Постанова
від 25.11.2010 по справі 2а-3706/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"25" листопада 2010 р. Справа № 2a-3706/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Панікара І.В.

при секретарі Богусевич А.С.

за участю сторін:

представника позивача - ОСОБА_1,

представника відповідача - не з"явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Головавтотрансінспекції в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області

до відповідача: ТзОВ "Галпро"

про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700,00 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

25 жовтня 2010 року Головавтотрансінспекція в особі територіального управління Головавтотрансінспекції в Івано-Франківській області звернувся з адміністративним позовом до ТзОВ "Галпро" про стягнення фінансових санкцій в сумі 1700 гривень.

Позовні вимоги мотивовані тим, що працівниками територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Львівській області 17.09.2009 року складено акт №125646 про проведення перевірки додержання вимог законодавства про автомобільний транспорт під час виконання перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом, під час якої виявлено порушення вимог законодавства про автомобільний траспорт під час надання ТзОВ "Галпро" послуг з перевезень вантажу, згідно ТТН №0001794 від 16.09.2009 року (вантажовідправник - СПД ФОП ОСОБА_2, вантажоодержувач - ОСОБА_3І.), а саме - відсутність ліцензійної картки. Начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо ТзОВ "Галпро" 13.10.2009 року винесено постанову № 092539 про застосування фінансових санкцій на суму 1700 гривень за порушення передбачені абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт». У передбачений законом термін сума застосованих фінансових санкцій відповідачем не сплачена.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав викладених в позовній заяві, просив позов задовольнити повністю.

Представник відповідача в судове засідання повторно не з"явився, хоча про час, місце та дату був повідомлений належним чином. Своїм правом на подання заперечення не скористався.

Розглянувши матеріали справи та оцінивши досліджені докази, вислухавши представника позивача, суд приходить до висновку, що позов підлягає до задоволення, виходячи з наступих мотивів.

Відповідно до пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України № 1190 від 08.09.2004 року «Про утворення Головної державної інспекції на автомобільному транспорті» урядовим органом державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті, що діє у складі Мінтрансзв'язку і йому підпорядковується, є головна державна інспекція на автомобільному транспорті (Головавтотрансінспекція). Згідно з пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті» органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головавтотрансінспекція, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим в містах Києві та Севастополі.

Статтею 6 Закону України «Про автомобільний транспорт» N 2344-III від 05.04.2001р. встановлено, що урядовий орган державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті здійснює державний контроль за недопущенням надання послуг з перевезення пасажирів і вантажів автомобільними перевізниками, які не одержали відповідної ліцензії та ліцензійних карток на транспортні засоби, що при цьому використовуються, який здійснюється на автостанціях, автобусних зупинках, у місцях посадки та висадки пасажирів, на стоянках таксі, у місцях навантаження та розвантаження вантажних автомобілів.

Державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України.

У статті 1 Закону України «Про автомобільний транспорт»передбачено, що автомобільний перевізник - це фізична або юридична особа, яка здійснює на комерційній основі чи за власний кошт перевезення пасажирів чи вантажів транспортними засобами.

Автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення. Зокрема, в статті 48 Закону України N 2344-III від 05.04.2001р. зазначено, що такими документами для юридичної особи, що здійснює вантажне перевезення є: для автомобільного перевізника - ліцензія, інші документи, передбачені законодавством України; для водія - посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, ліцензійна картка, дорожній лист, ТТН, інші документи, передбачені законодавством України.

З матеріалів справи слідує, що транспортний засіб, яким відповідач розпоряджався на законних підставах, для вантажного перевезення, він використовувався для отримання прибутку, але ТзОВ "Галпро" не виготовило всіх необхідних документів для здійснення вантажних перевезень (не виготовило ліцензійну картку на транспортний засіб).

Статтею 60 Закону України N 2344-III від 05.04.2001р. передбачено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт, зокрема, надання послуг з перевезень пасажирів без оформлення документів, перелік яких визначений статтею 48 цього Закону, - штраф у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.

У відповідності до пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006 року №1567 «Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспорті» фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.

Відповідно до частини 2 статті 124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають в державі. Відповідно до Рішення Конституційного Суду України №15-рп/2002 від 09.07.2002 року дане положення слід розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами . Таким чином, право суб'єкта владних повноважень на звернення до суду визначено в частині 2 статті 124 Конституції України.

Як встановлено в судовому засіданні, начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо ТзОВ "Галпро" 13.10.2009 року винесено постанову № 092539 про застосування фінансових санкцій на суму 1700 гривень за порушення передбачені абзацом 3 частини 1 статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт».

В добровільному порядку застосовані фінансові санкції на момент розгляду справи в сумі 1700 гривень відповідачем не сплачено, відповідно вони підлягають стягненню в судовому порядку.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з ТзОВ "Галпро", код ЄДРПОУ 35021857, вул. Молодіжна, 54/44, м. Івано-Франківськ до державного бюджету р/р 31110106700002, УДК в м.Івано-Франківськ, МФО 836014, код платежу 21081100 фінансові санкції по постанові № 092539 від 13.10.2009 року в сумі 1700 гривень (одна тисяча сімсот гривень).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя: /підпис/ ОСОБА_4

Постанова складена в повному обсязі 30.11.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.11.2010
Оприлюднено12.08.2015
Номер документу48064259
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3706/10/0970

Постанова від 25.11.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 25.11.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 27.10.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 25.11.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні