Постанова
від 29.02.2012 по справі 2а-0770/3792/11
ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

Cправа № 2a-0770/3792/11

Ряд стат. звіту № 8.1.5

Код 05

ЗАКАРПАТСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

29 лютого 2012 року м. Ужгород

Закарпатський окружний адміністративний суд у складі:

головуючого судді Гаврилка С.Є.

при секретарі судового засідання Скуби В.І.

за участю сторін:

представника позивача -не з'явився;

представника відповідача -не з'явився,

розглянувши у відкритому судовому засіданні у приміщенні Закарпатського окружного адміністративного суду адміністративну справу за позовною заявою Державної податкової інспекції в Іршавському районі Закарпатської області до Приватного підприємства «Худанич-В»про стягнення податкового боргу у розмірі 3243,70 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

Відповідно до статті 160 частини 3 КАС України 29 лютого 2012 року було проголошено вступну та резолютивну частини постанови. Повний текст постанови виготовлено та підписано 06 березня 2012 року.

До Закарпатського окружного адміністративного суду звернулася з позовною заявою Державна податкова інспекція у Іршавському районі Закарпатської області до Приватного підприємства «Худанич-В», якою просить, стягнути з Приватного підприємства «Худанич-В»заборгованість з податку на додану вартість у розмірі 3195 грн., а також заборгованість зі сплати пені по комунальному податку у розмірі 19,96 грн. та заборгованість зі сплати пені із збору за забруднення навколишнього природного середовища у розмірі 28,74 грн..

Обґрунтовуючи свої вимоги позивач вказує наступне. Заборгованість по податку на додану вартість виникла на підставі податкових повідомлень-рішень № 0000161650/0 від 03 березня 2011 року № 0000171650/0 від 09 березня 2011 року, № 000191650/0 від 29 березня 2011 року та № 0000241650/0 від 19 травня 2011 року, якими до відповідача застосовано штрафні (фінансові) санкції на загальну суму 3230 грн. Також, за несвоєчасне погашення узгодженого грошового зобов'язання на суму податкового боргу відповідачеві нараховано пеню по комунальному податку у розмірі 19,96 грн. та зі збору за забруднення навколишнього природного середовища у розмірі 28,74 грн..

29 лютого 2012 року до суду надійшла заява представника позивача, якою останній просить розглянути справу за наявними у справі доказами без участі представника позивача (а.с. 41).

В судові засідання, що проходили 21 грудня 2011 року та 29 лютого 2012 року відповідач не забезпечив явку свого представника, хоча судом вживалися заходи щодо виклику відповідача, що передбачені Главою 3 Розділу II КАС України. Відповідачем не надано суду заперечень проти позову та інших доказів, які у нього є.

Відповідно до статті 47 КАС України особами, які беруть участь у справі, є сторони, треті особи, представники сторін та третіх осіб.

Відповідно до статті 41 частини 1 КАС України, у зв'язку з неявкою у судове засідання всіх осіб, які беруть участь у справі, фіксування судового засідання за допомогою звукозаписувального технічного засобу не здійснювалося.

З'ясувавши всі обставини у справі та перевіривши їх належними та допустимими доказами суд дійшов висновку, що адміністративний позов підлягає до задоволення з огляду на наступне.

В судовому засіданні встановлено, що Приватне підприємство «Худанич-В»було зареєстроване 15 квітня 2005 року Іршавською районною державною адміністрацією Закарпатської області, що підтверджується копією свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серії А00 № (а.с. 34). Місцезнаходженням відповідача є: Закарпатська область, Іршавський район, с. Сільце, вул. Перемоги, буд. 67.

20 травня 2005 року відповідач був взятий на облік як платник податків в ДПІ у Іршавському районі, що підтверджується копією довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) від 23 березня 2005 року № 412/707/28-01 (а.с. 35).

Щодо податку на додану вартість.

24 лютого 2011 року головним державним податковим інспектором ВОЮО ДПІ у Іршавському районі ОСОБА_1 було проведено перевірку відповідача з питань неподання податкової звітності з податку на додану вартість. Перевіркою встановлено неподання декларації з податку на додану вартість за грудень 2010 року. За результатами перевірки було складено акт № 102/1550/33281724 від 24 лютого 2011 року (а.с. 14). На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000161650/0 від 03 березня 2011 року (а.с. 15), яким відповідачу визначено суму грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями з податку на додану вартість у розмірі 170 грн.. Вказане податкове повідомлення-рішення відповідач отримав 05 березня 2011 року, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 16).

04 березня 2011 року головним державним податковим інспектором ВОЮО ДПІ у Іршавському районі ОСОБА_1 було проведено перевірку відповідача з питань неподання податкової звітності з податку на додану вартість. Перевіркою встановлено неподання декларації з податку на додану вартість за січень 2011 року. За результатами перевірки було складено акт № 121/1650/33281724 від 04 березня 2011 року (а.с. 17). На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № 0000171650/0 від 09 березня 2011 року (а.с. 18), яким відповідачу визначено суму грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями з податку на додану вартість у розмірі 1020 грн.. Вказане податкове повідомлення-рішення відповідач отримав, що підтверджується підписом керівника підприємства на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с. 18).

29 березня 2011 року головним державним податковим інспектором ВОЮО ДПІ у Іршавському районі ОСОБА_1 було проведено перевірку відповідача. Перевіркою встановлено неподання декларації з податку на додану вартість за лютий 2011 року. За результатами перевірки було складено акт № 175/1650/33281724 від 29 березня 2011 року (а.с.а.с. 19, 20). На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_1 від 29 березня 2011 року (а.с. 21), яким відповідачу визначено суму грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями з податку на додану вартість у розмірі 1020 грн.. Вказане податкове повідомлення-рішення відповідач отримав, що підтверджується підписом керівника підприємства на корінці податкового повідомлення-рішення (а.с. 21).

10 травня 2011 року головним державним податковим інспектором ВОЮО ДПІ у Іршавському районі ОСОБА_1 було проведено перевірку відповідача. Перевіркою встановлено неподання декларації з податку на додану вартість за березень 2011 року. За результатами перевірки було складено акт № 351/1650/33281724 від 10 травня 2011 року (а.с.а.с. 22, 23). На підставі вказаного акту позивачем було прийнято податкове повідомлення-рішення № НОМЕР_2 від 19 травня 2011 року (а.с. 24), яким відповідачу визначено суму грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями з податку на додану вартість у розмірі 1020 грн.. Вказане податкове повідомлення-рішення відповідач отримав 21 травня 2011 року, що підтверджується копією повідомлення про вручення поштового відправлення (а.с. 25).

Загальна сума грошового зобов'язання за штрафними (фінансовими) санкціями з податку на додану вартість, визначена вказаними податковими повідомленнями-рішеннями, становить 3230 (170+1020+1020+1020) грн..

Згідно облікової картки платника у відповідача рахувалася переплата з податку на додану вартість в розмірі 35 грн. у зв'язку з чим сума заборгованості по податку на додану вартість становить 3195 (3230-35) грн. (а.с. 26).

Щодо комунального податку та збору за забруднення навколишнього природного середовища.

Згідно облікової картки платника відповідачу було нараховано пеню по комунальному податку у розмірі 19,96 грн. (а.с. 28) та зі збору за забруднення навколишнього природного середовища у розмірі 28,74 грн. (а.с. 27). Вказана пеня відповідачем не погашена.

Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.39 Податкового кодексу України, грошове зобов'язання платника податків - сума коштів, яку платник податків повинен сплатити до відповідного бюджету як податкове зобов'язання та/або штрафну (фінансову) санкцію, а також санкції за порушення законодавства у сфері зовнішньоекономічної діяльності.

Відповідно до статті 14 пункту 14.1 підпункту 14.1.175 Податкового кодексу України, податковий борг - сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання.

Відповідно до статті 46 пункту 46.1 Податкового кодексу України, податкова декларація, розрахунок (далі - податкова декларація) - документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов'язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку.

Відповідно до статті 203 пунктів 203.1 Податкового кодексу України, податкова декларація подається за базовий звітний (податковий) період, що дорівнює календарному місяцю, протягом 20 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) місяця.

Відповідно до статті 54 пункту 54.3 підпунктів 54.3.1 Податкового кодексу України, контролюючий орган зобов'язаний самостійно визначити суму грошових зобов'язань, якщо платник податків не подає в установлені строки податкову (митну) декларацію.

Відповідно до статті 120 пункту 120.1 Податкового кодексу України, неподання або несвоєчасне подання платником податків або іншими особами, зобов'язаними нараховувати та сплачувати податки, збори податкових декларацій (розрахунків), - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 170 гривень, за кожне таке неподання або несвоєчасне подання. Ті самі дії, вчинені платником податків, до якого протягом року було застосовано штраф за таке порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 1020 гривень за кожне таке неподання або несвоєчасне подання.

Відповідно до статті 57 пункту 57.3 Податкового кодексу України, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у підпунктах 54.3.1 - 54.3.6 пункту 54.3 статті 54 цього Кодексу, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

Відповідно до статті 20 пункту 20.1 підпункту 20.1.18 Податкового кодексу України, органи Державної податкової служби мають право, зокрема звертатися до суду щодо стягнення коштів платника податків, який має податковий борг, з рахунків у банках, обслуговуючих такого платника, на суму податкового боргу або його частини.

Оскільки відповідачем порушено встановлені законодавством граничні терміни подання декларації з податку на додану вартість, зважаючи на вказані норми Податкового кодексу України, враховуючи обставини встановлені судом, позовні вимоги слід задовольнити.

Керуючись статтями 11, 70, 71, 86, 160-163 КАС України, суд -

ПОСТАНОВИВ:

Позовну заяву Державної податкової інспекції в Іршавському районі Закарпатської області до Приватного підприємства «Худанич-В»-задовольнити.

Стягнути з Приватного підприємства «Худанич-В»(90124, Закарпатська область, Іршавський район, с. Сільце, вул. Перемоги, будинок 67, ідентифікаційний код 33281724) податковий борг з податку на додану вартість у розмірі 3195 (трьох тисяч ста дев'яносто п'яти) грн., а також заборгованість зі сплати пені по комунальному податку у розмірі 19,96 (дев'ятнадцять грн. 96 коп.) грн. та заборгованість зі сплати пені із збору за забруднення навколишнього природного середовища у розмірі 28,74 (двадцяти восьми грн. 74 коп.) грн..

Постанова суду може бути оскаржена до Львівського апеляційного адміністративного суду протягом десяти днів з дня її проголошення, а у разі застосування судом частини третьої статті 160 КАС України, а також прийняття постанови у письмовому провадженні апеляційна скарга подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови. Апеляційна скарга подається через Закарпатський окружний адміністративний суд з одночасним надсиланням її копії до суду апеляційної інстанції. У випадках, встановлених статтею 167 частиною 4 цього Кодексу десятиденний строк на апеляційне оскарження постанови суду обчислюється з наступного дня після закінчення п'ятиденного строку з моменту отримання суб'єктом владних повноважень повідомлення про можливість отримання копії постанови суду. У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.

Головуючий Гаврилко С.Є.

СудЗакарпатський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення29.02.2012
Оприлюднено27.08.2015
Номер документу48881616
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-0770/3792/11

Постанова від 29.02.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 07.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Постанова від 29.02.2012

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 17.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

Ухвала від 07.11.2011

Адміністративне

Закарпатський окружний адміністративний суд

Гаврилко С.Є.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2025Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні