Ухвала
від 18.02.2014 по справі 922/117/14
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

cpg1251

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Держпром, 8-й під'їзд, майдан Свободи, 5, м. Харків, 61022,

тел. приймальня (057) 705-14-50, тел. канцелярія 705-14-41, факс 705-14-41


УХВАЛА

"18" лютого 2014 р.Справа № 922/117/14

Господарський суд Харківської області у складі:

судді Лавровой Л.С.

при секретарі судового засідання Васильєва Л.О.

розглянувши матеріали справи

за позовом ТОВ Виробнича фірма "Полімер", м. Харків до ДП "Південна Залізниця" м. Харків, Приватне підприємство "Аско" м. Одеса, про стягнення коштів в сумі 137 417,22 грн. за участю сторін:

позивача - Федорчук В.В., Федорчук М.В.

відповідача першого - Прядка В.О.

відповідача другого - не з*явився

ВСТАНОВИВ:

В січні 2014 року до суду звернулось Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробнича фірма "Полімер" ( надалі -позивача) та просить стягнути з Державного підприємства "Південна залізниця" ( надалі - відповідач) вартість втраченої плівки на суму 130 596,06 грн., суму витрат на проведення ХНДІСМЕ товарознавчої експертизи 2 570,40 грн., суму витрат на проведення експертизи Харківською торгово - промисловою палатою 1 794 грн., суму витрат на зберігання плівки БОПП на СТЗ - 1530 грн., суму витрат на доставку контейнера автомобільним транспортом до СТЗ - 926,76 грн., всього 137 417,22 грн. та судовий збір 2 748,34 грн.

В обгрунтування позовних вимог позивач посилається на недостачу вантажу 47 рулонів плівки , що мають масу нетто 4697,7 кг., яка виникла в результаті перевезення залізничним транспортом контейнера № ТRHU 2416892 на вагоні № 94814977 . Станція відправлення Одеса - Порт Іллічівськ - Поромна Одеса - Ліски Україна.

Позивач в судовому засіданні підтримав позовні вимоги в повному обсязі та надав додаткові документи в обгрунтування позовних вимог, а саме договір за № 51/09-І транспортного експедування від 26.08.2009 року укладений між ТОВ " Оленіч груп" та ТОВ "Виробничою фірмою "Полімер" , додаток № 46 заявка на експедування вантажу від 08.10.2013 року, платіжне доручення № 191 від 25.09.2013 року на оплату товару в сумі 11926,80 дол. США та № 214 від 23.10.2013 року на суму 27251,41 дол. США, контракт № 359 В.

Відповідачем в судовому засіданні 27.01.2014 року заявлене клопотання щодо залучення іншого відповідача , а саме вантажовідправника - ПП"АСКО" ( Одеська обл., Комінтернівський район, вул. Ярошевської , 6 код ЄДРПОУ 30298321). Клопотання обгрунтоване листом Приватного підприємства "АСКО" за вихідним номером 14 від 14.01.2014 року, у відповідності до якого останній організував перевезення контейнеру на особливих умовах, які полягають у здійсненні перевезення без охорони та без покладення відповідальності на перевізника, на особливих умовах, про що свідчить відмітка в залізничній накладній розділ 20.

Заявлене клопотання розглянуте в судовому засіданні та визнане таким, що підлягає задоволенню. Ухвалою від 10.02.2014 року суд залучив до розгляду у справі в якості другого відповідача Приватне підприємство "АСКО" ( а.с.89-90).

Перший відповідач проти заявленого позову заперечує та просить суд відмовити в його задоволені стосовно ДП" "Південна залізниця" з посилань на наступні обставини справи, а саме як зазначив відповідач в своїх поясненнях від 18.02.2104 року , контейнер № ТRHU 2416892 на вагоні № 94814977 був прийнятий до перевезення 25.11.2013 року станцією відправлення Одеса - Порт (експ.) Одеської залізниці, призначенням на станцію Харків - Ліски за залізничною накладною № 41843657. Контейнер був опломбований двома запірно - пломбувальними пристроями (ЗПП) вантажовідправника ПП"АСКО" . На станцію Основа - останній пункт комерційного огляду на шляху руху, вагон № 94814977 з контейнером № ТRHU 2416892 прибув 27.11.2013 року о 2 год. 30 хв. поїздом 3429 на 58 колію Південного транзитного парку. По прибуттю поїзда контейнер був пред*явлений до комерційного огляду, на час огляду контейнер в комерційному відношенні був справним. Результати комерційного огляду внесені до Книги реєстрації комерційних несправностей форми ГУ-98 де вчинено відповідний запис про відсутність комерційних несправностей . Вказаний вагон з контейнером був відправлений зі станції Основа за призначенням Харків - Ліски 27.11.2013 року о 16 год.45 хв. Вагон прибув на станцію Харків - Ліски 27.11.2013 року о 17 год.25 хв.

Залізнична станція Харків - Ліски не входить до складу і не підпорядковується ДП "Південна залізниця" , а належить до складу філії ДП" Український Державний Центр транспортного сервісу "Ліски" тобто є відокремленою юридичною особою.

29.11.2013 року о 9 год. 30 хв. зі станції Ліски на станцію Основа надійшло повідомлення (телеграма ) про те, що пломба інофірми № 82890 фактично відсутня.

На підставі викладеного, господарський суд керуючись ст. 24 ГПК України, за наявністю достатніх підстав має право до прийняття рішення залучити за клопотанням сторони або за своєю ініціативою до участі у справі іншого відповідача.

На підставі викладеного, суд за своєю ініціативою залучає в якості відповідача у справі філію ДП "Український Державний Центр транспортного сервісу "Ліски" ( 61 030, м.Харків, вул.Біологічна,6).

Відповідно до статті 77 ГПК України, господарський суд відкладає в межах строків, встановлених статтею 69 цього Кодексу, розгляд справи, коли за якихось обставин спір не може бути вирішено в даному засіданні. Такими обставинами, зокрема, є: 1) нез'явлення в засідання представників сторін, інших учасників судового процесу; 2) неподання витребуваних доказів; 3) необхідність витребування нових доказів; 4) залучення до участі в справі іншого відповідача, заміна неналежного відповідача; 5) необхідність заміни відведеного судді, судового експерта. Про відкладення розгляду справи виноситься ухвала, в якій вказуються час і місце проведення наступного засідання.

Суд, вислухавши представника позивача, відповідача, та враховуючи що у судове засідання не з*явився представник ПП "АСКО" , з метою з*ясування дотримання всіх вимог діючого законодавства щодо відправлення вантажу " за особливими умовами" та те, що спір не може бути вирішено в цьому судовому засіданні, вважає доцільним відкласти розгляд справи.

На підставі викладеного та керуючись ст. ст. 24,77, 86 Господарського процесуального кодексу України, суд -

УХВАЛИВ:

Залучити в якості другого відповідача філію ДП "Український Державний Центр транспортного сервісу "Ліски" ( 61 030, м .Харків, вул.Біологічна,6).

Розгляд справи відкласти на "04" березня 2014 р. о 9:30

Зобов*язати Приватне підприємство "Аско" надати письмові пояснення щодо виконання всіх вимог діючого законодавства щодо відправлення вантажу " за особливими умовами".

Зобов*язати філію ДП "Український Державний Центр транспортного сервісу "Ліски" ( 61 030, м. Харків, вул.Біологічна,6) надати установчі документи, витяг з ЄДРПОУ станом на лютий 2014 року, письмові пояснення щодо встановленого факту недостачі в контейнері № ТRHU 2416892 47 рулонів плівки масою нетто 4697,7 кг., явка обов*язкова.

Суддя Л.С. Лаврова

СудГосподарський суд Харківської області
Дата ухвалення рішення18.02.2014
Оприлюднено05.08.2015
Номер документу47847072
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —922/117/14

Ухвала від 10.02.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лаврова Л.С.

Ухвала від 27.01.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лаврова Л.С.

Ухвала від 18.02.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лаврова Л.С.

Рішення від 27.03.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лаврова Л.С.

Ухвала від 12.03.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лаврова Л.С.

Ухвала від 20.01.2014

Господарське

Господарський суд Харківської області

Лаврова Л.С.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні