Постанова
від 12.01.2011 по справі 2а-3708/10/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"12" січня 2011 р. Справа № 2a-3708/10/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Главача І.А.

при секретарі Зарицька Н.М.

за участю представників сторін:

від позивача: ОСОБА_1,

від відповідача: ОСОБА_2,

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Івано-Франківського міського центру зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття

до відповідача: Виробничого комплексу "Автоливмаш" Державної компанії з утилізації відходів як вторинної сировини "Укрекокомресурси" КМУ

про стягнення коштів в сумі 6527,73 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

25.10.2010 року Івано-Франківський міський центр зайнятості -робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття звернувся в суд із адміністративним позовом до Виробничого комплексу «Автоливмаш»Державної компанії з утилізації відходів як вторинної сировини «Укрекокомресурси»КМУ про стягнення заборгованості в сумі 6527,73 грн.

Позовні вимоги позивач мотивує тим, що за відповідачем рахується заборгованість перед Івано-Франківським міським центром зайнятості в сумі 6527, 73 грн.

Представник позивача в судовому засіданні позовні вимоги підтримав в повному обсязі з підстав викладених в позовній заяві. Просив позов задовольнити.

Представник відповідача в судовому засіданні проти позову заперечив.

Розглянувши матеріали справи, вислухавши пояснення сторін, дослідивши докази, суд прийшов до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з таких підстав.

27.07.2010 року працівниками позивача: ОСОБА_3 -начальник відділу взаємодії з роботодавцями , ОСОБА_4 -заступник начальника бухгалтерського обліку, ОСОБА_5- головний спеціаліст-юристконсульт, ОСОБА_6- начальник відділу надання соціальних послуг з працевлаштування, ОСОБА_7 -головний спеціаліст відділу взаємодії з роботодавцями складено ОСОБА_4 № 1252 розслідування страхових випадків та обґрунтованості виплат матеріального забезпечення відповідно до Закону України „ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття В» , згідно із яким встановлено, що відповідно до Рішення Івано-Франківського міського суду № 2-1053/2008 від 06.06.2008 р. громадянин ОСОБА_8 поновлений на роботі з 29.04.2005 р. В Івано-Франківському міському центрі зайнятості ОСОБА_8 перебував як безробітний з 12.04.2006 р. по 11.06.2007 р.. з 10.07.2009 р. по 23.07.2010 р. і отримував допомогу по безробіттю з 10.08.2006 р. по 26.02.2007 р.- 933,20 грн., з 10.07.2009 р. по 04.07.2010 р.- 4310,94 грн., а також працював на громадських роботах за рахунок коштів ФЗДССВБ з 03.12.2007 р. по 29.12.2007 р.- 626,52 грн., з 02.01.2008 р. по 11.01.2008 р.-200,38 грн., з 21.11.2006 р. по 30.11.2006 р.- 185,72 грн., з 18.05.2007 р. по 31.05.2007 р.- 270, 97 грн. Таким чином, загальна сума отриманих доходів громадянина ОСОБА_8 становить 6527,73 грн.

З наведеного вище випливає, що ОСОБА_8 з 29.04.2005 року мав бути поновлений на роботу, отже з 29.04.2005 року він відносився до зайнятого населення і не міг бути зареєстрований у центрі зайнятості.

Відповідно до пункту 6 Порядку розслідування страхових випадків та обгрунтованість виплати матеріального забезпечення безробітним, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 60/62 від 13.02.2009 року, у разі встановлення центром зайнятості відповідно до цього Порядку належності безробітної особи до категорії зайнятих, така особа знімається з обліку як безробітна в установленому законодавством порядку та повертає суму незаконно отриманого матеріального забезпечення і вартості наданих соціальних послуг з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати матеріального забезпечення та надання соціальних послуг.

Якщо відомості про доходи особи, на підставі яких призначено матеріальне забезпечення, є не достовірними з вини роботодавця, центри зайнятості проводять перерахунок страхових виплат з дня їх призначення. Суми незаконно виплачених коштів повертаються роботодавцем.

Якщо відомості про доходи є недостовірними з вини особи, центри зайнятості припиняють відповідні виплати, а суми здійснених виплат з дня їх призначення повертаються особою.

Пунктом 7 передбачено, що рішення про повернення коштів особою чи роботодавцем оформлюється наказом. Протягом двох робочих днів після прийняття рішення центр зайнятості надсилає особі чи роботодавцю рекомендованим листом повідомлення про необхідність протягом 15 календарних днів з дня отримання повідомлення повернути незаконно виплачені (отримані) кошти.

Судом встановлено, що згідно із розрахунком в матеріалах справи ОСОБА_8 призначено та виплачено допомогу по безробіттю в розмірі 4310,94грн. за період з 10.07.2009 року по 04.07.2010 року, з 10.08.2006 року по 01.04.2007 року виплачено 933,20 грн., а також за виконані громадські роботи в розмірі 1283,59 грн.

Як вбачається з матеріалів справи відповідачу було направлене повідомлення щодо добровільного повернення незаконно виплачених коштів, як допомоги по безробіттю, в сумі 6527,73 грн., але кошти на даний час на рахунок Івано-Франківського міського центру зайнятості не поступили.

Статтею 46 Конституції України передбачено, що громадяни мають право на соціальний захист, що включає право на забезпечення їх у разі повної, часткової або тимчасової втрати працездатності, втрати годувальника, безробіття з незалежних від них обставин, а також у старості та в інших випадках, передбачених законом.

Згідно із статтею 2 Закону України В«Про зайнятість населенняВ»безробітними визнаються працездатні громадяни працездатного віку, які з незалежних від них причин не мають заробітку (або інших передбачених чинним законодавством доходів) через відсутність підходящої роботи, зареєстровані у державній службі зайнятості, дійсно шукають роботу та здатні приступити до праці. В пункті б), частини 3 статті 1 вищевказаного Закону зазначено, що до зайнятого населення належать громадяни, які самостійно забезпечують себе роботою.

Як вбачається із ч. 4 ст. 35 Закону України „ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття В» із роботодавця утримуються сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг безробітному у разі поновлення його на роботі за рішенням суду.

Відповідно до пункту 2 статті 36 Закону України „ Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття В» передбачено обов'язок застрахованої особи, зареєстрованої в установленому порядку як безробітної, своєчасно подавати відомості про обставини, що впливають на умови виплати їм забезпечення та надання соціальних послуг.

Із змісту пункту 3 статті 36 Закону випливає, що сума виплаченого забезпечення та вартості наданих соціальних послуг стягується з особи з моменту виникнення обставин, що впливають на умови виплати їй забезпечення та надання соціальних послуг.

Враховуючи вищевикладене, суд приходить до висновку, що вимоги позивача є підставними, обґрунтованими та такими, що підлягають до задоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Виробничого комплексу "Автоливмаш" Державної компанії з утилізації відходів як вторинної сировини "Укрекокомресурси" КМУ (ідент. код 33059695) вул. Юності, 23, м. Івано-Франківськ, заборгованість на користь Івано-Франківського міського центру зайнятості в сумі 6527 (шість тисяч п'ятсот двадцять сім) грн. 73 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя: /підпис/ ОСОБА_9

Постанова складена в повному обсязі 24.01.2011 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення12.01.2011
Оприлюднено18.08.2015
Номер документу48330343
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-3708/10/0970

Постанова від 12.01.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Постанова від 12.01.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 26.10.2010

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Главач І.А.

Ухвала від 14.10.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Обрізко І.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні