Постанова
від 30.11.2010 по справі 2а-3023/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"30" листопада 2010 р. Справа № 2a-3023/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Панікара І.В.

при секретарі Богусевич А.С.

за участю сторін:

прокурора - не з"явився,

представника позивача - ОСОБА_1,

предстанвика відповідача - ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: заступника прокурора Івано-Франківської області в інтересах держави в особі Івано-Франківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "555-Торгова мережа"

про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 41476,24 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

31 серпня 2010 року Івано-Франківське обласне відділення Фонду соціального захисту інвалідів (надалі - позивач) звернулося до суду з позовом до Товариство з обмеженою відповідальністю "555-Торгова мережа" (надалі - відповідач) про стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 41476,24 гривень.

Позовні вимоги мотивовані тим, що станом на момент подання позовної заяви, за недотримання в 2009 році встановленого у відповідності зі статтею 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" нормативу робочих місць на підприємстві для працевлаштування інвалідів в кількості 5 чоловік до відповідача застосовано адміністративно-господарські санкції та пеня в загальному розмірі 41478,24 гривень.

В ході судового засідання представник позивача подав клопотання про уточнення позовних вимог, в якому зменшивши їх розмір, просив стягнути з відповідача адміністративно-господарські санкції та пеню за непрацевлаштування інвалідів в кількості 3 чоловік, в загальному розмірі 24886,22 гривень.

Прокурор в судове засідання не з"явився, хоча про час, місце та дату був повідомлений належним чином.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав з підстав викладених в позовній заяві. Просив позов задовольнити повністю, шляхом стягнення з відповідача адміністративно-господарських санкцій та пені в розмірі 24886,22 гривень в судовому порядку.

Представник відповідача в судовому засіданні позовні вимоги щодо стягнення адміністративно-господарських санкцій та пені в розмірі 24886,22 гривень за непрацевлаштування інвалідів в кількості 3 чоловік визнав, але загальну конструктивність норми Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» в частині застосування та стягнення адміністративно-господарських вважає непотрібною. ОСОБА_3 пояснив, що ТзОВ "555 - Торгова мережа" здійснює все від них потрібне для дотримання нормативу робочих місць на підприємстві, так в 2009 році у відповідача працювало 24 інваліди.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши представника позивача та представника відповідача, оцінивши подані докази, суд вважає позовні вимоги обгрунтованими та такими, що підлягають до задоволення виходячи з наступних мотивів.

Згідно статті 19 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів у розмірі чотирьох відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік, а якщо працює від 8 до 25 осіб, - у кількості одного робочого місця.

Підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, самостійно розраховують кількість робочих місць для працевлаштування інвалідів відповідно до нормативу, встановленого частиною першою статті 19 і забезпечують працевлаштування інвалідів.

Відповідно до статті 20 Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" підприємства, установи, організації, у тому числі підприємства, організації громадських організацій інвалідів, фізичні особи, які використовують найману працю, де середньооблікова чисельність працюючих інвалідів менша, ніж установлено нормативом, передбаченим статтею 19 цього Закону, щороку сплачують відповідним відділенням Фонду соціального захисту інвалідів адміністративно-господарські санкції, сума яких визначається в розмірі середньої річної зарообітної плати на відповідному підприємстві, установі, організації, у тому числі підприємстві, організації громадських організацій інвалідів, фізичної особи, яка використовує найману працю, за кожне робоче місце, призначене для працевлаштування інваліда і не зайняте інвалідом. Положення цієї частини не поширюється на підприємства, установи і організації, що повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

У відповідності до частини 2 статті 20 Закону України В«Про основи соціальної захищеності інвалідів в УкраїніВ» порушення термінів сплати адміністративно-господарських санкцій тягне за собою нарахування пені. Пеня обчислюється виходячи з 120 відсотків річних облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент сплати, нарахованої на повну суму недоїмки за весь її строк.

З матеріалів справи слідує, що позивачем, 27.07.2010 року проведено перевірку виконання відповідачем статей 19 та 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», про що складено акт № 217, в якому зазначено, що ТзОВ "555 - Торгова мережа", в 2009 році не забезпечила робочим місцем 5 чоловік, за що до неї застосовано адміністративно-господарські санції в сумі 40047,05 гривень. За несвоєчасне виконання застосованих санкцій на вищезазначену суму розрахована пеня в розмірі 1429,19 гривень, що в цілому становить заборгованість в сумі 41476,24 гривень.

В ході судового засідання, судом встановлено, що за 2009 рік на ТзОВ "555 - Торгова мережа" працювало 24 особи, яким встановлена інвалідність (ОСОБА_4, ОСОБА_5, ОСОБА_6, ОСОБА_7, ОСОБА_8, ОСОБА_9, ОСОБА_10, ОСОБА_11, ОСОБА_12, ОСОБА_13, ОСОБА_14, ОСОБА_15, ОСОБА_16, ОСОБА_17, ОСОБА_18, ОСОБА_19, ОСОБА_20, ОСОБА_21, ОСОБА_22, ОСОБА_23, ОСОБА_3, ОСОБА_24, ОСОБА_25, ОСОБА_26В.), з яких середньооблікову чисельність інвалідів, які працюють на підприємстві становить тільки 14 чоловік, що підтверджується наступними документами, щодо вищевказаних громадян: копіями наказів про прийняття на роботу та припинення трудового договору, довідками медико-соціальної експертизи про встановлення групи інвалідності, пенсійними посвідченнями інвалідів, копіями трудових книжок та особових карток інвалідів.

З урахуванням наведеного суд констатує, що станом на 2009 рік кількість робочих місць, призначених для забезпечення працевлаштування інвалідів, відповідно до 4% нормативу становила 17 чоловік, внаслідок чого відповідачем не працевлаштовано тільки трьох, а не п"ять інвалідів, що однаково являє собою порушення статей 19 та 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні», результатом чого є застосування адміністративно-господарських санкцій в сумі 24028,23 гривень та нарахування пені в ромірі 857,99 гривень.

З огляду на викладене, суд приходить до переконання про правомірність зменшення позовних вимог позивачем з 41476,24 грн. до 24886,22 грн. гривень та необхідності їх задоволення, шляхом стягнення з відповідача адміністративно-господарських санкції та пені в судовому порядку.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідачльністю "555 - Торгова мережа", код ЄДРПОУ 35170272, вул. Б. Хмельницького, 73, місто Калуш, Івано-Франківська область, на користь Івано-Франківського обласного відділення Фонду соціального захисту інвалідів заборгованість з адміністративно-господарських санкцій та пені в сумі 24886,22 гривень (двадцять чотири тисячі вісімсот вісімдесят шість гривень двадцять дві копійки).

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб’єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п’ятиденного строку з моменту отримання суб’єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя: Панікар І.В.

Постанова складена в повному обсязі 06.12.2010 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення30.11.2010
Оприлюднено12.08.2015
Номер документу48064302
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3023/10/0970

Постанова від 30.11.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Постанова від 30.11.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 01.09.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Панікар І.В.

Ухвала від 03.04.2012

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Улицький В.З.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні