Постанова
від 29.06.2010 по справі 2а-2027/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"29" червня 2010 р. Справа № 2a-2027/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Панікара І.В.

при секретарі Богусевич А.С.

за участю сторін:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Державної податкової інспекції в Галицькому районі, вул. Шевченка, 10, м. Галич, Івано-Франківська область,

до відповідача: Комунального підприємства "Аптека Віта" Бурштинської міської ради, вул. С. Стрільців, 15, м. Бурштин, Галицький район, Івано-Франківська область,

про стягнення податкового боргу за рахунок активів платника податків в сумі 1935,48 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

01 червня 2010 року Державна податкова інспекція у Галицькому районі звернувся до суду з адміністративним позовом до Комунального підприємства "Аптека Віта" Бурштинської міської ради про стягнення податкового боргу за рахунок активів боржника в сумі 3657,01 гривень.

Позовні вимоги мотивовані тим, що станом на 28 травня 2010 року Комунальне підприємство "Аптека Віта" Бурштинської міської ради допустило заборгованість перед бюджетом в розмірі 1935,48 гривень.

В судовому засіданні представник позивача позовні вимоги підтримав з підстав викладених в позовній заяві. Просив позов задовольнити повністю.

Представник відповідача в судове засідання не з'явився, хоча про місце, час та дату був повідомлений належним чином, правом подати заперечення на позовну заяву не скористався.

Вислухавши представника позивача, розглянувши матеріали справи та дослідивши подані докази, суд приходить до висновку, що позовні вимоги позивача є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення з наступних підстав.

Згідно частини 1 статті 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Законом України В«Про систему оподаткуванняВ» визначені види податків і зборів (обов'язкових платежів), що справляються на території України. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 9 Закону України «Про систему оподаткування»платник податків повинен сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів).

Підпунктом 4 пункту 1 статті 4 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників перед бюджетами та державними цільовими фондами»визначено порядок подання податкових декларацій, а саме: податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює календарному місяцю, - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного ( податкового) місяця.

Положеннями підпункту 1 пункту 2 статті 5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» встановлено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим в день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків його апеляційного узгодження і відповідно до підпункту 2 пункту 3 статті 5 Закону повинно бути сплачено платником податків на протязі 10-ти календарних днів, наступних за днем узгодження.

Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків.

Згідно пункту 2 статті 6 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» , у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання в установлені строки, податковий орган надсилає такому платнику податків податкові вимоги. Податкові вимоги також надсилаються платникам податків, які самостійно подали податкові декларації, але не погасили суму податкових зобов'язань у встановлені законом строки, без попереднього направлення (вручення) податкового повідомлення.

Податковий борг -це податкове зобов'язання, самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.

Відповідно до підпункту 1 пункту 1 статті 3 вказаного Закону, активи платників податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкових зобов'язань виключно за рішенням суду. Активами платника податків в розумінні пункту 7 статті 1 вказаного Закону є кошти, матеріальні та нематеріальні цінності, що належать юридичній особі за правом власності або повного господарського відання.

В судовому засіданні встановлено, що Комунальне підприємство "Аптека Віта" Бурштинської міської ради перебуває на обліку ДПІ в Галицькому районі як суб'єкт господарювання, про що свідчить довідка №53/29-011 від 31.05.2010 року.

З матеріалів справи слідує, що станом на 28 травня 2010 року за відповідачем рахується податковий борг в сумі 3657,01 гривень, що підтверджується довідкою ДПІ в Галицькому районі про стан розрахунків з бюджетом за період з 01.01.2010 року по 28.05.2010 року, а саме: податок на прибуток - 1903,88 гривень, податок на додану вартість - 1 гривня, а також комунальний податок - 30,60 гривень.

24.02.2010 року керівнику Комунального підприємства "Аптека Віта" Бурштинської міської ради вручено першу податкову вимогу від 24.02.2010 року №1/55/1449/10/24 з вимогою погасити 1935,48 гривень та 01.04.2010 року другу податкову вимогу №2/68/2321/10/24 від 01.04.2010 року з вимогою погасити цю ж суму.

Відповідачем не було погашено борг, а тому ДПІ в Галицькому районі прийнято рішення №33 від 30.04.2010 року про застосування заходів погашення податкового боргу платника податків за рахунок стягнення його активів.

Комунальним підприємством "Аптека Віта" Бурштинської міської ради вищезазначене рішення не оскаржувалось.

Вищезазначена заборгованість в сумі 1935,48 гривень підтверджується копією поданої платником податків декларації податку за 2009 рік, копією поданого платником податкового розрахунку комунального податку за 4 квартал 2009 року та іншими матеріалами справи.

Станом на момент розгляду справи відповідачем не погашено заборгованість в сумі 1935,48 гривень та не поданого жодного письмового чи документального підтвердження про сплату заборгованості.

Виходячи з вищевикладеного, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким, що підлягає до задоволення шляхом стягнення заборгованості в сумі 1935,48 гривень в судовому порядку.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Комунального підприємства "Аптека Віта" Бурштинської міської ради, вул. С. Стрільців, 15, м. Бурштин, Галицький район, Івано-Франківська область, код ЄДРПОУ 20550346, в доход Державного бюджету України заборгованість в сумі 1935,48 гривень (одна тисяча дев'ятсот тридцять п'ять гривень сорок вісім копійок).

Відповідно до ст. 186 Кодексу адміністративного судочинства України постанова може бути оскаржена протягом 10 днів з дня її проголошення, а в разі складення постанови у повному обсязі відповідно до ст. 160 Кодексу адміністративного судочинства України - з дня складення в повному обсязі шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до суду апеляційної інстанції через суд, який ухвалив оскаржуване судове рішення.

Відповідно до ст.254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова набирає законної сили після закінчення строку подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у строк, встановлений Кодексом адміністративного судочинства України, постанова суду першої інстанції набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Суддя: /підпис/ ОСОБА_2

Постанова складена в повному обсязі 05.07.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.06.2010
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47801288
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-2027/10/0970

Постанова від 29.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 29.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 02.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 29.06.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні