Cправа № 2а-865/10/0770
Ряд стат. звіту № 6.6.4
Код - 10
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД
ПОСТАНОВА
ІМЕНЕМ УКРАЇНИ
12 липня 2010 року м. Ужгород
Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді Луцович М.М.
при секретарі судового засідання Боднар Т.А.
за участю сторін:
представника позивача -ОСОБА_1;
представника відповідача -не з'явився,
розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою державної податкової інспекції у м. Ужгороді до товариства з обмеженою відповідальністю «Вторма-Ужгород»про стягнення заборгованості по податку з доходів фізичних осіб у розмірі 7310,17 грн., -
ВСТАНОВИВ:
Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 12 липня 2010 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 16 липня 2010 року.
До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулась державна податкова інспекція у м. Ужгороді (надалі ДПІ у м. Ужгороді) із позовною заявою до товариства з обмеженою відповідальністю «Вторма-Ужгород» (надалі ТОВ «Вторма-Ужгород»), якою просить стягнути з ТОВ «Вторма-Ужгород»заборгованість по податку з доходів фізичних осіб у розмірі 7310,17 грн.
Обґрунтовуючи свої вимоги позивач вказує на те, що ДПІ у м. Ужгороді було проведено планову виїзну перевірку ТОВ «Вторма-Ужгород»з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 липня 2007 року по 30 вересня 2009 року. За результатами перевірки було складено акт № 215/23-1/10/05512006 від 10 лютого 2010 року, в якому зафіксовано ряд порушень, в тому числі і наявність у відповідача заборгованості до бюджету по податку з доходів фізичних осіб в сумі 7310,17 грн.
Під час судового розгляду даної справи представник позивача ОСОБА_1 позовні вимоги підтримала повністю з мотивів, що наведені у позовній заяві.
В судові засідання, що проходили 12.04.2010 року, 04.06.2010 року та 12.07.2010 року відповідач не забезпечив явку свого представника, хоча про дату, час та місце розгляду справи повідомлявся належним чином.
Заслухавши пояснення представника позивача, дослідивши матеріали справи, суд дійшов висновку, що позовні вимоги слід задовольнити з наступних підстав.
Судом встановлено та підтверджено матеріалами справи, що ТОВ «Вторма-Ужгород»було зареєстроване у Ужгородському міськвиконкомі 30 листопада 2001 року, про що видане свідоцтво про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи (а.с. 7).
Відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію (перереєстрацію) суб'єкта підприємницької діяльності - юридичної особи (а.с. 7), довідки № 0744/07 про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (а.с. 6), довідки про взяття на облік платника податків форми № 4-ОПП (а.с. 8) та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (а.с. 66) - ТОВ «Вторма-Ужгород» знаходиться за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Успенського, буд. 15.
Працівниками ДПІ у м. Ужгороді було проведено планову виїзну перевірку ТОВ «Вторма-Ужгород»з питань дотримання вимог податкового, валютного та іншого законодавства за період з 01 липня 2007 року по 30 вересня 2009 року.
За результатами вказаної перевірки було складено акт № 215/23-1/10/05512006 від 10 лютого 2010 року, відповідно до якого виявлено порушення відповідачем, в тому числі, статті 8 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб»№ 889-ІV (надалі Закон України № 889-ІV). У зв'язку з цим підлягає донарахуванню сума заборгованості податку з доходів фізичних осіб у розмірі 1104,29 грн. та виявлено заборгованість по сплаті зазначеного податку перед бюджетом в сумі 7310,17, в частині, що стосується своєчасності сплати податку з доходів фізичних осіб до бюджету, а саме у даному випадку за липень та серпень 2009 року (а.с.а.с. 34,43). У зв'язку з неможливістю вручення та підписання вказаного акту документальної перевірки позивачем було складено відповідний акт № 67/23-1/10/05512006 від 10.02.2010 року (а.с. 47) та того ж дня відправлено на адресу відповідача засобами поштового зв'язку. Отримання вказаного акту підтверджується повідомленням про вручення поштового відправлення № 2894667 (а.с. 46) з якого вбачається, що дане поштове відправлення вручено 16.02.2010 року уповноваженій особі Плавайко.
Відповідно до статті 14 частини 1 пункту 4 Закону України «Про систему оподаткування»податок на доходи фізичних осіб належить до загальнодержавних податків.
Відповідно до статті 9 Закону України «Про систему оподаткування»платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законами терміни.
Відповідно до статті 8 пункту 8.1 підпункту 8.1.2. Закону України № 889-ІV податок підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету під час виплати оподатковуваного доходу єдиним платіжним документом. Банки не мають права приймати платіжні документи на виплату доходу, які не передбачають сплати (перерахування) цього податку до бюджету. Якщо оподатковуваний дохід нараховується, але не виплачується платнику податку особою, що його нараховує, то податок, який підлягає утриманню з такого нарахованого доходу, підлягає сплаті (перерахуванню) до бюджету у строки, встановлені законом для місячного податкового періоду.
Отже, в порушення вказаної норми, відповідачем проводилися нарахування та виплати доходів працівникам підприємства без сплати до бюджету податку з доходів фізичних осіб.
Відповідно до статті 1 пункту 1.3 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами»№ 2181(надалі Закон України № 2181-ІІІ) податковий борг (недоїмка) - податкове зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгоджене платником податків або узгоджене в адміністративному чи судовому порядку, але не сплачене у встановлений строк, а також пеня, нарахована на суму такого податкового зобов'язання.
Відповідно до статті 1 пункту 1.2 Закону України № 2181податкове зобов'язання -зобов'язання платника податків сплатити до бюджетів або державних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та у строки, визначені цим Законом або іншими законами України.
Відповідно до статті 3 пункту 3.2 підпункту 3.2.1 Закону України № 2181у будь-яких випадках, коли платник податків згідно із законами з питань оподаткування уповноважений утримувати податок, збір (обов'язковий платіж), якими оподатковуються інші особи, у тому числі податки на доходи фізичних осіб, а також будь-які інші податки, що утримуються з джерела виплати, сума таких податків, зборів (обов'язкових платежів) вважається бюджетним фондом, який належить державі або територіальній громаді та створюється від їх імені.
Відповідно до статті 2 пункту 2.3 підпункту 2.3.1 Закону України № 2181органами, уповноваженими здійснювати заходи з погашення податкового боргу, є виключно податкові органи.
Відповідно до статті 10 пункту 11 Закону України «Про державну податкову службу в Україні»державні податкові інспекції в районах, містах без районного поділу, районах у містах, міжрайонні та об'єднані державні податкові інспекції виконують функції, в тому, щодо подачі до судів позовів до підприємств, установ, організацій та громадян про стягнення заборгованості перед бюджетом і державними цільовими фондами.
Зважаючи на вказані норми Законів, враховуючи обставини, що встановлені судом, позовні вимоги слід задоволити.
Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -
ПОСТАНОВИВ:
Позов державної податкової інспекції у м. Ужгороді до товариства з обмеженою відповідальністю «Вторма-Ужгород»про стягнення заборгованості по податку з доходів фізичних осіб у розмірі 7310,17 грн. -задоволити.
Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю «Вторма-Ужгород»(88000, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Успенського, 15, ідентифікаційний номер 05512006) заборгованість по податку з доходів фізичних осіб у розмірі 7310,17 (сім тисяч триста десять гривень 17 коп.) грн.
Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду через Закарпатський окружний адміністративний суд шляхом подачі заяви про апеляційне оскарження постанови суду першої інстанції протягом десяти днів з дня її проголошення, а в разі складання постанови у повному обсязі відповідно до статті 160 КАС України -з дня складання в повному обсязі. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом двадцяти днів після подання заяви про апеляційне оскарження. Апеляційна скарга може бути подана без попереднього подання заяви про апеляційне оскарження, якщо скарга подається у строк, встановлений для подання заяви про апеляційне оскарження.
Головуючий-суддя Луцович М.М.
Суд | Закарпатський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 12.07.2010 |
Оприлюднено | 14.08.2015 |
Номер документу | 48247165 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Закарпатський окружний адміністративний суд
Луцович М.М.
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2023Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні