Ухвала
від 25.07.2013 по справі 9224/10/1570
ОДЕСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Справа № 9224/10/1570

УХВАЛА

25 липня 2013 року

Одеський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді           - Цховребової М.Г.

при секретарі судового засідання           - Скачок Р.В.

розглянувши у відкритому судовому засіданні у місті Одесі питання про поновлення провадження в адміністративній справі за позовом державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до комунального підприємства «Парксервіс–Одеса» про стягнення штрафних санкцій за порушення порядку формування та застосування цін (тарифів) на послуги, -

встановив:

Державна інспекція з контролю за цінами в Одеській області звернулась до Одеського окружного адміністративного суду з позовом до комунального підприємства «Парксервіс–Одеса» про стягнення з відповідача 1940968,29 грн., у тому числі суми необґрунтовано одержаної виручки – 646989,43 грн. та суми штрафу – 1293978,86 грн. в доход державного бюджету: код 21081100 на р/р 31111106700008 ГУ ДКУ в Одеській області, МФО 828011, код 23213460.

Ухвалою суду від 21 березня 2012 року зупинено провадження у справі № 2а-9224/10/1570 за позовом державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до комунального підприємства «Парксервіс–Одеса» про стягнення штрафних санкцій за порушення порядку формування та застосування цін (тарифів) на послуги до встановлення правонаступника державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області.

В судовому засіданні встановлено, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Про ліквідацію урядових органів» від 28 березня 2011 року № 346 на виконання пункту 4 статті 7 Указу Президента України від 9 грудня 2010 року № 1085 «Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади» Кабінет Міністрів України постановляє, зокрема: ліквідувати урядові органи за переліком згідно з додатком, до якого входить у тому числі Державна інспекція з контролю за цінами; установити, що урядові органи, які ліквідуються згідно з пунктом 1 цієї постанови, продовжують виконувати свої повноваження до передачі таких повноважень відповідним міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади.

Указом Президента України від 19.01.2012 року № 19 «Про Державну інспекцію України з контролю за цінами» створений центральний орган виконавчої влади – Державна інспекція України з контролю за цінами.

Указом Президента України від 30.03.2012 року № 236 «Питання реалізації державної політики з контролю за цінами» затверджено Положення про Держцінінспекцію України, відповідно до якого Держцінінспекція України не визначена правонаступником урядового органу – Державної інспекції з контролю за цінами, яка діяла в системі Міністерства економіки України.

Проте, відповідно п. 3 Положення Держцінінспекція реалізує державну політику з контролю за цінами шляхом, в т.ч.: здійснення державного контролю (нагляду) за дотриманням вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; запобігання порушенням у сфері ціноутворення та їх усунення.

Також, згідно п. 4 Положення Держцінінспекція України відповідно до покладених на неї завдань, зокрема: здійснює державний контроль (нагляд) за дотриманням центральними та місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, суб'єктами господарювання вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; надає органам виконавчої влади, органам місцевого самоврядування, суб'єктам господарювання обов'язкові до виконання приписи про усунення порушень вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін; приймає рішення про застосування адміністративно-господарських санкцій за порушення вимог щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, тощо.

Відповідно п. 6 Положення Держцінінспекція України для виконання покладених на неї завдань має право в установленому порядку, зокрема: одержувати відповідно до законодавства у письмовій формі пояснення, довідки і відомості з питань, що виникають під час проведення перевірки; проводити у суб'єктів господарювання в установленому порядку планові та позапланові перевірки, тощо.

Представник позивача в судове засідання не прибув. Позивач про дату, час і місце судового засідання повідомлений належним чином, від нього надійшло клопотання про розгляд справи без участі представника позивача.

Представник відповідача в судове засідання не прибув. Відповідач про дату, час і місце судового засідання повідомлений належним чином, про причини неприбуття суд не повідомив, заяви про відкладення судового засідання від нього не надійшло.

Виходячи з наведеного, суд вважає за можливе розглянути питання про поновлення провадження в адміністративній справі № 2а-9224/10/1570 за даною явкою.

Дослідивши матеріали справи в межах розгляду питання про поновлення провадження у справі № 2а-9224/10/1570, суд дійшов до висновку, що на момент розгляду зазначеного питання відпали обставини, які були підставою для зупинення провадження у цій справі.

Відповідно до ч. 5 ст. 156 КАС України провадження у справі поновлюється за клопотанням осіб, які беруть участь у справі, або за ініціативою суду, якщо відпадуть обставини, які були підставою для зупинення провадження. Про поновлення провадження у справі суд постановляє ухвалу. З дня поновлення провадження у справі перебіг процесуальних строків продовжується. Провадження у справі продовжується зі стадії, на якій воно було зупинено.

Виходячи з наведеного та положень статей 55, 56 Конституції України, відповідно до яких правовідносини із суб'єктом владних повноважень – юридичною особою публічного права допускають правонаступництво, а закриття провадження у справі з підстав припинення суб'єкта владних повноважень є неприпустимим, суд вважає за можливе поновити провадження у справі № 2а-9224/10/1570.

Керуючись ст.ст. 128, 156, 160, 165 КАС України, суд -

ухвалив:

Поновити провадження у справі № 2а-9224/10/1570 за позовом державної інспекції з контролю за цінами в Одеській області до комунального підприємства «Парксервіс–Одеса» про стягнення штрафних санкцій за порушення порядку формування та застосування цін (тарифів) на послуги.

Ухвала оскарженню не підлягає.          

В повному обсязі ухвалу складено 30 липня 2013 року.

Суддя                                         М.Г. Цховребова

                                                                                          

СудОдеський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення25.07.2013
Оприлюднено27.08.2015
Номер документу48839335
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —9224/10/1570

Ухвала від 25.07.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Ухвала від 16.11.2010

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

Постанова від 25.07.2013

Адміністративне

Одеський окружний адміністративний суд

Цховребова М. Г

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні