ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
"16" липня 2010 р. Справа № 2a-1958/10/0970
м. Івано-Франківськ
Івано-Франківський окружний адміністративний суд в складі:
головуючого судді Тимощука О.Л.,
при секретарі Воліцькій Н.М.,
за участю:
представника позивача: ОСОБА_1
розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу за позовом Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську
до Приватного підприємства "Мустанг-ЛМ"
про стягнення заборгованості за рахунок активів боржника в сумі 4856,06 грн., -
встановив:
26.05.2010р. Державна податкова інспекція в м. Івано-Франківську звернулася в суд з адміністративним позовом до приватного підприємства "Мустанг-ЛМ" про стягнення заборгованості за рахунок активів боржника в сумі 4856,06 грн. Позовні вимоги мотивовані тим, що станом на 30.03.2010р. відповідачем не погашена узгоджена сума заборгованості перед бюджетом в розмірі 4856,06 грн., яка виникла внаслідок несплати податку на додану вартість, податку на прибуток підприємств та застосованих штрафних санкцій за неподання декларацій з вказаних податків.
Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги, викладені в адміністративному позові підтримав в повному обсязі.
Відповідач в судове засідання повторно не з'явився, хоча про час, місце та дату розгляду справи повідомлявся завчасно та належним чином, що підтверджується поштовими повідомленнями про вручення, наявними в матеріалах справи. Своїм правом на подання заперечення не скористався.
Розглянувши позовну заяву, вислухавши представника позивача, оцінивши та дослідивши подані докази, суд приходить до висновку, що позов обґрунтований, та такий, що підлягає задоволенню з наступних підстав.
Судом встановлено, що приватне підприємство "Мустанг-ЛМ" зареєстроване як юридична особа державним реєстратором виконавчого комітету Івано-Франківської міської ради 04.12.2008 року, про що видано відповідне свідоцтво серії А01 № 267827 та взятий на облік у ДПІ в м. Івано-Франківську 15.12.2008року.
Відповідно до поданого до ДПІ в м. Івано-Франківську уточнюючого розрахунку податкових зобов'язань з податку на додану вартість у зв'язку з виправленням самостійно виявлених помилок відповідачем донараховано та не сплачено ПДВ в розмірі 75,00 грн.
Згідно із ч.1 ст.67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.
Законом України В«Про систему оподаткуванняВ» визначені види податків і зборів (обов'язкових платежів), що справляються на території України.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.9 даного Закону платник податків повинен сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів). Обов'язок юридичної особи щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) припиняється із сплатою податку, збору (обов'язкового платежу) або його скасуванням. У разі ліквідації юридичної особи заборгованість з податків і зборів (обов'язкових платежів) сплачується у порядку, встановленому законами України.
Як вбачається з матеріалів справи, 08.09.2009р. за результатами невиїзної документальної перевірки своєчасності подання податкової звітності відповідача, складено акт № 10905/15-1/36118035, яким встановлено, що відповідачем допущено порушення -неподання податкової декларації з податку на прибуток підприємств за 1 півріччя 2009р. На підставі зазначеного акту перевірки, прийнято податкове повідомлення-рішення № 0014111501/0 від 08.09.2009р., яким до відповідача застосовано штрафну санкцію в розмірі 170,00 грн. Вказане податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем, про що свідчить відповідний підпис керівника на корінці цього рішення.
09.02.2010р. було проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності відповідача, в результаті якої складено акт № 2885/15-1/36118035. Перевіркою встановлено, що відповідачем допущено порушення -неподання податкової декларації з податку на прибуток підприємств за ІІІ квартал 2009р. На підставі зазначеного акту перевірки, прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000731501/0 від 09.02.2010р., яким до відповідача застосовано штрафну санкцію в розмірі 170,00 грн. Вказане податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем, про що свідчить відповідний підпис керівника на корінці цього рішення.
Згідно із п.п.6.3.2. п.6.2. ст.6 Закону в разі коли у платника податків, якому було надіслано першу податкову вимогу, виникає новий податковий борг, друга податкова вимога має містити суму консолідованого боргу. При цьому окрема податкова вимога щодо такого нового податкового боргу не виставляється. Консолідованим вважається борг, визначений у першій податковій вимозі, збільшений на суму нового податкового боргу, що виник до виставлення другої податкової вимоги.
Оскільки відповідачем не сплачувалася в повному обсязі узгоджена сума податкового боргу відповідачу надсилалась перша податкова вимога № 1/653/6247/10/24-150/1810 від 05.03.2009р. на суму 4364,49 грн. та друга податкова вимога № 2/862/10750/10/24-150/2627 від 13.04.2009р. на суму 4364,49 грн., які останнім залишені без виконання.
Крім вказаного, 12.10.2009р. за результатами проведеної позивачем перевірки своєчасності сплати податку на додану вартість, складено акт № 13281/15-2, згідно з яким встановлено, що відповідачем допущено порушення -несвоєчасна сплата узгодженої суми податкового зобов'язання. На підставі зазначеного акту перевірки, прийнято податкові повідомлення-рішення № 0007871502/0 та № 0007881502/0 від 12.10.2009р., якими до відповідача застосовано штрафні санкції в розмірі 3333,63грн. Вказані податкові повідомлення-рішення були отримані відповідачем, про що свідчать відповідні підписи керівника на корінцях цих рішень.
28.01.2010р. було проведено невиїзну документальну перевірку своєчасності подання податкової звітності відповідача, в результаті якої складено акт № 1440/152-1/36118035. Перевіркою встановлено, що відповідачем допущено порушення -не своєчасне подання податкової декларації з податку на додану вартість за жовтень та грудень 2009р. На підставі зазначеного акту перевірки, прийнято податкове повідомлення-рішення № 000038150/0 від 28.01.2010р., яким до відповідача застосовано штрафну санкцію в розмірі 340,00 грн. Вказане податкове повідомлення-рішення отримане відповідачем, про що свідчить відповідний підпис керівника на корінці цього рішення.
Також відповідачу, на суму податкового боргу, була нарахована пеня в розмірі 843,47 грн. яка теж залишилась не сплаченою.
Відповідно до п.п. 4.1.4. п. 4.1 ст.4 Закону України В«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» від 21.12.2000р. № 2181-ІІІ, із змінами та доповненнями, (надалі -Закон), податкові декларації подаються за базовий податковий (звітний) період, що дорівнює:
а) календарному місяцю (у тому числі при сплаті місячних авансових внесків), - протягом 20 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця;
б) календарному кварталу або календарному півріччю (у тому числі при сплаті квартальних або піврічних авансових внесків), - протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (півріччя);
в) календарному року, крім випадків передбачених пунктом ?г? підпункту 4.1.4 цього пункту, - протягом 60 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного (податкового) року;
г) календарному року для платників податку на доходи фізичних осіб (прибуткового податку з громадян), - до 1 квітня року, наступного за звітним.
Згідно до п.п.5.3.1. п.5.3. ст. 5 Закону всі узгоджені суми податкових зобов'язань, як самостійно задекларованих, так і нарахованих контролюючим органом, боржник зобов'язаний сплатити в бюджет протягом 10-ти календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку для подання відповідної податкової декларації, або протягом 10-ти календарних днів з дня отримання податкового повідомлення-рішення . Так, в п.п.6.2.4. п.6.2. ст.6 Закону зазначається, що податкова вимога вважається надісланою (врученою) юридичній особі, якщо її передано посадовій особі такої юридичної особи під розписки або надіслано листом з повідомленням про вручення. У такому самому порядку надсилаються податкові повідомлення.
Підпунктом 17.1.1. п.17.1. ст.17 Закону передбачено, що платник податків, що не подає податкову декларацію у строки, визначені законодавством, сплачує штраф у розмірі десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за кожне таке неподання або її затримку.
В п.п. 17.1.7. п.17.1. ст.17 Закону сказано, що у разі коли платник податків не сплачує узгоджену суму податкового зобов'язання протягом граничних строків, визначених цим Законом, такий платник податку зобов'язаний сплатити штраф у розмірі двадцяти відсотків погашеної суми податкового боргу при затримці від 31 до 90 календарних днів включно, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання. При затримці, що є більшою 90 календарних днів, наступних за останнім днем граничного строку сплати узгодженої суми податкового зобов'язання, - у розмірі п'ятдесяти відсотків погашеної суми податкового боргу.
У відповідності до ст. 16 Закону після закінчення встановлених строків погашення узгодженого податкового зобов'язання на суму податкового боргу нараховується пеня.
Таким чином, судом встановлено, та підтверджується матеріалами справи, що за відповідачем станом на 30.03.2010р. рахується заборгованість на загальну суму 4856,06грн., в тому числі:
- податку на додану вартість - 4504,67 грн.;
- податку на прибуток підприємств - 351,39 грн.;
- розрахованої пені - 843,47 грн.
Відповідно до п.п.3.1.1 п.3.1. ст.3 Закону України В«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» активи платника податків можуть бути примусово стягнені в рахунок погашення його податкового боргу виключно за рішенням суду.
В день слухання справи податковий борг відповідачем добровільно не сплачений, а тому підлягає стягненню в судовому порядку.
На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158 - 163, ст.167 КАС України, суд -
П О С Т А Н О В И В:
Позов задовольнити повністю.
Стягнути за рахунок активів приватного підприємства "Мустанг-ЛМ" (ЄДРПОУ 36118035 ) в доход бюджету 4856 (чотири тисячі вісімсот п'ятдесят шість) гривень 06 коп. податкового боргу.
Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України про апеляційне оскарження постанови подається заява протягом 10 днів з дня складення постанови в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом 20 днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Якщо постанову було проголошено у відсутності особи, яка бере участь у справі, то строк подання заяви про апеляційне оскарження обчислюється з дня отримання нею копії постанови. Заява про апеляційне оскарження та апеляційна скарга подаються до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
Відповідно до статті 254 Кодексу адміністративного судочинства України постанова суду набирає законної сили після закінчення 10-денного строку подання заяви про апеляційне оскарження, якщо таку заяву не було подано. Якщо було подано заяву про апеляційне оскарження, але апеляційна скарга не була подана у 20-денний строк, постанова набирає законної сили після закінчення цього строку. У разі подання апеляційної скарги постанова, якщо її не скасовано, набирає законної сили після закінчення апеляційного розгляду справи.
Суддя (підпис) Тимощук О.Л.
Постанова в повному обсязі складена 21.07.2010р.
Суд | Івано-Франківський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 16.07.2010 |
Оприлюднено | 06.08.2015 |
Номер документу | 47801807 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Івано-Франківський окружний адміністративний суд
Тимощук О.Л.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні