Постанова
від 18.04.2011 по справі 2а-942/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"18" квітня 2011 р. Справа № 2a-942/11/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Кафарського В.В.

за участю секретаря Вилки О.С.

представників:

від позивача: не з"явився.

від відповідача: не з"явився.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську

до відповідача: Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Оволайн ЛТД"

про стягнення штрафних санкцій в сумі 1175,25 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Державна податкова інспекція в м. Івано-Франківську (далі -позивач) 21.03.2011 року звернулася до суду з адміністративним позовом до товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Оволайн ЛТД»(далі -відповідач) про стягнення штрафних санкцій в сумі 1175,25 гривень.

Позовні вимоги мотивовані тим, що при здійсненні торгівлі відповідачем порушені вимоги Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»(зі змінами та доповненнями), а саме: не забезпечено проведення розрахункової операції через реєстратор розрахункових операцій та не видано розрахункового документа встановленого зразка на загальну суму 15,60 гривень, не забезпечено відповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі, яка зазначена в денному звіті РРО, не забезпечено щоденного виконання друку фіскального звітного чека. У зв'язку з цим, до відповідача рішенням за № НОМЕР_1 від 14.05.2009 року застосовані штрафні (фінансові) санкції в розмірі 1175,25 гривень, які ним не сплачені.

Представник позивача в судове засідання не з"явився, однак на адресу суду подав клопотання про розгляд справи за його відсутності, позовні вимоги підтримав в повному обсязі. Просив позов задоволити.

Відповідач в судове засідання не з'явився повторно без поважних причин та без повідомленням ним про причини неприбуття, хоча був повідомлений належним чином про дату, час та місце судового розгляду.

Розглянувши матеріали адміністративної справи, дослідивши докази, суд приходить до висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення, виходячи з таких мотивів.

Судом встановлено, що 15.04.2009 р., працівниками ДПА в Івано-Франківській області на підставі направлення № 208 від 13.04.2009 року проведено перевірку господарської одиниці кіоску , який розташований в місті Івано-Франківську за адресою: вул.К.Данила та належить товариству з обмеженою відповідальністю «Торговий дім «Оволайн ЛТД», щодо дотримання порядку проведення розрахунків за товари (послуги), вимог регулювання обігу готівки, наявності торгових патентів і ліцензій.

При здійсненні перевірки встановлені порушення вимог пунктів 1, 2, 9, 13 статті 3 Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг»(далі - Закон), а саме: не забезпечено проведення розрахункової операції через реєстратор розрахункових операцій та не видано розрахункового документа встановленого зразка на загальну суму 15,60 гривень, не забезпечено відповідність суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі, яка зазначена в денному звіті РРО, не забезпечено щоденного виконання друку фіскального звітного чека.

За результатами перевірки складено акт за № 090186 від 15.04.2009 року, на підставі якого ДПІ в м. Івано-Франківську прийнято рішення за № НОМЕР_1 від 14.05.2009 року про застосування до відповідача штрафних (фінансових) санкцій в розмірі 1175,25 гривень, яке відповідачем було отримано 14.05.2009 року (а.с. 8).

Не погоджуючись із вищезазначеним рішенням про застосування штрафних (фінансових) санкцій відповідач оскаржив дане рішення в судовому порядку. Однак ухвалою Івано-Франківського окружного адміністративного суду від 23.06.2010 року по справі № 2а-1862/10/0970 адміністративний позов залишено без розгляду, 06.07.2010 року дана ухвала набрала законної сили.

Відповідно до пунктів 1, 2, 9, 13 статті 3 зазначеного Закону суб'єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані проводити розрахункові операції на повну суму покупки (надання послуги) через зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи реєстратори розрахункових операцій з роздрукуванням відповідних розрахункових документів, що підтверджують виконання розрахункових операцій, або у випадках, передбачених цим Законом, із застосуванням зареєстрованих у встановленому порядку розрахункових книжок; видавати особі, яка отримує або повертає товар, отримує послугу або відмовляється від неї, розрахунковий документ встановленої форми на повну суму проведеної операції; щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій; забезпечувати відповідність сум готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті реєстратора розрахункових операцій, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня.

Згідно з наведеним в абзаці 15 статті 2 Закону визначенням, розрахунковим документом є документ установлених форми та змісту (касовий чек, товарний чек, розрахункова квитанція, проїзний документ тощо), що підтверджує факт продажу (повернення) товарів, надання послуг, отримання (повернення) коштів, купівлі-продажу іноземної валюти, надрукований у випадках, передбачених цим Законом, і зареєстрований у встановленому порядку реєстратором розрахункових операцій або заповнений вручну.

Відповідальність за невиконання зазначеного обов'язку передбачена пунктами 1, 3, 5, статті 17 Закону у вигляді фінансової санкції у п'ятикратному розмірі вартості проданих з порушеннями, встановленими цим підпунктом, товарів (послуг), на які виявлено невідповідність, - у разі непроведення розрахункових операцій через реєстратори розрахункових операцій, у разі нероздрукування відповідного розрахункового документа, що підтверджує виконання розрахункової операції, або проведення її без використання розрахункової книжки. Тому, за вказані порушення до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції в розмірі 78,00 гривень (15,60грн. х 5).

Також згідно отриманого денного звіту реєстратора розрахункових операцій через РРО проведено розрахункових операцій на загальну суму 53,15 гривень, а у відповідності до проведеного опису, на місці проведення розрахунків описано готівку на загальну суму 220,20 гривень. Таким чином перевіркою встановлено невідповідність суми готівкових коштів в розмірі 151,45 гривень.

Згідно ст.22 Закону, у разі невідповідності суми готівкових коштів на місці проведення розрахунків сумі коштів, яка зазначена в денному звіті, а у випадку використання розрахункової книжки - загальній сумі продажу за розрахунковими квитанціями, виданими з початку робочого дня, до суб'єктів підприємницької діяльності застосовується фінансова санкція у п'ятикратному розмірі суми, на яку виявлено невідповідність. Тому, за вказані порушення до відповідача застосовано штрафну санкцію в розмірі 757,25 гривень (151,45грн. х 5).

Перевіркою встановлено, що фіскальний звітний чек № 632 від 24.03.2009 року було роздруковано 25.03.2009 року.

У відповідності до п.9 ст.3 Закону, Суб'єкти підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг зобов'язані, щоденно друкувати на реєстраторах розрахункових операцій (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг)) фіскальні звітні чеки і забезпечувати їх зберігання в книгах обліку розрахункових операцій.

За порушення вимог цього Закону до суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють розрахункові операції за товари (послуги), за рішенням відповідних органів державної податкової служби України відповідно до ст. 17 Закону застосовуються фінансові санкції, зокрема: двадцять неоподатковуваних мінімумів доходів громадян - у разі невиконання щоденного друку фіскального звітного чеку або його незберігання в книзі обліку розрахункових операцій.

Таким чином до відповідача було застосовано штрафну санкцію в розмірі 340,00 гривень (17,00 грн. х 20).

Відповідно до статті 20 Закону до суб'єктів господарювання, що здійснюють реалізацію товарів, які не обліковані у встановленому порядку, застосовується фінансова санкція у розмірі подвійної вартості необлікованих товарів, які не обліковані за місцем реалізації та зберігання, за цінами реалізації, але не менше десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Оскільки відповідачем не були виконані вимоги пунктів 1, 2, 9, 13 статті 3 Закону, позивач правомірно застосував до нього штрафну (фінансову) санкцію в розмірі 1175,25 гривень.

Приписами статті 25 Закону встановлено, що суми фінансових санкцій, які визначені статтями 17-24 цього Закону, підлягають перерахуванню суб'єктами підприємницької діяльності до відповідного місцевого бюджету за місцем їх реєстрації в десятиденний термін з дня прийняття органами державної податкової служби України рішення про застосування таких фінансових санкцій.

Виходячи з вищенаведеного, суд прийшов до висновку, що позовні вимоги є обґрунтованими, а позов таким, що підлягає задоволенню.

Відповідно до частини 4 статті 94 КАС України у справах, в яких позивачем є суб'єкт владних повноважень, а відповідачем -фізична чи юридична особа, судові витрати, здійсненні позивачем, з відповідача не стягуються.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Товариства з обмеженою відповідальністю "Торговий дім "Оволайн ЛТД", вул.В.Івасюка, 62, м.Івано-Франківськ, код ЄДРПОУ 34623849 в дохід державного бюджету України штрафні (фінансові) санкції в розмірі 1175 (одна тисяча сімдесят п"ять) гривень 25 копійок.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Якщо суб'єкта владних повноважень у випадках та порядку, передбаченому частиною четвертою статті 167 КАС України, було повідомлено про можливість отримання копії постанови суду безпосередньо в суді, то десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя: Кафарський В.В.

Постанова складена в повному обсязі 22.04.2011 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення18.04.2011
Оприлюднено27.08.2015
Номер документу48855807
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-942/11/0970

Постанова від 18.04.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 22.03.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

Ухвала від 23.05.2013

Адміністративне

Львівський апеляційний адміністративний суд

Глушко І.В.

Постанова від 18.04.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Кафарський В.В.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні