Ухвала
від 19.05.2010 по справі 9/31
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ

КОЛЕГІЯ З РОЗГЛЯДУ СПРАВ ПРО БАНКРУТСТВО

33001 , м. Рівне, вул. Яворницького, 59


УХВАЛА

"19" травня 2010 р. Справа № 9/31

Кредитор : Державна податкова інспекція у м. Рівне вул. Відінська 8,Рівне,33023

Боржник : підприємець Обод Павло Іванович вул. Орлова 40,Рівне,33000

Суддя Миханюк М.В.

Секретар судового засідання: Садовська Л.О.

В засіданні приймали участь:

Від кредитора : ПФУ м. Рівне- Бурма І.П.( дов. № 12 від 05.01.10 р.);

Ліквідатор: ОСОБА_1

Всі учасники провадження у справі були належним чином повідомлені про час і місце розгляду справи.

Про оплату послуг ліквідатора.

В судовому засіданні 18.05.2010 року оголошувалася перерва до 19.05.2010 року для прийняття рішення.

Ухвалою господарського суду Рівненської області № 9/31 від 01.07.2009 року затверджено звіт ліквідатора та ліквідаційний баланс підприємця ОСОБА_2, затверджено звіт ліквідатора ОСОБА_1 про оплату послуг та витрат за період здійснення повноважень з 01.01.2009 року по 01.06.2009 року в сумі 6 130 грн. 00 коп., зобов"язано ініціюючого кредитора- ДПІ у м. Рівне здійснити оплату послуг ліквідатору ОСОБА_1 в сумі 6 130 грн. 00 коп., припинено підприємницьку діяльність підприємця ОСОБА_2, припинено провадження у справі № 9/31.

Постановою Львівського апеляційного господарського суду від 17.11.2009 року по справі № 9/31 про банкрутство підприємця ОСОБА_2 ухвалу господарського суду Рівненської області від 01.07.2009 року залишено без змін.

Постановою Вищого господарського суду України № 9/31 від 10.02.2010 року ухвалу господарського суду Рівненської області від 01.07.2009 року в частині оплати послуг ліквідатора та постанову Львівського апеляційного господарського суду від 17.11.2009 року скасовано, справу № 9/31 в частині оплати праці ліквідатора боржника- СПД ОСОБА_2 арбітражного керуючого ОСОБА_1 направлено на новий розгляд до господарського суду Рівненської області.

На виконання вимог ухвали господарського суду від 04.03.2010 року ліквідатором подано суду звіт про оплату послуг та відшкодування витрат ліквідатора за період здійснення ліквідаційної процедури з січня 2009 року по травень 2009 року в сумі 6 130 грн. 00 коп.

Господарський суд Рівненської області на новому розгляді вивчив матеріали справи № 9/31 про банкрутство підприємця ОСОБА_2, заслухав в судових засіданнях 23.03.2010 року, 13.04.2010 року, 27.04.2010 року, 11.05.2010 року та 18.05.2010 року представників ДПІ у м. Рівне, ПФУ у м. Рівне, ліквідатора- Саюка Ю.В., розглянув поданий ліквідатором звіт про оплату послуг та відшкодування витрат в сумі 6 130 грн. 00 коп., встановив наступне:

Ухвалою господарського суду Рівненської області від 26.06.2008 року порушено провадження у справі № 9/31 про банкрутство підприємця ОСОБА_2 на загальних підставах Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом".

Ухвалою господарського суду від 23.07.2008 року введено процедуру розпорядження майном підприємця ОСОБА_2, призначено розпорядником майна- арбітражного керуючого ОСОБА_1, зобов"язано ініціюючого кредитора- ДПІ у м. Рівне подати оголошення до офіційного друкованого органу про порушення провадження у справі про банкрутство підприємця ОСОБА_2

Ухвалою господарського суду від 28.10.2008 року затверджено реєстр вимог кредиторів підприємця ОСОБА_2І, визнано вимоги двох кредиторів, а саме : ДПІ у м. Рівне в сумі 1 547 445 грн. 43 коп. та ПФУ в м. Рівне в сумі 143 грн. 68 коп.

На засіданні зборів кредиторів підприємця ОСОБА_2 обрано комітет кредиторів в складі ДПІ м.Рівне та ПФУ м.Рівне, встановлено розмір оплати послуг арбітражного керуючого в розмірі двох мінімальних заробітних плат, доручено голові комітету кредиторів подати клопотання до господарського суду Рівненської області про затвердження заробітної плати арбітражного керуючого ОСОБА_1 у розмірі погодженому на зборах кредиторів ( протокол № 1 зборів кредиторів фізичної особи- підприємця ОСОБА_2 від 17.11.2008 року).

На засіданні комітету кредиторів підприємця ОСОБА_2 прийнято рішення про звернення до господарського суду з клопотанням про визнання боржника- Обода П.І банкрутом. та відкриття ліквідаційної процедури ( протокол № 1 комітету кредиторів фізичної особи- підприємця ОСОБА_2 від 17.11.2008 року).

Крім того, на засіданні комітету кредиторів від 17.11.2008 року, що зафіксовано в окремому протоколі, вирішено звернутись до господарського суду з клопотанням про призначення ОСОБА_1 ліквідатором ОСОБА_2І.( протокол № 1 комітету кредиторів фізичної особи- підприємця ОСОБА_2 від 17.11.2008 року).

Постановою господарського суду Рівненської області від 24.12.2008 року, враховуючи подані суду протокол зборів кредиторів та протоколи засідання комітету кредиторів боржника, визнано банкрутом підприємця ОСОБА_2, відкрито ліквідаційну процедуру, призначено ліквідатором підприємця ОСОБА_2- арбітражного керуючого ОСОБА_1, затверджено оплату послуг ліквідатору в розмірі двох мінімальних розмірів заробітної плати.

Ухвалою господарського суду від 01.07.2009 року було встановлено, що ліквідатором не виявлено майна та будь-яких активів для задоволення вимог кредиторів підприємця ОСОБА_2, що підтверджується довідкою Рівненського МБТІ № 852 від 27.03.2009 року, довідкою ДАІ № 35/24-252 від 13.03.2009 року, іншими документами. Таким чином оплата послуг ліквідатору не була погашена, у з"язку з відсутністю будь-якого майна боржника.

Згідно поданого ліквідатором звіту про оплату послуг та відшкодування витрат арбітражного керуючого ( вих. № 9/31-2 від 16.06.2009 року) вбачається, що ліквідатору було нараховано оплату послуг за січень 2009 року в розмірі двох мінімальних заробітних плат в сумі 1210 грн. 00 коп.( 605 грн. х 2=1210 грн.), за лютий 2009 року в розмірі двох мінімальних заробітних плат в сумі 1210 грн. 00 коп.( 605 грн. х 2=1210 грн. ), за березень 2009 року в розмірі двох мінімальних заробітних плат (605 грн. х 2=1210 грн.), за квітень 2009 року в розмірі двох мінімальних заробітних плат ( 625 грн. х 2=1250 грн.), за травень 2009 року в розмірі двох мінімальних заробітних плат ( 625 грн. х2 =1250 грн. ). Загальний розмір оплати послуг ліквідатора становить 6130 грн. 00 коп. ( 1210 грн. 00 коп.+ 1210 грн. 00 коп + 1210 грн. 00 коп. + 1250 грн. 00 коп. + 1250 грн. 00 коп.= 6130 грн. 00 коп.).

Витрати ліквідатора пов"язані з провадженням у справі про банкрутство підприємця ОСОБА_2 в звіті не нараховані ліквідатором і не відображені.

Відповідно до Закону України "Про державний бюджет на 2009 рік" розмір мінімальної заробітної плати за січень, лютий, березень становив 605 грн. 00 коп., а за квітень і травень 625 грн. 00 коп.

Звіт про оплату праці та відшкодування витрат ліквідатора в сумі 6 130 грн. було затверджено на засіданні комітету кредиторів підприємця ОСОБА_2І.( протокол № 2 комітету кредиторів фізичної особи-підприємця ОСОБА_2 від 16.06.2009 року).

Згідно з статтею 3 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" надання послуг професійного ( ліцензованого) арбітражного керуючого відбувається на платній основі. Зазначена норма Закону не передбачає винятків , які б допускали випадки неоплати послуг арбітражного керуючого.

Відповідно до пунктів 10, 12 ст.3 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" оплата послуг, відшкодування витрат арбітражного керуючого ( ліквідатора) у зв"язку з виконанням ним своїх обов"язків здійснюється в порядку, встановленому законом, за рахунок коштів, одержаних від продажу майна боржника, або за рахунок коштів кредиторів чи коштів, одержаних у результаті виробничої діяльності боржника. Оплата послуг арбітражного керуючого ( ліквідатора) за кожен місяць здійснення ним своїх повноважень встановлюється та виплачується в розмірі, встановленому комітетом кредиторів і затвердженому господарським судом, якщо інше не встановлено цим Законом, але не менше двох мінімальних заробітних плат та не більше середньомісячної заробітної плати керівника боржника за останні дванадцять місяців його роботи перед порушенням провадження у справі про банкрутство .

Таким чином, враховуючи встановлення кредиторами ліквідатору оплати послуг в розмірі двох мінімальних заробітних плат щомісячно, розмір яких в подальшому було затверджено постановою господарського суду від 24.12.2008 року, ліквідатором правомірно було нараховано оплату послуг за період здійснення повноважень ліквідатора з січня 2009 року по травень 2009 року в сумі 6 130 грн. 00 коп., що знайшло своє відображення в звіті про оплату послуг та відшкодування витрат, а тому звіт ліквідатора про оплату послуг та відшкодування витрат підлягає господарським судом затвердженню.

Згідно вимог Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" кредитори у справі про банкрутство мають рівні права та несуть однакові зобов"язання як учасники провадження у справі. Отже, в разі відсутності майна боржника чи коштів одержаних у результаті виробничої діяльності боржника, обов"язок по оплаті послуг арбітражного керуючого повинен покладатись на усіх кредиторів по справі, пропорційно до їх визнаних кредиторських вимог.

Визнані господарським судом вимоги ДПІ у м. Рівне в сумі 1 547 445 грн. 43 коп. у процентному відношенні становлять- 99,9908 %, а вимоги ПФУ у м. Рівне в сумі 143, 68 грн. 00 коп. становлять - 0, 0092 % до загального розміру визнаних вимог кредиторів.. А відтак, необхідно покласти обов"язок по відшкодуванню оплати послуг ліквідатору на ДПІ у м. Рівне в сумі 6 129, 43 грн., та на ПФУ в м. Рівне в сумі 0, 57 грн.

На підставі викладеного, керуючись ст. 3 1 Закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом", суд-

УХВАЛИВ:

1. Затвердити звіт ліквідатора ОСОБА_1 про оплату послуг та відшкодування витрат за період з 01.01.2009 року по 01.06.2009 року в сумі 6130 грн. 00 коп.

2. Покласти обов"язок по відшкодуванню оплати послуг ліквідатору- арбітражному керуючому ОСОБА_1 на Державну податкову інспекцію у м. Рівне в розмірі- 6 129 грн. 43 коп. та на Управління Пенсійного фонду України в м. Рівне в розмірі- 00 грн. 57 коп.

Згідно з ч.3 п.2 ст. 3 Закону України "Про виконавче провадження" ухвала господарського суду є виконавчим документом.

3.Ухвалу направити всім учасникам провадження у справі, відділу ДВС у м. Рівне.

Суддя Миханюк М.В.

СудГосподарський суд Рівненської області
Дата ухвалення рішення19.05.2010
Оприлюднено25.08.2015
Номер документу48692721
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —9/31

Ухвала від 14.05.2013

Господарське

Господарський суд Донецької області

М.Ю Мальцев

Ухвала від 14.11.2011

Господарське

Рівненський апеляційний господарський суд

Маціщук А.В.

Ухвала від 25.03.2010

Господарське

Господарський суд міста Києва

Бондаренко Г.П.

Ухвала від 06.07.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 22.06.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 08.06.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 25.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 13.05.2010

Господарське

Господарський суд Тернопільської області

Гевко В.Л.

Ухвала від 19.05.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Миханюк М.В.

Ухвала від 13.04.2010

Господарське

Господарський суд Рівненської області

Миханюк М.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні