Ухвала
від 10.01.2013 по справі 5011-10/14401-2012
ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД МІСТА КИЄВА

cpg1251 ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД міста КИЄВА 01030, м.Київ, вул.Б.Хмельницького,44-Б тел. 284-18-98

УХВАЛА

Справа № 5011-10/14401-2012 10.01.13

За позовом Товариства з обмеженою відповідальністю

«АрселорМіттал Пекеджінг Україна»

до Товариства з обмеженою відповідальністю «Емоушн»

про стягнення грошових коштів

Суддя Котков О.В.

Представники сторін:

від позивача: Гора Р.Б. (представник за довіреністю);

від відповідача: Ніколаєв О.С. (представник за довіреністю).

ВСТАНОВИВ:

17 жовтня 2012 року до канцелярії Господарського суду міста Києва від Товариства з обмеженою відповідальністю «АрселорМіттал Пекеджінг Україна»(позивач) на розгляд суду надійшла позовна заява б/н від 12.10.2012р. в якій викладені позовні вимоги про стягнення з Товариства з обмеженою відповідальністю «Емоушн»(відповідач) заборгованості за договором № ЕМАМ-02 від 12 січня 2011 року в розмірі 103 252,50 грн. (сто три тисячі двісті п'ятдесят дві гривні 50 копійок).

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 17.10.2012 року прийнято позовну заяву до розгляду та порушено провадження по справі, розгляд справи призначено на 13.11.2012 року.

13 листопада 2012 року через канцелярію до суду від відповідача надійшли додаткові документи по справі № 5011-10/14401-2012, які долучено судом до матеріалів справи.

В судовому засіданні 13 листопада 2012 року представником позивача подані додаткові документи по вказаній справі, які долучено судом до матеріалів справи.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 13.11.2012 року розгляд справи було відкладено до 20.11.2012 року.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 20.11.2012 року судом відмовлено Товариству з обмеженою відповідальністю «АрселорМіттал Пекеджінг Україна»в задоволенні заяви про забезпечення позову б/н від 12.11.2012р. у справі № 5011-10/14401-2012.

В судових засіданнях 20.11.2012р. та 11.12.2012р., відповідно до ч. 3 ст. 77 Господарського процесуального кодексу України, судом оголошувалась перерва.

Ухвалою Господарського суду міста Києва від 20.12.2012 року судом, за клопотанням представника відповідача, у відповідності до положень ст. 69 Господарського процесуального кодексу України, продовжено строк вирішення спору на 15 днів, розгляд справи, у зв'язку з неявкою представників позивача було відкладено до 10.01.2013 року.

В судовому засіданні 10 січня 2013 року представником відповідача подані додаткові документи, які долучено судом до матеріалів справи № 5011-10/14401-2012.

Під час перебування справи на розгляді в суді позивач, користуючись передбаченими ст. 22 Господарського процесуального кодексу України правами, через канцелярію до суду 10.01.2013р. подав заяву б/н від 10.01.2013р. «Про уточнення позовних вимог»в якій просить суд стягнути з відповідача грошові кошти в сумі 240 498,90 грн. (двісті сорок тисяч чотириста дев'яносто вісім гривень 90 копійок), яка прийнята судом до розгляду заявлених в позові б/н від 12.10.2012р. вимог.

10 січня 2013 року в судовому засіданні представники сторін повідомили суд про укладення мирової угоди, підтримали в повному обсязі подану 12.12.2012р. через канцелярію до суду заяву про затвердження мирової угоди від 11.12.2012р. та надали на розгляд судом мирову угоду позивача і відповідача на затвердження її господарським судом.

Мирова угода укладена обома сторонами, засвідчена підписами позивача і відповідача та скріплена печатками Товариства з обмеженою відповідальністю «АрселорМіттал Пекеджінг Україна»та Товариства з обмеженою відповідальністю «Емоушн». Відповідну угоду підписали представник ТОВ «АрселорМіттал Пекеджінг Україна»- Гора Р.Б. з боку позивача та виконавчий директор -Швець О.А. з боку відповідача. Документи, що підтверджують повноваження підписантів мирової угоди б/н від 10.01.2013р. наявні в матеріалах справи та перевірені судом. Поданий до господарського суду оригінал мирової угоди долучено судом до матеріалів справи.

Відповідно до вимог ст. 78 Господарського процесуального кодексу України про затвердження мирової угоди сторін суд виносить ухвалу, якою одночасно припиняє провадження у справі. Наслідки припинення провадження у справі у зв'язку із укладенням мирової угоди сторонам відомі та зрозумілі, про що сторонами зазначено в п. 5 мирової угоди.

Враховуючи вищевикладене провадження у відповідній справі підлягає припиненню.

Керуючись ст.ст. 22, 78, п. 7 ч. 1 ст. 80, ст. 86 Господарського процесуального кодексу України, Господарський суд міста Києва, -

УХВАЛИВ:

1. Затвердити мирову угоду по справі № 5011-10/14401-2012, укладену між Товариством з обмеженою відповідальністю «АрселорМіттал Пекеджінг Україна»(ідентифікаційний код: 34611849) -позивач, та Товариством з обмеженою відповідальністю «Емоушн»(ідентифікаційний код: 33498747) -відповідач, за позовними вимогами, з урахуванням поданих уточнень, про стягнення грошових коштів на наступних умовах:

Ця Мирова угода укладається Сторонами для цілей усунення по обопільній згоді виниклої суперечки, що є причиною пред'явлення позову, який знаходиться у провадженні господарського суду міста Києва (справа № 5011-10/14401-2012) та для добровільного врегулювання її.

Відповідно до умов цієї угоди, сторони домовились про наступне:

1. Відповідач приймає на себе зобов'язання провести доробку програмного забезпечення - надалі «ПЗ», та щомісячно надавати послуги з технічної підтримки «ПЗ»згідно до умов цієї угоди, а Позивач зобов'язується розрахуватися за надані послуги.

2. Послуги за Угодою вважаються виконаними належним чином та мають цінність для Позивача виключно у випадку належного виконання Відповідачем всіх зобов'язань, що передбачені угодою та за умови належного функціонування ПЗ.

3. Сторони узгодили наступні три етапи розробки ПЗ із переліком продуктів ПЗ, що мають бути розроблені на кожному етапі, далі відповідно іменовані „Етап 1", „Етап 2" та „Етап 3":

3.1. Відповідач на Етапі 1 має доробити наступні продукти програмного забезпечення:

3.1.1. Створення системи інфраструктури.

3.1.2. Створення графічного інтерфейсу користувача

3.1.3. Управління користувача : користувачі можуть звернутися лише до вбудованого і зв'язаного системного модуля. Кожні призначені для користувача дії і процеси можуть відстежуватися.

3.1.4. Управління Продуктом : Нові типи продукту, в яких є параметри, можуть бути додані і визначені системою.

3.1.5. Управління Клієнта: Детальна інформація клієнта може бути додана і запам'ятована в системі. Закупівлі і характерні оплати клієнта можуть відстежуватися певний період .

3.2. Відповідач на Етапі 2 має доробити наступні продукти програмного забезпечення:

3.2.1. Управління запасом: всі процеси можуть бути відстеженні з моменту придбання і до кінця процесу постачання. Інформація може бути зібрана швидко і надійно через автоматизовану систему Штрихового коду. Інформація про місце розташування інвентаря продукту може бути просліджена. Інформація про більш ніж один склад може бути просліджена. Інформаційна безпека буде забезпечена інтеграцією масштабу. Інформація про кількість продукту, про його тривалість і так далі, може бути повідомлена відповідно до різних параметрів продукту

3.2.2. Придбання і управління замовленням: являє собою управління процесом між призначенням продукту від постачальника і відвантаженням в склад. Замовлений продукт може бути просліджений, навіть, якщо він відправлений більш ніж однією партією. Інформація про оплату замовлень може бути просліджена. Періодичні замовлення, відвантаження і інформація про оплату можуть бути встановлені через базу постачальника.

3.2.3. Продаж і управління постачанням: являє собою управління процесами між призначенням продуктів від Клієнта і відвантаженням в склад. Замовлений продукт може бути просліджений, навіть, якщо він відправлений більш ніж однією партією. Інформація про оплату замовлень може бути просліджена. Періодичні замовлення, відвантаження і інформація про оплату можуть бути встановлені через клієнтську базу.

3.2.4. Виконання першої частини звіту.

Примітка 1: з урахуванням зазначеного вище, Відповідач зобов'язаний забезпечити точну та безпомилкову роботу наступних належним чином дороблених одиниць ПЗ відповідно до процесів Позивача:

1. Комерційні процеси:

1.1. Закупівлі

1.1.1. Замовлення на закупівлю

1.1.2. Товари для закупівлі

1.1.3. Товари в дорозі

1.2. Продаж

1.2.1. Замовлення щодо продажу

1.2.2. Товари для продажу

1.2.3. Поставка

1.3. Планування

1.3.1. Товарні запаси

1.3.2. Замовлення

2. Управління товарними запасами

2.1.1. Товарні запаси

2.1.2. Нерозмитнені товарні запаси

2.1.3. Тимчасовий склад

2.1.4. Очікувані товарні запаси

2.1.5. Товари клієнтів

2.1.6. Історія товарних запасів

2.2. Діяльність

2.2.1. Замовлення на порізку

2.2.2. Замовлення щодо поставки

3. Звіти

3.1. Звіти щодо продажів

4. Бухгалтерія

4.1. Банківські рахунки

4.2. Рух коштів

4.3. Дебіторська заборгованість

4.4. Кредиторська заборгованість

4.5. Рахунки клієнтів

Примітка 2: повинні бути дороблені одиниці ПЗ, що забезпечують зокрема наступне:

1. Товарні запаси можна бачити та відстежувати із зазначенням місцезнаходження відповідно до фізичних адресів Позивача.

2. Управління запасами має працювати швидко та безпечно із застосуванням через автоматизованої системи Штрихового коду.

3.3. Відповідач на Етапі 3 має розробити наступні продукти програмного забезпечення:

3.3.1. Виробниче управління контролем: являє собою управління процесами підприємства. Певні виробничі замовлення можуть бути розглянуті і оброблені відповідальними особами виробництва. Виробничий процес може бути розглянутий онлайн.

3.3.2. Виконання другої частини звіту:

3.3.2.1. Звіт про прибуток та маржу(приклади були надіслані Відповідачу на електронну почту як "Gross_Margin_Report.xls")

3.3.2.2. Звіт про потенційних клієнтів (приклади були надіслані Відповідачу на електронну почту як "ETP_Potential_customers-final.xls")

3.3.2.3. Звіт щодо віку (приклади були надіслані Відповідачу на електронну почту як "To_follow_up_aged_material.xlsx")

3.3.2.4. Звіт щодо ризиків (приклади були надіслані Відповідачу на електронну почту як "Risk_report_of_customers.xlsx")

3.4. ОПИС ВІДСУТНЬОЇ ЧАСТИНИ РОБІТ/ БУДЕ РОЗРОБЛЕНО

3.4.1. Опис частини робіт/компонентів, що є відсутніми на дату підписання цієї Угоди та будуть розроблені Відповідачем:

•Продукти у стоці повинні розглядатися \ простежується через інтерфейс користувача з своїми фізичною адресою на складі.

•Управління стоком повинно відбуватися швидко та надійно через використання автоматичної системи з штрих-кодом.

•Звіт по валовій маржі

•Звіт потенційних клієнтів

•Звіт по ризикам

•Історія звітів

•Виробничий контрольний модуль

3.4.2. Окрім того, Відповідач має забезпечити доробку, виправлення помилок та забезпечення належного функціонування вже наявних компонентів ПЗ, що входять до Етапів 1 та/або 2, що не функціонують, функціонують неналежним чином та/або не відповідають вимогам Позивача.

3.5. Вимоги до реалізації:

3.5.1. Відстеження фізичної адреси

Продукти на складі повинно бути видно\відстежуватися з інтерфейсу користувача з його фізичної адреси на складі. Інформація про фізичне місцезнаходження продукту буде зберігатися в додатку ПЗ. Для забезпечення такої функціональності відповідні модулі будуть оновлені або додані.

Опис варіанта використання

У таблицю включені пояснення до кожної нової розробки.

ЕтапиДетальна інструкція Відстеження/вид місцезнаходження. Кнопка відстеження місцезнаходження затиснена у списку складу.Після вибору продукту та натиснення кнопки «відстеження місцезнаходження», місцезнаходження продукту буде видно як зазначено на Малюнку 1. Зал, стовпці, рядки та рівень продукту буде показано і висвітиться точне місцезнаходження. Створення/додавання залів, стовпців та рядків на складі.Зали, стовпці і рядки на складі мають бути додані на екрані профілю складу. Тоді ми зможемо намалювати схему залу на складі. Див. Малюнок 2. Зміна місцезнаходженняУ список складу буде додано новий функціонал зміни місцезнаходження. ВиробництвоПісля виробництва вся нова інформація про місцезнаходження одиниць на складі буде додана. Вхідний запасУ вхідний запас модуль рядок колонки буде додана інформація про рівень на головний екран. Пошук продукту за штрих-кодомБуде додано додаткове поле вводу для пошуку в пошуковому вікні стоку за штих-кодом. Див. Малюнок 3.

Деталізовані вікна

Малюнок 1

Малюнок 2

Малюнок 3

3.5.2. Штрих-код систем авторизації.

Управління стоком повинно відбуватися швидко та надійно за допомогою штрих-код системи авторизації.

Опис варіанта використання

У таблицю включені пояснення до кожної нової розробки.

StepДетальна інструкція Вхідний запасДля кожного нового вхідного стоку буде згенеровано нову інформацію по штрих-коду. ВиробництвоДля нових продуктів та поточних частинах старих продуктів буде додано інформацію про новий штрих-код. Облік продуктів запасу Щоб відкрити процес і додати відсканований товар в цей процес, а потім порівняти ці продукти з введеними в сток та з'ясувати наявність втраченої або доданої інформації. Користувач буде використовувати термінал зчитування штрих-кодів, щоб прочитати всю інформацію про продукт і завантажити ці дані в додаток ПЗ. ПЗ-додаток стокової інформації та підрахунків про акцію буде показано у стоковом вікні. На доставціКоли продукт буде додано на сторінку відстеження через інтерфейс користувача його буде відскановано на складі штрих-кодом. Якщо штрих-код відповідає продукту процес буде підтверджено, в іншому випадку доставки не буде. Друк штрих-кодуІнформація по штрих-кодам буде роздрукована за використанням додатку Віндовс. Друк штрих-коду буде зроблений за використанням"zebra z6m barcode printer".

3.5.3. Звіт про прибуток та маржу

Звіт по валовій маржі виконає класифікацію як представлено в звітах по продажам, що означає вид продукту в рядок та місяцями в колонках. Таким чином продемонструє кількість тоннажу, суми продажів і закупівель за походженням.

Валова маржа розраховується на основі типу продукту та походження за наступною формулою:

(Сума продажу -Сума замовлення) / Тоннаж

3.5.4. Звіт про потенційного клієнта

Звіт потенційного клієнту покаже проданий тоннаж клієнтом в x axis та місяць в y axis.

3.5.5. Звіт щодо ризиків

Звіт по ризикам наводиться у вигляді таблиці клієнтів , які мають борги. Рахунок поточних операцій і прострочених заборгованостей буде показано після вилучення платежів у клієнтів. Він готується щотижня і включає в себе загальну та прострочену заборгованість клієнтів попереднього тижня. Платежі та всі рахунки за тиждень буде розраховано разом.

· Загальна формула ризиків = (загальна заборгованість за попередній тиждень) + (рахунки за поточний тиждень) -(оплата клієнта за поточний тиждень)

Відкрита формула простроченого ризику = (прострочена заборгованість попереднього тижня) - (платежі клієнтів на поточному тижні) + (прострочені рахунки на поточному тижні)

3.5.6. Звіт щодо віку

На y axis буде показано дату входу продуктів до сьогодні.

На x axis буде показано баланс тоннажу продуктів за походженням.

Цей звіт буде зроблено по типу матеріалів.

3.5.7. Виробничий контрольний модуль

Модуль дає можливість зробити розрізання в рядку. Наприклад виготовлення котушок, яке було зроблено в якості пакету в Літтелл після скорочення їх довжини в Сліттел. У той час як виробництво в slittel, система повинна зробити розрахунок кг за розрахунком смуг і витрат і порівняти дані, які прийшли з інтегрованих масштабів.

У зв'язку з тим, що смуги упаковані в один пакет після різання, нам потрібно надрукувати штрих-код на упаковку, але не на смугу. Тому повинна бути упаковка участь у виробництві модулів, де ми можемо надрукувати штрих-код для пакета. В даний час у нас є штрих-кодів для кожного продукту. Операція почнеться після введення в виробництво котушок з ручним термінал (сканер штрих-коду).

Опис варіанта використання

У таблицю включені пояснення до кожної нової розробки.

ЕтапДетальна Інструкція Створення Виробничого ПорядкуКористувач буде натискати «створення нового виробничого порядку, що з'явиться на екрані фінальної інформації по продукту Малюнок 4 (дизайн цього вікна буде розроблено). Користувач вводить остаточну інформацію про продукт і натискає резерв продуктів і тоді з'явиться список доступних продуктів, Малюнок 5. Після вибору всіх продуктів Виробничий Порядок буде створено. Процес Виробничого Порядку Користувач відкриває вікно процесу Виробничого Порядку. Вікно за замовчуванням показує весь список Виробничого Порядку на поточну дату. Зміна статусу Виробничого Порядку на "Відкрити". Використовуючи термінал зчитування штрих-кодів, введіть Виробництво ID, зчитати відповідні продукти стоку для відповідного виробництва. Після того, коли всі продукти стоку введені, змінити статус на Процес Виробництва. Закрити Виробничий Порядок Користувач обирає Виробничий Порядок та натискає закрити Виробничий порядок. Закриває вікно Виробничого Порядку. Користувач вводить інформацію по виробництву продукту у вікно і натискає кнопку «зберегти». Додаток робить необхідні підрахунки (інформація для розрахунків буде представлена через ARPU) та закрити порядок. Джерело інформації по стоку та інформація по виробництву буде додано. Дане вікно Виробництва буде з цією метою оновлено. Штрих-код пакуванняМаючи продукт після різання ми зможемо створити штрих-код для множинного вибору. Якщо ми виберемо пару смуг на складі зі стоку та натиснути кнопку «Друк штрих-коду», додаток буде розуміти, що ці продукти в одному пакеті і буде мати той же номер штрих-коду. Малюнок 6.

Деталізовані вікна

Малюнок 4

Малюнок 5

Малюнок 6

Малюнок 7

4. Загальна вартість послуг, наданих за цією угодою складається з сум, що вже сплачені та будуть сплачені Позивачем протягом терміну дії цієї угоди.

5. Факт надання послуг за цією Угодою фіксується в Актах виконаних робіт. Виконавець має завершити розроблення та адаптацію ПЗ за цією Угодою у наступний термін:

- Етап 1 та Етап 2 - не пізніше ніж протягом 90 (дев'яноста ) календарних днів з дати набрання чинності цією Угодою;

- Етап 3 - не пізніше ніж протягом 90 (дев'яноста ) календарних днів з дати завершення Етапу 1 та Етапу 2, але у всякому разі не пізніше 180 (сто вісімдесяти) календарних днів з дати набрання чинності цією Угодою.

6. Сторони узгодили загальну вартість робіт відповідача з розробки та адаптації ПЗ (Етап 1, Етап 2 та Етап 3) в розмірі 467 019 гривень (чотириста шістдесят сім тисяч дев'ятнадцять гривень), включаючи ПДВ, що мають бути сплачені після завершення розробки та адаптації ПЗ передбаченого цією Угодою та після оформлення всіх документів щодо права власності Позивача на ПЗ - протягом 5 робочих днів з дати підписання відвідного Акту виконаних робіт та отримання рахунку Відповідача.

7. Вартість технічної підтримки узгоджена в розмірі 5837,74 гривень на місяць, включаючи ПДВ, що підлягає сплаті на підставі рахунків Відповідача до кінця місяця, за який проводиться оплата. Відповідач починає виставляти рахунки за технічну підтримку починаючи з місяця, в якому Позивач почне використовувати ПЗ. У разі відсутності необхідності у технічній підтримці протягом календарного місяця, Позивач має право використати сплачену за такий місяць суму у рахунок сплати за додаткові модулі ПЗ, а після закінчення всіх етапів розробки ПЗ -у рахунок сплати за технічну підтримку за наступний місяць, про що Позивач повідомляє Відповідача письмово.

8. Днем здійснення оплати послуг Відповідача вважається день, в який сума, що підлягає сплаті, зараховується на рахунок Відповідача. Сторони визнають, що за даною Угодою Відповідач має право на відшкодування документально підтверджених витрат, понесених Відповідачем у зв'язку з виконанням своїх зобов'язань за Угодою, які були здійснені з відома та з попередньої письмової згоди Позивача.

9. Позивач зобов'язаний прийняти надані Відповідачем послуги протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надходження від Відповідача Акту виконаних робіт (тут і надалі під «робочими днями»слід розуміти дні, в які банки в Україні відкриті для надання послуг своїм клієнтам), за умови, що перелічені в Акті роботи є фактично належним чином виконаними.

10. Акт виконаних робіт щодо розробки, адаптації, та/або модифікації ПЗ з метою його приведення до умов Угоди готується Відповідачем та направляється Позивачу для підписання виключно після практичної демонстрації Відповідачем можливостей ПЗ керівнику або уповноваженому працівнику Позивача. факт чого має бути підтверджено підписом керівника або такого уповноваженого працівника у- Протоколі перевірки відповідності ПЗ умовам Угоди. Якщо для перевірки відповідності розробленого ПЗ та підписання зазначеного вище Протоколу потрібний додатковий час для вивчення та тестування ПЗ працівниками Позивача, на запит Позивача йому надається до 5 робочих днів для такого вивчення та тестування ПЗ.

11. Якщо по закінченні 10 робочих днів з дати отримання Акту виконаних робіт Позивач не підпише Акт та не надасть письмової аргументованої відмови у прийнятті наданих послуг, то такі послуги вважаються наданими в повному обсязі, а Акт виконаних робіт вважається прийнятим та схваленим Позивачем, окрім випадків, коли Акт виконаних робіт було надано Відповідачем з порушенням правил, викладених в п. 10 цієї Угоди.

12. Позивач зобов'язується:

12.1. забезпечувати безперешкодний доступ в заздалегідь узгоджений час у приміщення Позивача для надання послуг, пов'язаних з виконанням цієї угоди, а також забезпечувати наявність персоналу Позивача для навчання;

12.2. на вимогу Відповідача усувати обставини, які загрожують якості та своєчасності надання послуг;

12.3. своєчасно прийняти надані Відповідачем послуги та здійснити їх оплату;

12.4 Персонал який буде працювати на даному проекті повинен бути кваліфікованим та достатньо проінформованим про саме ПЗ, те яким воно повинно буде, та які саме функції за правилами включає в себе дане ПЗ відповідно до умов цієї Угоди.

13. Відповідач зобов'язується:

13.1. надавати якісні послуги у робочі дні з 10-00 до 18-00, за допомогою кваліфікованих фахівців, які пройшли відповідну підготовку;

13.2. інформувати Позивача про обставини, які перешкоджають якісному та своєчасному наданню послуг за цією Угодою;

13.3. дотримуватись правил внутрішнього розпорядку діяльності Позивача;

13.4. своєчасно завершити розробку ПЗ;

13.5. виконувати інші зобов'язання, що передбачені цією Угодою та чинним законодавством.

13.6. Персонал Відповідача який буде працювати на даному проекті повинен бути кваліфікованим та достатньо проінформованим про саме ПЗ, те яким воно повинно буде, та які саме функції за правилами включає в себе дане ПЗ відповідно до умов цієї Угоди.

14. У випадку порушення своїх зобов'язань за цією Угодою Сторони несуть відповідальність, визначену цією Угодою та чинним в Україні законодавством. Порушенням зобов'язання є його невиконання або неналежне виконання, тобто виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання.

14.1. У разі порушення Відповідачем терміну завершення погоджених трьох етапів розроблення ПЗ щонайменше на 45 календарних днів, Відповідач сплачує Позивачу штраф у розмірі 10 % (десяти відсотків) від загальної вартості цієї угоди;

14.2. Позивач має право утримувати суму штрафу із суми платежу, що має бути здійснено відповідно до умов Угоди на користь Відповідача.

14.3. У разі порушення Відповідачем терміну завершення погоджених трьох етапів розроблення ПЗ на 90 (дев'яносто) календарних днів або більше, Позивач має право відмовитись від Угоди в односторонньому порядку та розірвати Угоду достроково; в такому разі Відповідач протягом 10 робочих днів з дати отримання повідомлення Позивача про дострокове розірвання Угоди має повернути Позивачу суми всіх платежів, сплачених Позивачем за Угодою та сплатити штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) від загальної вартості Угоди, а Позивач має протягом того ж терміну повернути все отримане від Відповідача ПЗ.

14.5. Усі спори, що пов'язані із цією Угодою, його укладанням або такі, що виникають в процесі виконання умов цієї угоди, вирішуються шляхом переговорів між представниками Сторін. Якщо спір не можливо вирішити шляхом переговорів, він вирішується в судовому порядку, визначеному відповідним чинним в Україні законодавством.

14.6. Сплата пені та/або штрафу не звільняє від виконання основного зобов'язання.

15. Сторони погодилися, що в разі виникнення форс-мажорних обставин (дії нездоланної сили, яка не залежить від волі Сторін), а саме: війни, військових дій, пожеж, повеней, іншого стихійного лиха чи сезонних природних явищ, Сторони звільняються від виконання своїх зобов'язань на час дії зазначених обставин. У разі, коли дія зазначених обставин триває більш як 90 днів, кожна із Сторін має право на розірвання Угоди і не несе відповідальності за таке розірвання за умови, що вона повідомить про це іншу Сторону не пізніш як за 15 днів до розірвання. Достатнім доказом дії форс-мажорних обставин є документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, який підтверджує наявність таких обставин. Виникнення зазначених обставин не є підставою для відмови Позивача від плати за Програмні продукти та роботи, поставлені та виконані до виникнення зазначених обставин.

16. Сторони гарантують одна одній повну конфіденційність відомостей про діяльність, технологічні секрети Сторони, отриманих в ході виконання умов цієї угоди. Сторони гарантують конфіденційність будь-якої інформації, що була отримана в процесі співробітництва. Умови конфіденційності повинні дотримуватися протягом всього терміну чинності цієї угоди, а також протягом наступних п'яти років з моменту його закінчення або розірвання, незалежно від причин розірвання цієї угоди.

17. Дана Угода набуває чинності з моменту підписання її уповноваженими представниками Сторін та затвердження її Господарським судом міста Києва і діє до повного виконання сторонами їх зобов'язань, а в частині технічної підтримки - до 31.12.2013 року.

18. Дана Угода не втрачає сили, поки зобов'язання Сторін в частині розробки та адаптації ПЗ та оплати за виконані роботи не будуть виконані в повному обсязі, окрім випадків дострокового припинення Угоди з підстав, що передбачені цією Угодою та чинним законодавством.

19. У будь-який час після завершення розробки та адаптації ПЗ, Позивач має право відмовитись від технічної підтримки Відповідача, припинивши цю угоду достроково в односторонньому порядку шляхом направлення письмового повідомлення Відповідачу не менше ніж за 30 календарних днів. У такому разі, після припинення Угоди, Позивач буде мати право використовувати послуги технічної підтримки ПЗ з боку третіх осіб.

20. Інформація про Технічні можливості та умови експлуатації ПЗ зафіксована у відповідній технічній документації, а також надається за запитом Позивача.

21. Поставка ПЗ здійснюється на умовах "Як є", які визначаються Відповідачем та мають бути узгоджені з Позивачем (з урахуванням положень ст. 2). Відповідач не несе відповідальності ні за проблеми, які викликані змінами робочих характеристик апаратних засобів або операційних систем, створених після випуску ПЗ, ні за проблеми при взаємодії ПЗ з будь-яким іншим програмним забезпеченням, що було встановлене Позивачем після завершення розроблення ПЗ, крім випадків, якщо організація такої взаємодії була включена в список робіт по адаптації ПЗ. Перед початком розроблення ПЗ кожного етапу, Відповідач має ознайомитись з наявними у Позивача апаратними засобами, операційними системами та програмним забезпеченням та має забезпечити належне функціонування та взаємодію ПЗ.

22. Дана Угода може бути змінена або доповнена у порядку, встановленому чинним законодавством за наявності підписів уповноважених представників Сторін.

23. З дати набрання чинності цією Угодою, втрачає чинність Договір № ЕМАМ-01 від 24.01.2011 року, при цьому: оплата у розмірі 240 489,90 грн. (двісті сорок тисяч чотириста вісімдесят дев'ять гривень 90 копійок), що була здійснена Позивачем на користь Відповідача за Договором № ЕМАМ-01 від 24.01.2011 року -вважається попередньою оплатою Позивача за цією Угодою та розмір загального платежу Позивача за цією Угодою відповідно зменшується на суму такої попередньої оплати.

24. Жодна із Сторін не має права передавати свої права і обов`язки по даній Угоді третім особам без письмової згоди іншої Сторони.

25. Відповідач залишає за собою право виконання аналогічних робіт в частині технічної підтримки або розробки ПЗ по відношенню до третіх сторін без узгодження з Позивачем без права використання розробленого для Позивача ПЗ та без права продажу або передачі на інших умовах розробленого для Позивача ПЗ третім особам, окрім як за попередньою письмовою згодою Позивача.

26. Обмін інформацією між Сторонами може проводитись безпосередньо, або із застосуванням телефонного, телеграфного, факсимільного зв`язку, шляхом листування або повідомлення по електронній пошті. Документи надіслані факсимільним зв'язком, або по електронній пошті будуть мати юридичну силу, до моменту надання їх оригіналу, за наявності письмового підтвердження отримання таких повідомлень.

27. В усьому, що не передбачено положеннями цієї угоди, сторони керуються діючим на час виникнення та виконання зобов'язань законодавством України.

28. Сторони зобов'язуються протягом 3 (трьох) робочих днів письмово повідомляти одна одну у випадку зміни реквізитів Сторін, зазначених в у даній Угоді, про зміну статусу платника податків, а також про відомості щодо перереєстрації, ліквідації, банкрутства чи іншого припинення діяльності Сторони з обов'язковим наданням документів, що підтверджують відповідні зміни.

29. Об'єм технічної підтримки включає наступне:

29.1. Предметом консультації в рамках підтримки є включаючи, але не обмежуючись:

- Відповіді на запитання з встановлення та налагодження програмних продуктів (ПП) та їх оновлень;

- Відповіді на запитання щодо функціональних можливостей ПП;

- Відповіді на запитання стосовно створення звітів, додатків, плагінів та скриптів в межах можливостей вбудованих в ПП;

- Відповіді на запитання щодо вбудованих в ПП технологій інтеграції ПП з іншими системами позивача;

- Відповіді на запитання по структурі бази даних та способах збереження інформації в ній;

- Надання та встановлення (інсталяція) виправлень та оновлень версій ПП у разі офіційного виходу таких, та згідно з обумовленим цією угодою пакетом підтримки та правилами ліцензування ПП;

- навчання користувачів обсягом 10 годин.

29.2. В межах технічної підтримки Відповідачем не надаються консультації по всім іншим питанням включаючи, але не обмежуючись:

- консультації з бізнес-впровадження системи;

- консультації зі створення алгоритмів, моделей та структур даних;

- консультації з роботи інших програмних продуктів, у випадку якщо це безпосередньо не пов'язане з використанням ПП.

29.3 Послуги з технічної підтримки надаються Відповідачем з 10-00 до 18-00 по Київському часу (GMT+2) в робочі дні.

29.4. Заявка на надання послуг, згідно з обумовленим цією угодою пакетом послуг, може бути оформлена наступними шляхами:

- листом електронної пошти на адресу Служби підтримки Відповідача;

- по телефону, якщо це обумовлено обраним Позивачем пакетом послуг.

30.5. Заявка повинна бути оформлена від імені авторизованої особи позивача та містити чітко поставлене запитання.

30.6. Відповідач залишає за собою право на відмову від надання послуги у разі:

- якщо запит надійшов не від авторизованої особи позивача;

- якщо вирішення проблеми неможливе без безпосередньої роботи інженерів з підтримки Відповідача на обладнанні Позивача.

30.7. Відповідач має відповідати на питання Позивача у термін згідно з обумовленим цією угодою пакетом послуг. У разі неможливості відповіді у зазначений термін Відповідач має повідомити Позивача про новий термін 3 дні, коли Відповідач буде мати можливість надати таку відповідь.

30.8. Пакети технічної підтримки та послуги, що входять до них, наведені в таблиці:

Пакет/Послуга Час Консультації за допомогою електронної пошти Відповідь протягом 2х робочих годин після надходження листа електронною поштою Консультації по телефону Відповідь протягом 2х робочих годин після отримання запитання у телефонній розмові Персональний інженер служби підтримки Відповідача Так Оновлення версій / Так Обслуговування за місяць (включаючи 20 робочих годин) 5837,74 грн. Плата за Обслуговування понаднормово Протягом кожної години 160 грн.

30.9. Оновлення версій означає надання безкоштовних ліцензій на оновлення версії ПП у межах та у термін дії цієї Угоди. Відповідач не надає додаткові послуги, що можуть знадобитися при оновленні версій за винятком послуг, описаних в Угоді.

31. Сторони домовились, що судовий збір сплачений за позов по справі № 5011-10/14401-2012 є судовими витратами ТОВ «АрселорМіттал Пекеджінг Україна»та не покладається на ТОВ «Емоушн».

32. У разі невиконання або неналежного виконання цієї Мирової угоди, за бажанням ТОВ «АрселорМіттал Пекеджінг Україна» вона може бути передана у провадження виконавчої служби для примусового виконання в частині стягнення з ТОВ «Емоушн»на користь ТОВ «АрселорМіттал Пекеджінг Україна» 240 498,90 грн. суми основного боргу. При відкритті виконавчого провадження стягувачем є Товариство з обмеженою відповідальністю «АрселорМіттал Пекеджінг Україна»(ідентифікаційний код: 34611849, адреса: 67725, Одеська обл., Білгород-Дністровський район, с. Салгани, вул. Заводська, буд.3.); боржником -Товариство з обмеженою відповідальністю «Емоушн» (ідентифікаційний код: 33498747, адреса: 01103, м. Київ, вул. Залізничне шосе, 47).

33. ТОВ «АрселорМіттал Пекеджінг Україна» та ТОВ «Емоушн»домовились після підписання цієї Мирової угоди, подати її на затвердження до Господарського суду міста Києва по справі № 5011-10/14401-2012.

34. ТОВ «АрселорМіттал Пекеджінг Україна» та ТОВ «Емоушн» підтверджують, що ні в процесі укладення цієї Мирової угоди, ні в процесі виконання її умов не були, не будуть і не можуть бути порушені права будь-яких третіх осіб, у тому числі й держави.

35. Дана Мирова угода набирає чинності з моменту затвердження її Господарським судом міста Києва та діє до повного виконання Сторонами прийнятих на себе зобов'язань. Після належного виконання умов цієї Мирової угоди, Сторони вважають взаємні зобов'язання виконаними належним чином і не мають один до одного ніяких претензій щодо предмету заявленого позову.

36. Дана Мирова угода складена у трьох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному примірнику для кожної із Сторін, один примірник - для Господарського суду міста Києва.

37. Наслідки припинення провадження у справі Сторонам зрозумілі.

2. У випадку невиконання або неналежного виконання відповідачем мирової угоди позивач має право на звернення до відділу державної виконавчої служби з вимогою примусового стягнення заборгованості з відповідача на підставі даної ухвали.

3. При відкритті виконавчого провадження стягувачем є Товариство з обмеженою відповідальністю «АрселорМіттал Пекеджінг Україна»(ідентифікаційний код: 34611849, адреса: 67725, Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, с. Салгани, вул. Заводська, буд. 3); боржником -Товариство з обмеженою відповідальністю «Емоушн»(ідентифікаційний код: 33498747, адреса: 01103, м. Київ , вул. Залізничне шосе, буд. 47).

4. Ухвала набирає законної сили з дня її винесення та може бути пред'явлена до виконання у строк до - 10.01.2014 року.

5. Провадження у справі № 5011-10/14401-2012 - припинити.

Ухвала підлягає оскарженню в порядку передбаченому ст. 106 Господарського процесуального кодексу України.

Суддя О.В. Котков

СудГосподарський суд міста Києва
Дата ухвалення рішення10.01.2013
Оприлюднено21.08.2015
Номер документу48821886
СудочинствоГосподарське

Судовий реєстр по справі —5011-10/14401-2012

Ухвала від 10.01.2013

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 20.12.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 20.11.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 13.11.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

Ухвала від 17.10.2012

Господарське

Господарський суд міста Києва

Котков О.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні