ліцензії та ліцензійних карток на транспортні засоби, що при цьому використовуються, який здійснюється на автостанціях, автобусних зупинках, у місцях посадки та висадки пасажирів, на стоянках таксі, у місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів.

Державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.

Відповідно до статті 48 Закону України «Про автомобільний транспорт», автомобільні перевізники, водії повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконують вантажні перевезення. Документами для фізичної особи, що здійснює вантажні перевезення на договірних умовах, є: для автомобільного перевізника - ліцензія та документ, що засвідчує використання транспортного засобу на законних підставах, інші документи, передбачені законодавством України; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, реєстраційні документи на транспортний засіб, ліцензійна картка, товарно-транспортна накладна або інший визначений законодавством документ на вантаж, інші документи, передбачені законодавством України.

Статтею 60 Закону України N 2344-III від 05.04.2001р. передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт, зокрема, надання послуг з перевезення вантажу без оформлення документів, перелік яких визначений статтею 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.

У відповідності до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті»фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.

Відповідно до частини 2 статті 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають в державі. Відповідно до Рішення Конституційного Суду України №15-рп/2002 від 09.07.2002 року дане положення слід розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами . Таким чином, право суб’єкта владних повноважень на звернення до суду визначено в частині 2 статті 124 Конституції України.

Як встановлено в судовому засіданні, працівниками територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Львівській області 26.03.2009 року складено акт №109830 про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, під час якої виявлено відсутність ліцензійної картки та оформленого дорожнього листа, а саме відсутність відмітки лікаря про проходження передрейсового медичного огляду водія підприємства споживчої кооперації "Прикарпаткоопбуд" перед виїздом на лінію. Начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо підприємства споживчої кооперації "Прикарпаткоопбуд" 30.04.2009 року винесено постанову № 068345 про застосування фінансових санкцій на суму 1700 гривень за порушення передбачені абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».

В добровільному порядку застосовані фінансові санкції на момент розгляду справи в сумі 1700 гривень відповідачем не сплачено, відповідно підлягають стягненню в судовому порядку.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Підприємства споживчої кооперації "Прикарпаткоопбуд" (код ЄДРПОУ 33645023), вул. Левинського, 1, офіс 2, м. Івано-Франківськ, до державного бюджету України, р/р 31110106700002, УДК в м.Івано-Франківськ, МФО 836014, код платежу 21081100 фінансові санкції по постанові № 068345 від 30.04.2009 року в сумі 1700 гривень (одна тисяча сімсот гривень).

Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя: /підпис/ ОСОБА_2

Постанова складена в повному обсязі 15.06.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення10.06.2010
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47801221
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1401/10/0970

Постанова від 10.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 10.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 13.04.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 10.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні