Постанова
від 22.03.2010 по справі 2а-626/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"22" березня 2010 р. Справа № 2a-626/10/0970

м. Івано-Франківськ

Іано-Франківський окружний адміністративний суд в складі:

гловуючого - судді Шумея М.В.,

при секретарі Воліцькій Н.М.,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду в м. Івано-Франківську справу за позовом Калуського міськрайонного центру зайнятості -робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальнообовВ»язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття до Комунального підприємства В«ЗеленбудВ» про стягнення заборгованості по сплаті страхових внесків та пені в сумі 1 995,97 грн.,

в с т а н о в и в:

23.02.2010 року Калуський міськрайонний центр зайнятості -робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообовВ»язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття звернувся з адміністративним позовом до Комунального підприємства В«ЗеленбудВ» про стягнення заборгованості в сумі 1 995,97 грн. Позовні вимоги мотивував тим, що за відповідачем рахується заборгованість по сплаті страхових внесків в сумі 1 871,54 грн., а також пені, нарахованої за результатами перевірки, в сумі 124,43 грн..

Представник позивача в судове засідання не зВ»явився, подав суду заяву про розгляд справи за його відсутності, позовні вимоги підтримує в повному обсязі.

Представник відповідача в судове засідання повторно не з'явився, хоча належним чином був повідомлений про дату, час та місце розгляду справи, наданим правом на подання заперечення проти позову не скористався. Заяв чи клопотань про відкладення розгляду справи чи про причини неявки суду не подав. За таких обставин суд вбачає за можливе розглянути справу на підставі наявних доказів за відсутності сторін.

Розглянувши матеріали позовної заяви, дослідивши подані докази, суд прийшов до висновку про обґрунтованість позовних вимог з наступних мотивів.

Згідно ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Згідно копії Свідоцтва Комунальне підприємство «Зеленбуд»(КП «Зеленбуд) зареєстроване як суб'єкт підприємницької діяльності - юридична особа.

З матеріалів справи вбачається, що відповідач 02.01.2002 року взятий на облік в Калуському міськрайонному центрі зайнятості як платник страхових внесків на загальнообовВ»язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття.

Згідно ст.35 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» роботодавець зобов'язаний своєчасно та в повному розмірі сплачувати страхові внески. Законом України В«Про розмір внесків на деякі види загальнообов'язкового державного соціального страхуванняВ» та Інструкцією про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття встановлено, що розмір страхових внесків для роботодавців становить 1,3 % суми фактичних витрат та оплату праці найманих працівників та 0,5 % суми оплати праці найманих працівників.

Як було встановлено в судовому засіданні, позивачем з 21.12.2009 року по 25.12.2009 року проведено перевірку правильності нарахування, своєчасності і повноти перерахування страхових внесків на загальнообовВ»язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття Комунальним підприємством В«ЗеленбудВ» з відома і в присутності керівника ОСОБА_1 за період з 01.10.2008 року до 30.09.2009 року.

За результатами перевірки складено акт за № 445 від 25.12.2009 року, в якому зафіксовано порушення відповідачем п.2 ст.35 ЗУ В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» .

Згідно ст.38 Закону України В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» роботодавець несе відповідальність за несвоєчасність сплати та неповну сплату страхових внесків, у тому числі страхових внесків, що сплачують застраховані особи через рахунки роботодавців.

У відповідності до Інструкції про порядок обчислення і сплати внесків на загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та обліку їх надходження до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття , затвердженої наказом Міністерство праці та соціальної політики України за N 339, 18.12.2001 року, - у разі виявлення під час перевірки простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, своєчасно не обчислених та не сплачених страхових внесків (недоїмки), вони донараховуються та стягуються з нарахуванням пені та накладанням штрафу.

На виконання вимог Інструкції директором Калуського міськрайонного центру зайнятості 30.12.2009 року прийнято рішення про стягнення з Комунального підприємства В«ЗеленбудВ» простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків (недоїмку) в сумі 1 871,54 грн. та на суму несвоєчасно сплачених страхових внесків нараховано пеню в сумі 124,43 грн., копію якого в той же день направлено відповідачу.

Факт отримання Комунальним підприємством В«ЗеленбудВ» копії рішення про стягнення простроченої заборгованості зі сплати страхових внесків, у тому числі донарахованих сум страхових внесків (недоїмки) та пені підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення з відміткою про вручення , яке міститься в матеріалах справи.

Дане рішення відповідачем не оскаржувалось ні в адміністративному, ні в судовому порядку.

Доказів сплати недоїмки та пені відповідач суду не представив. Таким чином позов підлягає до задоволення.

На підставі ст.ст.35, 38 ЗУ В«Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіттяВ» , керуючись ст.ст.11, 71, 86, ч.3 ст.160, ст.162 КАС України, суд

п о с т а н о в и в:

позов задовольнити повністю.

Стягнути з Комунального підприємства В«ЗеленбудВ» (код ЄДРПОУ 31789186) в користь Калуського міськрайонного центру зайнятості 1 995 (одну тисячу девВ»ятсот девВ»яносто п'ять ) грн. 97 коп.

Постанова набирає законної сили після закінчення встановлених ст.186 КАСУ строків подання заяви про апеляційне оскарження або апеляційної скарги, якщо таку заяву чи скаргу не було подано. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.

Постанова може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд шляхом подання протягом десяти днів з дня отримання постанови, заяви про її апеляційне оскарження, після чого протягом двадцяти днів -апеляційної скарги.

Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у десятиденний строк з дня отримання постанови.

Постанова в повному обсязі складена 23.03.2010 року.

Суддя М.В. Шумей

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення22.03.2010
Оприлюднено06.08.2015
Номер документу47801571
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-626/10/0970

Постанова від 22.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Ухвала від 24.02.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

Постанова від 22.03.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Шумей М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні