Постанова
від 09.02.2011 по справі 2а-274/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"09" лютого 2011 р. Справа № 2a-274/11/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Грицюка П.П.

розглянувши в порядку скороченого провадження в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в особі структурного підрозділу територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області,

до відповідача: товариства з обмеженою відповідальністю В«ТорроВ»

про стягнення фінансових санкцій в сумі 680,00 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

24.01.2011 року Головна державна інспекція на автомобільному транспорті в особі структурного підрозділу територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області (далі - позивач) звернулася в суд з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю В«ТорроВ» (далі - відповідач) про стягнення фінансових санкцій по постанові №092829 від 21.01.2010 року в сумі 680,00 грн.

Відповідно до п.4 ч.1 ст.183-2 КАС України скорочене провадження застосовується в адміністративних справах щодо стягнення грошових сум, які ґрунтуються на рішеннях суб'єкта владних повноважень, щодо яких завершився встановлений цим Кодексом строк оскарження.

Відповідно до ч.3 ст183-2 КАС України про відкриття скороченого провадження суд виносить ухвалу, копія якої невідкладно надсилається відповідачу разом з копією позовної заяви та доданих до неї документів. В ухвалі в обов'язковому порядку зазначаються строк подання заперечення проти позову, порядок його подання, а також наслідки неподання такого заперечення. Відповідач у десятиденний строк з дня одержання такої ухвали та копій документів може подати заперечення проти позову та необхідні документи або заяву про визнання позову.

Згідно із п.2 ч.5 ст.183-2 КАС України справа повинна бути розглянута у порядку скороченого провадження не пізніше трьох днів з дня закінчення строку, передбаченого частиною третьою цієї статті, якщо до суду не було подано заперечення відповідача та за умови, що справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Судом 25.01.2011 року винесено ухвалу про відкриття скороченого провадження по даній адміністративній справі, яку разом із копією позовної заяви та доданими до неї документів направлено відповідачу для подання заперечення або заяви про визнання позову, яку відповідачем отримано 27.01.2011 року (а.с.18).

Позивачем подано заяву про поновлення строку стягнення фінансових санкцій, яку судом задоволено. Справа розглядається судом за місцезнаходженням відповідача.

Суд, розглянувши та оцінивши матеріали справи в порядку скороченого провадження, відповідно до вимог ст. 183-2 КАС України - без проведення судового засідання та виклику осіб, які беруть участь у справі - прийшов до висновку, що позов підлягає задоволенню з наступних підстав.

Засади організації та діяльності автомобільного транспорту в Україні визначені Законом України "Про автомобільний транспорт".

Згідно ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" автомобільні перевізники, водії, пасажири повинні мати і пред'являти особам, які уповноважені здійснювати контроль на автомобільному транспорті та у сфері безпеки дорожнього руху, документи, на підставі яких виконуються пасажирські перевезення.

Від імені центрального органу виконавчої влади з питань автомобільного транспорту розглядати справи про стягнення у вигляді штрафів за порушення, викладені у цій статті, мають право посадові особи урядового органу державного управління з питань контролю на автомобільному транспорті.

Статтею 6 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» встановлено, що державному контролю підлягають усі транспортні засоби українських та іноземних перевізників, що здійснюють автомобільні перевезення пасажирів та вантажів на території України. Державний контроль автомобільних перевізників здійснюється шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок.

Відповідно п. З Постанови Кабінету Міністрів України від 08.11.2006року №1567 В«Про затвердження Порядку здійснення державного контролю на автомобільному транспортіВ» (далі - Порядок) органами державного контролю на автомобільному транспорті є Головне управління на автомобільному транспорті, її територіальні управління в областях, Автономній Республіці Крим, м. Києві та М.Севастополі. Відповідно до п. 21, 27 даного Порядку державний контроль на автомобільному транспорті здійснюється посадовими особами органу державного контролю шляхом проведення планових, позапланових і рейдових перевірок. При виявлені порушення законодавства складається акт, на підставі якого керівник органу державного контролю виносить постанову про застосування фінансових санкцій, що є обов'язковою до виконання.

Пунктом 31 Порядку передбачено, що за результатами розгляду справи про порушення керівник органу державного контролю або його заступник за наявності підстав виносить припис щодо усунення порушень законодавства про автомобільний транспорт. Припис підлягає обов'язковому виконанню в зазначений у ньому строк. Про виконання припису уповноважена особа суб'єкта господарювання повинна письмово повідомити керівникові органу державного контролю.

Згідно абз. 11 ч.1 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" встановлено, що за порушення законодавства про автомобільний транспорт до автомобільних перевізників застосовуються санкції за:

невиконання перевізниками або їхніми представниками приписів органів державного контролю щодо усунення порушень транспортного законодавства - штраф у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

У відповідності до п. 28 Порядку фінансова санкція повинна бути перерахована суб'єктом господарювання на зазначений у постанові рахунок не пізніше ніж протягом п'ятнадцяти днів після отримання ним копії постанови про застосування фінансових санкцій.

Судом встановлено, що товариство з обмеженою відповідальністю В«ТорроВ» зареєстроване як юридична особа виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради. Дана обставина справи підтверджується довідкою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб -підприємців (а.с.16).

28.07.2009 року працівниками територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області проведено рейдову перевірку транспортного засобу, що належить товариству з обмеженою відповідальністю В«ТорроВ» , який здійснював перевезення вантажу для власних потреб. Під час перевірки зафіксовано, що в дорожньому листі відсутній штамп медичного працівника про проходження водієм передрейсового медичного огляду. Тобто підприємством не забезпечено проведення щозмінного передрейсового медичного огляду водіїв підприємства. В зв'язку з виявленими порушеннями державними інспекторами складено акт перевірки №130367 (а.с.9).

28.07.2009 року, враховуючи допущені порушення, тимчасово виконувачем обов'язків начальника територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо товариства з обмеженою відповідальністю В«ТорроВ» винесено припис №035701 (а.с. 10), яким зобов'язано усунути виявлене порушення законодавства, а саме - вжити заходів для забезпечення проведення щозмінного передрейсового медичного огляду водіїв підприємств відповідно вимог ст. 34 Закону України В«Про автомобільний транспортВ» . Крім того, згідно припису, на посадову особу або фізичну особу - суб'єкта господарювання в зазначений строк покладено обов'язок письмово проінформувати орган державного контролю про виконання вимог.

Судом встановлено що вимоги припису не виконані.

13.12.2009 року працівниками територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті у Вінницькій області складено акт № 143280 про порушення вимог законодавства про автомобільний транспорт, а саме здійснення вантажного перевезення за відсутності в дорожньому листі штампа медичного працівника про проходження водієм передрейсового медичного огляду (а.с.11).

21.01.2011 року, враховуючи допущене порушення, начальником територіального управління Головної державної інспекції на автомобільному транспорті в Івано-Франківській області щодо товариства з обмеженою відповідальністю В«ТорроВ» винесено постанову №092829 про застосування фінансових санкцій на суму 680 грн. за порушення, відповідальність за яке передбачено абз. 12 ч. 1 ст. 60 Закону України "Про автомобільний транспорт" (а.с.13).

Судом встановлено, що у передбачений законом термін сума застосованих фінансових санкцій відповідачем добровільно не сплачена, що підтверджується довідкою від 19.01.2011 року (а.с.15).

Відповідач належним чином повідомлявся про дату, час та місце розгляду справи щодо порушення законодавства про автомобільний транспорт (а.с. 12), а також про винесену постанову позивачем (а.с. 14).

У передбачений законом термін сума застосованих фінансових санкцій відповідачем добровільно не сплачена. Постанова в порядку передбаченому п. 32 Порядку до вищого за підпорядкуванням органу державного контролю протягом 10 днів після її винесення чи до суду не оскаржувалась.

Відповідно до ч.2 ст.124 Конституції України юрисдикція судів поширюється на всі правовідносини, що виникають в державі. Відповідно до Рішення Конституційного Суду України №15-рп/2002 від 09.07.2002 року дане положення слід розуміти так, що право особи (громадянина України, іноземця, особи без громадянства, юридичної особи) на звернення до суду за вирішенням спору не може бути обмежене законом, іншими нормативно-правовими актами. Таким чином, право суб'єкта владних повноважень на звернення до суду визначено в ч.2 ст.124 Конституції України.

Доказів сплати заборгованості на час розгляду справи суду не представлено.

Враховуючи вищенаведене суд приходить до висновку, що позов підставний та належить до задоволення.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з товариства з обмеженою відповідальністю В«ТорроВ» (76018, вул. Чорновола, 147/1, м. Івано-Франківськ, ідентифікаційний номер 23797343) в дохід Державного бюджету України фінансові санкції по постанові №092829 від 21.01.2010 року в сумі 680 (шістсот вісімдесят) гривень 00 копійок.

Відповідно до ч.9 ст.183-2 постанова, прийнята у скороченому провадженні, крім випадків її оскарження в апеляційному порядку, є остаточною.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 КАС України, апеляційна скарга подається до адміністративного суду апеляційної інстанції через суд першої інстанції, який ухвалив оскаржуване судове рішення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до суду апеляційної інстанції. Апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня її складення.

Відповідно до ст.183-2 Кодексу адміністративного судочинства України у разі оскарження в апеляційному порядку постанови, прийнятої у скороченому провадженні, ухвала суду апеляційної інстанції по такій справі є остаточною і оскарження не підлягає.

Суддя: /підпис/ ОСОБА_1

Дата ухвалення рішення09.02.2011
Оприлюднено18.08.2015
Номер документу48330378
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-274/11/0970

Постанова від 09.02.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 25.01.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Грицюк П.П.

Ухвала від 27.11.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Багрій В.М.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовахліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні