Постанова
від 04.05.2011 по справі 2а-1224/11/0970
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОКРУЖНИЙ АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД

ПОСТАНОВА

ІМЕНЕМ УКРАЇНИ

"04" травня 2011 р. Справа № 2a-1224/11/0970

м. Івано-Франківськ

Івано-Франківський окружний адміністративний суд у складі:

Судді Матуляка Я.П.

при секретарі Андрейчук Л.М.

розглянувши у відкритому судовому засіданні в приміщенні суду адміністративну справу

за позовом: Державної податкової інспекції в м. Івано-Франківську

до відповідача: Приватного підприємства "Вів"

про стягнення заборгованості в сумі 227,34 грн.,-

ВСТАНОВИВ:

06 квітня 2011 року Державна податкова інспекція в м. Івано-Франківську (далі - позивач) звернулася в суд з адміністративним позовом до Приватного підприємства «Вів» (далі - відповідач) про стягнення заборгованості сумі 227,34 грн.

Позовні вимоги мотивовані тим, що відповідачем, в порушення вимог Закону України В«Про систему оподаткуванняВ» , Закону України В«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» рахується податкова заборгованість перед бюджетом по сплаті податку на прибуток.

Представник позивача в судове засідання не з'явився, на адресу суду направив клопотання в якому просив проводити розгляд справи без участі представника інспекції, позовні вимоги підтримує в повному обсязі з підстав викладених в позовній заяві. Позов просив задовольнити повністю.

Відповідач повторно в судове засідання не з'явився, крім того позовні матеріали разом з повісткою про виклик до суду, які направлялися відповідачу на адресу зазначену в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб підприємців, поверталися до суду з відміткою Укрпошти «за закінченням терміну зберігання», однак у відповідності до ст. 33 КАС України у разі відсутності осіб, які беруть участь у справі за такою адресою вважається, що судовий виклик або судове повідомлення вручене їм належним чином.

За таких обставин суд вбачає за можливе розглянути справу на підставі наявних доказів за відсутності відповідача.

Розглянувши матеріали справи, дослідивши наявні в матеріалах справи письмові докази, судом встановлено наступне.

15.01.1999 року виконавчим комітетом Івано-Франківської міської ради проведено державну реєстрацію приватного підприємства «Вів» та відповідно до свідоцва відповідач є юридичною особою, включений в Єдиний державний реєстр підприємств і організацій та присвоєно ідентифікаційний код № 30106349. Приватне підприємство «Вів» є платником податків і зборів, передбачених Законом України «Про систему оподаткування»

В судовому засіданні встановлено, що відповідач в порушення вимог Закону України «Про систему оподаткування», Закону України "Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" - допустив заборгованість по податку на прибуток в сумі 227,34 грн., який виник внаслідок несплати штрафних санкцій нарахованих за несвоєчасне подання податкової звітності в сумі 167,60 грн., пені, що обліковується по особовому рахунку на суму 0,33 грн., пені що нарахована на суму несплаченого податкового боргу в сумі 59,41 грн.

Відповідно до ст. 16 Закону України від 21.12.2000 року «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» чинної на час виникнення податкового боргу відповідача, нараховано пеню: при самостійному нарахуванні суми податкового зобов'язання платником податків - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання; при нарахуванні суми податкового зобов'язання контролюючими органами - від першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку сплати податкового зобов'язання, визначеного у податковому повідомленні.

На виконання вимог п. 6.2 ст.6 Закону України «Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами» Державною податковою інспекцією відповідачу було направлено першу податкову вимогу та другу податкову вимогу, які відповідач залишив без відповіді та виконання.

Відповідно до пункту 59.5 статті 59 Податкового кодексу України у разі коли у платника податків, якому надіслано (вручено) податкову вимогу, сума податкового боргу збільшується, погашенню підлягає вся сума податкового боргу такого платника податку, що виник після надіслання (вручення) податкової вимоги.

Згідно частини 1 статті 67 Конституції України кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

Відповідно до пункту 14.1.175 статті 14 Податкового кодексу України податковий борг сума грошового зобов'язання (з урахуванням штрафних санкцій за їх наявності), самостійно узгодженого платником податків або узгодженого в порядку оскарження, але не сплаченого у встановлений цим Кодексом строк, а також пеня, нарахована на суму такого грошового зобов'язання

Податкове зобов'язання - це зобов'язання платників податків сплатити до бюджетів та держаних цільових фондів відповідну суму коштів у порядку та строки, визначені Законами України В«Про порядок погашень зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" або іншими законами України (ст. 1 Закону України В«Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондамиВ» ).

Законом України «Про систему оподаткування» визначені види податків і зборів (обов'язкових платежів), що справляються на території України. Згідно п.3. ч.1 ст.9 Закону України «Про систему оподаткування» платники податків і зборів (обов'язкових платежів) зобов'язані сплачувати належні суми податків і зборів (обов'язкових платежів) у встановлені законом терміни. Обов'язок юридичної особи щодо сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) припиняється зі сплатою податку, збору або його скасуванням або списанням податкової заборгованості відповідно до Закону України В«Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутомВ» .

Положеннями п.п.5.2.1. п.5.2. ст..5 Закону України „Про порядок погашення зобов'язань платників податків перед бюджетами та державними цільовими фондами" встановлено, що податкове зобов'язання платника податків, нараховане контролюючим органом, вважається узгодженим в день отримання платником податків податкового повідомлення, за винятком випадків його апеляційного узгодження і відповідно до п.п. 5.3.2. п.5.2.ст.5 Закону повинно бути сплачено платником податків на протязі 10-ти календарних днів, наступних за днем узгодження.

Узгоджена сума податкового зобов'язання, не сплачена платником податків у строки, визначені цією статтею, визнається сумою податкового боргу платника податків ( п.п.5.4.1. п.5.4.ст.5 Закону).

Згідно статті 88 Податкового кодексу України з метою забезпечення виконання платником податків своїх обов'язків, визначених цим Кодексом, майно платника податків, який має податковий борг, передається у податкову заставу. Право податкової застави виникає згідно з цим Кодексом та не потребує письмового оформлення.

Відповідно до статті 95 Податкового кодексу України орган державної податкової служби здійснює за платника податків і на користь держави заходи щодо погашення податкового боргу такого платника податків шляхом стягнення коштів, які перебувають у його власності, а в разі їх недостатності шляхом продажу майна такого платника податків, яке перебуває у податковій заставі.

Податковий борг підтверджується довідкою про суми заборгованості, та іншими матеріалами справи.

Враховуючи вищевикладене, суд вважає вимоги позивача обґрунтованими, а позов таким що підлягає задоволенню.

На підставі ст. 124 Конституції України, керуючись ст. ст. 158-163, 167 Кодексу адміністративного судочинства України, суд ,-

ПОСТАНОВИВ:

Позов задовольнити повністю.

Стягнути з Приватного підприємства "Вів" в дохід бюджету податковий борг в сумі 227(двісті двадцять сім)грн. 34 коп.

Постанова може бути оскаржена в апеляційному порядку. Відповідно до статті 186 Кодексу адміністративного судочинства України, апеляційна скарга на постанову суду першої інстанції подається протягом десяти днів з дня отримання копії постанови.

Апеляційна скарга подається до Львівського апеляційного адміністративного суду через Івано-Франківський окружний адміністративний суд.

Постанова набирає законної сили в порядку та строки встановлені статтею 254 Кодексу адміністративного судочинства України.

Суддя: (підпис) ОСОБА_1

Постанова складена в повному обсязі 10.05.2011 року.

СудІвано-Франківський окружний адміністративний суд
Дата ухвалення рішення04.05.2011
Оприлюднено02.09.2015
Номер документу49146172
СудочинствоАдміністративне

Судовий реєстр по справі —2а-1224/11/0970

Постанова від 04.05.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Ухвала від 07.04.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

Постанова від 04.05.2011

Адміністративне

Івано-Франківський окружний адміністративний суд

Матуляк Я.П.

🇺🇦 Опендатабот

Опендатабот — сервіс моніторингу реєстраційних даних українських компаній та судового реєстру для захисту від рейдерських захоплень і контролю контрагентів.

Додайте Опендатабот до улюбленого месенджеру

ТелеграмВайбер

Опендатабот для телефону

AppstoreGoogle Play

Всі матеріали на цьому сайті розміщені на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна, якщо інше не зазначено на відповідній сторінці

© 2016‒2023Опендатабот

🇺🇦 Зроблено в Україні