Справа № 9224/10/1570
УХВАЛА
25 липня 2013 року
Одеський окружний адміністративний суд у складі:
головуючого судді - Цховребової М.Г.
при секретарі судового засідання - Скачок Р.В.
розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Одесі питання про поновлення провадження в адміністративній справі за позовом державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до комунального підприємства «Парксервіс–Одеса» про стягнення штрафних санкцій за порушення порядку формування та застосування цін (тарифів) на послуги, -
встановив:
Державна інспекція з контролю за цінами в Одеській області звернулась до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до комунального підприємства «Парксервіс–Одеса» про стягнення з відповідача 1940968,29 грн., у тому числі суми необґрунтовано одержаної виручки – 646989,43 грн. та суми штрафу – 1293978,86 грн. в доход державного бюджету: код 21081100 на р/р 31111106700008 ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, код 23213460.
Ухвалою суду від 21 березня 2012 року зупинено провадження у справі № 2а-9224/10/1570 за позовом державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до комунального підприємства «Парксервіс–Одеса» про стягнення штрафних санкцій за порушення порядку формування та застосування цін (тарифів) на послуги до встановлення правонаступника державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області.
В судовому засіданні встановлено, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ліквідацію урядових органів» від 28 березня 2011 року № 346 на виконання пункту 4 статті 7 Указу Президента України від 9 грудня 2010 року № 1085 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» Кабінет Міністрів України постановляє, зокрема: ліквідувати урядові органи за переліком згідно з додатком, до якого входить у тому числі Державна інспекція з контролю за цінами; установити, що урядові органи, які ліквідуються згідно з пунктом 1 цієї постанови, продовжують виконувати свої повноваження до передачі таких повноважень відповідним міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади.
Указом Президента України від 19.01.2012 року № 19 «Про Державну інспекцію України з контролю за цінами» створений центральний орган виконавчої влади – Державна інспекція України з контролю за цінами.
Указом Президента України від 30.03.2012 року № 236 «Питання реалізації державної політики з контролю за цінами» затверджено Положення про Держцінінспекцію України, відповідно до якого Держцінінспекція України не визначена правонаступником урядового органу – Державної інспекції з контролю за цінами, яка діяла в системі Міністерства економіки України.
Проте, відповідно п. 3 Положення Держцінінспекція реалізує державну політику з контролю за цінами шляхом, в т.ч.: здійснення державного контролю (нагляду) за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; запобігання порушенням у сфері ціноутворення та їх усунення.
Також, згідно п. 4 Положення Держцінінспекція України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема: здійснює державний контроль (нагляд) за дотриманням центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; надає органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, суб'єктам господарювання обов'язкові до виконання приписи про усунення порушень вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; приймає рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, тощо.
Відповідно п. 6 Положення Держцінінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право в установленому порядку, зокрема: одержувати відповідно до законодавства у письмовій формі пояснення, довідки і відомості з питань, що виникають під час проведення перевірки; проводити у суб'єктів господарювання в установленому порядку планові та позапланові перевірки, тощо.
Представник позивача в судове засідання не прибув. Позивач про дату, час і місце судового засідання повідомлений належним чином, від нього надійшло клопотання про розгляд справи без участі представника позивача.
Представник відповідача в судове засідання не прибув. Відповідач про дату, час і місце судового засідання повідомлений належним чином, про причини неприбуття суд не повідомив, заяви про відкладення судового засідання від нього не надійшло.
Виходячи з наведеного, суд вважає за можливе розглянути питання про поновлення провадження в адміністративній справі № 2а-9224/10/1570 за даною явкою.
Дослідивши матеріали справи в межах розгляду питання про поновлення провадження у справі № 2а-9224/10/1570, суд дійшов до висновку, що на момент розгляду зазначеного питання відпали обставини, які були підставою для зупинення провадження у цій справі.
Відповідно до ч. 5 ст. 156 КАС України провадження у справі поновлюється за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або за ініціативою суду, якщо відпадуть обставини, які були підставою для зупинення провадження. Про поновлення провадження у справі суд постановляє ухвалу. З дня поновлення провадження у справі перебіг процесуальних строків продовжується. Провадження у справі продовжується зі стадії, на якій воно було зупинено.
Виходячи з наведеного та положень статей 55, 56 Конституції України, відповідно до яких правовідносини із суб'єктом владних повноважень – юридичною особою публічного права допускають правонаступництво, а закриття провадження у справі з підстав припинення суб'єкта владних повноважень є неприпустимим, суд вважає за можливе поновити провадження у справі № 2а-9224/10/1570.
Керуючись ст.ст. 128, 156, 160, 165 КАС України, суд -
ухвалив:
Поновити провадження у справі № 2а-9224/10/1570 за позовом державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до комунального підприємства «Парксервіс–Одеса» про стягнення штрафних санкцій за порушення порядку формування та застосування цін (тарифів) на послуги.
Ухвала оскарженню не підлягає.
В повному обсязі ухвалу складено 30 липня 2013 року.
Суддя М.Г. Цховребова
Суд | Одеський окружний адміністративний суд |
Дата ухвалення рішення | 25.07.2013 |
Оприлюднено | 27.08.2015 |
Номер документу | 48839335 |
Судочинство | Адміністративне |
Адміністративне
Одеський окружний адміністративний суд
Цховребова М. Г
Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці
© 2016‒2025Опендатабот
🇺🇦 Зроблено в Україні